gergolabs Elküldve Szeptember29, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2009 Sziasztok! Tudja valaki, hogy a különböző Astra-H-kat hol, melyik Opel-gyárban gyártják? Főként a Caravan érdekelne. És az első ülések közötti könyöktámasz lehajtva állítható előre-hátra? Apósom venne ilyet, 196 centi magas, sehova sem tudta támasztani egyik könyökét sem a próbaút során, a könyöktámaszt lehajtva meg váltani nem tudott. Tippek? Már arra hajlik, hogy inkább Astra Classic II-t vesz, ha abban kényelmesebb... Ugye ne tegye? Köszönöm. Ajánlanám apósodnak az új Zafirát, abban jó a könyöktámasz, lehet róla váltani is, ezzel a magassággal is jól el lehet férni. Kényelmesen lehet be/kiszállni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rgeorge Elküldve Szeptember29, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2009 Ajánlanám apósodnak az új Zafirát, abban jó a könyöktámasz, lehet róla váltani is, ezzel a magassággal is jól el lehet férni. Kényelmesen lehet be/kiszállni. Hát kár, hogy nem láttad, amikor beleült egy új Zafirába... sehogy se fért el, borzasztó kicsi hely van ám a Zafirában elöl (is). Az Astra-H Caravan-ban teljesen jól elfért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Szeptember29, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2009 Hát kár, hogy nem láttad, amikor beleült egy új Zafirába... sehogy se fért el, borzasztó kicsi hely van ám a Zafirában elöl (is). Az Astra-H Caravan-ban teljesen jól elfért. Ezt azért nehezen hiszem el. Én is ilyen magas vagyok. Vezettem mindkettőt pár száz kilómétert. Ezek szerint a H Astra nagyobb helykínálat szempontjából!!?? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rgeorge Elküldve Szeptember29, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2009 Ezt azért nehezen hiszem el. Én is ilyen magas vagyok. Vezettem mindkettőt pár száz kilómétert. Ezek szerint a H Astra nagyobb helykínálat szempontjából!!?? :rolleyes: Azért próbáld elhinni. Jobban jársz, mert igaz. A magasság még nem minden, ennyi. Olvastunk már mástól is véleményt a Zafiráról, aki szintén ilyen magas volt, és ő se fért el. Neked szerencséd van. A H Astra Caravan tényleg nagyobb a nyújtott padlólemez miatt, elöl, hátul nagyobb a hely. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Szeptember29, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2009 Azért próbáld elhinni. Jobban jársz, mert igaz. A magasság még nem minden, ennyi. Olvastunk már mástól is véleményt a Zafiráról, aki szintén ilyen magas volt, és ő se fért el. Neked szerencséd van. A H Astra Caravan tényleg nagyobb a nyújtott padlólemez miatt, elöl, hátul nagyobb a hely. Oké, de akkor ne a magasságát hangsúlyozd ki, mert félrevezető! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Sziasztok! Tudja valaki, hogy a különböző Astra-H-kat hol, melyik Opel-gyárban gyártják? Főként a Caravan érdekelne. És az első ülések közötti könyöktámasz lehajtva állítható előre-hátra? Apósom venne ilyet, 196 centi magas, sehova sem tudta támasztani egyik könyökét sem a próbaút során, a könyöktámaszt lehajtva meg váltani nem tudott. Tippek? Már arra hajlik, hogy inkább Astra Classic II-t vesz, ha abban kényelmesebb... Ugye ne tegye? Köszönöm. Szia! Az enyém Bochumban volt gyártva. A gyári könyöktámaszt nem lehet előre-hátra mozgatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 Sziasztok! Érdeklődnék, hogy van egy G Astrám és lehet, hogy összejönne egy H-ra való ráfizetéses váltás. Megéri-e venni egy H-t vagy inkább hanyagoljam? Esetleg mi a jellemző típus hibája? Mire kellene oda figyelnem? előre is köszönöm üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZoPa Elküldve November14, 2009 Megoszt Elküldve November14, 2009 heló van pár típushibája a kocsinak ami előjöhet pl a teljesség igénye nélkül ami előfordul de nagy része garanciában javítható: cim modul rosszalkodik (valszeg csak frissíteni kell) aksi idő előtt kipurcan hátsó futómű "nyikog" ki beszállásnál klima belsőlevegő keringetésre váltó cucc eltördeli magát cd lejátszó magától bekapcsol (cd30 de csak régebbieknél) milyen a kocsi amit kinéztél írj róla valamit Sziasztok! Érdeklődnék, hogy van egy G Astrám és lehet, hogy összejönne egy H-ra való ráfizetéses váltás. Megéri-e venni egy H-t vagy inkább hanyagoljam? Esetleg mi a jellemző típus hibája? Mire kellene oda figyelnem? előre is köszönöm üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve November15, 2009 Megoszt Elküldve November15, 2009 2006-os, 1.4 Essenita 28.000km-rel Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZoPa Elküldve November16, 2009 Megoszt Elküldve November16, 2009 Őszinte leszek, ha árban meg tudtok állapodni hozd el szerintem nyugodtan. Újabb autó. Fogyasztása teljesen ok elég sok 1.4-el közlekedő ismerősöm van és szerintem a legjobb motor akkor ha valaki ésszerű költségek mellett akar H astrazni. Nem fogyaszt (cserébe nem is megy annyira) viszont ha valaki odafigyel közlekedni elég. Lehet tudni miért adja el az előző tulaj? 2006-os, 1.4 Essenita 28.000km-rel Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve November16, 2009 Megoszt Elküldve November16, 2009 Őszinte leszek, ha árban meg tudtok állapodni hozd el szerintem nyugodtan. Újabb autó. Fogyasztása teljesen ok elég sok 1.4-el közlekedő ismerősöm van és szerintem a legjobb motor akkor ha valaki ésszerű költségek mellett akar H astrazni. Nem fogyaszt (cserébe nem is megy annyira) viszont ha valaki odafigyel közlekedni elég. Lehet tudni miért adja el az előző tulaj? Igen már beszéltem vele, bővült a család és kinőtték az autót. Azt mondta, hogy Ő Ceglédi de az autót elvihetjük (persze ha jön Ő is) bármelyk Opel márkakereskedésbe átnézetni. Téli gumi acélfelnin, nyári alufelnin, gyári mp3-as lejátszó, fűthető ülés, így nagyon szépnek, és jónak tűnik.... Igazából nekem 1.6-os G Astrám van de szerintem az 1.4-es is elég mivel nem száguldozni és versenyzésre használom a gépet... Olajfogyasztása hogy áll a H-nak? Szokásos Opel típushibák itt is élnek és jelen vannak? (lámpa párásodás, EGR szelep rendellenessége, trafóhíd? esetleg furcsa nyikorgó hangok?) Fogyasztásból mennyire jó az 1.4? 5-7 l? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPeter Elküldve November17, 2009 Megoszt Elküldve November17, 2009 Fogyasztásból mennyire jó az 1.4? 5-7 l? 1.4-es G-ről tudok nyilatkozni: érd-bp távon átlagos dugókkal 7.5-9L, egész tankot 140-el autópályán kihajtva megállás nélkül 7.5-8L, óvatoskodó autópályás 6.5-7L. a H egy százassal nehezebb, szóval semmiképpen sem számítanék jobbra. 2: volt a családban egy 2004-es 1.4 G, az kifejezetten jól ment ha pörgettem. jobban ment mint az akkori 100 lovas octavia-m. átültem a dízel H-ba, az a 80 lovával a nagyobb nyomaték ellenére gyengébbnek érződik az octavia-nál. 2008-ban le lett cserélve a G egy ugyanolyan 1.4-esre, és ez borzasztóan nem megy, határozottan lomhább mint a dízelem, a pörgetés nem segít. szóval éljen a környezetvédelem, 4 év alatt a papíron ugyanannyi lovas autó érzésre sokat gyengült... feltételezem a H-ba is ugyanezt tudja az "új" 1.4-es, vagyis nem sokat, ha direkt csak a classic-ot butították volna akkor pár lóerőt papíron is levontak volna belőle sztem hogy növeljék a rést a két modell között... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve November17, 2009 Megoszt Elküldve November17, 2009 1.4-es G-ről tudok nyilatkozni: érd-bp távon átlagos dugókkal 7.5-9L, egész tankot 140-el autópályán kihajtva megállás nélkül 7.5-8L, óvatoskodó autópályás 6.5-7L. a H egy százassal nehezebb, szóval semmiképpen sem számítanék jobbra. 2: volt a családban egy 2004-es 1.4 G, az kifejezetten jól ment ha pörgettem. jobban ment mint az akkori 100 lovas octavia-m. átültem a dízel H-ba, az a 80 lovával a nagyobb nyomaték ellenére gyengébbnek érződik az octavia-nál. 2008-ban le lett cserélve a G egy ugyanolyan 1.4-esre, és ez borzasztóan nem megy, határozottan lomhább mint a dízelem, a pörgetés nem segít. szóval éljen a környezetvédelem, 4 év alatt a papíron ugyanannyi lovas autó érzésre sokat gyengült... feltételezem a H-ba is ugyanezt tudja az "új" 1.4-es, vagyis nem sokat, ha direkt csak a classic-ot butították volna akkor pár lóerőt papíron is levontak volna belőle sztem hogy növeljék a rést a két modell között... én kizárólag benzineseket nézegetek, hallottam már hogy az 1.4-es nem egy versenygép, de igazából nem is arra kell nekem, a mostani G 1.6-osom fogyasztása nem épp a legjobb mert ha kicsit jobban megkergetem akkor azért odavág a 7-10L fogyasztás..... Még nézegettem H Astrából coupe kivitelt ( nagyon tetszik a sportossága csak hát 3 ajtós az igazán nem praktikus számomra, még ha 90%-ban is maximum 2-en ülünk benne) Mindenesetre keresgélek tovább....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPeter Elküldve November17, 2009 Megoszt Elküldve November17, 2009 én kizárólag benzineseket nézegetek, hallottam már hogy az 1.4-es nem egy versenygép, de igazából nem is arra kell nekem, a mostani G 1.6-osom fogyasztása nem épp a legjobb mert ha kicsit jobban megkergetem akkor azért odavág a 7-10L fogyasztás..... Még nézegettem H Astrából coupe kivitelt ( nagyon tetszik a sportossága csak hát 3 ajtós az igazán nem praktikus számomra, még ha 90%-ban is maximum 2-en ülünk benne) Mindenesetre keresgélek tovább....... a 7L még egyenletes pályás tempónál is jó, városban meg jobban kergetve ha felmegy 10-ig az végképp nem meglepő... a haladáshoz benzin kell :lol: persze mindenkinek van egy olyan ismerőse aki esküszik rá hogy 5L-el jár a bálna mercivel városban, de utána el kell olvasni pár tucat totalcar népítéletet és felfelé kerekítve kijön hogy mi a valós átlag... pl a dízelemmel hímestojással a pedál alatt nyáron autópályán 90-el 4L alá is be lehet kukkantani (valós, a fedkomp össze vissza találgat csak), de a mindennapos átlag inkább az 5-6L között van attól függően hogy éppen mennyi volt a város és mennyire volt hajtós. sőt, ha igazán hajtós akkor simán közelebb megy a 7-hez is mint a 6-hoz... ez van, az elérhető bazikicsi és a reális átlag / hajtós fogyasztás között nagy a különbség... :D egy ~100 kilóval nehezebb és valamivel gyengébb autótól ne várj alacsonyabb fogyasztást semmiképpen, mint a mostanidtól... max azért válts mert fiatalabb, sok az ablakon kidobandó pénzed :huh: és sokkal igényesebb a H belseje... OFF zárójelben jegyezném meg: rövidesen eladom a 4.5 éves H-t és átülök egy 10 év körüli A6-ba... hatalmas előrelépés lesz mind külső és belső minőséget tekintve a H-hoz viszonyítva, és egy gázosított 1.8T-vel olcsóbban eljárhatok mint a mostani dízellel, és még ereje is lesz... ;) ez van, beismerem, hülyeség volt megvenni ezt a kocsit, de többé nem követek el ilyen hibát :angry: ON lehet kövezni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve November18, 2009 Megoszt Elküldve November18, 2009 egy ~100 kilóval nehezebb és valamivel gyengébb autótól ne várj alacsonyabb fogyasztást semmiképpen, mint a mostanidtól... max azért válts mert fiatalabb, sok az ablakon kidobandó pénzed :huh: és sokkal igényesebb a H belseje... Nincsen sok pénzem, de a mostanit ha minden jól menne elég jó áron eltudnám adni és már nem sokkal kellene pótolni, és ráadásul még fiatalabb is a gép, én is olyan 5-3 éves korig nézegetem őket, de csak benzinest akarok :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZoPa Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 ha nem tolod akkor vidéken tudok több olyan 1.4ről amivel 6-7 el mászkál a tulajdonos és azért nem tartanak fel senkit. Igen már beszéltem vele, bővült a család és kinőtték az autót. Azt mondta, hogy Ő Ceglédi de az autót elvihetjük (persze ha jön Ő is) bármelyk Opel márkakereskedésbe átnézetni. Téli gumi acélfelnin, nyári alufelnin, gyári mp3-as lejátszó, fűthető ülés, így nagyon szépnek, és jónak tűnik.... Igazából nekem 1.6-os G Astrám van de szerintem az 1.4-es is elég mivel nem száguldozni és versenyzésre használom a gépet... Olajfogyasztása hogy áll a H-nak? Szokásos Opel típushibák itt is élnek és jelen vannak? (lámpa párásodás, EGR szelep rendellenessége, trafóhíd? esetleg furcsa nyikorgó hangok?) Fogyasztásból mennyire jó az 1.4? 5-7 l? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZoPa Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 ha minden ok azzal a példánnyal amit írtál vállald be nyugodtan. Egr- el csak akkor van gond ha mindig városozol és sosem nyomod neki. Olajat nem esznek ismeretségemben, igaz normálisan lettek bejáratva nem hülyegyerek módján. Nincsen sok pénzem, de a mostanit ha minden jól menne elég jó áron eltudnám adni és már nem sokkal kellene pótolni, és ráadásul még fiatalabb is a gép, én is olyan 5-3 éves korig nézegetem őket, de csak benzinest akarok :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Lenne egy pár kérdésem: 1. A H Astráknál mennyi km-nél van kötelező szervíz? (60e km, 100e km?) 2. ÉS mennyi km-nél mit kell cserélni, kb mennyibe van 3. Milyen motorkódú gépet ajánlott választani? (XEP, Z-es, vagy Twinport?) 4. Elég-e az 1.4-es (90%-ban egyedül hajtanám, max 2fővel és kb max 90-110 között) 5. Melyik az a típus és évjárat amiben már nincsen EGR? Köszönöm a válaszokat üdv: Norbi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sumi Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Lenne egy pár kérdésem: 1. A H Astráknál mennyi km-nél van kötelező szervíz? (60e km, 100e km?) 2. ÉS mennyi km-nél mit kell cserélni, kb mennyibe van 3. Milyen motorkódú gépet ajánlott választani? (XEP, Z-es, vagy Twinport?) 4. Elég-e az 1.4-es (90%-ban egyedül hajtanám, max 2fővel és kb max 90-110 között) 5. Melyik az a típus és évjárat amiben már nincsen EGR? Köszönöm a válaszokat üdv: Norbi heló 1. ez motortól függ is függ 2. melyik motor melyik szerviz? 3. mire használod? xer erősebb, de kicsit többet kajol 4. attól függ mennyire vagy sietős Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve Január19, 2010 Megoszt Elküldve Január19, 2010 Erre szívesen lecserélném a g-t, de szerintetek igaz lehet ez km, és nem drága kicsit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sumi Elküldve Január19, 2010 Megoszt Elküldve Január19, 2010 Erre szívesen lecserélném a g-t, de szerintetek igaz lehet ez km, és nem drága kicsit? hát ez kb reális áron van, olcsónak nem mondanám. kérdés, hogy évente nagyjából arányos km ment e bele és leinfózható e munkalapokkal szervizben. ha igen akkor simán bevállalnám. a km, hát nekem másfél éves ugyanígy 1.6 benzinben 30000km van. szóval reálisnak reális. Link to comment Megosztás: More sharing options...
davids20 Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Sziasztok! H astra vásárlás a előtt állok! Szeretném kikérni a véleményeteket, hogy mennyire megbízható autók ezek? Menet stabilitása érdekelne, menetzaj stb..! 1.4-es 90 lóerős motorral néztem ki egyet! Vezérmű szíjjasok vagy ezek már láncosak? Segítségeteket előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Kicsit olvass vissza is, sok hasznos infót találsz a kérdésedre... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szilas Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni Tőletek! Végigolvastam a hozzászolásaitokat ,de nem jutottam előrébb! H Astra kombit szeretnék venni,1.7 vagy 1.9 közt vacilálok Jelenleg G 1.7 dti-m van ,7 éves úgy érzem megérett a cserére ,vagy maradja a G-nél,megbízhatóbb??? Köszi a válaszaitokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Február27, 2010 Megoszt Elküldve Február27, 2010 Sziasztok! Meg tudna valaki dobni egy gyári telefon kihangosító leírással elektronikus formában, vagy egy ilyenre mutató linkkel? Épeszű határok között a nyelv is mindegy, mert csak arra vagyok kíváncsi, mit tud, hogy működik, azaz érdemes-e utólag berakni egyet. Köszönet előre is :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts