Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


forumadmin

Recommended Posts

Hát, olyan itt még nem volt. A komolyabb kijelzőkön (a TID kivételével) eddig még nem volt gond ennek a menünek az előhozása.

A GID, CID és a 3 soroson biztos megy....

Tid-en sem volt probléma csak ott a kijelző alatti pöttyös közepű gombot kell nyomkodni a settings gomb után...:)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Miért érzem úgy, hogy nem jutottam előbbre ? :)

Ez az autóvásárlás egy agyrém :)

Szivem szerint dízelt vennék, de sajnos nagyon kevés az esély, hogy az ember egy megkíméltet kifogjon. Szerintem a használat nagyon sokat számít! Ki hogy hajtja, kíméli-e az autót, és ez az a rész, hogy a szerelő sem lát bele. A vezetett szervízkönyv szerintem pedig egy vicc :). Talán a benzines nem akkora kockázat.

Amúgy átlagban milyen költségek a dízelnél l egy vezérlés csere, egy turbó felújítás, egy kettős tömegű lendkerék stb csere? Tényleg horror számok egy benzineshez képest?

Szia!

Én is nemrégiben vásároltam astrát!

Sokáig dilemmáztam ,hogy dízel vagy benzin és a végén én a benzin mellett maradtam.

Én az unix webshopjában keresetem rá a dízel és a benzin autók alkatrészeire bár tudom nem 100% pontosságú az árak de nagyjából azért ad egy képet a várható költségekről. A dízel szerintem rizikós mert én is rengetek kintröl behozott autóval találkoztam!!

Link to comment
Megosztás:

Áhh, tuti ez volt a hiba. Köszi!

Most még az omegával járok, de legközelebb kipróbálom.

Nem tudom, próbáld ki, nekem rádió nélkül is megy, múltkor kipróbáltam, ebből arra gondolok, a rádió csak azért kell, hogy halld, mikor csippan egyet, de ha rádió nélkül kivárod a csippanásnyi időt, akkor is megy. Legalábbis nálam.

Link to comment
Megosztás:

Nos, ez az. A tiéd a 3 soros kijelző. Nekem nem ez van, de sok minden megvan ezen a kijelzőn is, mint a GID-en. Neked a legfontosabb infó a "T", ami a vízhőfok értékét jelzi, és a "V", ami a sebességet.

De írj egy "pü"-ben e-mail-t, és elküldök egy doksit, ami a GID kijelző értékeit magyarázza. Nagyjából a tiéden is azok jelennek meg....

Üdv,

Link to comment
Megosztás:

Nagyon szépen köszönöm a segítséget Mindkettőtöknek!

Közben "kikövetkeztettem", hogy a T jelenti a hőfokot, napközben, menet közben néztem a kijelzőt és figyeltem,hogy melyik értékek változnak és mit jelenthetnek! :-)

Egyébként:

Indítás után a vízhőfok elkezd emelkedni, folyamatos haladásnál 99-100 fokon beáll, dugóban pedig 111 foknál kapcsol be a venti és hűti vissza.

Ez így nekem normálisnak tűnik... (1,8 benzin, Z18XER)

Maybal, küldtem Neked privátot.

Link to comment
Megosztás:

Nagyon szépen köszönöm a segítséget Mindkettőtöknek!

Közben "kikövetkeztettem", hogy a T jelenti a hőfokot, napközben, menet közben néztem a kijelzőt és figyeltem,hogy melyik értékek változnak és mit jelenthetnek! :-)

Egyébként:

Indítás után a vízhőfok elkezd emelkedni, folyamatos haladásnál 99-100 fokon beáll, dugóban pedig 111 foknál kapcsol be a venti és hűti vissza.

Ez így nekem normálisnak tűnik... (1,8 benzin, Z18XER)

Maybal, küldtem Neked privátot.

Tökéletes......Doxa ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Úgy néz ki döntöttem, dízelt vennék, 1.7-es 101 lovas kombit keresek. Az viszont szerintem elég nagy probléma, hogy nincs egy állandó vizhőfok jelző, csak a menüben tudom megnézni, erre nincs valami módszer, hogy egyszerűbben lássam a vízhőfokot. Csak abba gondolok bele, hogy egy pár ezer forintos alkatrész elromlik, nem indul be a venti, és megfő a motor, vagy elfolyik a hűtővíz, vagy bármi. Lehet hülyeséget írok de én nem vagyok szerelő!

Link to comment
Megosztás:

Az viszont szerintem elég nagy probléma, hogy nincs egy állandó vizhőfok jelző, csak a menüben tudom megnézni, erre nincs valami módszer, hogy egyszerűbben lássam a vízhőfokot. Csak abba gondolok bele, hogy egy pár ezer forintos alkatrész elromlik, nem indul be a venti, és megfő a motor, vagy elfolyik a hűtővíz, vagy bármi. Lehet hülyeséget írok de én nem vagyok szerelő!

Az, hogy nincs homero, nem jelenti azt, hogy eszrevetlenul meg tudod fozni a motort, mert piros lampa van (mint ahogy altalaban a muszer mellett is, mert az nem igazan varhato el, hogy a homerot folyamatosan nezegesse az ember).

Nekem inkabb azert hianyzott, mert nem tudtam, mikor melegedett be a motor, de aztan ezt is megszoktam. Egyebkent nem problema a CAN buszrol levett adatbol megjeleniteni a hofokot; vannak erre kesz ketyerek is, vagy lehet barkacsolni :)

Link to comment
Megosztás:

Az, hogy nincs homero, nem jelenti azt, hogy eszrevetlenul meg tudod fozni a motort, mert piros lampa van (mint ahogy altalaban a muszer mellett is, mert az nem igazan varhato el, hogy a homerot folyamatosan nezegesse az ember).

Nekem inkabb azert hianyzott, mert nem tudtam, mikor melegedett be a motor, de aztan ezt is megszoktam. Egyebkent nem problema a CAN buszrol levett adatbol megjeleniteni a hofokot; vannak erre kesz ketyerek is, vagy lehet barkacsolni :)

"az nem igazan varhato el, hogy a homerot folyamatosan nezegesse az ember"

Akkor ennyi erővel az üzemanyag visszajelzőt kellett volna elhagyni, mert teletankolod, a távolságot meg látod a napiszámlálóról. :icon1:

A km órát úgyis nézi az ember, mellette egy műszer meg nem igazán veszi el a figyelmet a vezetéstől. Bár anno én úgy tanultam, hogy a tekintetnek folyamatosan vándorolnia kell az autóban, illetve az előttünk lévő útszakaszon felváltva....

Link to comment
Megosztás:

"az nem igazan varhato el, hogy a homerot folyamatosan nezegesse az ember"

Akkor ennyi erővel az üzemanyag visszajelzőt kellett volna elhagyni, mert teletankolod, a távolságot meg látod a napiszámlálóról. :icon1:

A km órát úgyis nézi az ember, mellette egy műszer meg nem igazán veszi el a figyelmet a vezetéstől. Bár anno én úgy tanultam, hogy a tekintetnek folyamatosan vándorolnia kell az autóban, illetve az előttünk lévő útszakaszon felváltva....

Meg fogsz lepodni: anno voltak uzemanyag szintjelzo nelkuli autok, tovabba minden szintjelzo mellett van lampa is, mert egy lassan mozgo mutatonal nem okvetlenul veszi eszre az atlagos felhasznalo, amikor atlep egy hatart.

En is jobban orulnek, ha lenne homero, ugyanakkor elhiszem, hogy sokan ugysem foglalkoznanak vele, vagy nem tudnak ertelmezni a mutatott erteket. De az biztos, hogy a hianya miatt nem kell attol tartani, hogy megfo a motor.

Az pedig, hogy mit tanultal, nem igazan hatja meg Mari nenit... Latja, hogy az a muszer, amin egy kis homero van, eljutott a piros reszre. Hat igen, szep napos ido van, gondolja, es megy tovabb :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, bocsi ezt a láma kérdésem, a két soros kijelzős H astrában elő lehet hozni az ilyen átlag fogyasztás menet közbeni fogyasztás mérőt, vagy ez nekem hiányzós, és a 2 soros kijelzősnél ez nincs meg? Mert a settings-BC gombot nyomtam már össze vissza idő, dátum, radió feliratok azok vannak. Előre is köszi a válszt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, bocsi ezt a láma kérdésem, a két soros kijelzős H astrában elő lehet hozni az ilyen átlag fogyasztás menet közbeni fogyasztás mérőt, vagy ez nekem hiányzós, és a 2 soros kijelzősnél ez nincs meg? Mert a settings-BC gombot nyomtam már össze vissza idő, dátum, radió feliratok azok vannak. Előre is köszi a válszt.

Szia!

A két soros kijelzőn csak teszt mód érhető el, fogyasztási adatok nem.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

úgy van. és a 125 lovas is! :) (előbbi a Z17DTJ, utóbbi a Z17DTR)

Én mondjuk olvastam olyat is, hogy csak a motor alapja japán, az összes többi innen-onnan jön, meg olyat is, hogy az egész japán, de németországban szerelik össze, valaki eloszlathatná végre a ködöt....

Bár annyit a japán technikáról, hogy a Toyota nemsokára BMW dízeleit fogja beépíteni az autóiba. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.