dsteel Elküldve Július7, 2015 Elküldve Július7, 2015 Kösz, csak fura, hogy pont a csere óta ilyen. A fékszervónál nézzem a csatlakozót? Vagy hol? Nem nagyon értek hozzá, remélem, hazajutok, jó messze vagyok most otthonról.
Frankie64 Elküldve Július7, 2015 Elküldve Július7, 2015 Kösz, csak fura, hogy pont a csere óta ilyen. A fékszervónál nézzem a csatlakozót? Vagy hol? Nem nagyon értek hozzá, remélem, hazajutok, jó messze vagyok most otthonról. Szia! Az 1,3-s nál nem tudom hogy van, de a szivattyútól a szervóig nézd át csövet, csatlakozókat. Valaki akinek 1,3-s van biztosan leírja, merre van a szivattyú. A rásegítő a főfékhenger alatti fekete tepsi. Ha fütyülést, sziszegést hallasz körülötte ott a baj. Vezess óvatosan! Üdv!
dsteel Elküldve Július7, 2015 Elküldve Július7, 2015 Szia! Az 1,3-s nál nem tudom hogy van, de a szivattyútól a szervóig nézd át csövet, csatlakozókat. Valaki akinek 1,3-s van biztosan leírja, merre van a szivattyú. A rásegítő a főfékhenger alatti fekete tepsi. Ha fütyülést, sziszegést hallasz körülötte ott a baj. Vezess óvatosan! Üdv! Ok, köszi, eddig nem hallottam sziszegést de figyelek.
okynoa Elküldve Július7, 2015 Elküldve Július7, 2015 A Z17DTL-ben nincs kettős tömegű lendkerék? :blink: Vagy egyikben van, másikban nincs?
Cserenkov Elküldve Július8, 2015 Elküldve Július8, 2015 A Z17DTL-ben nincs kettős tömegű lendkerék? :blink:Vagy egyikben van, másikban nincs?Tegnap azt írták a "fűrészbakon" hogy abban nincs. 1
telo Elküldve Július8, 2015 Elküldve Július8, 2015 Tegnap azt írták a "fűrészbakon" hogy abban nincs. Mázlista :) Mi az a "fűrészbak"?
telo Elküldve Július8, 2015 Elküldve Július8, 2015 (edited) Törölném ezt a hozzászólást, mert duplikált lett, csak nem tudom hogyan... Módosítva Július8, 2015 : telo
zsolti1224 Elküldve Július8, 2015 Elküldve Július8, 2015 Sziasztok! Nem vagyok nagyon jártas Opelekben, ezért fordulnék az okosabbakhoz. A szituáció... Örököltünk egy ASTRA H-t 2005-ös évjárat, Z16XEP motorral. Az autó 1 évet állt beindítottuk szépen jár minden működik a digitklíma is semmi hibajel. Az autót hagytam jármi alapjáraton had töltsön e generátor, mert az akksi hulla volt.... Egy 10 perc után szépen felforralta a vizet..., van egy ismerősöm aki skodás én hozzá járok alábbi a tapasztalat, összedugva a computerrel az autó teljesen jól kommunikál, hibajel semmi, a ventilátort el lehet indítani manuálisan és visszahűl szépen a víz, És a slussz poén most jön.... Bekapcsoltuk a klímát, innentől kezdve semmi gond az autóval, szépen bekapcsol a hűtő ventilátor magasabb fokozatba ha felmegy a a hűtőben a vízhőfok, majd lekapcsol ha visszahűlt a víz. Klíma kikapcs, és újra felforr a víz, a ventilátor ugyanúgy nem kapcsol be. Az autó háttere ismeretlen.... Vélemény valakinek volt már ezzel hasonló problémája? Ötletek ? Üdv Zsolt
Davee Elküldve Július8, 2015 Elküldve Július8, 2015 Sziasztok! Nem vagyok nagyon jártas Opelekben, ezért fordulnék az okosabbakhoz. A szituáció... Örököltünk egy ASTRA H-t 2005-ös évjárat, Z16XEP motorral. Az autó 1 évet állt beindítottuk szépen jár minden működik a digitklíma is semmi hibajel. Az autót hagytam jármi alapjáraton had töltsön e generátor, mert az akksi hulla volt.... Egy 10 perc után szépen felforralta a vizet..., van egy ismerősöm aki skodás én hozzá járok alábbi a tapasztalat, összedugva a computerrel az autó teljesen jól kommunikál, hibajel semmi, a ventilátort el lehet indítani manuálisan és visszahűl szépen a víz, És a slussz poén most jön.... Bekapcsoltuk a klímát, innentől kezdve semmi gond az autóval, szépen bekapcsol a hűtő ventilátor magasabb fokozatba ha felmegy a a hűtőben a vízhőfok, majd lekapcsol ha visszahűlt a víz. Klíma kikapcs, és újra felforr a víz, a ventilátor ugyanúgy nem kapcsol be. Az autó háttere ismeretlen.... Vélemény valakinek volt már ezzel hasonló problémája? Ötletek ? Üdv Zsolt Egyszer hallottam, egy hasonló infót, hogy csak klímával indul be a sima hűtő is, mert a szoftver hibás, de lehet csak urban legend. Ha minden oké és elvinném egy szoftver frissítésre... 1
Davee Elküldve Július8, 2015 Elküldve Július8, 2015 Sziasztok! Nem vagyok nagyon jártas Opelekben, ezért fordulnék az okosabbakhoz. A szituáció... Örököltünk egy ASTRA H-t 2005-ös évjárat, Z16XEP motorral. Az autó 1 évet állt beindítottuk szépen jár minden működik a digitklíma is semmi hibajel. Az autót hagytam jármi alapjáraton had töltsön e generátor, mert az akksi hulla volt.... Egy 10 perc után szépen felforralta a vizet..., van egy ismerősöm aki skodás én hozzá járok alábbi a tapasztalat, összedugva a computerrel az autó teljesen jól kommunikál, hibajel semmi, a ventilátort el lehet indítani manuálisan és visszahűl szépen a víz, És a slussz poén most jön.... Bekapcsoltuk a klímát, innentől kezdve semmi gond az autóval, szépen bekapcsol a hűtő ventilátor magasabb fokozatba ha felmegy a a hűtőben a vízhőfok, majd lekapcsol ha visszahűlt a víz. Klíma kikapcs, és újra felforr a víz, a ventilátor ugyanúgy nem kapcsol be. Az autó háttere ismeretlen.... Vélemény valakinek volt már ezzel hasonló problémája? Ötletek ? Üdv Zsolt Egyszer hallottam, egy hasonló infót, hogy csak klímával indul be a sima hűtő is, mert a szoftver hibás, de lehet csak urban legend. Ha minden oké és elvinném egy szoftver frissítésre...
zsolti1224 Elküldve Július8, 2015 Elküldve Július8, 2015 Egyszer hallottam, egy hasonló infót, hogy csak klímával indul be a sima hűtő is, mert a szoftver hibás, de lehet csak urban legend. Ha minden oké és elvinném egy szoftver frissítésre... Köszi ... :) És ezt merre lehetne megejteni ? Ötlet ? Szerviz ?
grep Elküldve Július8, 2015 Elküldve Július8, 2015 Köszi ... :) És ezt merre lehetne megejteni ? Ötlet ? Szerviz ? "Komoly szoftverhibát találtunk egy ilyen digitlkímás autónál: Kikapcsolt klímánál a motorvezérlő nem működteti a vízhűtő ventillátorát, hagyja megfőni a motort! Különösen azért veszélyes mert ezekben a tipusokban vízhőfok óra nincs. Márkaszervizekben rendelkezésre áll a javított szoftver amennyiben az Ön autójánál is jelen volna a hiba." http://topel.hupont.hu/11/tipushibak Szerintem menj el márkaszervízbe és kérj programfrissítést.
grep Elküldve Július8, 2015 Elküldve Július8, 2015 (edited) Köszi ... :) És ezt merre lehetne megejteni ? Ötlet ? Szerviz ? Off valami gáz lehet itt a fórummotorral, mert hibát ír és duplán jelennek meg a hozzászólások. az utóbbi időben sok ilyet láttam... most nekem is. Módosítva Július8, 2015 : grep
balazs.90 Elküldve Július8, 2015 Elküldve Július8, 2015 hogy lehet lelopni? mert ha leveszed a sínt csak akkor tudod kivenni sértetlenül.vagy csak letörték? igaz már megmókoltam némelyiket hogy könnyebben nyíljon de egy barom volt aki ezt kitalálta.törik mint a ropi Szia. Tudnál nekem segíteni,hogy hogyan kell ezt a takaró fedelet kicserélni? Előre is köszönöm segítségedet,üdv.:Balázs
Davee Elküldve Július8, 2015 Elküldve Július8, 2015 Köszi ... :) És ezt merre lehetne megejteni ? Ötlet ? Szerviz ? Szervizben igen, szoftverfrissítést kell kérned...
Maybal Elküldve Július8, 2015 Elküldve Július8, 2015 Sziasztok! Nem vagyok nagyon jártas Opelekben, ezért fordulnék az okosabbakhoz. A szituáció... Örököltünk egy ASTRA H-t 2005-ös évjárat, Z16XEP motorral. Az autó 1 évet állt beindítottuk szépen jár minden működik a digitklíma is semmi hibajel. Az autót hagytam jármi alapjáraton had töltsön e generátor, mert az akksi hulla volt.... Egy 10 perc után szépen felforralta a vizet..., van egy ismerősöm aki skodás én hozzá járok alábbi a tapasztalat, összedugva a computerrel az autó teljesen jól kommunikál, hibajel semmi, a ventilátort el lehet indítani manuálisan és visszahűl szépen a víz, És a slussz poén most jön.... Bekapcsoltuk a klímát, innentől kezdve semmi gond az autóval, szépen bekapcsol a hűtő ventilátor magasabb fokozatba ha felmegy a a hűtőben a vízhőfok, majd lekapcsol ha visszahűlt a víz. Klíma kikapcs, és újra felforr a víz, a ventilátor ugyanúgy nem kapcsol be. Az autó háttere ismeretlen.... Vélemény valakinek volt már ezzel hasonló problémája? Ötletek ? Üdv Zsolt Szia. a Z16XEP 112fok után indítja el a hűtőventillátort....kikapcsolt klímánál....ellenőrizd a "test mode"ban....a klímás rész az így működik, semmi extra nincs benne....
krisztus Elküldve Július9, 2015 Elküldve Július9, 2015 Szia. Tudnál nekem segíteni,hogy hogyan kell ezt a takaró fedelet kicserélni? Előre is köszönöm segítségedet,üdv.:Balázs Szia Valamelyik végén a hosszú sinnek vagy pedig a takarófedélnél benyulsz és elkezded felfelé emelni ,elvileg 4 patent fogja a komplett sint a tetőhöz. Aztán ha levetted akkor a belső felénél valahogy ki lehet pattintani a komplett fedelet.majd visszfele csak odailleszted és rányomod a helyére. 1
krisztus Elküldve Július9, 2015 Elküldve Július9, 2015 Szia. Tudnál nekem segíteni,hogy hogyan kell ezt a takaró fedelet kicserélni? Előre is köszönöm segítségedet,üdv.:Balázs Szia Valamelyik végén a hosszú sinnek vagy pedig a takarófedélnél benyulsz és elkezded felfelé emelni ,elvileg 4 patent fogja a komplett sint a tetőhöz. Aztán ha levetted akkor a belső felénél valahogy ki lehet pattintani a komplett fedelet.majd visszfele csak odailleszted és rányomod a helyére.
balazs.90 Elküldve Július9, 2015 Elküldve Július9, 2015 Szia Valamelyik végén a hosszú sinnek vagy pedig a takarófedélnél benyulsz és elkezded felfelé emelni ,elvileg 4 patent fogja a komplett sint a tetőhöz. Aztán ha levetted akkor a belső felénél valahogy ki lehet pattintani a komplett fedelet.majd visszfele csak odailleszted és rányomod a helyére. Köszönöm!
Norbi10 Elküldve Július16, 2015 Elküldve Július16, 2015 Sziasztok! a hűtőfolyadék tartály ezzel van tele, megdörzsöltem olyan mint a radír gumi, valamelyik gumicső lesz a ludas, azt szeretném kérdezni hogy a tartályt hogy kell leszedni? meg leszeretném cserélni a hűtőfolyadékot is, hol kell le engedni? szerintetek mennyire baj hogy teli van azzal a fekete gumidarabokkal? vízpumpát nem teszi tönkre? vagy a furatokba nem e rakódik le?
kisp113 Elküldve Július16, 2015 Elküldve Július16, 2015 Sziasztok! a hűtőfolyadék tartály ezzel van tele, megdörzsöltem olyan mint a radír gumi, valamelyik gumicső lesz a ludas, azt szeretném kérdezni hogy a tartályt hogy kell leszedni? meg leszeretném cserélni a hűtőfolyadékot is, hol kell le engedni? szerintetek mennyire baj hogy teli van azzal a fekete gumidarabokkal? vízpumpát nem teszi tönkre? vagy a furatokba nem e rakódik le? Az előéletéről mit tudsz? Remélem nem mostanában vetted, így. Ez nekem úgy fest mint amibe borítottak egy adag hűtőtömítőt.
Norbi10 Elküldve Július16, 2015 Elküldve Július16, 2015 (edited) Az előéletéről mit tudsz? Remélem nem mostanában vetted, így. Ez nekem úgy fest mint amibe borítottak egy adag hűtőtömítőt. Már 5 ik éve van meg, utóbbi 1-2 éve látom hogy szép lassan kezd gyűlni benne, vagy gumicső vagy annak a műanyagnak a darabjai amit kifúrtak és kicseréltek műanyag csonkot fémre. Módosítva Július16, 2015 : Norbi10
Astra555 Elküldve Július16, 2015 Elküldve Július16, 2015 (edited) Sziasztok! a hűtőfolyadék tartály ezzel van tele, megdörzsöltem olyan mint a radír gumi, valamelyik gumicső lesz a ludas, azt szeretném kérdezni hogy a tartályt hogy kell leszedni? meg leszeretném cserélni a hűtőfolyadékot is, hol kell le engedni? Ha szembeállsz a kocsival, akkor bal oldalon alul van egy kis csonk, azon pedig van egy "csap", ott tudod leengedni a vizet. Mivel itt a nyár, át tudod mosni, csak desztillált víz kell hozzá pár flakonnal. Módosítva Július16, 2015 : Astra555
Norbi10 Elküldve Július16, 2015 Elküldve Július16, 2015 (edited) Ha szembeállsz a kocsival, akkor bal oldalon alul van egy kis csonk, azon pedig van egy "csap", ott tudod leengedni a vizet. Mivel itt a nyár, át tudod mosni, csak desztillált víz kell hozzá pár flakonnal. Rendben köszönöm, és a hűtőtartályt hogy kell kiszedni? kiakarnám takarítani mert rá van rakódva az oldalára ez a valami. Módosítva Július16, 2015 : Norbi10
Cserenkov Elküldve Július16, 2015 Elküldve Július16, 2015 Mázlista :) Mi az a "fűrészbak"? Facebook. :D
Recommended Posts