S.D.I. Elküldve Szeptember7, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2012 Sziasztok! Megtörtént a gépsárkány megvásárlása.... Csatlakozom az előttem szólóhoz, balesetmentes km-t kívánok éni is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajesz Elküldve Szeptember8, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2012 Hát nagyon szépen köszönöm! :smartass: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Október4, 2012 Megoszt Elküldve Október4, 2012 Sziasztok! Erről az autóról tudnátok véleményt írni? Annyit érdemes tudni róla, hogy a hirdetéssel ellentétben nem frissen szervizelt és nem 6-os váltó van hozzá, hanem csak 5-ös. Amit első körben mindenképp cserélni kell rajta: féktárcsák, fékbetétek, kézifékkötél, szűrők, folyadékok, vezérlés, vízpumpa, kanyarmodul az egyik fényszóróban. Egyébként külsőre szép, pár apró karc van csak rajta, meg a szőnyegek cserések. Az ára eléggé fix. Szerintetek megérné? Kicsit öregecske már és a futásteljesítményből adódóan erre- arra lehet számítani hogy cserés lesz még. Pl kettőstömegű, stb... http://www.hasznalta...i_cosmo-6131187 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Polifémosz Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 Sziasztok! Erről az autóról tudnátok véleményt írni? Annyit érdemes tudni róla, hogy a hirdetéssel ellentétben nem frissen szervizelt és nem 6-os váltó van hozzá, hanem csak 5-ös. Amit első körben mindenképp cserélni kell rajta: féktárcsák, fékbetétek, kézifékkötél, szűrők, folyadékok, vezérlés, vízpumpa, kanyarmodul az egyik fényszóróban. Egyébként külsőre szép, pár apró karc van csak rajta, meg a szőnyegek cserések. Az ára eléggé fix. Szerintetek megérné? Kicsit öregecske már és a futásteljesítményből adódóan erre- arra lehet számítani hogy cserés lesz még. Pl kettőstömegű, stb... http://www.hasznalta...i_cosmo-6131187 Szia! Én a helyedben benyásat vennék, talán kevesebb gondod lenne vele a jövőben. A dízel kicsit nagyobb lutri. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hg001 Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 Sziasztok! Erről az autóról tudnátok véleményt írni? Annyit érdemes tudni róla, hogy a hirdetéssel ellentétben nem frissen szervizelt és nem 6-os váltó van hozzá, hanem csak 5-ös. http://www.hasznalta...i_cosmo-6131187 Kivételesen jól felszerelt példány, annyi bizonyos, Cosmón belül is megkapta, ami akkoriban csak lehetett. Így elsőre az tűnik még fel, hogy nem 16-os, hanem 17-es kerekek vannak rajta - ez gumivásárlásnál elég fájó kiadás lehet. Ha szervizkönyv alapján leinformálható és valós a km, plusz egy esetleges turbóhibára, üzemanyag-ellátó rendszerbeli javításra lélekben és anyagilag is felkészülsz, szerintem csapj le rá, kevés az ilyen "fullos" Astra itthon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maybal Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 Még ennyit az autóhoz: Rendszám: jox-081 Gyártmány: OPEL Típus: A-H Szin: SZÜRKE A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van És ha minden igaz, még keréknyomás figyelés is van benne.... Üdv, Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 Köszönöm szépen mindenkinek! :) Az igazság, hogy már vacillálok egy ideje ezen az autón. Már vezettem is és márkaszervizben is voltam vele állapotfelmérésen. Motorikusan csak az tűnt fel, hogy 1-esben kicsit erőtlennek tűnik a motor, de kicsit pörgetve előjön a 100 lóerő, egész jól gyorsul kicsit magasabb fordulatszámon. Ez a dízeleek sajátossága? Nincs igazán összehasonlítási alapom dízel Astrák tekintetében. Egy minimális olajfolt van a motoron hátul, alulról benézve. A szervizben nem tudták megmondani 100%-ra hogy honnan jön, de azt valószínűsítették, hogy olajszűrő cserekor lötyölték mellé. Máshol nincs folyás pedig nem makulátlanul tiszta a motortér. A motorból egy hibakódot olvastak ki. Valalmi légtömegmérő jelzett hibát. Állítólag ez azért lehet, mert légszűrőcserekor véletlenül ráadhatták a gyújtást. A szervizkönyet 120e-ig vezették. Nekem valósnak tűnik a km, mert külsőre-belsőre elég megkímélt az autó. Nem kopottak kimondottan a kormánygombok, se a váltógomb. Egyedül a szőnyeg viseltes a pedálsor alatt. Állítólagosan hasonló futásteljesítményű Astrákból láttam már sokkal szakattabbakat is. Egy szett lemezfelnire mindenképp beruháznék hozzá, mert téli gumi nem jár hozzá. Az pedig nemsokára kelleni fog. A most rajta lévő 17-es gumik még viszonylag jó állapotúak. Ami tetszik kimondottan nekem is az a felszereltsége. Ami meg negatívum az a szervizköltség. Ha valami bemondja az unalmast, az sajnos százezerekbe fog kerülni ezen a kocsin. Jut eszembe, a BC-n a fogyasztási adatokat véletlenül vagy szándékosan (?) nemrégiben nullázták. Csak az utolsó 30 km adatait mutatja. Ezt városban futotta az autó. Így ad a fogyasztásra 7,3-at. Ez nem sok egy kicsit? Vagy elfogadható városban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 Köszönöm szépen mindenkinek! :) Az igazság, hogy már vacillálok egy ideje ezen az autón. Már vezettem is és márkaszervizben is voltam vele állapotfelmérésen. Motorikusan csak az tűnt fel, hogy 1-esben kicsit erőtlennek tűnik a motor, de kicsit pörgetve előjön a 100 lóerő, egész jól gyorsul kicsit magasabb fordulatszámon. Ez a dízeleek sajátossága? Nincs igazán összehasonlítási alapom dízel Astrák tekintetében. Egy minimális olajfolt van a motoron hátul, alulról benézve. A szervizben nem tudták megmondani 100%-ra hogy honnan jön, de azt valószínűsítették, hogy olajszűrő cserekor lötyölték mellé. Máshol nincs folyás pedig nem makulátlanul tiszta a motortér. A motorból egy hibakódot olvastak ki. Valalmi légtömegmérő jelzett hibát. Állítólag ez azért lehet, mert légszűrőcserekor véletlenül ráadhatták a gyújtást. A szervizkönyet 120e-ig vezették. Nekem valósnak tűnik a km, mert külsőre-belsőre elég megkímélt az autó. Nem kopottak kimondottan a kormánygombok, se a váltógomb. Egyedül a szőnyeg viseltes a pedálsor alatt. Állítólagosan hasonló futásteljesítményű Astrákból láttam már sokkal szakattabbakat is. Egy szett lemezfelnire mindenképp beruháznék hozzá, mert téli gumi nem jár hozzá. Az pedig nemsokára kelleni fog. A most rajta lévő 17-es gumik még viszonylag jó állapotúak. Ami tetszik kimondottan nekem is az a felszereltsége. Ami meg negatívum az a szervizköltség. Ha valami bemondja az unalmast, az sajnos százezerekbe fog kerülni ezen a kocsin. Jut eszembe, a BC-n a fogyasztási adatokat véletlenül vagy szándékosan (?) nemrégiben nullázták. Csak az utolsó 30 km adatait mutatja. Ezt városban futotta az autó. Így ad a fogyasztásra 7,3-at. Ez nem sok egy kicsit? Vagy elfogadható városban? Szia! A felszereltségi szint "brutális" (tényleg nagyon jónak tűnik). Gumit+ lemez felnit találsz 40-50eFt-ért. Épp a minap kérdeztem egy gumis ismerőst 4db 16-os 5x110-es astra felni 70%-os Michelin téli gumival (nem üt, nem ráz) 48000Ft. fogyasztásnál 7.3 meg nem sok szerintem, mivel akik mostanában vezették gondolom tesztelésnél kicsit megpörgették. Valószínűleg egy kis rutinnal 6 liter környékére leszorítható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve Október6, 2012 Megoszt Elküldve Október6, 2012 Köszönöm szépen mindenkinek! :) Az igazság, hogy már vacillálok egy ideje ezen az autón. Már vezettem is és márkaszervizben is voltam vele állapotfelmérésen. Motorikusan csak az tűnt fel, hogy 1-esben kicsit erőtlennek tűnik a motor, de kicsit pörgetve előjön a 100 lóerő, egész jól gyorsul kicsit magasabb fordulatszámon. Ez a dízeleek sajátossága? Nincs igazán összehasonlítási alapom dízel Astrák tekintetében. Egy minimális olajfolt van a motoron hátul, alulról benézve. A szervizben nem tudták megmondani 100%-ra hogy honnan jön, de azt valószínűsítették, hogy olajszűrő cserekor lötyölték mellé. Máshol nincs folyás pedig nem makulátlanul tiszta a motortér. A motorból egy hibakódot olvastak ki. Valalmi légtömegmérő jelzett hibát. Állítólag ez azért lehet, mert légszűrőcserekor véletlenül ráadhatták a gyújtást. A szervizkönyet 120e-ig vezették. Nekem valósnak tűnik a km, mert külsőre-belsőre elég megkímélt az autó. Nem kopottak kimondottan a kormánygombok, se a váltógomb. Egyedül a szőnyeg viseltes a pedálsor alatt. Állítólagosan hasonló futásteljesítményű Astrákból láttam már sokkal szakattabbakat is. Egy szett lemezfelnire mindenképp beruháznék hozzá, mert téli gumi nem jár hozzá. Az pedig nemsokára kelleni fog. A most rajta lévő 17-es gumik még viszonylag jó állapotúak. Ami tetszik kimondottan nekem is az a felszereltsége. Ami meg negatívum az a szervizköltség. Ha valami bemondja az unalmast, az sajnos százezerekbe fog kerülni ezen a kocsin. Jut eszembe, a BC-n a fogyasztási adatokat véletlenül vagy szándékosan (?) nemrégiben nullázták. Csak az utolsó 30 km adatait mutatja. Ezt városban futotta az autó. Így ad a fogyasztásra 7,3-at. Ez nem sok egy kicsit? Vagy elfogadható városban? Szia! A dízelek valóban erőtlenek alacsony fordulaton. Ez nem a sebességfokozat, hanem a fordulat oka. Ugyanis a turbo csak egy bizonyos fordulat után kapcsol, így akkor kezd el nagyobb teljesítményt adni. Nekem is ilyen, induláskor kissé döcög, de utána rendesen megindul. Egy 535d-vel nincs ilyen probléma. :-) Meg az Insignia, Astra biturboval sem. Azokban ugyanis 2 turbo van. A kisebb már alacsony fordulaton elkezd dolgozni, hogy az általad említett jelenség csak a lehető legkisebb fordulaton mutatkozzon, aztán ezt követően elindul a nagyobb turbo is. Nullázd le a fogyasztást,és menj pár kilométert városon kívül. Nagyot fogsz nézni. Ha nem taposod neki, szerintem bőven 5-6 liter alatt lesz a fogyasztás. A fogyasztást nem biztos, hogy szándékosan nullázták, ha lehúzod az akksi sarut, egy idő után "elfelejti" az adatokat, lehet, hogy szervizelték, és ezért van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Október6, 2012 Megoszt Elküldve Október6, 2012 Értem. Köszönöm szépen a hasznos hozzászólásokat, segítséget! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 Megvettem a fenti autót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 Sok balesetmentes kilométert! Csatlakozz a Mediterrán klubhoz! Majd rakj fel képeket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
torma99 Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 Szervusztok! H Astra vásárlásán töröm a fejemet, és a guglizás közben megtaláltam a fórumot. Eddig három szóba jöhető gépsárkány van, mit gondoltok róluk, ezeket mennék megnézni? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.3_cdti_enjoy_szervizkonyv._friss_muszaki-6230844 A fenti kék autóról tudni kell, hogy 205k-nál volt utoljára szervizelve az Opel Interátnál. Látszólag rendesen kapta a szervizeket, évi olyan 45-50k-kat futott. http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.7_cdti_elegance-5974347 és http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.3_cdti_essentia_magyarorszagi._keveset_futott-6226306 Jó árúnak tartjátok őket? Bevallom én a kínálati piac miatt pofátlanul tervezek belealkudni a dílerek szemébe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vans Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Szervusztok! H Astra vásárlásán töröm a fejemet, és a guglizás közben megtaláltam a fórumot. Eddig három szóba jöhető gépsárkány van, mit gondoltok róluk, ezeket mennék megnézni? http://www.hasznalta...muszaki-6230844 A fenti kék autóról tudni kell, hogy 205k-nál volt utoljára szervizelve az Opel Interátnál. Látszólag rendesen kapta a szervizeket, évi olyan 45-50k-kat futott. http://www.hasznalta...legance-5974347 és http://www.hasznalta..._futott-6226306 Jó árúnak tartjátok őket? Bevallom én a kínálati piac miatt pofátlanul tervezek belealkudni a dílerek szemébe. Szia! Az biztos, hogy a kék a legjobban felszerelt, de ha ez neked nem számít, akkor én nem kombit vennék, mert azért ez a motor szerintem kicsi neki...de nincs tapasztalatom 1.3 CDTI motorral. De ki mire használja vagy mire kell neki! :D Mindegyik futott már egy jó pár km-t, szerintem alkudozz nyugodtan, biztosan megkapod olcsóbban, hiszen rengeteg van a piacon! Mondjuk nem tudom mennyire lehetnek valósak a kilométer adatok, arra figyelj oda és a törésekre és újrafényezett elemre is! Jó alkudozást, majd írd le melyik lett! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hg001 Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 és http://www.hasznalta..._futott-6226306 Jó árúnak tartjátok őket? Bevallom én a kínálati piac miatt pofátlanul tervezek belealkudni a dílerek szemébe. A harmadiknál a 2007-es gyártás, az LOH-... rendszám és az első magyar forgalomba helyezés nem nagyon jön össze. Ez a rendszám valamikor 2009-es kiadású. Ha ez valamit számít... Link to comment Megosztás: More sharing options...
torma99 Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Köszönöm szépen a tippeket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
torma99 Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 A harmadiknál a 2007-es gyártás, az LOH-... rendszám és az első magyar forgalomba helyezés nem nagyon jön össze. Ez a rendszám valamikor 2009-es kiadású. Ha ez valamit számít... Jól sejtetted, a szervízkönyv elveszett... persze a kereskedés számlákkal tudja "igazolni", hogy végig meg volt minden csinálva rajta. GTK-s lehet vagy csak kivonták a forgalomból 1-2 évre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Megvettem a fenti autót. Gratulálok. Üdv a klubban! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hg001 Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Jól sejtetted, a szervízkönyv elveszett... persze a kereskedés számlákkal tudja "igazolni", hogy végig meg volt minden csinálva rajta. GTK-s lehet vagy csak kivonták a forgalomból 1-2 évre? Vagy inkább kintről hozták. Essentia felszereltséghez itthon nem nagyon osztogattak fényezett tükröket, és facelift után nem járt hozzá szaténezüst díszcsík a kesztyűtartó fölé (hanem mattfekete). Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZoliVaio Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Sziasztok! Elgondolkodott a család egy Astra H vásárlásán. A helyzet az, hogy anyukámnak kellene autó. Van egy 2002-es Polonk, kevés-65 ezer km-el- de ha finoman fogalmazok nem tökéletes. Eddig az volt, hogy megcsináltatjuk és 2-3 évet marad. De felmerült, hogy mi lenne, ha vennénk egy másikat, pl egy Astra-t, namármost, ma voltam ezt megnézni: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.6_essentia_95e._km-6138760 Nekem szimpatikusnak tűnik, a km állás hihető, kopás alig van a beltérben-pedig aztán én hajlamos vagyok ilyesmit lesni, de ez tényleg szép- egy-két apróbb karcolás a külsején, de mindamellett rendben van. Kérdésem, hogy szerintetek érdemes-e ezzel foglalkozni, hiszen első szériás ugye, a szervizkönyvet sem találtam(- nem kérdeztem az illetőt, mert megnéztem 5 autót ott a telepen, és ez az elején volt, a végén meg már nem ugrott be- de a netes infók alapján nincs) és persze nem éppen full extrás. Vagyis röviden: Autó, illetve JÓ autó lesz-e ez még az elkövetkező 4-5 évben, vagy ennyiért hanyagoljuk, és nézzek esetleg meg egy G astra-t (Az van már 9 éve apukámnak, finoman szólva sem lenne semmi újdonságérzet :D)? Mik ezen modell típushibái, illetve a legközelebbi látogatáskor mire figyeljek? Válaszotokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolti25 Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Sziasztok! Elgondolkodott a család egy Astra H vásárlásán. A helyzet az, hogy anyukámnak kellene autó. Van egy 2002-es Polonk, kevés-65 ezer km-el- de ha finoman fogalmazok nem tökéletes. Eddig az volt, hogy megcsináltatjuk és 2-3 évet marad. De felmerült, hogy mi lenne, ha vennénk egy másikat, pl egy Astra-t, namármost, ma voltam ezt megnézni: http://www.hasznalta...95e._km-6138760 Nekem szimpatikusnak tűnik, a km állás hihető, kopás alig van a beltérben-pedig aztán én hajlamos vagyok ilyesmit lesni, de ez tényleg szép- egy-két apróbb karcolás a külsején, de mindamellett rendben van. Kérdésem, hogy szerintetek érdemes-e ezzel foglalkozni, hiszen első szériás ugye, a szervizkönyvet sem találtam(- nem kérdeztem az illetőt, mert megnéztem 5 autót ott a telepen, és ez az elején volt, a végén meg már nem ugrott be- de a netes infók alapján nincs) és persze nem éppen full extrás. Vagyis röviden: Autó, illetve JÓ autó lesz-e ez még az elkövetkező 4-5 évben, vagy ennyiért hanyagoljuk, és nézzek esetleg meg egy G astra-t (Az van már 9 éve apukámnak, finoman szólva sem lenne semmi újdonságérzet :D)? Mik ezen modell típushibái, illetve a legközelebbi látogatáskor mire figyeljek? Válaszotokat előre is köszönöm. Gondolom a 90 ezres szervíz kimaradt, azt még add hozzá. Ha van valaki műszaki vizsgáztatással foglalkozó ismerősöd akkor tőle megtudhatod, hogy az előző vizsgák alkalmával mennyi volt a km óra állása. Illetve a http://www.voltetorve.hu/ oldalról jópénzért megtudhatod, hogy volt e komolyabb kára az autónak (esetleg totálkár). Ez utóbbi nem túl gyors, akár egy hét is lehet a válasz. De talán megéri. Az ismerősöm úgy beleszaladt egy anyagi totálkáros autóba, hogy még a fényezés mérésénél (rétegvastagság mérővel) sem jött ki a turpisság, ugyanis felakadt az autó annakidején. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZoliVaio Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Gondolom a 90 ezres szervíz kimaradt, azt még add hozzá. Ha van valaki műszaki vizsgáztatással foglalkozó ismerősöd akkor tőle megtudhatod, hogy az előző vizsgák alkalmával mennyi volt a km óra állása. Illetve a http://www.voltetorve.hu/ oldalról jópénzért megtudhatod, hogy volt e komolyabb kára az autónak (esetleg totálkár). Ez utóbbi nem túl gyors, akár egy hét is lehet a válasz. De talán megéri. Az ismerősöm úgy beleszaladt egy anyagi totálkáros autóba, hogy még a fényezés mérésénél (rétegvastagság mérővel) sem jött ki a turpisság, ugyanis felakadt az autó annakidején. Köszönöm a válaszod :) Igen, ismerős az van, vizsgáztatótól, Opel márkaszervizben dolgozóig sok ismerős, apukám 10 évig dolgozott az NKH-nál, tehát ilyen probléma nincs. Köszi a tippet, utána fogunk járni, hogy volt-e törve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vans Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Sziasztok! Elgondolkodott a család egy Astra H vásárlásán. A helyzet az, hogy anyukámnak kellene autó. Van egy 2002-es Polonk, kevés-65 ezer km-el- de ha finoman fogalmazok nem tökéletes. Eddig az volt, hogy megcsináltatjuk és 2-3 évet marad. De felmerült, hogy mi lenne, ha vennénk egy másikat, pl egy Astra-t, namármost, ma voltam ezt megnézni: http://www.hasznalta...95e._km-6138760 Nekem szimpatikusnak tűnik, a km állás hihető, kopás alig van a beltérben-pedig aztán én hajlamos vagyok ilyesmit lesni, de ez tényleg szép- egy-két apróbb karcolás a külsején, de mindamellett rendben van. Kérdésem, hogy szerintetek érdemes-e ezzel foglalkozni, hiszen első szériás ugye, a szervizkönyvet sem találtam(- nem kérdeztem az illetőt, mert megnéztem 5 autót ott a telepen, és ez az elején volt, a végén meg már nem ugrott be- de a netes infók alapján nincs) és persze nem éppen full extrás. Vagyis röviden: Autó, illetve JÓ autó lesz-e ez még az elkövetkező 4-5 évben, vagy ennyiért hanyagoljuk, és nézzek esetleg meg egy G astra-t (Az van már 9 éve apukámnak, finoman szólva sem lenne semmi újdonságérzet :D)? Mik ezen modell típushibái, illetve a legközelebbi látogatáskor mire figyeljek? Válaszotokat előre is köszönöm. Szerintem ennyiért korrektnek tűnik, de nagyon figyelj oda, hogy volt e törve és hogy tényleg ennyi az óraállás! (az enyém 2007-es és több benne a kilométer) Ha leszervizelteted biztosan elfut még pár évet! Néhány extrát te is pótolhatsz utólag, ha nagyon zavar az autó felszereltsége! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robee Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Hogy lehet kiolvastatni, hogy mennyi benne valojában az igazi km? Op-com rendelkezésre áll, hol keressem benne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
koco Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Hogy lehet kiolvastatni, hogy mennyi benne valojában az igazi km? Op-com rendelkezésre áll, hol keressem benne? A km-t két helyről lehet kiolvasni: km óra (opcom-mal egyszer átírható, ügyeskedők akárhányszor), motorvezérlő (diagnosztikai műszerek csak olvassák, ügyeskedők bármire módosítják). Egy tiszta autónál a kettő között általában van pár tíz vagy száz km különbség, a motorvezérlő javára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts