csaba66 Elküldve Április22, 2014 Megoszt Elküldve Április22, 2014 (edited) Hátha neked elhiszi, mert nekem nem akarja... Finoman szolva is nevetseges ez a dolog... Nehanyan leirtak, mit lattak, hallottak, ezen tul pedig mindenki azt hisz, amit akar. De mivel nem termeszettorvenyrol van szo, elvileg is nehezebb akar bizonyitani, akar elhinni, hogy csak egyetlen valtozat van :) Es itt nem segit, hogy valaki 100 eve szerelo, es Lenin autojat is o javitotta, mert ettol meg nem okvetlenul kellett lassa a kulonbozo piacokra, esetleg nem tul nagy szeriaban gyartott osszes lehetseges verziot. Raadasul, ha nem is tul gyakori, de letezik klima nelkuli H Astra is, abban is ki tudja, milyen szuro van, de miert pont olyan lenne, mint a klimasban? Módosítva Április22, 2014 : csaba66 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bat83 Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 Finoman szolva is nevetseges ez a dolog... Nehanyan leirtak, mit lattak, hallottak, ezen tul pedig mindenki azt hisz, amit akar. De mivel nem termeszettorvenyrol van szo, elvileg is nehezebb akar bizonyitani, akar elhinni, hogy csak egyetlen valtozat van :) Es itt nem segit, hogy valaki 100 eve szerelo, es Lenin autojat is o javitotta, mert ettol meg nem okvetlenul kellett lassa a kulonbozo piacokra, esetleg nem tul nagy szeriaban gyartott osszes lehetseges verziot. Raadasul, ha nem is tul gyakori, de letezik klima nelkuli H Astra is, abban is ki tudja, milyen szuro van, de miert pont olyan lenne, mint a klimasban? Pár nap múlva majd kiderül,hogy megfelelő e a pollenszűrő vagy vihetem vissza de én bízok a jó méretben :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandee28 Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 ÜDv, Szeretnék benzines Opel Astra H-t venni.Van egy ismerős ismerőse aki le akarja cserélni az övét egy családi Zafirára mert időközben többen lettek és megvehetném tőle. Ez egy ferdehátú 2012.-es 1.6-os benzines Classic III valami Special Edition felszereltséggel. Ez a felszereltség mit takar? Telefonon beszéltünk csak majd vasárnap ellöttyenek megsasoni a vasat is. Extrák:ABS, ESP, ASR, EBV ,gyári riasztó, tempomat, színezett hátsó ablakok, elől-, hátúl elekt. ablakemelő, mp3-as rádió, 7db hangszóró.48 ezer km van benne. Szerintetek mennyi ennek a reális ára? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 Hali. Szerintem valamit félre értettél, mert ez nem Special Edition, hanem Széria felszereltség a classic III esetén. A felszereltségi szintje lehet Edition. Amihez vagy hozzáadta az Elektronikai csomagot, ami tartalmazza a digit klímát, tempomatot, mp3 funkciót és aux csatit, fedélzeti computert nagy kijelzővel. És ehhez még megvette a hátsó elektromos ablakot. Vagy külön-külön rendelgette meg őket. MOndjuk a 7 hanszórós rendszert nem tudom lehetett-e rendelni rádió cd70 alatt (ha meg az lenne benne csak mondta volna a navit). Link to comment Megosztás: More sharing options...
sulep Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 ÜDv, Szeretnék benzines Opel Astra H-t venni.Van egy ismerős ismerőse aki le akarja cserélni az övét egy családi Zafirára mert időközben többen lettek és megvehetném tőle. Ez egy ferdehátú 2012.-es 1.6-os benzines Classic III valami Special Edition felszereltséggel. Ez a felszereltség mit takar? Telefonon beszéltünk csak majd vasárnap ellöttyenek megsasoni a vasat is. Extrák:ABS, ESP, ASR, EBV ,gyári riasztó, tempomat, színezett hátsó ablakok, elől-, hátúl elekt. ablakemelő, mp3-as rádió, 7db hangszóró.48 ezer km van benne. Szerintetek mennyi ennek a reális ára? Mienké is Special Edition, ami annyit takar, hogy: Rádió kezelőszervek a kormánykeréken 3-küllős bőrbevonatú kormánykerék első ködlámpák elektronikus klímaszabályozó CD30 MP3 rádió CD- és MP3 lejátszóval, fedélzeti számítógép sebességtartó automatika Teljes méretű acél pótkerék Elektromos ablakemelők hátul Kézzel behajtható, Fűthető