Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


forumadmin

Recommended Posts

Sziasztok,

az normális, hogy Z20LER motoros Astrát nem láttam hirdetve az elmúlt 1 évben? Ezek ennyire jók, vagy ennyire ritkák, vagy mindkettő? Nem azért, több mint egy éve végülis egy 1.6XER-t vettem mert szép volt az állapota, de ha felbukkanna egy szép állapotú 2.0T arra azé' ráröpülnék. :)

I

Link to comment
Megosztás:

22 órája, Imre75 írta:

Sziasztok,

az normális, hogy Z20LER motoros Astrát nem láttam hirdetve az elmúlt 1 évben? Ezek ennyire jók, vagy ennyire ritkák, vagy mindkettő? Nem azért, több mint egy éve végülis egy 1.6XER-t vettem mert szép volt az állapota, de ha felbukkanna egy szép állapotú 2.0T arra azé' ráröpülnék. :)

I

Ritka itthon és nem nagyon válnak meg tőlük. Teljesen normális, illetve téli időszakban kevesebb az autó hirdetés, főleg a "sportosabb" változatok, teljesen természetes.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

 

Érdeklődni szeretnék H Astra tulajdonosoktól, hogy hány liter benzint fogyaszt a kocsi városi használat során? Most nem a gyári adatokra lennék kiváncsi, mert azokat néztem, hanem tapasztalatokra.1.6 vagy 1.8-as tapasztalatok kellenének. Ezt a kocsit néztük ki. https://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.8_enjoy_tempomat.tol.radar.digit_klima-12465032

Ugyanitt érdekelne, hogy egy 1.6-os Meriva kinél mennyivel megy el városban?Köszi szépen

Link to comment
Megosztás:

7 órája, ata88 írta:

Érdeklődni szeretnék H Astra tulajdonosoktól, hogy hány liter benzint fogyaszt a kocsi városi használat során?

Nekem 1.6XER van, a 116 lóerős változat. Városban 8.1 - 9 liter a fogyasztás. Nagyon ajánlom elolvasásra (regisztrációt igényel):

http://opelmuhely.com/leiras-reszletei/240/astra_h_vasarlasi_utmutato_es_erdekessegek

http://opelmuhely.com/leiras-reszletei/247/astra_h___gyakran_ismetelt_kerdesek

Én nagyon elégedett vagyok az autómmal, jó kocsi, de sok apróság van, ami bosszúságot okozhat és pénzt visz, ezeket el tudod olvasni a fenti írásokban, vétel előtt mindenképp ellenőrizd le.

Módosítva : Imre75
Link to comment
Megosztás:

7 órája, ata88 írta:

Sziasztok!

 

Érdeklődni szeretnék H Astra tulajdonosoktól, hogy hány liter benzint fogyaszt a kocsi városi használat során? Most nem a gyári adatokra lennék kiváncsi, mert azokat néztem, hanem tapasztalatokra.1.6 vagy 1.8-as tapasztalatok kellenének. Ezt a kocsit néztük ki. https://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.8_enjoy_tempomat.tol.radar.digit_klima-12465032

Ugyanitt érdekelne, hogy egy 1.6-os Meriva kinél mennyivel megy el városban?Köszi szépen

Meriva kb ugyan annyi mint az XER-é városban.

A linkelt kocsi kicsit lelakott, én ennyit nem adnék érte, km ki tudja valós-e, bal hátul az alsó ajtó gumi végén látszik, hogy elég szépen rohad, az valószínű lakatolás, meg ha még le lenne véve a gumi tuti pár helyen hasonló várna.

Fejegység a legalapabb a CC20 kazettás után.

A motor G-ből "örökölt"  1.8XE, jó kis motor, de az olajfogyasztásra figyelni kell, némelyik még szereti.

Nem feltétlen elvetendő, de foglalkozós, még bőven lehet ráverni pénzt.

Link to comment
Megosztás:

On 2018. 02. 27. at 16:39, Imre75 írta:

Sziasztok,

az normális, hogy Z20LER motoros Astrát nem láttam hirdetve az elmúlt 1 évben? Ezek ennyire jók, vagy ennyire ritkák, vagy mindkettő? Nem azért, több mint egy éve végülis egy 1.6XER-t vettem mert szép volt az állapota, de ha felbukkanna egy szép állapotú 2.0T arra azé' ráröpülnék. :)

I

Nekem Z20LER van. 4 éve vettem Németországbol kevés km-el (47ezer).  Én kb 45 ezret mentem vele eddig mindenféle motorikus probléma nélkül. Én meg vagyok vele elégedve, megy, nem eszi az olajat, fogyasztás átlagban 10 nálam többnyire várossal. Persze biztos lehet ebből is szart kifogni. 

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Astra H Caraván vásárlása előtt állok és nagy dilemmában vagyok. Nyilván sok autónak nem ismert az előélete, tehát belelehet nyúlni egy szarba, de azért ránézésre jó pár dologból lehet következtetni arra, hogy az adott autónak volt gazdája, vagy nem foglalkoztak vele. Ami fontos, hogy lehetőleg felszereltebb példányt szeretnék. Gondolok itt gyári 16-os alu, feldézeti, tempomat, digitklíma, esetleg gyári navi és ülésfűtés, bár ez utóbbi 2 nem kell mindenképp. A vételárra max 1,3Misi van és legalább 2006-os vagy fiatalabb érdekel. Ami biztos, hogy ilyen felszereltségű astra 1,4-ben nem igazán van és őszintén szólva szerintem lusta is lenne azzal a motorral, így azt inkább kizárnám. Amiben gondolkodok:  Z16XER (116LE), Z16XEP (105LE), illetve Z17DTH (101LE). Z16XER-ről sok rosszat hallottam, bár jó dolgokat is olvastam. Változó szelepvezérlés, kényes az olajra, stb. Z16XEP-ről a szokásos twinport problémát hallottam, ami az 1,4-nél is fennáll, valamint egr kormolódás, de ez is igazából szinte mindre jellemző főleg rövid távon történő használat mellett. Még a szelepfedélben lévő membrán átszakadást olvastam és ebből kifolyólag megnövekedett fogyasztás és olajevés, de igazából ezek ha előjönnek esetleg, akkor kis pénzből javíthatók szerintem. (nyilván nem márkaszervizre gondoltam) Tehát benzinesnél szerintem Z16XEP az olvasottak alapján. Dízelből azért esett a választás a Z17DTH-ra, mert ez még részecskeszűrő nélküli, tehát egy költséges hibaforrással kevesebb. Ami típushibáról tudok az a generátor 100 ezrenkénti diódasor cseréje, valamint az intelcooler kidörzsölődik, de erre tán volt visszahívás. Nyilván ott van a kéttömegű még, de az elvileg a legtöbb dízelben ott van, azzal nem tudok mit csinálni, viszont ennek a hibája/kezdődő hibája vételkor egy hozzáértő társaságában úgy gondolom próbakörrel kideríthető. Amit még olvastam erről, hogy kis programozással 125 pacira húzható és tán jobb lesz picit a fogyasztása is. Nagynyomású szivattyú, turbó, porlasztók nem tudom mennyire döglenek benne, de nem nagyon olvastam róla, hogy jellemző lenne, bár nyilván előfordulhat. Nagyon húz a szívem a dízel fele, mert magasabb felszereltségűt leginkább azokból találok és a nagyobb nyomaték azért csábító, viszont félek a több százezres javításoktól.

Az most mellékes, hogy mennyit fogok vele menni egy évben, de megbízhatóság szempontjából melyiket ajálnátok ezek közül, illetve amiket leírtam azokat a dolgokat jól látom/gondolom, vagy sem? Legalább 7-8 évre tervezek és szeretném ha olyan megbízható lenne legalább, mint a jelenlegi F Astrám, amiben pl a rettegett olajzabáló ecotec motor van, de mégsem eszi az olajat és sosem kellett költenem a motorra, csak a kötelező kopó dolgokra. Na "röviden" ennyi és bocsi a regényért, csak tényleg nem szeretnék befürödni, ezért a sok rizsa.

