Astra555 Elküldve December27, 2013 Elküldve December27, 2013 Sziasztok! Volt kollégám szeretne autót venni. Alfától Subaruig mindennek utánajárt, de megakadt a szeme ezen az Astrán. Vélemények? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.9_cdti_enjoy-7139680 Valójában egy kombi kellene neki. Ausztriában, vagy Németországban fog majd dolgozni, így hosszú távra autópályára kell neki az autó.
kisp113 Elküldve December28, 2013 Elküldve December28, 2013 Ha ugyis kint fog dolgozni és ott használja az miért nem jött képbe, hogy kint vegyen?
Astra555 Elküldve December28, 2013 Elküldve December28, 2013 On 2013. 12. 28. at 8:06, kisp113 írta: Ha ugyis kint fog dolgozni és ott használja az miért nem jött képbe, hogy kint vegyen? Azért, mert Sopronban lakik és nagy valószínűséggel naponta, vagy hetente haza fog járni. Tavaly ősszel Ausztriában dolgozott, az kb. napi 80-100 km volt neki autópályán. Ha most is lesz egy ilyen lehetősége, akkor meg már nem akarja a szülei autóját nyúzni. Viszont most még nincs munkája, de valószínűleg pár héten belül talál valamit. Addig viszont pihen itthon, de nem akar kimenni, hogy napokon keresztül autók után nézelődjön, inkább itthon, könnyen leinformálható autót keres.
kanyalaci Elküldve Január3, 2014 Elküldve Január3, 2014 ilyen szempontbol a jo oreg dacia 1310 (1998) muszerfala a legkomplexebb. Ott van fordulatmero, sebessegmero, toltes, olajnyomas, uzemanyagszint, vizhofok. es mindenik mellett meg lampa is van kulon erzekelorol. Ennyre komplex muszerfalat egy nyugati autoban sem lattam. Igaz egyeb tekintetben messze elmarad kor tobbi autojatol, fapados. On 2013. 12. 25. at 18:43, csaba66 írta: Meg fogsz lepodni: anno voltak uzemanyag szintjelzo nelkuli autok, tovabba minden szintjelzo mellett van lampa is, mert egy lassan mozgo mutatonal nem okvetlenul veszi eszre az atlagos felhasznalo, amikor atlep egy hatart. En is jobban orulnek, ha lenne homero, ugyanakkor elhiszem, hogy sokan ugysem foglalkoznanak vele, vagy nem tudnak ertelmezni a mutatott erteket. De az biztos, hogy a hianya miatt nem kell attol tartani, hogy megfo a motor. Az pedig, hogy mit tanultal, nem igazan hatja meg Mari nenit... Latja, hogy az a muszer, amin egy kis homero van, eljutott a piros reszre. Hat igen, szep napos ido van, gondolja, es megy tovabb :)
Cserenkov Elküldve Január3, 2014 Elküldve Január3, 2014 On 2013. 12. 28. at 10:10, Astra555 írta: Azért, mert Sopronban lakik és nagy valószínűséggel naponta, vagy hetente haza fog járni. Tavaly ősszel Ausztriában dolgozott, az kb. napi 80-100 km volt neki autópályán. Ha most is lesz egy ilyen lehetősége, akkor meg már nem akarja a szülei autóját nyúzni. Viszont most még nincs munkája, de valószínűleg pár héten belül talál valamit. Addig viszont pihen itthon, de nem akar kimenni, hogy napokon keresztül autók után nézelődjön, inkább itthon, könnyen leinformálható autót keres. Oda-vissza 80-100 km? Mert ha igen, én simán járnék naponta. 40-50 km pályán még úgy is hogy egyik városból ki kell érni, másikba be, időben csak fél óra. Km-ben meg csak heti 500. Én így is megyek annyit, igaz nem 5 munkanap alatt, hanem csak 2 (hétfő hajnal, vagy vasárnap este - péntek délután). On 2013. 12. 27. at 11:54, Astra555 írta: Én mondjuk olvastam olyat is, hogy csak a motor alapja japán, az összes többi innen-onnan jön...Mért nem így van? A blokk japán, meg még egy-két alkatrész, ez valószínű. De pl rengeteg elektronik, érzékelő, stb. van rajta, ami meg gyárilag Bosch.
sulep Elküldve Január8, 2014 Elküldve Január8, 2014 Egy ismerős a fülembe tette a bogarat egy másik autóval kapcsolatban és lehet hogy lecserélnénk az Astra-t. Szerintetek mennyiért lehetne eladni? 2013 februári 1.6 116lovas, 15 ezer km van benne. 4 légzsák, ESP, Elektr klíma, tempomat, gyári riasztó, kartámasz, ködlámpa, ezüst metál, új huzat az üléseken, szélterelő mind a 4 ablakon, méretpontos nyári és téli gumiszőnyegek.
Astra555 Elküldve Január9, 2014 Elküldve Január9, 2014 On 2014. 01. 03. at 19:50, Cserenkov írta: Oda-vissza 80-100 km? Mert ha igen, én simán járnék naponta. 40-50 km pályán még úgy is hogy egyik városból ki kell érni, másikba be, időben csak fél óra. Km-ben meg csak heti 500. Én így is megyek annyit, igaz nem 5 munkanap alatt, hanem csak 2 (hétfő hajnal, vagy vasárnap este - péntek délután). Köszi, már megoldódott, megvette azt amit feltettem. Egyelőre tetszik neki, előtte átnézettük az autót, jelenleg semmi nagyobb gondja nincs, és valóban első tulajos, valós kilométerrel. Még nem tudja hol lesz munkája, de valószínűleg autópályázni fog. Bár ugye Ausztriában az alsóbbrendű utak sokkal jobbak, mint nálunk. Mondjuk a Bécs felé vezető autópályában kissé csalódtam.... 1
kisp113 Elküldve Január9, 2014 Elküldve Január9, 2014 On 2014. 01. 08. at 20:26, sulep írta: Egy ismerős a fülembe tette a bogarat egy másik autóval kapcsolatban és lehet hogy lecserélnénk az Astra-t. Szerintetek mennyiért lehetne eladni? 2013 februári 1.6 116lovas, 15 ezer km van benne. 4 légzsák, ESP, Elektr klíma, tempomat, gyári riasztó, kartámasz, ködlámpa, ezüst metál, új huzat az üléseken, szélterelő mind a 4 ablakon, méretpontos nyári és téli gumiszőnyegek. Vajon mi lehet az a bogár, ami ekkorát harap?
Astra555 Elküldve Január9, 2014 Elküldve Január9, 2014 On 2014. 01. 08. at 20:26, sulep írta: Egy ismerős a fülembe tette a bogarat egy másik autóval kapcsolatban és lehet hogy lecserélnénk az Astra-t. Szerintetek mennyiért lehetne eladni? 2013 februári 1.6 116lovas, 15 ezer km van benne. 4 légzsák, ESP, Elektr klíma, tempomat, gyári riasztó, kartámasz, ködlámpa, ezüst metál, új huzat az üléseken, szélterelő mind a 4 ablakon, méretpontos nyári és téli gumiszőnyegek. Mit szeretnétek venni? Nem számítják bele? Vagy olcsóbb érdekel? Esetleg megbántátok?
sulep Elküldve Január9, 2014 Elküldve Január9, 2014 Egy Opel Antara. :) Beszámíttatni nem akarjuk inkább kéz alól eladni ha úgy van.
Amusing Elküldve Január10, 2014 Elküldve Január10, 2014 Erről mi a véleményetek? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.6_enjoy_easytronic_serulesmentes-vez.szervizkonyv-7536846
Coff13 Elküldve Január10, 2014 Elküldve Január10, 2014 Sziasztok! Sima csapott seggű 1.4-es H astrát vásároltam mindössze 29 000km-el. (első tulajos idős bácsitól, szervízkönyvvel, gyári gumikkal amik csak öregek voltak és nem kopottak, érintetlen pótkerék, karc és mindenféle kopástól mentes az autó, garázsban tárolt, télen nem használt autó:)) Hátul valami zörög...2006-os évjárat. A zörgés persze csak engem idegesít mert más nem is hallja...Futómű kizárva, kalaptartó kizárva. Minden kis kátyúnál műanyag kopogó hangot hallok. A Pótféklámpa műanyagára gyanakszom, vagy a féklámpa kábele ütődik neki? Volt valakinek hasonló kis hibája? Köszi!
Jampec Elküldve Január12, 2014 Elküldve Január12, 2014 On 2014. 01. 10. at 17:38, Coff13 írta: Sziasztok! Sima csapott seggű 1.4-es H astrát vásároltam mindössze 29 000km-el. (első tulajos idős bácsitól, szervízkönyvvel, gyári gumikkal amik csak öregek voltak és nem kopottak, érintetlen pótkerék, karc és mindenféle kopástól mentes az autó, garázsban tárolt, télen nem használt autó :)) Hátul valami zörög...2006-os évjárat. A zörgés persze csak engem idegesít mert más nem is hallja...Futómű kizárva, kalaptartó kizárva. Minden kis kátyúnál műanyag kopogó hangot hallok. A Pótféklámpa műanyagára gyanakszom, vagy a féklámpa kábele ütődik neki? Volt valakinek hasonló kis hibája? Köszi! Szia! Kipufogó feletti hővédő lemez zöröghet...legalábbis nálam ez volt...Elég gyenge alu, és könnyen megadhatja magát a csavaroknál. Remélem segítettem! Üdv
dsteel Elküldve Január13, 2014 Elküldve Január13, 2014 Sziasztok, jó barátom kombi benzines H Astrát keres, kérdésünk, hogy az 1.4-est is "meg szabad-e venni", azaz mennyire érezhetően erősebb és dinamikusabb egy 1.6? Illetve milyen motorkódú Astrákat kerüljön ezzel a 2 köbcentivel? (1.6-nál nagyobb kizárva nála). Köszi a választ.
Bat83 Elküldve Január13, 2014 Elküldve Január13, 2014 On 2014. 01. 13. at 8:14, dsteel írta: Sziasztok, jó barátom kombi benzines H Astrát keres, kérdésünk, hogy az 1.4-est is "meg szabad-e venni", azaz mennyire érezhetően erősebb és dinamikusabb egy 1.6? Illetve milyen motorkódú Astrákat kerüljön ezzel a 2 köbcentivel? (1.6-nál nagyobb kizárva nála). Köszi a választ. Szia! Én is nem régen vette H Astrát. Nekem a szerelőm azt javasolta ,hogy a twinport szelepes astrákkal vigyázni kell mert ha tönkremegy az 150.000ft a cseréje! Onnan tudod,hogy twinport szelepes vagy sem az autó,hogy a a motorszámnál pl:z16xeP azaz P betű van! Nekem z16xeR-es motorszámom!
dsteel Elküldve Január13, 2014 Elküldve Január13, 2014 On 2014. 01. 13. at 8:23, Bat83 írta: Szia! Én is nem régen vette H Astrát. Nekem a szerelőm azt javasolta ,hogy a twinport szelepes astrákkal vigyázni kell mert ha tönkremegy az 150.000ft a cseréje! Onnan tudod,hogy twinport szelepes vagy sem az autó,hogy a a motorszámnál pl:z16xeP azaz P betű van! Nekem z16xeR-es motorszámom! Köszi a választ, akkor a P betűtől tartózkodunk. Ha valakinek van még ezzel kapcsolatban hasznos infója, ne tartsa magában!
szkszaby Elküldve Január13, 2014 Elküldve Január13, 2014 On 2014. 01. 13. at 9:32, dsteel írta: Köszi a választ, akkor a P betűtől tartózkodunk. Ha valakinek van még ezzel kapcsolatban hasznos infója, ne tartsa magában! Hát anyukámnak van 1.4es 90 lovas D Corsa-ja és abban sem valami vad az a motor :) Milyen lehet egy nagyobb és nehezebb kombiba? Bátyámnak meg 1.8 140 lovas kombi Hja van az úgy már sokkal jobb és nem kerül sokkal többe a fenntartása. Szóval szerintem egy 116lovas xer motoros jó választás. :) 1
kisp113 Elküldve Január13, 2014 Elküldve Január13, 2014 Xer-ben meg cserébe lehet szívni a vezérlés módosítóval...
brzoli Elküldve Január13, 2014 Elküldve Január13, 2014 On 2014. 01. 13. at 15:53, kisp113 írta: Xer-ben meg cserébe lehet szívni a vezérlés módosítóval... Szia! Annak mi a tünete? 1
kisp113 Elküldve Január13, 2014 Elküldve Január13, 2014 Ha jól tudom csörögnu csattogni tud indítás után főleg. Még persze a ménes is szétszaladhat. Szerencsére ilyen baj még nem ért (xep-vel nem is fog:)). Ha hülyeséget írtam valaki javitson pls akinek XER van, vagy már találkozott ezzel! Egyébként ha számít valamit ennek ellenére XER kéne nekem is, ha lehetne válogatni. Nem olyan gyakori gond tudtommal, mint mondjuk a fjordoknal, de a két kerék magában 100 körül kostál.
szkszaby Elküldve Január14, 2014 Elküldve Január14, 2014 On 2014. 01. 13. at 20:47, kisp113 írta: Ha jól tudom csörögnu csattogni tud indítás után főleg. Még persze a ménes is szétszaladhat. Szerencsére ilyen baj még nem ért (xep-vel nem is fog:)). Ha hülyeséget írtam valaki javitson pls akinek XER van, vagy már találkozott ezzel! Egyébként ha számít valamit ennek ellenére XER kéne nekem is, ha lehetne válogatni. Nem olyan gyakori gond tudtommal, mint mondjuk a fjordoknal, de a két kerék magában 100 körül kostál. Az 1.8as 140 lovasban is lehet ilyen vezerles modosito? Annak a motorszama Z18XER
kisp113 Elküldve Január14, 2014 Elküldve Január14, 2014 On 2014. 01. 14. at 10:15, szkszaby írta: Az 1.8as 140 lovasban is lehet ilyen vezerles modosito? Annak a motorszama Z18XER Igen. Minden motorban amiben változó szelepvezérlés van. (nem idekeverve a japánokat) A Z16XER és a Z18XER ebből a szempontból annyira ugyanaz, hogy talán még az állítókerék is azonos. Legalábbis tegnap amikor ránéztem volt olyan katalógus ami mindkettőhöz dobta. A lényeg hogy a vezérműtengelyek szöge menet közben elfokolható, ezt pedig úgy érik el, hogy a kerék amit a szíj/lánc hajt nem egy fix darab. XER motoroknál így néz ki: míg egy egyszerű XEP-nél ezt látod ugyanott: 1
Bat83 Elküldve Január16, 2014 Elküldve Január16, 2014 Akinek xer-je van találkozott már ezzel a vezérlés módosító hibával esetleg? Akkor ezek szerint beindítás után pár másodperccel azt a csattogó hangot hallom igaz kb 2-3 csattogás csak. Van esetleg félnivalóm szerintetek,hogy elromlik majd? 85000km van az autóban és 72000-nél volt vezérlés cserélve.
Lesliegold Elküldve Január18, 2014 Elküldve Január18, 2014 Sziasztok, Van egy 2009-es G-s (Classic II) 1,4 benzines astrám. 40e Km-el, végig számlával igazolt, pecsételt szervízkönyvvel, garázsban óvott, átlagosan használt. Azon gondolkodom, hogy ráfizetéssel lecserélem egy 2013-as H (utolsó évben gyártott Classic III-ra). Igazándiből, semmi bajom a G-s astrával (hozzászoktam, hogy nem túl erős az 1,4-es Twinport és a hangos motort is megszoktam), de 2014-ben már túlontúl fapadosnak érzem és erősebb (1,6 benzin), csendesebb, modernebb autóba ülnék át. Gondoltam rádobok 1M Ft-ot a mostanira és elhozok egy 1 évest, mondjuk 10-15e km körül. Jól gondolkodom, vagy nagyon messze járok az igazságtól? Mire kell figyelnem a Classic III-nál, hogy ne érjen meglepetés? Sikerült olyan jónak a H-s Astra, mint a G-s? Hol érdemes e cserét megcsinálnom, kereskedőnél, netán Opel szalonnál, vagy egyáltalán hol bukkanhat fel 1 éves H-s Astra? Bank által lefoglalt ilyen kocsit hol kell keresni az átlagembernek? Köszi előre is!
Lesliegold Elküldve Január19, 2014 Elküldve Január19, 2014 On 2014. 01. 18. at 8:50, Lesliegold írta: Sziasztok, Van egy 2009-es G-s (Classic II) 1,4 benzines astrám. 40e Km-el, végig számlával igazolt, pecsételt szervízkönyvvel, garázsban óvott, átlagosan használt. Azon gondolkodom, hogy ráfizetéssel lecserélem egy 2013-as H (utolsó évben gyártott Classic III-ra). Igazándiből, semmi bajom a G-s astrával (hozzászoktam, hogy nem túl erős az 1,4-es Twinport és a hangos motort is megszoktam), de 2014-ben már túlontúl fapadosnak érzem és erősebb (1,6 benzin), csendesebb, modernebb autóba ülnék át. Gondoltam rádobok 1M Ft-ot a mostanira és elhozok egy 1 évest, mondjuk 10-15e km körül. Jól gondolkodom, vagy nagyon messze járok az igazságtól? Mire kell figyelnem a Classic III-nál, hogy ne érjen meglepetés? Sikerült olyan jónak a H-s Astra, mint a G-s? Hol érdemes e cserét megcsinálnom, kereskedőnél, netán Opel szalonnál, vagy egyáltalán hol bukkanhat fel 1 éves H-s Astra? Bank által lefoglalt ilyen kocsit hol kell keresni az átlagembernek? Köszi előre is! Pl, ez meg is felelne nekem, csak sokallom. 1M Ft-ot tudok ráfizetni. Véleményeznétek? Köszi! http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.6_classic_iii-7433207
Recommended Posts