külső visszapillantó tükrök karosszéria színű tükörházzal, Riasztóberendezés (Emelésre is riaszt mert téli cserénél véletlen bezártam /2x kell reteszelni akkor aktiválódik a riasztó/ és mikor felemeltem megszólalt a riasztó) Itt az árlistában megtalálod ezt a csomagot ami lényegében Elektronikai csomag + amit fent a teljesméretű pótkeréktől felsoroltam. http://www.schilleropel.hu/arlistak/astra_classic_iii.pdf Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandee28 Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 Köszi az infot, a pali 2 700 000 Ft kér érte.Nem sok az egy kicsit ?Persze irány ár, lehet alkudni.Az első sárvédőt meghuzta neki valami busz, behorpadt, valami vákumos cuccal visszaszippantották egyenletesbe neki és átfényezték, 208 mikron most a vastagság.Mindenesetre körbemérem az egészet, főleg az A oszlopot és a küszöböt hátha azokat is érintette. A szervízkönyv meg nincs vezetve, mert elfelejtette akkor elvinni( kétszer?), de a márkaszervízben benn van gépbe minden szervízintervallum. Ránézek és majd meglássuk hogy eljutok e addig a részhez hogy leinformálom a márkaszervíznél. NA csöcs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Április26, 2014 Megoszt Elküldve Április26, 2014 kb 2 éves az autó, 48ekm reálisnak mondható. Hogy nincs szervízkönyv vezetve, az nem jelent semmit. Lehet hogy tényleg nem tartja az autóban, így szervízkor nem volt mibe bele pecsételni. Vagy lehet az is, hogy a szervíz azt csinálja meg, amit kérsz. (Én is ritkán mondom, hogy kéne pecsét). Ha jól láttam a reklámot, opel szalonokban 10e Ft-ért átnézik neked az autót, annyit sztem megérhet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandee28 Elküldve Április26, 2014 Megoszt Elküldve Április26, 2014 "Hogy nincs szervízkönyv vezetve, az nem jelent semmit. " Időssebb autóknál csak annyit hogy ha nincs pecsételve az évenkénti karosszéria átvizsgálása rublika akkor ugrik az átrozsdásodás elleni gari. Ha már az elejétől nem vezetik akkor később az autóra érvényes gari idő lejárta után egyre kevesebb lesz az esélye hogy valamelyik Opel márkaszervíznél utólag pótoltassa, különössen ha megejtett egy két szervízt más független szakműhelyekbe is.Bár van az a pénz. De én inkább odafigyelnék a tulaj helyébe hogy nálam legyen. HA most eladás elött nem volt neki fontos a pótlása akkor mikor?Mi van ha nem adja el, lejár a gari?Ezen rúgózik az agyam most. :) Ha lealkudnám 2 és félre az árát és nem lenne vele semmi gond megérné megvenni szerintetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bodi Elküldve Április26, 2014 Megoszt Elküldve Április26, 2014 "Hogy nincs szervízkönyv vezetve, az nem jelent semmit. " Időssebb autóknál csak annyit hogy ha nincs pecsételve az évenkénti karosszéria átvizsgálása rublika akkor ugrik az átrozsdásodás elleni gari. Ha már az elejétől nem vezetik akkor később az autóra érvényes gari idő lejárta után egyre kevesebb lesz az esélye hogy valamelyik Opel márkaszervíznél utólag pótoltassa, különössen ha megejtett egy két szervízt más független szakműhelyekbe is.Bár van az a pénz. De én inkább odafigyelnék a tulaj helyébe hogy nálam legyen. HA most eladás elött nem volt neki fontos a pótlása akkor mikor?Mi van ha nem adja el, lejár a gari?Ezen rúgózik az agyam most. :) Ha lealkudnám 2 és félre az árát és nem lenne vele semmi gond megérné megvenni szerintetek? Szerintem megéri, a hasznaltauto.hu-n hírdetett 2012-es évjárattúak 2,7 milla körül vannak... Ha alkudni is tudsz, nem lehet rossz vétel :) Jó alkudozást, ne agyalj sokat! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Április26, 2014 Megoszt Elküldve Április26, 2014 "Időssebb autóknál csak annyit hogy ha nincs pecsételve az évenkénti karosszéria átvizsgálása rublika akkor ugrik az átrozsdásodás elleni gari." És ez miért annyira fontos? 2 éves az autó vagy nem? Ha meg volt törve, és vákumosan javították, akkor már ígyis-úgyis buktad ezt a garit, tudtommal a gyári javításnál nincs vákumos módszer. Max, vétel után átvizsgálják és lepecsételik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Április26, 2014 Megoszt Elküldve Április26, 2014 ÜDv, Szeretnék benzines Opel Astra H-t venni.Van egy ismerős ismerőse aki le akarja cserélni az övét egy családi Zafirára mert időközben többen lettek és megvehetném tőle. Ez egy ferdehátú 2012.-es 1.6-os benzines Classic III valami Special Edition felszereltséggel. Ez a felszereltség mit takar? Telefonon beszéltünk csak majd vasárnap ellöttyenek megsasoni a vasat is. Extrák:ABS, ESP, ASR, EBV ,gyári riasztó, tempomat, színezett hátsó ablakok, elől-, hátúl elekt. ablakemelő, mp3-as rádió, 7db hangszóró.48 ezer km van benne. Szerintetek mennyi ennek a reális ára? Mienké is Special Edition, ami annyit takar, hogy: Rádió kezelőszervek a kormánykeréken 3-küllős bőrbevonatú kormánykerék első ködlámpák elektronikus klímaszabályozó CD30 MP3 rádió CD- és MP3 lejátszóval, fedélzeti számítógép sebességtartó automatika Teljes méretű acél pótkerék Elektromos ablakemelők hátul Kézzel behajtható, Fűthető külső visszapillantó tükrök karosszéria színű tükörházzal, Riasztóberendezés (Emelésre is riaszt mert téli cserénél véletlen bezártam /2x kell reteszelni akkor aktiválódik a riasztó/ és mikor felemeltem megszólalt a riasztó) Ezek mondjuk nem olyan hatalmas extrák. Ami nem általános az talán a hátsó ablakemelő. Kijelző milyen hozzá? Feltételezem GID. Az a baj ezekkel az elvileg felszereltségi szintet mutató fantázianevekkel, hogy gyakorlatilag nem mutat meg semmit. Szinte minden felszereltségi szinthez pluszban lehetett rendelni majdnem mindent. Az enyém is elvileg Cosmo, de hozzá rendeltek pluszban mindent, amit akkoriban lehetett. Ha veszünk egy másik általános "alap" Cosmot, nem pont ugyan ilyen lesz. Meg ha jól tudom időközben is változtattak ezeken a szinteken, így végül teljesen követhetetlen az egész. Meg kell nézni hogy mi van benne és mi nincs. Az ASR, ESP nagyon hasznos tud lenni. Meglepődtem, de szerintem a 2008-as legalapabb felszereltségű céges kocsinkban nincs is ilyen! :blink: Nem emlékszem, mikortól is tették kötelezővé az ESP-t az új autóknál? Ugyanis jégen, de akár csak száraz homokon is úgy csúszik mint a nyavalya. Dolgozni kell rendesen ellenkormányzással hogy egyenesben maradjon. Semmi elektronika általi beavatkozás, semmi visszajelzés, csak csúszik bután mint egy fadarab. Az IDS+ után elég furcsa volt... De legalább homokon, földúton lehet vele rallyzni. Járok elég sokat ilyen helyen, így néha szoktam ilyet játszani. :) Na, már megint elkanyarodtam a lényegtől. Nem szaporítom tovább a szót: Egy alig 2 éves ilyen autóért, ha az állapota is makulátlan, szerintem sem sok 2,5 millió. Link to comment Megosztás: More sharing options...
suti Elküldve Április26, 2014 Megoszt Elküldve Április26, 2014 Üdv! Szeretném a segítségeteket kérni.Jön a második gyerek nálunk és szeretnénk egy nagyobb családi autót venni.G-s vagy H-s Astra-ban gondolkodunk.Itt van két kocsi,ami érdekelne.Szeretném ha véleményeteket megosztanátok. http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.6_caravan-7415485 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.7_cdti_cosmo_nagyon_szep_allapot-7810406 Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Április26, 2014 Megoszt Elküldve Április26, 2014 Hali. A G astra mellett nálam annyi szólna, hogy a műszarfal kialalakítása szebb és pont. Az 1,6-os motor, nem a legjobb konstrukció, persze függ az előző tulaj(ok)tól is az állapot. Nem gyári rádió, meg csomagtartóban is érdekes dolgok vannak. (mélynyomó??, meg pótkerék miért ott?? ) H astra, én erre néznék rá első körben. Felszereltségben egyik oldalról elég magas, pl szines kijelző, cd-s navi, guminyomás ellenörző rendszer, 8 légzsák. Másik oldalról meg kicsit hiányos, pl miért nincs ködlámpa, digit klíma? (vagy akár xenon lámpa) Ez egy beszámolt autó, ha szerencséd van, tudsz valamit alkudni belőle. Érdekes felszereltségi szintje van így, illetve az az érdekes benne, hogy Cosmo-nak hívja.....németeknél ez Edition volt (2. szint a sokból). A kuplungnak lehet kattanó hangja, de ez teljesen normális. Ha van rá lehetőséged, vidd el egy opel szervízbe állapot felmérésre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Április26, 2014 Megoszt Elküldve Április26, 2014 Üdv! Szeretném a segítségeteket kérni.Jön a második gyerek nálunk és szeretnénk egy nagyobb családi autót venni.G-s vagy H-s Astra-ban gondolkodunk.Itt van két kocsi,ami érdekelne.Szeretném ha véleményeteket megosztanátok. http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.6_caravan-7415485 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.7_cdti_cosmo_nagyon_szep_allapot-7810406 Előre is köszönöm!Most viccelsz velünk? :DSzerintem elég egyértelmű: H.Egy 2005-ös G szerintem nem ér 1 millát. Ami ennél érdekes, hogy mért kapott új rendszámot? Valószínű külföldről behozott autó volt és ki tudja hányadik tulajtól veszed, vagy más egyéb okból ki volt vonva a forgalomból. LPM, az olyan 2008-2009 körüli rendszám. A szövegben azt írják 3 éve van meg az autó, tehát az legalább a 3. tulaj.Ezzel szemben mutatsz egy nagyon jó felszereltségű H Astrát, az egyik legmagasabb Cosmo szinttel, újabb technikával, CID kijelzővel, navigációs fejegységgel, guminyomás ellenőrző rendszerrel, tolatóradarral, tempomattal, sokkal jobb futóművel, nyomatékos és takarékos dízel motorral, elektromos tükrökkel, sokkal jobb biztonság jellemzőkkel: oldallégzsákokkal, függönylégzsákokkal, a rendszám alapján Magyarországi üzembehelyezéssel, azaz könnyebb leinformálhatósággal. Árban pedig nem olyan sokkal kerül többe.Akkor mi itt a kérdés?! :)Egyedül amit hiányolok róla, hogyha Cosmo, akkor mért nincs ködlámpa és mért manuális klíma van benne. Ennek esetleg érdemes lenne utánainformálódni.Meg kell nézni mind a kettőt, de én így első látásra egyértelműen a H-ra szavaznék! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandee28 Elküldve Április27, 2014 Megoszt Elküldve Április27, 2014 "Időssebb autóknál csak annyit hogy ha nincs pecsételve az évenkénti karosszéria átvizsgálása rublika akkor ugrik az átrozsdásodás elleni gari." És ez miért annyira fontos? 2 éves az autó vagy nem? Ha meg volt törve, és vákumosan javították, akkor már ígyis-úgyis buktad ezt a garit, tudtommal a gyári javításnál nincs vákumos módszer. Max, vétel után átvizsgálják és lepecsételik. Ha az autó valamelyik eleme sérült és azt szarúl, vagy nem megfelelően csinálták meg és idő elött elkezd rozsdásodni akkor futhat az ember a pénze után. Magamból indulok csak ki, nekem ez fontos lenne, nem tudom hogy itt a fórumon hogy vannak vele a többiek, lehet én vagyok csak ennyire paranoiás. Minden esetre ha a márkaszervízben tényleg fel vannak vive a gépbe és kérésre gond nélkül pótolják az én paranoiám is elmúllik. :) Ha gyárilag nem megfelelően van javítva az elem akkor én úgy tudom hogy csak az adott karosszéria elemre ugrik a gyári gari amire a továbbiakban a karosszériaműhely vállalhat garanciát az átrozsdásodásra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandee28 Elküldve Április27, 2014 Megoszt Elküldve Április27, 2014 Cserenkov írta: "Kijelző milyen hozzá? Feltételezem GID." Ennyire nem merültem bele a kérdésekbe, a telefonos beszélgetés során. Miért?Milyenek vannak és mi a különbség? Link to comment Megosztás: More sharing options...