Link to comment
Megosztás:

11 perce, djhalasi írta:

Sziasztok! Astra H Caraván vásárlása előtt állok és nagy dilemmában vagyok. Nyilván sok autónak nem ismert az előélete, tehát belelehet nyúlni egy szarba, de azért ránézésre jó pár dologból lehet következtetni arra, hogy az adott autónak volt gazdája, vagy nem foglalkoztak vele. Ami fontos, hogy lehetőleg felszereltebb példányt szeretnék. Gondolok itt gyári 16-os alu, feldézeti, tempomat, digitklíma, esetleg gyári navi és ülésfűtés, bár ez utóbbi 2 nem kell mindenképp. A vételárra max 1,3Misi van és legalább 2006-os vagy fiatalabb érdekel. Ami biztos, hogy ilyen felszereltségű astra 1,4-ben nem igazán van és őszintén szólva szerintem lusta is lenne azzal a motorral, így azt inkább kizárnám. Amiben gondolkodok:  Z16XER (116LE), Z16XEP (105LE), illetve Z17DTH (101LE). Z16XER-ről sok rosszat hallottam, bár jó dolgokat is olvastam. Változó szelepvezérlés, kényes az olajra, stb. Z16XEP-ről a szokásos twinport problémát hallottam, ami az 1,4-nél is fennáll, valamint egr kormolódás, de ez is igazából szinte mindre jellemző főleg rövid távon történő használat mellett. Még a szelepfedélben lévő membrán átszakadást olvastam és ebből kifolyólag megnövekedett fogyasztás és olajevés, de igazából ezek ha előjönnek esetleg, akkor kis pénzből javíthatók szerintem. (nyilván nem márkaszervizre gondoltam) Tehát benzinesnél szerintem Z16XEP az olvasottak alapján. Dízelből azért esett a választás a Z17DTH-ra, mert ez még részecskeszűrő nélküli, tehát egy költséges hibaforrással kevesebb. Ami típushibáról tudok az a generátor 100 ezrenkénti diódasor cseréje, valamint az intelcooler kidörzsölődik, de erre tán volt visszahívás. Nyilván ott van a kéttömegű még, de az elvileg a legtöbb dízelben ott van, azzal nem tudok mit csinálni, viszont ennek a hibája/kezdődő hibája vételkor egy hozzáértő társaságában úgy gondolom próbakörrel kideríthető. Amit még olvastam erről, hogy kis programozással 125 pacira húzható és tán jobb lesz picit a fogyasztása is. Nagynyomású szivattyú, turbó, porlasztók nem tudom mennyire döglenek benne, de nem nagyon olvastam róla, hogy jellemző lenne, bár nyilván előfordulhat. Nagyon húz a szívem a dízel fele, mert magasabb felszereltségűt leginkább azokból találok és a nagyobb nyomaték azért csábító, viszont félek a több százezres javításoktól.

Az most mellékes, hogy mennyit fogok vele menni egy évben, de megbízhatóság szempontjából melyiket ajálnátok ezek közül, illetve amiket leírtam azokat a dolgokat jól látom/gondolom, vagy sem? Legalább 7-8 évre tervezek és szeretném ha olyan megbízható lenne legalább, mint a jelenlegi F Astrám, amiben pl a rettegett olajzabáló ecotec motor van, de mégsem eszi az olajat és sosem kellett költenem a motorra, csak a kötelező kopó dolgokra. Na "röviden" ennyi és bocsi a regényért, csak tényleg nem szeretnék befürödni, ezért a sok rizsa.

A részecskeszűrő nem annyira motor függő. Láttam pl. 1.9-est is amiben nem volt. 

Ha esetleg az 1.9-ben is gondolkodsz, akkor ott érdemes a 120 lovas 8 szelepest választani, egyszerű, elnyűhetetlen motor. A generátor, ha újra kell cserélni, kb. 60 ezerből megáll ennél a motornál. Dízelnél azért ott van a befecskendező, a magasnyomású rendszer, vagy a turbó is hibaforrásnak.

Link to comment
Megosztás:

15 perce, Astra555 írta:

A részecskeszűrő nem annyira motor függő. Láttam pl. 1.9-est is amiben nem volt. 

Ha esetleg az 1.9-ben is gondolkodsz, akkor ott érdemes a 120 lovas 8 szelepest választani, egyszerű, elnyűhetetlen motor. A generátor, ha újra kell cserélni, kb. 60 ezerből megáll ennél a motornál. Dízelnél azért ott van a befecskendező, a magasnyomású rendszer, vagy a turbó is hibaforrásnak.

Nem vagyok elzárkózva az 1,9-től sem, de csak a 8 szelepes, ahogy írtad. Viszont ez Fiat motor, a másik  meg Isuzu és valahogy abban jobban bízok. Turbó és magasnyomású rendszer meghibásodása mennyire jellemző ezeknél a dízeleknél normális karbantartás mellett?

Link to comment
Megosztás:

48 perce, djhalasi írta:

Nem vagyok elzárkózva az 1,9-től sem, de csak a 8 szelepes, ahogy írtad. Viszont ez Fiat motor, a másik  meg Isuzu és valahogy abban jobban bízok. Turbó és magasnyomású rendszer meghibásodása mennyire jellemző ezeknél a dízeleknél normális karbantartás mellett?

Mi a normalis karbantartas? :) 

Az en Z17DTH-mban 12ezernel volt turbo halal, garanciaban cseretlve. Azota a motor korul egy termosztatot kiveve semmi, meg a generator es a lendkerek is gyari. 340ekm, olajcsere 30ezrenkent, gyari olaj... Azt persze hozza kell tenni, hogy foleg varoson kivul uzemel.

Link to comment
Megosztás:

2 perce, csaba66 írta:

Mi a normalis karbantartas? :) 

Az en Z17DTH-mban 12ezernel volt turbo halal, garanciaban cseretlve. Azota a motor korul egy termosztatot kiveve semmi, meg a generator es a lendkerek is gyari. 340ekm, olajcsere 30ezrenkent, gyari olaj... Azt persze hozza kell tenni, hogy foleg varoson kivul uzemel.

Na ez azért biztató akkor. :)  Mondjuk a 30 ezres olajcserét szerintem egyik motor sem szereti, inkább 10-15, legalábbis én akkor lennék nyugodt. De a kezdeti garis turbó cserét leszámítva az az egy termosztát hiba semmi főleg 340 ezerrel.

Link to comment
Megosztás:

6 perce, djhalasi írta:

Na ez azért biztató akkor. :)  Mondjuk a 30 ezres olajcserét szerintem egyik motor sem szereti, inkább 10-15, legalábbis én akkor lennék nyugodt. De a kezdeti garis turbó cserét leszámítva az az egy termosztát hiba semmi főleg 340 ezerrel.

Lehet, hogy nem szereti, de nem is reklamal miatta (persze varosi hasznalatnal nyilvan indokolt a gyakoribb csere, nem veletlenul van 30e vagy egy ev megadva).

Bezzeg a jobb feltengely belso toldata reklamalt, ld. a leirasat par napja az alt. muszaki problemaknal. Egyszeruen nem lehet kiszamitani, mi fog szetesni, es benne van a pakliban, hogy az ember ott marad az ut szelen. Uj autoval is (ld. a turbo nalam), ott legfeljebb annyi a vigasz, hogy garanciaban megcsinaljak. Statisztikailag leginkabb egy nem tul uj, de nem is tul oreg auto a legmegbizhatobb, bar ezt sem mindenki hiszi el, volt is itt rola vita anno.

Link to comment
Megosztás:

2 perce, csaba66 írta:

Lehet, hogy nem szereti, de nem is reklamal miatta (persze varosi hasznalatnal nyilvan indokolt a gyakoribb csere, nem veletlenul van 30e vagy egy ev megadva).

Bezzeg a jobb feltengely belso toldata reklamalt, ld. a leirasat par napja az alt. muszaki problemaknal. Egyszeruen nem lehet kiszamitani, mi fog szetesni, es benne van a pakliban, hogy az ember ott marad az ut szelen. Uj autoval is (ld. a turbo nalam), ott legfeljebb annyi a vigasz, hogy garanciaban megcsinaljak. Statisztikailag leginkabb egy nem tul uj, de nem is tul oreg auto a legmegbizhatobb, bar ezt sem mindenki hiszi el, volt is itt rola vita anno.

Hát igen, gyakorlatilag sosem lehet tudni mikor adja meg magát valami. A féltengely meg ugyanúgy beszarik bármelyikben, az nem motorfüggő, bár nyilván kellemetlen ha mondjuk egy nyaralás alkalmával történik valahol a pályán. Engem most elsősorban a motor megbízhatósága foglalkoztat és hogy ne költsem rá a gatyám megvétel után, bár nyilván nem lát bele senki a motorba, meg előélet sem ismert általában. Na mind1, a lényeg, hogy talán ettől a Z17DTH-tól nem kell annyira félni, mert ha látszik, hogy gondos gazdája volt az autónak, akkor remélhetőleg nem lehet vele nagyon melléfaragni. (talán) Jelenleg megy a nézelődés, aztán majd alakul. Egyelőre kb 2 olyan állapotút találtam kombiban, ami árban és felszereltségben is megfelel és talán nem 500 ezerről van visszatekerve. Az egyik Z17DTH, a másik Z16XEP. Annó az F astrát is 4 hónapig kerestem mire lett olyan amit szerettem volna.

Link to comment
Megosztás:

9 órája, djhalasi írta:

Sziasztok! Astra H Caraván vásárlása előtt állok és nagy dilemmában vagyok. Nyilván sok autónak nem ismert az előélete, tehát belelehet nyúlni egy szarba, de azért ránézésre jó pár dologból lehet következtetni arra, hogy az adott autónak volt gazdája, vagy nem foglalkoztak vele. Ami fontos, hogy lehetőleg felszereltebb példányt szeretnék. Gondolok itt gyári 16-os alu, feldézeti, tempomat, digitklíma, esetleg gyári navi és ülésfűtés, bár ez utóbbi 2 nem kell mindenképp. A vételárra max 1,3Misi van és legalább 2006-os vagy fiatalabb érdekel. Ami biztos, hogy ilyen felszereltségű astra 1,4-ben nem igazán van és őszintén szólva szerintem lusta is lenne azzal a motorral, így azt inkább kizárnám. Amiben gondolkodok:  Z16XER (116LE), Z16XEP (105LE), illetve Z17DTH (101LE). Z16XER-ről sok rosszat hallottam, bár jó dolgokat is olvastam. Változó szelepvezérlés, kényes az olajra, stb. Z16XEP-ről a szokásos twinport problémát hallottam, ami az 1,4-nél is fennáll, valamint egr kormolódás, de ez is igazából szinte mindre jellemző főleg rövid távon történő használat mellett. Még a szelepfedélben lévő membrán átszakadást olvastam és ebből kifolyólag megnövekedett fogyasztás és olajevés, de igazából ezek ha előjönnek esetleg, akkor kis pénzből javíthatók szerintem. (nyilván nem márkaszervizre gondoltam) Tehát benzinesnél szerintem Z16XEP az olvasottak alapján. Dízelből azért esett a választás a Z17DTH-ra, mert ez még részecskeszűrő nélküli, tehát egy költséges hibaforrással kevesebb. Ami típushibáról tudok az a generátor 100 ezrenkénti diódasor cseréje, valamint az intelcooler kidörzsölődik, de erre tán volt visszahívás. Nyilván ott van a kéttömegű még, de az elvileg a legtöbb dízelben ott van, azzal nem tudok mit csinálni, viszont ennek a hibája/kezdődő hibája vételkor egy hozzáértő társaságában úgy gondolom próbakörrel kideríthető. Amit még olvastam erről, hogy kis programozással 125 pacira húzható és tán jobb lesz picit a fogyasztása is. Nagynyomású szivattyú, turbó, porlasztók nem tudom mennyire döglenek benne, de nem nagyon olvastam róla, hogy jellemző lenne, bár nyilván előfordulhat. Nagyon húz a szívem a dízel fele, mert magasabb felszereltségűt leginkább azokból találok és a nagyobb nyomaték azért csábító, viszont félek a több százezres javításoktól.

Az most mellékes, hogy mennyit fogok vele menni egy évben, de megbízhatóság szempontjából melyiket ajálnátok ezek közül, illetve amiket leírtam azokat a dolgokat jól látom/gondolom, vagy sem? Legalább 7-8 évre tervezek és szeretném ha olyan megbízható lenne legalább, mint a jelenlegi F Astrám, amiben pl a rettegett olajzabáló ecotec motor van, de mégsem eszi az olajat és sosem kellett költenem a motorra, csak a kötelező kopó dolgokra. Na "röviden" ennyi és bocsi a regényért, csak tényleg nem szeretnék befürödni, ezért a sok rizsa.

Szia!

Dízel témában nem tudok hozzászólni (nekem nem volt soha és nem is lesz).Benzinesek közül kombi esetén az 1,4-es valóban vérszegény (szerintem is felejtős).Az 1,6-os motorok közül viszont mindenképp az XER motort ajánlom.Valóban lehet probléma a VVT motorral (szolenoid,"okoskerekek").Ellenben az XER motoroknál nincs gond a szelepfedélben lévő membránnal,továbbá nincs EGR-szelep,nincs légtömegmérő.Összeségében is egy korszerűbb motor konstrukció (kevesebb problémával).Természetesen a választás a Te kezedben van (lesz).A pénzmag viszont szerintem kevés lesz az elvárásaidhoz képest!Az meg,hogy mennyit mész vele (és milyen módon) nagyon is meghatározó a választást illetően!

Link to comment
Megosztás:

7 órája, Cs. Zoltán írta:

Bocsánat a beleszólásért, de 1.6xep-nél elég gyakran találkozni motorgenerálos beszámolókkal is, nem? Méghozzá, ha jól emlékszem dugattyúkopás(?) okán...

Én mindenképp xer-t választanék!

Eddig a legtöbb szerelő az XER-t mondta, hogy nyűgös, meg húzós árban a szervizelés a szolenoid, okoskerék és egyéb dolgok miatt. XEP-nél egr probléma esetén lefalazható, leprogramozható, a szelepfedélben pedig lehet cserélni a membránt, nem kell új szelepfedél és ezek nem olyan költséges dolgok. Dugattyúkopást nem mondták, de most már úgy el is bizonytalanodtam, hogy végképp nem tudom melyik legyen. Z17DTH-ról még kevés az infóm, de ami van az viszonylag pozitív. Kb 10 ezret megyek évente, tehát nem sok, de szerintem az hülyeség, hogy azért ne vegyek dízelt, mert keveset megyek. Szerintem keveset megyek, de így lassabban is kopnak az alkatrészek, persze nem mind1, hogy ezalatt a kevés km alatt hogy van használva, ezzel tisztában vagyok. Heti 1-2 hosszabb út megvan, tehát nem csak városi használat lenne, így minden héten úgymond "kikormolnám". 

Link to comment
Megosztás:

18 órája, djhalasi írta:

Viszont ez Fiat motor, a másik  meg Isuzu és valahogy abban jobban bízok. Turbó és magasnyomású rendszer meghibásodása mennyire jellemző ezeknél a dízeleknél normális karbantartás mellett?

A Fiat motorról azért érdemes tudni, hogy a Fiat-GM házasságból származik. A Fiat dízelekben régen sem volt rossz, gyakorlatilag a GM adta a pénzt, a Fiat meg a tapasztalatot. A Saab, a Fiat, Opel, Alfa, Lancia, Suzuki mindegyike a fenti dízelmotorokat használta, a haszonjárművekről nem is beszélve. Nem olyan rossz konstrukció, vannak konstrukciós hibái, de azért nem zsebbenyúlósak.
Én 69 ezerrel vettem és 185 e környékén adtam el, ez nagyjából 6,5 évet jelent. Előttem felújították a turbót, cserélték az EGR-t, kivették belőle a dpf-et, mert a bedöglő EGR teletolta korommal. Nálam a motorral kapcsolatosan semmi hiba nem volt. Egyszer szívatott meg a generátor 2012-ben 80 ezernél, akkor egy diódahíd csere megoldotta a dolgot. Aztán 2016-ban újra elkezdett furán tölteni, és akkor egy távoli nyaralás miatt a cserénél döntöttem. 60 ezerből megúsztam az újat. Cseréltem én is termosztátot, 10 ezerből megúsztam. Olajcsere 10-15 ezrenként volt.

Én úgy gondolom, hogy a H Astra dízelben már az a kategória, amire már oda kell figyelni, hiszen a korukkal egyenesen arányosan a futott km is növekszik, így meg egyre nagyobb az esély belefutni egy pofonba, ami akár sokba is kerülhet az autó értékéhez képest.

http://www.autobild.de/artikel/200.000-kilometer-dauertest-opel-astra-h-524760.html

 

Link to comment
Megosztás:

On 2018. 03. 07. at 8:08, djhalasi írta:

Eddig a legtöbb szerelő az XER-t mondta, hogy nyűgös, meg húzós árban a szervizelés a szolenoid, okoskerék és egyéb dolgok miatt. 

El ne hidd. A XER motoroknál a szoleniod és okoskerék akkor megy tönkre, ha nem a megfelelő minőségű olajat teszed bele vagy elhanyagolod az olajcserét. Sok ember érthetetlen okból azt hiszi, hogy az autó egy gondozásmentes dolog és csak tankolni kell aztán persze szerelőnél köt ki. Ha az olaj elkoszolódik, akkor előbb a szolenoid, majd az okoskerék megy tropára, de azt legalább elég egyszerű megtudni - hidegen indítod, ha van néhány másodpercig traktorhang, ami utána eltűnik, akkor már alkudhatsz is.

Egyébként a XER szerintem egy nagyon jó és megbízható motor, bár ennyire megbízható lenne az autó minden része!

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...
20 órája, Edvinnyo írta:

Sziasztok!

Mennyire megbízhatóak a 2005 körüli 1.6 turbó illetve 2.0 turbós benzines motorok? Leginkább a H Astra Caravan-ba szerelt 2.0 Turbo érdekelne. Érdemes ilyet venni vagy szopóroller?

 

Nincs különösebb problémájuk ha foglalkozott velük a gazdája, ha szét van tiporva teljesen mindegy milyen motorról beszélünk.

Link to comment
Megosztás:

On 2018. 04. 02. at 14:04, Edvinnyo írta:

Sziasztok!

Mennyire megbízhatóak a 2005 körüli 1.6 turbó illetve 2.0 turbós benzines motorok? Leginkább a H Astra Caravan-ba szerelt 2.0 Turbo érdekelne. Érdemes ilyet venni vagy szopóroller?

 

2006 év végi vagyok (Z20LER), kevés km-el (47ezer) vettem vagy 4 éve. Most van benne 93 tán, eddig semmi gond nem volt a mocival. De ahogy Davee is említette, mindenből ki lehet fogni szart. 

Link to comment
Megosztás:

13 órája, neon62 írta:

jó napot Mindenkinek!

Csak segítséget szeretnék kérni, hogy 3 ajtós G OPC ülés beszerelhető-e H GTC-be?

köszönöm.

Emlékeim szerint igen, de elől megnézed/méred a rögzítést, a sín és furat távolságot és kiderül.

 

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.