Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

A Z16XEP sem egy betegágy, egyáltalán nem zárnám ki ha abból van jobb állapotú, de ha most vennék én is inkább XER-t próbálnék vadászni természetesen. (vagy méginkább Z18XER-t!).

Az hogy nem hidrotőkés szerintem inkább további előny, azzal sem kell szívni (csak a tengelyköszörülős tuningról kell lemondani). Nem olvastam még olyan panaszt sem itt sem máshol, hogy kopás miatt tőkéket kellett volna cserélni, ugyan a könyv szerint valamikor 180-200k környékén mintha kéne. (ha valaki tudja pontosan írja be pls!)

Most lehet amatőrnek tűnök(az is vagyok????),de amiket írtok,azok milyen rövidítések,és hol látom adott verdán???

Köszi

Elküldve

Igazat kell adnom Dannert-nek és a hivatkozott papírformának. Mea culpa.

Az 1.8 as automata kettő egész tizedmásodpercet ver a manuális 1.6-ra 100-ig az 5 ajtós bódéval.

(kézivel további 1.2s lenne!)

555 néztem a volna tiédet is, de abban a modellévben amit éppen néztem csak 120 lovassal volt 6 gangos automata. Ott is volt 1 másodperc a kézi javára.

Két 120 lovas motor van, a z19dt 8 szelepes, a z19dtj 16 szelepes. A dt 2007-től jött ki.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Korábban már volt szó erről a kocsiról:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.6_enjoy-8718549

Ebben 280000 km van hivatalosan, bár állapota elég makulátlannak látszik a fotelből, mennyire sok km ez egy 16xer-nek?

Köszi

Igazad van,én dobtam fel,mint téma,de sajnos még nem volt időm személyesen megnézni,de készülök.

Ha neked sikerült már,kérlek oszd meg a tapasztalataid. :)

Köszi.

Elküldve

Sziasztok,

Kérném a meglátásotokat erre a magán verdára.

Alapvetően nem akartam 1.4-et,se nem fehéret,de valahogy rettegek kereskedő-kupectől kocsit venni.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.4_cosmo_station_wagon-8762801

Köszi

Szia,

Lehet hogy ezt nem kereskedőkupec árulja, de hogy nem magánhasználatú volt az is tuti.

Cosmohoz sajnos nem sok köze van szegénynek. De azt sem értem miért próbálkoznak ilyennel, mivel 1.4 es motorral nem is lehetett Cosmo felszereltséget rendelni (2007-ben legalábbis katalógus szerint nem)

50-100 ezerrel feljebb már nem fehérholló egy normális 1.6!

Elküldve

Sziasztok,

Bár nem H, de talán még ez a topic pörög a legjobban ilyen téren.

Nagyon megtetszettek a Signumok. Ki mit tud róluk? Sajnos nem sok eladó van és elég jól tartják az árukat is. Dieselt szeretnék, 1.9 cdti vagy 2.2dti? Az 1.9cdti-nél mire kellene figyelni? Csak annyi a különbség a 120 és 150Le-s között, hogy 8 és 16 szelepes?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/signum/opel_signum_1.9_cdti_cosmo_akcio-8529176

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/signum/opel_signum_1.9_cdti_cosmo_bor-_navi_-xenon-_150le-8577770

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/signum/opel_signum_1.9_cdti_cosmo-8763871

Köszönöm, ha ránéztek. :icon13:

Elküldve

Sziasztok,

Bár nem H, de talán még ez a topic pörög a legjobban ilyen téren.

Nagyon megtetszettek a Signumok. Ki mit tud róluk? Sajnos nem sok eladó van és elég jól tartják az árukat is. Dieselt szeretnék, 1.9 cdti vagy 2.2dti? Az 1.9cdti-nél mire kellene figyelni? Csak annyi a különbség a 120 és 150Le-s között, hogy 8 és 16 szelepes?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/signum/opel_signum_1.9_cdti_cosmo_akcio-8529176

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/signum/opel_signum_1.9_cdti_cosmo_bor-_navi_-xenon-_150le-8577770

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/signum/opel_signum_1.9_cdti_cosmo-8763871

Köszönöm, ha ránéztek. :icon13:

Szia!

Kérdezhetted volna a CS-on is. Generátor rendben van? :icon1:

A 2.2 DTI-nek vannak problémái. Az adagoló az, ami kifekszik, aztán vagy javíthatatlan, vagy zsebbe nyúlós a dolog. Ugyanaz a motor mint a Vectra B-ben.

Az 1.9-ből van 4 fajta.

100 LE

120 LE 16V majd 2007-től 8V.

150 LE

Amire számítani lehet: szívósor (kb. 100 eFt), EGR szelep, DPF, kettőstömegű lendkerék, porlasztócsúcsok, turbo. Nyilván ez attól is függ, milyen állapotban lévőt fogsz ki.

A szívósor probléma a 150 lovasnál fordul elő, mert a mozgató része műanyagból van, aztán szépen kikopik.

  • Like 1
Elküldve

Szia!

Kérdezhetted volna a CS-on is. Generátor rendben van? :icon1:

A 2.2 DTI-nek vannak problémái. Az adagoló az, ami kifekszik, aztán vagy javíthatatlan, vagy zsebbe nyúlós a dolog. Ugyanaz a motor mint a Vectra B-ben.

Az 1.9-ből van 4 fajta.

100 LE

120 LE 16V majd 2007-től 8V.

150 LE

Amire számítani lehet: szívósor (kb. 100 eFt), EGR szelep, DPF, kettőstömegű lendkerék, porlasztócsúcsok, turbo. Nyilván ez attól is függ, milyen állapotban lévőt fogsz ki.

A szívósor probléma a 150 lovasnál fordul elő, mert a mozgató része műanyagból van, aztán szépen kikopik.

Köszi. Igazából még csak gondolkozok, mert megvagyok elégedve az astrával. Ja igen köszöni szépen jól van mégis csak. :)
  • 3 weeks later...
Elküldve (edited)

Hali

A jó öreg 1.2 G Astrámat 14 év után most szeretném cserélni és egy néhány éves 1.6-os H kombiban-ban gondolkozom kb. 2M. környékén. Sok autót nézegettem a neten, párat megnéztem személyesen is. Ha jól tudom ebben is kettős-tömegű lendkerék van, kell ettől félni szerintetek? Mire figyeljek oda?

Köszi

Aga

Módosítva : aga
Elküldve

Hali

A jó öreg 1.2 G Astrámat 14 év után most szeretném cserélni és egy néhány éves 1.6-os H kombiban-ban gondolkozom kb. 2M. környékén. Sok autót nézegettem a neten, párat megnéztem személyesen is. Ha jól tudom ebben is kettős-tömegű lendkerék van, kell ettől félni szerintetek? Mire figyeljek oda?

Köszi

Aga

szia

Úgy tudom,hogy a H astra nem készült 1.6-turbós 180LE motorral csak a J.A tubós benzinesekben van és a dízelekben csak kettőstömegű lendkerék.....és a H astrában 1.6-os dízelt sem szereltek...így nem teljesen értem milyen autót akarsz venni,de lehet,hogy csak én vagyok tájékozatlan,majd a többiek kijavítanak.

Az én véleményem az,hogy a turbós benzineseket el kell felejteni,dízelt meg akkor érdemes venni,ha sokat autózik az ember(kb 30 ezer/év).

Sima 1.6 benzines H 115LE-vel nem egy erőbajnok,de jó kocsi.

Elküldve (edited)

szia

Úgy tudom,hogy a H astra nem készült 1.6-turbós 180LE motorral csak a J.A tubós benzinesekben van és a dízelekben csak kettőstömegű lendkerék.....és a H astrában 1.6-os dízelt sem szereltek...így nem teljesen értem milyen autót akarsz venni,de lehet,hogy csak én vagyok tájékozatlan,majd a többiek kijavítanak.

Az én véleményem az,hogy a turbós benzineseket el kell felejteni,dízelt meg akkor érdemes venni,ha sokat autózik az ember(kb 30 ezer/év).

Sima 1.6 benzines H 115LE-vel nem egy erőbajnok,de jó kocsi.

létezik 180 lovas 1.6 H astra ebben van kettőstömegű

Sima 1.6 nem kettőstömegű

Módosítva : krisztus
Elküldve

létezik 180 lovas 1.6 H astra ebben van kettőstömegű

Sima 1.6 nem kettőstömegű

Azt mondod a Z16XER H Astra nem kettős-tömegű lendkerekes? :blink:

Elküldve

Nem, nem az. Sőt, ha jól rémik még talán EGR sincs benne. :)

Közben már letisztáztam én is, és örülök neki, hogy nem az... :D EGR-t tudtam... :)

Elküldve

Most tudtam meg, hogy ezek nem láncos motorok. kicsit csalódott vagyok. :huh:

90 ezrenként vezérlés csere, nem olyan drága ki lehet bírni cserében halkabb a motor...mondjuk én is jobban szeretem a láncost

Elküldve

Z18XER 150.000 vagy 10 év a vezérléscsere, gondolom a Z16XER is hasonló.

90 ezrenként vezérlés csere, nem olyan drága ki lehet bírni cserében halkabb a motor...mondjuk én is jobban szeretem a láncost

Elküldve

Z18XER 150.000 vagy 10 év a vezérléscsere, gondolom a Z16XER is hasonló.

Z16 xer is ennyi.szakszervíz 52000ft-ot mondott a cserére anyaggal.vízpumpacsere nélkül mert azt nem vezérmű hajtja
Elküldve

Z16 xer is ennyi.szakszervíz 52000ft-ot mondott a cserére anyaggal.vízpumpacsere nélkül mert azt nem vezérmű hajtja

52k az korrekt, 25k alatt nemigen lehet beszerezni az anyagot a rezsije 4 óra szóval kb. 7k órabérben csinálják. A tatabányai szervízben 12,2k az órabér, ahhoz képest 7k jónak tűnik.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.