Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák! - Astra H


forumadmin

Recommended Posts

Ha főleg városban használod, ártani biztos nem árt neki, ha kikormolod.

Én heti 2x2 órát használom folyamatos 3000-es fordulaton. Eddig még nem volt pl EGR gondom.

Köszi a gyors választ! EGR gond alatt azt érted, hogy ha mondjuk 4 ezerig kipörgetem, letilt (sárga villáskulcs, autó) és visszaesik a motor húzása? - mert ilyen elő szokott fordulni ha kicsit megpörgetem jobban :( Hibakód nincs!

Vagy éppen ha kikormolom, akkor nem lesz EGR probléma?

Módosítva : arnoldline
Link to comment
Megosztás:

Ha főleg városban használod, ártani biztos nem árt neki, ha kikormolod.

Én heti 2x2 órát használom folyamatos 3000-es fordulaton. Eddig még nem volt pl EGR gondom.

Most az imént megjelent egy hibakód! ECN 02345A

Akkor jelent meg ha kipörgettem autót, letiltott (sárga villáskulcs, autó ikon) persze visszafogta rendesen az autót, előzni nem mertem volna.

Mi lehet ez? :(

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok. Nekem nem írja ki a fogyasztást, csak az órát mutatja. Hol vagy hogy tudom azt beállítani, kiírja a fogysztást?

Milyen kijelződ van? TID, BID, GID? Ha TID akkor az nem fogja tudni megjeleníteni, mert arra nem lehet felprogramozni a BC-t (Board Computer) A BID -töl már felfelé azok tudják csak.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Váltókulisszát fogok cserélni, mert nagyok ki van kopva a gömb és a persely. Találtam egy jobb állapotú bontottat.

Csakhogy ezen a váltószoknya rosszabb állapotú.

Cserélt bár valaki váltószoknyát? Olvastam valahol, hogy a váltógomb leszedhető, de nem sikerült sehogysem.

Esetleg egy linket tud valaki képekkel a cseréről, vagy egy szájbarágós leírást?

Előre is köszönöm.

5 sebességes váltó, jobbra lent a hétramenet.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok érdekes hibáim vannak,hátha tud valaki tanácsot adni. tegnap este fel kellett raknom a pótkereket,mert futófelületen szövetszakadásos lett a bal első. kb 3 hónapja cseréltem szintén a bal elsőt,szintén szövetszakadással.ami biztos: michelin alpine gumik,második szezon. a bal toronycsapágyam be van rohadva,nemsoká cserélem. jobbos kanyarban,mindegy milyen sebességgel megyek,bal előről érdekes nyikorgás hallatszik.az alsó golyóscsapok nemrég voltak cserélve.jja,és szeptemberben jobbról alapos ütést kapott az autó,ami miatt az egész jobb első futómű cserélve lett.
mi a ...... nyikoroghat? és pech,a két szövetszakadás ugyanott,vagy valami más probléma lehet? féktárcsák ujak,fékpajzs,egyéb izék nem lógnak forgó részhez,a futómű nem kotyog,nem zörög..tanácstalan vagyok... astra h gtc,gyári sport futóművel.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Valaki meg tudja mondani, hogy hogyan lehetne orvosolni az ajtókilincs problémámat? Konkrétan az a gond, hogy kívülről nehéz kilinccsel nyitni az ajtót, meglehetősen erősen kell húzni, hogy kinyíljon. Ezzel lehet valamit csinálni?

+ 1 bónusz kérdés; tulajdonképpen mit takar az hogy twinport? Hogy működik?

Link to comment
Megosztás:

+ 1 bónusz kérdés; tulajdonképpen mit takar az hogy twinport? Hogy működik?

A két szívószelep közül az egyik előtt van egy második szelep ami kis fordulaton/terhelésen zárva van. Ezzel gyakorlatilag hiába nyitja a vezérmű mindkét szívószelepet, üzemanyag-levegő csak az egyiken keresztül jut be, kvázi 8 szelepesként viselkedik. (jobb oldali kép)

Amikor pedig kell a kraft és forogni kell, akkor a szelep nyitva van és a szokásos 16 szelepes előnyök érvényesülnek. (bal oldali)

2040715.002.1M.jpg

Módosítva : kisp113
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Valaki meg tudja mondani, hogy hogyan lehetne orvosolni az ajtókilincs problémámat? Konkrétan az a gond, hogy kívülről nehéz kilinccsel nyitni az ajtót, meglehetősen erősen kell húzni, hogy kinyíljon. Ezzel lehet valamit csinálni?

+ 1 bónusz kérdés; tulajdonképpen mit takar az hogy twinport? Hogy működik?

Ha egy kicsit nyomod befelé az ajtót, miközben nyitod a kilinccsel, akkor könnyebben nyílik?

Ha igen, akkor a kasztnin lévő izével, (nem_tudom_mi_a_neve, három_torx_csavar tartja) tudsz játszani, csak félő, hogy ha kicsit kijjebb hozod, akkor nem lesz síkban az ajtó a kasztnival.

A másik megoldás, talán az orosz oldalon is fentvan, hogy szét kell szedni az ajtót és állítani a kilincsen.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Váltókulisszát fogok cserélni, mert nagyok ki van kopva a gömb és a persely. Találtam egy jobb állapotú bontottat.

Csakhogy ezen a váltószoknya rosszabb állapotú.

Cserélt bár valaki váltószoknyát? Olvastam valahol, hogy a váltógomb leszedhető, de nem sikerült sehogysem.

Esetleg egy linket tud valaki képekkel a cseréről, vagy egy szájbarágós leírást?

Előre is köszönöm.

5 sebességes váltó, jobbra lent a hétramenet.

Baromi egyszerű a dolog. B..szott erősen fölfelé kell húzni a váltógombot.

A váltókar vége ricnis, eere feszül rá a váltógomb. A hátrameneti retesszel együtt fog lejönni.

Csak bátran, nekem is sikerült... :)

Link to comment
Megosztás:

Köszi a fényképes útmutatót!

Hol fog kijönni a vezeték az utastérben? Dróttal húztad be, vagy csak símán át lehet nyomni?

Valahol a gázpedál környékén?, és a középkonzol között?.... már nem igazán emléxem rá....:D...

de ha a pedáloknál benézel a tűzfal felé, látni fogod azt a gumidugót....

Én olyan méretűre fúrtam(több lépésben), hogy az a piros vezeték szorosan, de átmenjen...így azért tömít....:)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Van valakinek tapasztalata arra vonatkozóan, hogy hol/hogyan lehet behúzni egy vezetéket a motortérből az utastérbe?

Nekem autószerelő csinálta, levette a hűtővíz kiegyenlítő tartályt, mögötte megy be a kábelkorbács ott húzta be a kábelt dróttal.

Az utastérben a motorháztető nyitókar felett jött ki a kábel.

Kb. 40 perc volt és 1500 Ft meg néhány fordított miatyánk (a qrva sten...szát a hülye o/ mérnökökbe....)

:-)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy 2008-as 1.4-es astrám soha nem volt vele semmi bajom, de most nem indul.

Kb.3 hétig nem inditottam be nem volt benne akksi.

Most tettem akkut bele, elindult 5 másodpercre majd leállt azóta nem indul az önindító teker.

A motorházrerő alatt középen felül van egy alkatrész, ami halk kattogó hangot szokott adni a gyujtás bekapcsolásakor utána elhallgat, de most ez folyamatosan sípol.

Mi lehet a baj? Így a szerelőig se tudok elmenni.

Ha valakinek van ötlete segítsen!

Eőre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.