Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


forumadmin

Recommended Posts

Nekem a 2006 decemberi Astram KMH rendszamu, igy ha a 2005 vegi KUY, akkor az kulfoldon kezdte az eletet, es a 195ezer km gyanus.

Nem Cosmo, az az uleseken is latszik. Ettol persze meg akarmi is lehet, de igy tavolbol azert annyira nem szep a menyasszony.

Az miért baj ha külföldről hozták be?

Link to comment
Megosztás:

Az miért baj ha külföldről hozták be?

Elvileg nem baj, de gyakorlatilag nyilvan a kint olcson megveheto kocsikat fogjak behozni. Ezek pedig a torottek (itthon olcsobb a javitasuk, plane, ha "megfelelo" helyen tortenik) es a sokat futottak (ezeket pedig visszatekerik). Szoval nagyobb az esely arra, hogy valami nem stimmel a kocsi eloeleteben...

Link to comment
Megosztás:

Nekem a 2006 decemberi Astram KMH rendszamu, igy ha a 2005 vegi KUY, akkor az kulfoldon kezdte az eletet, es a 195ezer km gyanus.

Nem Cosmo, az az uleseken is latszik. Ettol persze meg akarmi is lehet, de igy tavolbol azert annyira nem szep a menyasszony.

Magyarországon egy autó akkor kap új rendszámot:

- forgalomba helyezik (először, sokadjára)

-ha az utángyártás nem lehetséges (sérült, elveszett/ elllopták mindkettőt, nincs meg a regisztrációs címke, stb.)

- ha a tulajdonos, üzembentartó kéri.

A rendszámok előre legyártva vannak az okmányirodában, többek között azért, hogyha az ügyfél a fenti okok valamelyike miatt beballag, akkor rögtön megkapja az új forgalmit, rendszámot és használhassa az autóját.

Az is logikus, hogy a rendszámokat előre legyártja a Plaket kft, majd ezeket "szétszórják" az ország okmányirodáiban. Nyilván egy budapesti okmányiroda több rendszámot ad ki, mint mondjuk egy vidéki kisvárosban lévő. Így még az is lehetséges, hogy a Te autód egy "beragadt" szériából kapott rendszámot.

Ekkora évjárat és karaktereltérés esetében még nem kell messzemenő következtetéseket levonni a rendszámból, mert nem biztos, hogy így van. Ez pont olyan, mint amikor egy autó gyártási éve és a forgalomba helyezés között eltelt 1 év. Az sem jelent semmit, lehet, hogy állt a szalonban hónapokig.

Érdemes persze az ilyen autót (meg sz összes többit is) tüzetesebben megnézni, főleg a szervizinformációs adatbázis az, amire támaszkodni lehet.

Link to comment
Megosztás:

Ekkora évjárat és karaktereltérés esetében még nem kell messzemenő következtetéseket levonni a rendszámból, mert nem biztos, hogy így van. Ez pont olyan, mint amikor egy autó gyártási éve és a forgalomba helyezés között eltelt 1 év. Az sem jelent semmit, lehet, hogy állt a szalonban hónapokig.

Igy van, de ha mindezek mellett "veletlenul" a szervizkonyv sincs meg, az mar elegge gyanus... En olajcserekre mar reg nem hordom a kocsit markaszervizbe, megsem dobom ki a szervizkonyvet, mert a kezdeti idokre vonatkozoan van benne erdekes informacio.

Link to comment
Megosztás:

Hello! Én úgy tudom,hogy az 1,7 dízel motorral szerelt astrákat Magyarországon nem nem gyártottak és nem forgalmaztak. Ezek mind kintről behozott autók!

Akkor rosszul tudod.

Az enyémet Budaörsön helyezték először forgalomba, meg van róla minden dokumentáció. Ott is vásárolták és 1.7-es.

Valamint minden nap egy Opel szalon mellett ballagok el. Nem olyan régen még ott sorakoztak a vadonat új, még rendszám nélküli 1.7-es H Astrák. Most már J áll a helyükön és mintha azok között is láttam volna 1.7-est.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Megtörtént az autón az olaj és olajszűrő csere valamint a levegő és pollenszűrő szűrők cseréje + a klíma fertőtlenítés :)

A pollenszűrőt a Cromaxból rendeltem valami magyar utángyártott szenes szűrő. A furcsa csak az volt benne ,hogy egyik oldalán se volt jelzés a levegő áramlásáról. Ti találkoztatok már ilyennel? Esetleg azért nincs rajta jelzés mert szén szűrős?

Link to comment
Megosztás:

Másnap felhívtam a Technofil céget és utána érdeklődtem. Azt mondták,hogy az aktív szenes pollenszűrőt mindegy melyik oldalával tesszük be!

Ez érdekes, mert eddig akárhány pollenszűrőt cseréltem, mindegyiken rajta volt a levegőáramlás iránya, a leírásokban meg felhívták a figyelmet a helyes beszerelésre...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Motortuningal kapcsolatos kerdesemet fel tehetem itt ?? vagy menjek at masik topicba ? (igazabol azert kerdezem itt mert ahogy latom ebben a topicban vagytok a legaktivabbak )

Szia! Teljesen mind1 hol kérdezel, persze a legjobb ha ott ahova a kérdés való...:)

A rendszer úgyis előre sorolja azt a topikot amelyikben legfrissebb a hozzászólás...

Link to comment
Megosztás:

Rendben akkor kezdek itt :)
Van egy Opel Astra h-s GTC-m ( Z16XER ) es szeretnem belole ugy "kihozni a maximumot" hogy ne kelljen millios osszeget kifizetnem es a motort se kelljen darabokra szedni.

Egy gyengebb turbora ill. kompresszorra gondoltam.

Szerintetek ez megoldhato ?? ill. van itt olyan aki foglalkozott mar ilyennel??

Elore is nagyon koszonom annak aki valaszol.

Link to comment
Megosztás:

Rendben akkor kezdek itt :)

Van egy Opel Astra h-s GTC-m ( Z16XER ) es szeretnem belole ugy "kihozni a maximumot" hogy ne kelljen millios osszeget kifizetnem es a motort se kelljen darabokra szedni.

Egy gyengebb turbora ill. kompresszorra gondoltam.

Szerintetek ez megoldhato ?? ill. van itt olyan aki foglalkozott mar ilyennel??

Elore is nagyon koszonom annak aki valaszol.

Nem sokkal egyszerűbb, lényegesen olcsóbb, tartósabb és megbízhatóbb megoldás az, ha ezt eladod és veszel egy eleve gyárilag turbósat (Z16LET)?

Arról nem is beszélve, hogy mivel ez igen erősen típus átalakításnak minősül, az sem lesz kis meló ezt lepapírozni hogy közúton használhasd, ha egyáltalán le lehet...

Link to comment
Megosztás:

Rieger vagy valamelyik csinál ilyen tuningot, hogy rádob egy csigát az 1,6-osra. kb 160 Le lesz az eredmény.
De 1 millával nyugodtan számolj.

Az eredmény pedig, hát ha a gyári 1,6T-hez hasonlítani lehet, akkor inkább vegyél egy gyári turbósat.

Link to comment
Megosztás:

Szép napot Mindenkinek !

Új vagyok az Opelesek táborában. 3 hete 1 Opel Astra H 1,7 CDTI tulaj lettem. Remélem megelégedésel.

Ha viszem olaj cserére,gázolaj szűrő cserére. Kb már 1000 km-t megtettem vele nemtudok semmi rosszat írni, de vannak észrevéleleim.

1, reggelente elég zakatolva indúl /itt meg is hallgathatjátok és várom a véleményeket. http://www.youtube.com/watch?v=jltJa3NeCAA

2, Néha ingadozok az alapjárat 800-950 között.

Nemtudom hogy ma estleg mit kelle ezzel kapcsolatban megnézetni vizsgáltatni.

Köszi a válaszokat

Link to comment
Megosztás:

Szép napot Mindenkinek !

Új vagyok az Opelesek táborában. 3 hete 1 Opel Astra H 1,7 CDTI tulaj lettem. Remélem megelégedésel.

Ha viszem olaj cserére,gázolaj szűrő cserére. Kb már 1000 km-t megtettem vele nemtudok semmi rosszat írni, de vannak észrevéleleim.

1, reggelente elég zakatolva indúl /itt meg is hallgathatjátok és várom a véleményeket. http://www.youtube.com/watch?v=jltJa3NeCAA

2, Néha ingadozok az alapjárat 800-950 között.

Nemtudom hogy ma estleg mit kelle ezzel kapcsolatban megnézetni vizsgáltatni.

Köszi a válaszokat

Nálam ugyan ez volt a gond koszos volt a tank üzemanyag szűrő stb tisztítás után jó lett minden

Link to comment
Megosztás:

Szép napot Mindenkinek !

Új vagyok az Opelesek táborában. 3 hete 1 Opel Astra H 1,7 CDTI tulaj lettem. Remélem megelégedésel.

Ha viszem olaj cserére,gázolaj szűrő cserére. Kb már 1000 km-t megtettem vele nemtudok semmi rosszat írni, de vannak észrevéleleim.

1, reggelente elég zakatolva indúl /itt meg is hallgathatjátok és várom a véleményeket. http://www.youtube.com/watch?v=jltJa3NeCAA

2, Néha ingadozok az alapjárat 800-950 között.

Nemtudom hogy ma estleg mit kelle ezzel kapcsolatban megnézetni vizsgáltatni.

Köszi a válaszokat

A gázolajszűrő cserével megoldódott az indítási probléma?

Érdekes, hogy mért ilyen darabosan kapja el. Diagnosztikával meg kéne nézni. Ha hibakód nincs, akkor a rail-nyomást meg egyéb paramétereket nézegetném meg.

Az olajnyomás jelző nekem se azonnal alszik el indítás után. Kell neki pár másodperc. Mindig is ilyen volt. Szerintem ez ilyen, nem tulajdonítanék neki túlzott jelentőséget.

Az alapjárat ingadozást hogy csinálja? Folyamatosan hullámzik a mutató? Mert ez összefüggésben lehet az indítási problémával.

Ha nem így csinálja hanem üzem közben néha kicsit feljebb van, néha meg lejjebb, az megint normális, mert ugye nem mindegy hogy hideg/meleg a motor. Vagy pl ha üresben gurulsz, a fékrásegítés miatt dolgoznia kell a vákuumpumpának, ezért is picit megemelheti az alapjáratot.

Link to comment
Megosztás:

A gázolajszűrő cserével megoldódott az indítási probléma?

Érdekes, hogy mért ilyen darabosan kapja el. Diagnosztikával meg kéne nézni. Ha hibakód nincs, akkor a rail-nyomást meg egyéb paramétereket nézegetném meg.

Az olajnyomás jelző nekem se azonnal alszik el indítás után. Kell neki pár másodperc. Mindig is ilyen volt. Szerintem ez ilyen, nem tulajdonítanék neki túlzott jelentőséget.

Az alapjárat ingadozást hogy csinálja? Folyamatosan hullámzik a mutató? Mert ez összefüggésben lehet az indítási problémával.

Ha nem így csinálja hanem üzem közben néha kicsit feljebb van, néha meg lejjebb, az megint normális, mert ugye nem mindegy hogy hideg/meleg a motor. Vagy pl ha üresben gurulsz, a fékrásegítés miatt dolgoznia kell a vákuumpumpának, ezért is picit megemelheti az alapjáratot.

Szia Cserenkov !

Kösz a segítséget.

A szervízben megtörtént az olaj csere és a gázolaj szűrő csere. Semmi változást nem éreztem . Ellenben mondták hogy a magasnyomású szivattyúnál lévő szabályzó szelep csere javasolt.

Majd másnap reggel az indítás után az önindító az indítás után is nagyon furcsa hangot adott. Irány az autó villamosági. Ott azonnal cserét javasoltak, megtörtént és a levett önindító nagyon szét volt szinte égve,potyogott belőle mikor szétszedte a mű.anyag darabkák. De mikor az újjal beindítottam azonnal úgy indúlt ahogy az kell. Nem kelepelt nem zakatolt. Valószívíleg nem megfelelő fordúlattal tekerte a régi és azért indúlt olyan rosszúl.

Az ingadozást főként akkor érzem látom mikor pl megállsz 1 lámpánál és nem áll be arra a bizonyos 800 környékére hanem fel megy 950 körülire majd vissza Ha álló helyzetben megy alapjáraton akkor annyira nem megfigyelhető.

Bocs hogy kérdezem csak opeles vagy szakember aki naponta javítgat autókat?

Link to comment
Megosztás:

Szia Cserenkov !

Kösz a segítséget.

A szervízben megtörtént az olaj csere és a gázolaj szűrő csere. Semmi változást nem éreztem . Ellenben mondták hogy a magasnyomású szivattyúnál lévő szabályzó szelep csere javasolt.

Majd másnap reggel az indítás után az önindító az indítás után is nagyon furcsa hangot adott. Irány az autó villamosági. Ott azonnal cserét javasoltak, megtörtént és a levett önindító nagyon szét volt szinte égve,potyogott belőle mikor szétszedte a mű.anyag darabkák. De mikor az újjal beindítottam azonnal úgy indúlt ahogy az kell. Nem kelepelt nem zakatolt. Valószívíleg nem megfelelő fordúlattal tekerte a régi és azért indúlt olyan rosszúl.

Az ingadozást főként akkor érzem látom mikor pl megállsz 1 lámpánál és nem áll be arra a bizonyos 800 környékére hanem fel megy 950 körülire majd vissza Ha álló helyzetben megy alapjáraton akkor annyira nem megfigyelhető.

Bocs hogy kérdezem csak opeles vagy szakember aki naponta javítgat autókat?

Szia!

Jól tetted, hogy nem halogattad az önindító cserét, mert akár a kettőstömegű lendkereket is ki tudja nyírni nagyon hamar.

Az alapjárat ingadozáshoz meg javasolnám a pillangószelepház kitakarítását, hátha segít valamennyit. Nem egy nagy munka, egy szerelő kb. 1 óra alatt kényelemesen végez vele.

Link to comment
Megosztás:

Szia Cserenkov !

Kösz a segítséget.

A szervízben megtörtént az olaj csere és a gázolaj szűrő csere. Semmi változást nem éreztem . Ellenben mondták hogy a magasnyomású szivattyúnál lévő szabályzó szelep csere javasolt.

Majd másnap reggel az indítás után az önindító az indítás után is nagyon furcsa hangot adott. Irány az autó villamosági. Ott azonnal cserét javasoltak, megtörtént és a levett önindító nagyon szét volt szinte égve,potyogott belőle mikor szétszedte a mű.anyag darabkák. De mikor az újjal beindítottam azonnal úgy indúlt ahogy az kell. Nem kelepelt nem zakatolt. Valószívíleg nem megfelelő fordúlattal tekerte a régi és azért indúlt olyan rosszúl.

Az ingadozást főként akkor érzem látom mikor pl megállsz 1 lámpánál és nem áll be arra a bizonyos 800 környékére hanem fel megy 950 körülire majd vissza Ha álló helyzetben megy alapjáraton akkor annyira nem megfigyelhető.

Bocs hogy kérdezem csak opeles vagy szakember aki naponta javítgat autókat?

Szia!

Örülök, hogy legalább ez megoldódott.

Csak kíváncsiságból kérdezem: mennyit kóstál most egy önindító csere?

Kb fél éve egy másik fórumon írt valaki hasonló alapjárat ingadozásról. Ha jól emlékszem, neki kicserélték pont ezt a rail-nyomás szabályozó szelepet.

Én abszolút csak érdeklődő "felhasználó" vagyok, aki szereti itt megosztani a tapasztalatait, tanácsot kérni másoktól és összekukázni több helyről pl innen is az opeles tudását. :)

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Örülök, hogy legalább ez megoldódott.

Csak kíváncsiságból kérdezem: mennyit kóstál most egy önindító csere?

Kb fél éve egy másik fórumon írt valaki hasonló alapjárat ingadozásról. Ha jól emlékszem, neki kicserélték pont ezt a rail-nyomás szabályozó szelepet.

Én abszolút csak érdeklődő "felhasználó" vagyok, aki szereti itt megosztani a tapasztalatait, tanácsot kérni másoktól és összekukázni több helyről pl innen is az opeles tudását. :)

Új önindító szereléssel együtt 32 ezer Ft.

Azért szeretem ezt a szerelőt mert azonnal neki áll nem kell rá várni napokat. Lehet hogy lett volna olcsóbban is de itt 6 óránbelül kész volt, pedig elkelett menni érte 60 km-t.

Nem tudom írhatom hogy honnan vette az iparos?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.