boci86 Elküldve Április20, 2016 Megoszt Elküldve Április20, 2016 Sziasztok! Sajnos össze törtem szeretett autómat, az lenne a kérdésem hogy ez már totálkárnak számit-e? (Bank miatt kérdezem, volt volna vissza még egy év hitel) érdemes lenne megcsináltatni vagy adjam el így ahogy van, mondjuk nem tudom mennyit adnának érte , nem vagyok ilyenben jártas?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
banatila Elküldve Április20, 2016 Megoszt Elküldve Április20, 2016 21 perce, boci86 írta: Sziasztok! Sajnos össze törtem szeretett autómat, az lenne a kérdésem hogy ez már totálkárnak számit-e? (Bank miatt kérdezem, volt volna vissza még egy év hitel) érdemes lenne megcsináltatni vagy adjam el így ahogy van, mondjuk nem tudom mennyit adnának érte , nem vagyok ilyenben jártas?! szerintem ez már totálkár Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Április20, 2016 Megoszt Elküldve Április20, 2016 Attól függ mi sérült rajta. Ha a motor ép, indul és a váz sem sérült, deformálódott, akkor javítható. De nem olcsó mulatság. Tekintve hogy egy sima lökhárítócsere is bőven hat számjegyű tétel. Itt meg azért van mit cserélni: lökhárító, géptető, sárvédő, szélvédő. hűtő, klímahűtő, légzsákok, komplett műszerfal, légszűrőház, egyebek a minimum és ez még a legszerencsésebbik eset ha más fődarabot nem érintett a sérülés. Akkor érdemes megcsináltatni ha bontóban találsz donort hozzá, amiből ezek mind átrakhatóak visznylag emberi áron. Újonnan csak ezek az alkatrészek amiket felsoroltam közelítik az autó baleset előtti értékét. Ha bontóba eladod, párszázezeret kapsz érte. Régebben néztem a törötteket csak kíváncsiságból. Ilyen 3-4-500e körül mentek a sérülés mértékétől függően. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolti25 Elküldve Április20, 2016 Megoszt Elküldve Április20, 2016 Szegény... Ez bizony gazdasági totálkár. Donor lautó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Április20, 2016 Megoszt Elküldve Április20, 2016 1 órával ezelőtt, boci86 írta: Sziasztok! Sajnos össze törtem szeretett autómat, az lenne a kérdésem hogy ez már totálkárnak számit-e? (Bank miatt kérdezem, volt volna vissza még egy év hitel) érdemes lenne megcsináltatni vagy adjam el így ahogy van, mondjuk nem tudom mennyit adnának érte , nem vagyok ilyenben jártas Szegény! Részvétem... Mi történt, hogy sikerült ez a történet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve Április20, 2016 Megoszt Elküldve Április20, 2016 1 óra, boci86 írta: Sziasztok! Sajnos össze törtem szeretett autómat, az lenne a kérdésem hogy ez már totálkárnak számit-e? (Bank miatt kérdezem, volt volna vissza még egy év hitel) érdemes lenne megcsináltatni vagy adjam el így ahogy van, mondjuk nem tudom mennyit adnának érte , nem vagyok ilyenben jártas?! Szia! Nem lesz olcsó. Attól függ, hogy a jobbos nyúlvány mekkorát kapott, lehet-e húzással helyretenni, de ahogy látom szépen megrogyott. Maguk az alkatrészek árai bontottban nem vészesek, de azokat fényeztetni is kell (ha csak nem találsz ilyen színben). A beltérben a műszerfal kompletten cserés, aztán a légzsákok jönnek. Szóval érdemes volna megnézni, hogy évjárat, felszereltség alapján mennyit érhet az autó, összeszámolni, hogy mennyibe kerül a javítás, azután dönteni. Lehet angol autókat venni, 400-ért már kapsz, de a műszerfalborítást be kell szerezni valahonnan, az meg csak balos autóból jó. Vagy veszel olyat, aminek az eleje ép. Az Opel Astra H Hungary fb csoportban van egy tag, aki nemsokára jön haza angliából, és valószínűleg elbontja az autóját. Nála pár dolgot szerintem be tudsz szerezni. Az meg kérdés, hogy a nyúlvány helyreállítható, vagy le kell vágni és másikat varrnak a helyére. Amíg eldöntöd, vonasd ki a forgalomból, ne kelljen feleslegesen fizetni utána. Ha a bank veszi vissza, akkor az eurotax árból levonja a roncsárat, a maradékot meg levonja a tartozásodból. De szerintem úgysem fogsz jól kijönni belőle, de akkor sem, ha megjavíttatod, azzal csak a szívás van, én már jártam ilyen cipőben. U.i.: Máskor használd a biztonsági övet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
boci86 Elküldve Április20, 2016 Megoszt Elküldve Április20, 2016 20 perce, telo írta: Szegény! Részvétem... Mi történt, hogy sikerült ez a történet? Munkahely parkolóból álltam ki, beszállt egy nagy darázs rá a nyakamra onnan poló alá, és ahogy probaltam elzavarni neki mentem egy távhő oszlopnak sajnos, kb 30-40km/h -val. Utólag lehetek okos hogy inkább csípett volna meg vagy álltam volna félre , de sajnos nem változtat a dolgon, elcsesztem nagyon... Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Április20, 2016 Megoszt Elküldve Április20, 2016 16 perce, boci86 írta: Munkahely parkolóból álltam ki, beszállt egy nagy darázs rá a nyakamra onnan poló alá, és ahogy probaltam elzavarni neki mentem egy távhő oszlopnak sajnos, kb 30-40km/h -val. Utólag lehetek okos hogy inkább csípett volna meg vagy álltam volna félre , de sajnos nem változtat a dolgon, elcsesztem nagyon... 30-40 és így néz ki? Ez durva. Mi lehet sima 50-nél, amennyivel városban megyünk. Persze azért gyűrődik minden, hogy ne az ember gyűrődjön. Részvétem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Április20, 2016 Megoszt Elküldve Április20, 2016 16 perce, boci86 írta: Munkahely parkolóból álltam ki, beszállt egy nagy darázs rá a nyakamra onnan poló alá, és ahogy probaltam elzavarni neki mentem egy távhő oszlopnak sajnos, kb 30-40km/h -val. Utólag lehetek okos hogy inkább csípett volna meg vagy álltam volna félre , de sajnos nem változtat a dolgon, elcsesztem nagyon... Jájjjjj! Azért nem könnyű ilyen helyzetben racionálisan gondolkodni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Április20, 2016 Megoszt Elküldve Április20, 2016 17 órája, retfirD írta: Jól néz ki, kicsit sokalltam az árat, de megnézve a hasonló évjáratú és felszereltségű gépeket, ez átlagosnak mondható, viszont a legtöbb hasonló árú példányban több a kilométer (vagy inkább ebben gyanúsan kevés). Bár írja, hogy van szervizkönyv, de németben ez is megfuthatta már a 200-at is. Ezek ellenére még lehet jó, legfeljebb ha rendben van, kell rá alkudni egy jót. A km futás valós opel szervízben ki lett olvasva, a kmóra és a motorvezérlőben is egyeztek az adatok,pár száz km volt az eltérés a két érték között,de az normális Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Április20, 2016 Megoszt Elküldve Április20, 2016 2 órája, csicsó írta: A km futás valós opel szervízben ki lett olvasva, a kmóra és a motorvezérlőben is egyeztek az adatok,pár száz km volt az eltérés a két érték között,de az normális Az a legamatőrebb tekerés, ha csak az óracsoportban írják át, az ECU-ban meg úgy hagyják... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Április20, 2016 Megoszt Elküldve Április20, 2016 1 órával ezelőtt, Cserenkov írta: Az a legamatőrebb tekerés, ha csak az óracsoportban írják át, az ECU-ban meg úgy hagyják... Pár száz km különbség teljesen normális az ECU és az IPC között. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Április20, 2016 Megoszt Elküldve Április20, 2016 1 órával ezelőtt, Davee írta: Pár száz km különbség teljesen normális az ECU és az IPC között. Tudom, annyi nekem is van. De csak az óracsoport átprogramozásához elég egy op-com. Elvileg az ECU-ban is át lehet ütni (ügyelve ugyan úgy a pár száz km különbségre), de ahhoz talán már forrasztani is kell. Régebben, már jó pár éve lehet pont itt volt róla szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Április20, 2016 Megoszt Elküldve Április20, 2016 1 óra, Cserenkov írta: Tudom, annyi nekem is van. De csak az óracsoport átprogramozásához elég egy op-com. Elvileg az ECU-ban is át lehet ütni (ügyelve ugyan úgy a pár száz km különbségre), de ahhoz talán már forrasztani is kell. Régebben, már jó pár éve lehet pont itt volt róla szó. Nem tudod átprogramozni, azt a lehetőséget egyszer tudod használni, az újabb típusokban már nincs bent, és a régiekben is maximum 100km-t engedett, ez volt az auditőröké, miután tesztelték az autót, itt tudták visszaállítani. Ennek már utánajártam biztos forrásból! Az IPC-ben külön tárolódik a megtett km, átírni csak chip kiforrasztással, vagy annak lábaira csatlakozva újraprogramozva lehet módosítani, az ECU-ban volt ez a km átírási lehetőség, de ott is csak az említett módon. Persze mindenre van lehetőség, de csak opcomos házi módszerrel nem lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve Április20, 2016 Megoszt Elküldve Április20, 2016 3 perce, Davee írta: Nem tudod átprogramozni, azt a lehetőséget egyszer tudod használni, az újabb típusokban már nincs bent, és a régiekben is maximum 100km-t engedett, ez volt az auditőröké, miután tesztelték az autót, itt tudták visszaállítani. Ennek már utánajártam biztos forrásból! Az IPC-ben külön tárolódik a megtett km, átírni csak chip kiforrasztással, vagy annak lábaira csatlakozva újraprogramozva lehet módosítani, az ECU-ban volt ez a km átírási lehetőség, de ott is csak az említett módon. Persze mindenre van lehetőség, de csak opcomos házi módszerrel nem lehet. Szia! Mi ez az IPC ? Eddig úgy tudtam, hogy két helyen tárolódik a megtett km: az óracsoportban és az ECU-ban. Ha ez egy harmadik, akkor ez hogyan olvasható ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Április20, 2016 Megoszt Elküldve Április20, 2016 (edited) IPC = óracsoport, vagy más néven műszeregység. Akkor ezek szerint az enyémet nem auditálták, mert benne van ez a lehetőség. Én is úgy tudom hogy egyszer lehet átírni. Legalábbis az Op-com is ezt írja. Kipróbálni nem akarom. Egyébként itt az volt annak idején a konklúzió, hogy arra az esetre van ez a lehetőség, ha tönkremegy a műszeregység és cserélni kell. Arra egy alkalom tökéletesen elég hogy a valós cserekori km-t beállítsd fajta. De mikor ez téma volt a FB-csoportban, az autószerelő törzstagok jól lehülyéztek, mert állítólag akárhányszor és akármennyire lehet állítani. Én ezt erősen kétlem, nem hiszem, hogy viccből van odaírva, hogy csak egyszer lehet. De nem akartam vitatkozni. Most őszintén, ha csak egyszer lehet visszaállítani az nem elég? Ha tekerték, nem tök mindegy hogy egyszer, vagy többször tették? Itt is lehülyéztek már annak idején, mikor felvetettem, hogy nálam nagyjából ugyan annyi km van mindkét tárolóban és azt mertem valószínűsíteni, hogy akkor nem tekerhették. Jól ki lettem oktatva, hogy attól, hogy közel egyforma, ne vegyek mérget rá, hogy tekerésmentes. Módosítva Április20, 2016 : Cserenkov 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kezdőkabriós Elküldve Április21, 2016 Megoszt Elküldve Április21, 2016 On 2016.04.20. at 10:08, boci86 írta: Munkahely parkolóból álltam ki, beszállt egy nagy darázs rá a nyakamra onnan poló alá, és ahogy probaltam elzavarni neki mentem egy távhő oszlopnak sajnos, kb 30-40km/h -val. Utólag lehetek okos hogy inkább csípett volna meg vagy álltam volna félre , de sajnos nem változtat a dolgon, elcsesztem nagyon... Gazdasági totálkár, ha a javítás költsége meghaladja a helyreállítás utáni forgalmi értéket. Műszaki totálkár, ha valamit hagyományos, elfogadott javítási eljárással nem lehet működőképes állapotba hozni. Ha volt cascód, a biztosító állapítja meg, érdemes-e javítani. Volt cascód? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve Április21, 2016 Megoszt Elküldve Április21, 2016 15 perce, kezdőkabriós írta: Gazdasági totálkár, ha a javítás költsége meghaladja a helyreállítás utáni forgalmi értéket. Műszaki totálkár, ha valamit hagyományos, elfogadott javítási eljárással nem lehet működőképes állapotba hozni. Ha volt cascód, a biztosító állapítja meg, érdemes-e javítani. Volt cascód? A GTK nem úgy van, hogy az autó baleset előtti értékének 50-60%-át meghaladó javítási összeg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Április21, 2016 Megoszt Elküldve Április21, 2016 21 órája, Cserenkov írta: IPC = óracsoport, vagy más néven műszeregység. Akkor ezek szerint az enyémet nem auditálták, mert benne van ez a lehetőség. Én is úgy tudom hogy egyszer lehet átírni. Legalábbis az Op-com is ezt írja. Kipróbálni nem akarom. Egyébként itt az volt annak idején a konklúzió, hogy arra az esetre van ez a lehetőség, ha tönkremegy a műszeregység és cserélni kell. Arra egy alkalom tökéletesen elég hogy a valós cserekori km-t beállítsd fajta. De mikor ez téma volt a FB-csoportban, az autószerelő törzstagok jól lehülyéztek, mert állítólag akárhányszor és akármennyire lehet állítani. Én ezt erősen kétlem, nem hiszem, hogy viccből van odaírva, hogy csak egyszer lehet. De nem akartam vitatkozni. Most őszintén, ha csak egyszer lehet visszaállítani az nem elég? Ha tekerték, nem tök mindegy hogy egyszer, vagy többször tették? Itt is lehülyéztek már annak idején, mikor felvetettem, hogy nálam nagyjából ugyan annyi km van mindkét tárolóban és azt mertem valószínűsíteni, hogy akkor nem tekerhették. Jól ki lettem oktatva, hogy attól, hogy közel egyforma, ne vegyek mérget rá, hogy tekerésmentes. Mindegyiket visszaállítják, mivel a "szalagról" lejönnek, végigmennek a tesztpályán, leparkolnak vele, stb, mire bekerül a szalonba "null kmesen" addig megy bele pár kilométer ezt ütik ki. Csak egyszer használható és attól hogy az opcom felajánlja nem biztos, hogy még működik, mivel a program standard. Az FB csoport melyik volt egyébként? Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve Április22, 2016 Megoszt Elküldve Április22, 2016 (edited) 13 órája, Davee írta: Mindegyiket visszaállítják, mivel a "szalagról" lejönnek, végigmennek a tesztpályán, leparkolnak vele, stb, mire bekerül a szalonba "null kmesen" addig megy bele pár kilométer ezt ütik ki. Csak egyszer használható és attól hogy az opcom felajánlja nem biztos, hogy még működik, mivel a program standard. Az FB csoport melyik volt egyébként? Ha csak egyszer állítható vissza és ezt a lehetőséget a gyárban ellövik, akkor mégis hogy van ez a rengeteg visszatekert órájú autó? Gyanítom, hogy az enyém is az. Módosítva Április22, 2016 : sasa58 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Április22, 2016 Megoszt Elküldve Április22, 2016 15 órája, Davee írta: Mindegyiket visszaállítják, mivel a "szalagról" lejönnek, végigmennek a tesztpályán, leparkolnak vele, stb, mire bekerül a szalonba "null kmesen" addig megy bele pár kilométer ezt ütik ki. Csak egyszer használható és attól hogy az opcom felajánlja nem biztos, hogy még működik, mivel a program standard. Az FB csoport melyik volt egyébként? Mintha engem idéznél egy korábbi hozzászólásomban. :D Gondolod én nem tudom, hogy nem kizárólag darukon mozgatják az autókat a gyárósortól a szalonig? Mikor itt ez téma volt régebben, volt valaki (már nem emlékszem név szerint ki volt), aki írta is, hogy vásárlás előtt átnézte op-commal a kiszemelt példányokat és a legtöbb esetben el volt lőve ez a lehetőség. (Ha jól emlékszem szó szerint így írta az illető.) Nem volt aktív ez az opció az op-comban. A saját autómon nem szeretném kipróbálni, de ezek szerint te már próbáltad, aktív volt az opció és azt írta ki, hogy nem csinálja meg? Mert ha így van, akkor oké, elhiszem. A "Hungary" csoport volt. De mikor kértem - bizonyítandóan a többszöri állítási lehetőséget -, hogy állítsa be az illető 888.888km-re, fotózza le, majd utána visszaállíthatja az eredetit, arra nem jött válasz. Többek között ezért sem merem piszkálni a sajátomat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Április22, 2016 Megoszt Elküldve Április22, 2016 5 órája, Cserenkov írta: Mintha engem idéznél egy korábbi hozzászólásomban. :D Gondolod én nem tudom, hogy nem kizárólag darukon mozgatják az autókat a gyárósortól a szalonig? Mikor itt ez téma volt régebben, volt valaki (már nem emlékszem név szerint ki volt), aki írta is, hogy vásárlás előtt átnézte op-commal a kiszemelt példányokat és a legtöbb esetben el volt lőve ez a lehetőség. (Ha jól emlékszem szó szerint így írta az illető.) Nem volt aktív ez az opció az op-comban. A saját autómon nem szeretném kipróbálni, de ezek szerint te már próbáltad, aktív volt az opció és azt írta ki, hogy nem csinálja meg? Mert ha így van, akkor oké, elhiszem. A "Hungary" csoport volt. De mikor kértem - bizonyítandóan a többszöri állítási lehetőséget -, hogy állítsa be az illető 888.888km-re, fotózza le, majd utána visszaállíthatja az eredetit, arra nem jött válasz. Többek között ezért sem merem piszkálni a sajátomat. Nem próbáltam ki személyesen, de megbízható forrásból tudom, olyantól aki az Opelek ECU-it programozza, alap opcommal nem lehet átírni mindenhol, ahhoz már laptop kell és mélyebben kell turkálni. A videó ami látható pl a neten, ez a kínai egykattintásos visszaállító kütyü sem működik Opelen, ott a videóban VW-en mutatta, erre az ismerősöm csak nevetett, azt mondta, hogy azokat a legkönnyebb átírni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
presidentÁkos Elküldve Április22, 2016 Megoszt Elküldve Április22, 2016 Sziasztok, első autóvásárlás előtt állok, és nagyon gondolkozok ezen a típuson. Van maximum 3000 euróm rá és azt szeretném kérdezni, hogy milyen tapasztalataitok vannak az autóval kapcsolatosan? Nagyon sokat olvastam róla, egyik tesztben azt írják, hogy ilyen, másik véleményben meg hogy olyan, szóval nem tiszta a kép. Amit tudni kell rólam: az összes számomra megfizethető opel közül CSAK ez tetszik, és ugyebár szeretnék olyan autót vezetni, amiben egyszerűen jól érzem magam és tetszik. (és igen, Erdélyi vagyok, ez a kocsi pont a megyémbe van íratva) Ajánlatokat kértem egy csoportban 2800-3000 euróig és a következőt kaptam: Opel Astra H Kombi, 1.7 CDTI, 2004-es és nem taxás. Azt még nem mondta, hogy pontosan mennyit kérne érte és még arra sem válaszolt, hogy hány kilóméterbe van, de elég jól néz ki ez az autó, azért érdeklődöm most itt. Érdekelne, hogy mennyire megbízható, elég erős-e a motra és mennyit fogyaszt, kell-e járjam vele a szervizeket, mekkora költségek várhatnak? Képek: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve Április23, 2016 Megoszt Elküldve Április23, 2016 18 órája, presidentÁkos írta: Sziasztok, első autóvásárlás előtt állok, és nagyon gondolkozok ezen a típuson. Van maximum 3000 euróm rá és azt szeretném kérdezni, hogy milyen tapasztalataitok vannak az autóval kapcsolatosan? Nagyon sokat olvastam róla, egyik tesztben azt írják, hogy ilyen, másik véleményben meg hogy olyan, szóval nem tiszta a kép. Amit tudni kell rólam: az összes számomra megfizethető opel közül CSAK ez tetszik, és ugyebár szeretnék olyan autót vezetni, amiben egyszerűen jól érzem magam és tetszik. (és igen, Erdélyi vagyok, ez a kocsi pont a megyémbe van íratva) Ajánlatokat kértem egy csoportban 2800-3000 euróig és a következőt kaptam: Opel Astra H Kombi, 1.7 CDTI, 2004-es és nem taxás. Azt még nem mondta, hogy pontosan mennyit kérne érte és még arra sem válaszolt, hogy hány kilóméterbe van, de elég jól néz ki ez az autó, azért érdeklődöm most itt. Érdekelne, hogy mennyire megbízható, elég erős-e a motra és mennyit fogyaszt, kell-e járjam vele a szervizeket, mekkora költségek várhatnak? Szia! 2004-es H Astra 3000 euróért? Sokat nem írtál le, de az évjárat alapján ez a 80 lovas 1.7-es dízel lehet. Ehhez a bódéhoz szerintem azért kicsit kevés, bár előnye, hogy állítólag ebben még nincs kettőstömegű lendkerék. A szélvédő jobb alsó sarkában lévő matrica nekem németnek tűnik, így feltételezem, hogy import autó lehet, így szerintem 12 évesen simán belefutott vagy 250-300 ezer km, kérdés, hogy az órája mit mutat, bár szerintem ott sem újdonság a tekergetés. Ez ugyan nem volna gond, de tudjuk, hogy zömében milyen autókat visznek Romániába, és ott ezeket hogyan "javítják". Szóval érdemes volna felszereltséget, km-t, és állapotot egy kicsit jobban megismerni, mert így nehéz a döntés. A költségekkel azért vigyázni kell, mert egy ilyen idős dízelnél már bármi előfordulhat és van ami viszi a pénzt. Ha pl. magyar autót viszel át, annak mennyi a többletköltsége a Romániában regisztrálthoz képest? Link to comment Megosztás: More sharing options...
presidentÁkos Elküldve Április23, 2016 Megoszt Elküldve Április23, 2016 25 perce, Astra555 írta: Szia! 2004-es H Astra 3000 euróért? Sokat nem írtál le, de az évjárat alapján ez a 80 lovas 1.7-es dízel lehet. Ehhez a bódéhoz szerintem azért kicsit kevés, bár előnye, hogy állítólag ebben még nincs kettőstömegű lendkerék. A szélvédő jobb alsó sarkában lévő matrica nekem németnek tűnik, így feltételezem, hogy import autó lehet, így szerintem 12 évesen simán belefutott vagy 250-300 ezer km, kérdés, hogy az órája mit mutat, bár szerintem ott sem újdonság a tekergetés. Ez ugyan nem volna gond, de tudjuk, hogy zömében milyen autókat visznek Romániába, és ott ezeket hogyan "javítják". Szóval érdemes volna felszereltséget, km-t, és állapotot egy kicsit jobban megismerni, mert így nehéz a döntés. A költségekkel azért vigyázni kell, mert egy ilyen idős dízelnél már bármi előfordulhat és van ami viszi a pénzt. Ha pl. magyar autót viszel át, annak mennyi a többletköltsége a Romániában regisztrálthoz képest? 210.000 km körül, szervízkönyv 2008-ig, negyedik tulajdonostól, külföldről volt behozva, az első tulajdonosa egy nő volt de neki valamiért nem tetszett, a második egyik kollégájáé akitől megvette a másik kollégája, s aztán ő. - Alumínium felnik - Elektromos ablak - Elektromos tükrök - GPS - Légkondi - Légzsákok - Multimédia kormány - Rádió-cd - Fűtőtt ablak - Tempomat Azt nem tudom még. hogy hány lovas.És nem tudom mennyi a többletköltsége, miért? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts