Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Cikkszam alapjan ez nem H Astraba valo, ha ide http://ecat24.com/opel/catalog/searchbeirod, jon minden, csak az nem (amitol persze eppen mukodhet benne).

 

Van ket masik cikkszam a H-hoz:

http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/9/290/4267/956,1003/

 

Ezek nem fem, hanem muanyag sapkajuak.

 

Az érdekes... A Cromax keresője H Astrához ezt adja, mint gyári szűrő. Illetve ha rákeresel a neten, írják H Astrához is. A Csergőnél is ilyet kaptam legutóbb Z17DTH H Astra gyári gázolajszűrő néven. Zsu.hu-n is mikor kértem árajánlatot gyári szűrőkre, beazonosított autóra, motorra, erre a cikkszámra adták...

Mindenesetre évek óta ilyen van az autómban, eddig még nem hullott atomjaira tőle.

Elküldve

No, itt is van. Konkrétan alvázszám és motorszám alapján ajánlották ki, gyári szűrőként:

asz_r__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

Lehet, hogy a korai H-kban meg a G-vel azonos szurohaz volt, vegulis azon mulik, Illetve azon sem, mert meretre azonosak.

 

Viszont ennyiert kapsz Mahle-t is...

 

Elküldve

Van egy 2004es Z19DTL h astram.3 hete van meg, első útján,hatalmas esőt kapott és beázott a jobb első fényszóró. Azóta folyton letilt a xenon és a kanyar követő is indítást követően 2 mp-el kikapcsol. A műszerfalon villog a lampa hibakód. Lehet e kezdeni vele valamit vagy csere az egész?

Elküldve

Van egy 2004es Z19DTL h astram.3 hete van meg, első útján,hatalmas esőt kapott és beázott a jobb első fényszóró. Azóta folyton letilt a xenon és a kanyar követő is indítást követően 2 mp-el kikapcsol. A műszerfalon villog a lampa hibakód. Lehet e kezdeni vele valamit vagy csere az egész?

 

Hogy tud beázni? Van rajta valami sérülés, lyuk?

Vagy kiszárad és jó lesz, vagy nem. De ha ki is szárad az sem állapot, hogy minden esőben elmegy a világításod.

A csere nem olcsó, bőven hat számjegyű összeg/darab üres búra!

Elküldve

Az előző tulaj valamit buherálni akart rajta, gondolom már akkor is valami gond, nagyon "igényesen" belett húzva a búra gittel, de folyamatosan tiszta pára a búra belül. A gond az hogy már egyszer kiszáradt, de nem javult meg. Mind a kettőt cserélni kell ilyenkor, vagy elég azt amelyik rossz? Csak a gyári Hella jó bele mi, utángyártottat ne is vegyek?

Elküldve

Az előző tulaj valamit buherálni akart rajta, gondolom már akkor is valami gond, nagyon "igényesen" belett húzva a búra gittel, de folyamatosan tiszta pára a búra belül. A gond az hogy már egyszer kiszáradt, de nem javult meg. Mind a kettőt cserélni kell ilyenkor, vagy elég azt amelyik rossz? Csak a gyári Hella jó bele mi, utángyártottat ne is vegyek?

 

Nem kell feltétlenül mind a kettőt cserélni ha csak az egyik rossz. Annyi, hogy ha már karcosabb, bemattultabb a búrája, akkor el fog ütni az újtól. De idővel majd összekopnak, vagy hozzápolíroztatod a régit. Én is csak az egyiket cseréltem, mikor gond volt vele.

Van ebből utángyártott? Itt pl csak gyári van: https://cromax.hu/opel/astra-h-2004-/20000000-karosszeria/20220000-vilagitas-lampa/20220050-elso-fenyszoro/?limitstart=0

Valamelyik apróhirdetési oldalon, talán a jófogáson láttam bontottat. De annál az eladó csak párban akarja eladni 180-ért.

Elküldve

Egy osztrák oldalon találtam, de nem nyerte el a tetszésemet, nem sokkal volt olcsóbb. Sajnos ez nem lesz olcsó, 90 volt eddig a legolcsóbb de az új. Írtam az összes létező bontónak akinél van opel, hátha. Köszi a segítséget

Elküldve

Sziasztok!

 

Kérdésem annyi lenne, hogy tatabánya környékén tud-e valaki szerelőt aki hibakódot olvas nem márkaszervíz árban?

 

Köszi

 

Van mobilom Torque programmal és egy bluetooth dugóm, hibakódot tudok olvasni velük.

Ja és Tatabányán dolgozom.

Küldd el a telefonszámodat privátban.

 

Elküldve

Sziasztok!

 

szeretném megkérdezni hogy vki találkozott már olyan problémával...hogy utközben bevillan a szerviz kulcs,és akkor a mintha a kocsi vissza venne a teljesitményből...

diagnosztikával megnézettem...akkor a turbonyomás tultötödik és az elektronika letiltja...de nem mindig csinálja ezt néha bevillan néha nem....probáltam hogy magas fordulaton

sokáig megyek vele.Az a fura hogy nem állandoan vmikor elöjön akkor nincs benne akkora nyomaték,mintha turbot vissza venné de mikor eltünik akkor jo..mi a megoldás rá?

köszönöm astra h 1.7cdti

Elküldve

Sziasztok!

 

szeretném megkérdezni hogy vki találkozott már olyan problémával...hogy utközben bevillan a szerviz kulcs,és akkor a mintha a kocsi vissza venne a teljesitményből...

diagnosztikával megnézettem...akkor a turbonyomás tultötödik és az elektronika letiltja...de nem mindig csinálja ezt néha bevillan néha nem....probáltam hogy magas fordulaton

sokáig megyek vele.Az a fura hogy nem állandoan vmikor elöjön akkor nincs benne akkora nyomaték,mintha turbot vissza venné de mikor eltünik akkor jo..mi a megoldás rá?

köszönöm astra h 1.7cdti

 

Mikor bevillan, engedi pörgetni a motort 3000 rpm fölé?

Hasonló hibám volt. Látszólag minden rendben, de "sárga tengeralattjáró" bevillan és nem engedi 3000 fölé pörgetni, vészüzemmódba került.

Nekem volt hibakódom is. Olvasd ki pedálteszttel!

 

MAP szenzor (töltőnyomás érzékelő) csere volt a megoldás, bár lehet a takarítás is megoldotta volna.

Bontóban vettem egyet 8000 forintért.

 

Mi a motorkódod, Z17DTH?

  • Like 1
Elküldve (edited)

Használd a keresőt és megtudod! ?

Fék és gázpedált nyomva tartod es ugy adod rá a gyújtást.

A km számláló helyén lesznek a kódok.

 

megnéztem ecn062101 -es hiba kodot irt ki ,de azt sztem azért mert féléve generátort ujítottam fel,és lehet nem lett törölve belöle a hiba kod,de mást nem irt ki!

meg azt furcsálom hogy reggel csinálja csak hogy a turbo töltését vissza veszi melo után mindig megy rendesen..

Módosítva : renzike
Elküldve

megnéztem ecn062101 -es hiba kodot irt ki ,de azt sztem azért mert féléve generátort ujítottam fel,és lehet nem lett törölve belöle a hiba kod,de mást nem irt ki!

meg azt furcsálom hogy reggel csinálja csak hogy a turbo töltését vissza veszi melo után mindig megy rendesen..

 

A hibakód a generátorod miatt jött korábban...

 

P0621 Generator Lamp "L" Control Circuit Malfunction IPC (Instrument) C-021

 

Elküldve

A hibakód a generátorod miatt jött korábban...

 

P0621 Generator Lamp "L" Control Circuit Malfunction IPC (Instrument) C-021

Viszont fél év után azért csak törlődött volna, nem?

Elküldve

Tud valaki tetőcsomagtartó sín takaró műanyagra valami emberibb áru megoldást? A márkaszervíz 7E/db-ot mondott.

 

Nem a műanyag ára az embertelen költség, hanem a színrefújás! Irdatlan drágán akarták nekem csinálni.

Ha a tiéd fekete, akkor szerencséd van ebből a szempontból. Megveszed a műanyagot és kész, nincs más költség.

Elküldve

Sziasztok!

 

Szeretnék egy kis segítséget kérni. Problémás az autómon a katalizátor (Z16XEP). Szeretném levenni a hővédő lemezt róla, hogy meg tudjam nézni mekkora a baj, de nem találtam kulcsot a csavarjához. 

 

Meg tudja mondani nekem valaki, hogy pontosan milyet keressek?

 

Köszönöm!

Elküldve

Viszont fél év után azért csak törlődött volna, nem?

 

Ha nem volt diagnosztikán törölve akkor nem biztos, van jó pár hibakód ami makacskodik és nem törlődik abban az esetben sem, ha már a hiba nem áll fenn.

Töröltesd és kiderül visszajön-e utána.

 

Elküldve

Sziasztok a véleményeteket szeretném ki kérni abban,hogy vennék egy 1.4 H Astrát. Az autó 9 éves és kisebb esztétikai hibákkal.A fő gondom hogy az autóban a komplett felújított motor van,mert az előző tulajdonosa megfőzte,mert nem vette észre hogy kirágta a hűtés csövet egy nyest vagy valami hasonló. Hengerfejezve lett, és új vezérlést kapott szerintetek érdemes vele foglalkozni ? 146-km van az autóban.

 

A könyök támaszon elkopott a bőr,tudtok valaki t Bp-en aki ezzel foglalkozik ? A tetőcsomagtartó sin takaró léc hiányzik két helyen hol lehet ezt be szerezni olcsón ? Mert elég durva 3-4 ezer ft  kérni egy kis műanyagért. Köszönöm.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.