suti Elküldve Április27, 2014 Megoszt Elküldve Április27, 2014 Köszönöm a véleményeket és a tanácsokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brzoli Elküldve Április27, 2014 Megoszt Elküldve Április27, 2014 Cserenkov írta: "Kijelző milyen hozzá? Feltételezem GID." Ennyire nem merültem bele a kérdésekbe, a telefonos beszélgetés során. Miért?Milyenek vannak és mi a különbség? Ilyenek vannak: http://kepfeltoltes.hu/view/130325/diagnosticsorguk-Displays_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandee28 Elküldve Április27, 2014 Megoszt Elküldve Április27, 2014 Valszínű GID-es szvsz. Mi a különbség a CID és a GID között azon kívül hogy az egyik szines? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Április27, 2014 Megoszt Elküldve Április27, 2014 Valszínű GID-es szvsz. Mi a különbség a CID és a GID között azon kívül hogy az egyik szines?Kb mint a PC-knél a monokróm és a VGA monitor között volt. :)Néhány dolog, ami hirtelen eszembe jut:A CID meg tud jeleníteni térképet is, ha navis a fejegységed. Térképen navigál, nem csak kirajzolt nyilakkal, mint a GID.Jobban használható a nappali/éjszakai módja a CID-nek, mert nem csak a fényerőt változtatja, mint a GID.A CID képátlója nagyobb. Ezáltal talán jobban átlátható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandee28 Elküldve Április27, 2014 Megoszt Elküldve Április27, 2014 Értem, köszi a helpet mindenkinek. Papa rápillant holnap, megnézzük meddig jutunk vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hozo62 Elküldve Április27, 2014 Megoszt Elküldve Április27, 2014 Most viccelsz velünk? :D Szerintem elég egyértelmű: H. Egy 2005-ös G szerintem nem ér 1 millát. Ami ennél érdekes, hogy mért kapott új rendszámot? Valószínű külföldről behozott autó volt és ki tudja hányadik tulajtól veszed, vagy más egyéb okból ki volt vonva a forgalomból. LPM, az olyan 2008-2009 körüli rendszám. A szövegben azt írják 3 éve van meg az autó, tehát az legalább a 3. tulaj. Ezzel szemben mutatsz egy nagyon jó felszereltségű H Astrát, az egyik legmagasabb Cosmo szinttel, újabb technikával, CID kijelzővel, navigációs fejegységgel, guminyomás ellenőrző rendszerrel, tolatóradarral, tempomattal, sokkal jobb futóművel, nyomatékos és takarékos dízel motorral, elektromos tükrökkel, sokkal jobb biztonság jellemzőkkel: oldallégzsákokkal, függönylégzsákokkal, a rendszám alapján Magyarországi üzembehelyezéssel, azaz könnyebb leinformálhatósággal. Árban pedig nem olyan sokkal kerül többe. Akkor mi itt a kérdés?! :) Egyedül amit hiányolok róla, hogyha Cosmo, akkor mért nincs ködlámpa és mért manuális klíma van benne. Ennek esetleg érdemes lenne utánainformálódni. Meg kell nézni mind a kettőt, de én így első látásra egyértelműen a H-ra szavaznék Igazad van de, futóműben szinte semmi különbség nincs . Egy kicsit abban is kételkedem,hogy ennyi pénzért hibátlan diesel H Astrát lehet venni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Április27, 2014 Megoszt Elküldve Április27, 2014 Igazad van de, futóműben szinte semmi különbség nincs . Egy kicsit abban is kételkedem,hogy ennyi pénzért hibátlan diesel H Astrát lehet venni. Nekem a 2006 decemberi Astram KMH rendszamu, igy ha a 2005 vegi KUY, akkor az kulfoldon kezdte az eletet, es a 195ezer km gyanus. Nem Cosmo, az az uleseken is latszik. Ettol persze meg akarmi is lehet, de igy tavolbol azert annyira nem szep a menyasszony. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bat83 Elküldve Április27, 2014 Megoszt Elküldve Április27, 2014 Nekem a 2006 decemberi Astram KMH rendszamu, igy ha a 2005 vegi KUY, akkor az kulfoldon kezdte az eletet, es a 195ezer km gyanus. Nem Cosmo, az az uleseken is latszik. Ettol persze meg akarmi is lehet, de igy tavolbol azert annyira nem szep a menyasszony. Hello! Én úgy tudom,hogy az 1,7 dízel motorral szerelt astrákat Magyarországon nem nem gyártottak és nem forgalmaztak. Ezek mind kintről behozott autók! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Április27, 2014 Megoszt Elküldve Április27, 2014 Hello! Én úgy tudom,hogy az 1,7 dízel motorral szerelt astrákat Magyarországon nem nem gyártottak és nem forgalmaztak. Ezek mind kintről behozott autók! Dehogynem forgalmaztak, miert ne tettek volna? Nyilvan valami kinti autot elpasszolni akaro kereskedo suket dumajarol van szo... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts