Astra555 Elküldve December12, 2014 Megoszt Elküldve December12, 2014 Eppen hogy nem; ez mar az L vege, azaz majdnem M, ami meg sehol sem volt 2007 vegen... Raadasul a szervizkonyv is elveszett veletlenul... Igaz. Kicsit kevertem, mert az enyém is 2007-es, csak 2011-ben lett forgalomba helyezve itthon. :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Sziasztok! A párom fia szeretne diesel H Astra Caravant vásárolni, és tőlem kért véleményt. Igaz hogy régóta van Opelem, de csak benzinesek. Ezért gondoltam, hogy hozzátok fordulok tanácsért, melyik motorral érdemes venni? 90%-ban autópályás használatra kellene, fontos hogy dinamikus legyen. Ugyanakkor a megbízhatóság még a fő szempont, Ausztriába jár ki, és haza minden héten, 2x450km-t kell megtennie hetente. Tehát, melyik dieselt ajánlanátok? Én a 120 lovas 1.9-esre voksolnék elsősorban, de az 1.7-esről nem sokat tudok. Főleg, ha több típusa is van, mint ahogy megszoktuk az Opelnél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Korábban már javítottam pár párás fényszórót. Úgy néz ki a folyamat, hogy a fényszórót hőlégfúvóval melegítjük a ragasztás mentén, vagy sütőbe tesszük kb 60 fokra rövid időre, míg a ragasztó elenged. Leszedjük a műanyag lapot az elejéről, ioncserélt vízzel tisztára töröljük a belsejét egy mikroszálas törlőkendővel, a ragasztó maradványait leszedjük, majd új réteget viszünk fel. Konkrétan H Astráét nem csináltam, de nem hiszem, hogy bármiben eltérne a többitől. Annak idején volt róla szó, emlékszem volt aki akkor is írt ilyesmit. Lehet hogy épp Te voltál... Akkoriban eléggé körbejártam a témát, több szervizben is voltam, voltam kimondottan autó lámpák javítására szakosodott műhelyben is. Utóbbi helyen mondták, hogy megfordult már nem egy kanyarkövető H Astra fényszóró a kezükben. Ők mondták, hogy próbálkoztak már vele, de eddig nem tudták roncsolásmentesen szétszedni az Astra fényszórót. A másik helyeken is egyöntetűen azt a választ kaptam hogy nem javítható, nem szétszedhető, komplett csere. Persze egyértelműen megcáfolni se tudom azt amit írtál, hogy sütőbe rakva szétjön. Ugyanis saját kezemmel még nem próbáltam szétszedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vans Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Annak idején volt róla szó, emlékszem volt aki akkor is írt ilyesmit. Lehet hogy épp Te voltál... Akkoriban eléggé körbejártam a témát, több szervizben is voltam, voltam kimondottan autó lámpák javítására szakosodott műhelyben is. Utóbbi helyen mondták, hogy megfordult már nem egy kanyarkövető H Astra fényszóró a kezükben. Ők mondták, hogy próbálkoztak már vele, de eddig nem tudták roncsolásmentesen szétszedni az Astra fényszórót. A másik helyeken is egyöntetűen azt a választ kaptam hogy nem javítható, nem szétszedhető, komplett csere. Persze egyértelműen megcáfolni se tudom azt amit írtál, hogy sütőbe rakva szétjön. Ugyanis saját kezemmel még nem próbáltam szétszedni. Én írtam, hogy szedtünk már szét ilyet. Nagyon óvatosan szét lehet szedni és össze is lehet rakni megfelelő minőségben. Ledezés miatt szedtünk szét és még azóta is működik a tulajnak. (kb. 1 éve volt) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve December14, 2014 Megoszt Elküldve December14, 2014 (edited) Sziasztok! A párom fia szeretne diesel H Astra Caravant vásárolni, és tőlem kért véleményt. Igaz hogy régóta van Opelem, de csak benzinesek. Ezért gondoltam, hogy hozzátok fordulok tanácsért, melyik motorral érdemes venni? 90%-ban autópályás használatra kellene, fontos hogy dinamikus legyen. Ugyanakkor a megbízhatóság még a fő szempont, Ausztriába jár ki, és haza minden héten, 2x450km-t kell megtennie hetente. Tehát, melyik dieselt ajánlanátok? Én a 120 lovas 1.9-esre voksolnék elsősorban, de az 1.7-esről nem sokat tudok. Főleg, ha több típusa is van, mint ahogy megszoktuk az Opelnél. A 120 lovas 1.9-es nem rossz választás. Viszont csak automata nélkülit nézzetek. Ekkora távon szívás, ha valami miatt trélerezni kell az autót. Bár a kézikönyv azt írja, hogy az automatát is lehet vontatni, de csak korlátozott távolságig. Tudomásom szerint nincs benne az a szívósor, ami a 150 lovasnál szokott problémát okozni. Ezen túl ami még hunyó lehet, az a generátor, a kettőstömegű lendkerék, EGR szelep, DPF. Azt is bele kell kalkulálni, hogy mennyien fognak utazni vele, mennyi csomaggal, mert bizonyos terhelésen túl már nem annyira virgonc az autó. Az 1.3-as és 1.9-es motorok a Fiat-GM együttműködés révén lettek kifejlesztve, használta az Opelen és Fiaton kívül az Alfa, a Saab és a Suzuki. Az 1.7-es motorcsalád Isuzu alapokkal rendelkezik, 80, 100, 110 és 125 lovas változatokban található a piacon. Az pedig, hogy milyet tud kifogni, csak pénz és szerencse kérdése. Módosítva December14, 2014 : Astra555 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kezdőkabriós Elküldve Január5, 2015 Megoszt Elküldve Január5, 2015 A múltkor kérdezte valaki, hogy benzines vagy dízel H Astrát érdemes-e venni. Én a benzines mellett érveltem de nem jutott eszembe a legnyomósabb érv: itt a fórumon a benzines motorok problémáíval foglalkozó kiemelt blog 33 oldalas, a dízelekével foglalkozó pedig 148. Ezek szerint közel 5x több probléma van a dízelekkel,mint a benzinesekkel... :D BUÉK Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Január5, 2015 Megoszt Elküldve Január5, 2015 A múltkor kérdezte valaki, hogy benzines vagy dízel H Astrát érdemes-e venni. Én a benzines mellett érveltem de nem jutott eszembe a legnyomósabb érv: itt a fórumon a benzines motorok problémáíval foglalkozó kiemelt blog 33 oldalas, a dízelekével foglalkozó pedig 148. Ezek szerint közel 5x több probléma van a dízelekkel,mint a benzinesekkel... :D BUÉK Vagy szimplán 5x több fut dízelből ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Január5, 2015 Megoszt Elküldve Január5, 2015 A múltkor kérdezte valaki, hogy benzines vagy dízel H Astrát érdemes-e venni. Én a benzines mellett érveltem de nem jutott eszembe a legnyomósabb érv: itt a fórumon a benzines motorok problémáíval foglalkozó kiemelt blog 33 oldalas, a dízelekével foglalkozó pedig 148. Ezek szerint közel 5x több probléma van a dízelekkel,mint a benzinesekkel... :D BUÉK Nem értem, ebből mért lehetne messzemenő következtetéseket levonni... Milyk téma a leghosszabb itt a H Astrás részen belül? Megsúgom: az "Általános műszaki problémák". Messze veri az össze többit. Akkor ha egy kívülálló idetéved, ez alapján azt a következtést kéne levonnia, hogy a H Astra milyen egy sz@r autó, mert itt szinte mindenkinek csak problémája van vele és csak arról írnak?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kezdőkabriós Elküldve Január6, 2015 Megoszt Elküldve Január6, 2015 Vagy szimplán 5x több fut dízelből ... Utolsó infóm szerint a teljes magyar személygépkocsiállomány 80%-a benzines (LPG-t is beleértve), 20%-a dízel (kb.). Azt hogy a H Astráknál mi a megoszlás, nem tudom. Egyébként viccnek szántam... :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sztaricsnaja Elküldve Január6, 2015 Megoszt Elküldve Január6, 2015 Utolsó infóm szerint a teljes magyar személygépkocsiállomány 80%-a benzines (LPG-t is beleértve), 20%-a dízel (kb.). Azt hogy a H Astráknál mi a megoszlás, nem tudom. Egyébként viccnek szántam... :angry: Szerintem Astrából több dízel. Az itthon újonnan forgalomba helyezettek között lehet, hogy 80/20 az arány, de a behozottak zöme dízel. Szerintem jóval több a behozott, mint a mo-i. Én amikor kerestem jobban szerettem volna benzinest, de a két kritérium (ESP + függönylégzsák) benzinesben nem is volt! 3/4 év alatt egyet sem láttam. A hazaiak zöme meg teljesen fapados. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Luremt Elküldve Január23, 2015 Megoszt Elküldve Január23, 2015 (edited) Sziasztok! Nos, egyelőre én még nem vagyok Opel tulajdonos, de mivel nagyon sok jót olvastam a márkáról felkeltette az érdeklődésem! Cserenkov már rengeteg információval szolgált privátban, de azt javasolta, hogy írjam ki ide is, mert sok szaki akad az oldalon. Az anyagi helyzetem csupán használt autó megvételét teszi lehetővé, és a lehetőségeim is korlátozottak, de hülyeségbe sem akarok belemenni, így minél több ember véleményét igyekszem kikérni. Viszont a szűkebb ismerőseim között csupán egy ASTRA tulajdonos akad (viszont az ő autója benzines). A vezetési stílusomból és az általam naponta megtett kilométerekből fakadóan én inkább dízelest szeretnék. A fórumon rengeteg infót olvastam, nem kérlek titeket arra, hogy ismételjétek önmagatokat, csupán a konkrét esetemre szeretnék tanácsot kérni... Naponta 100 kilométert teszek meg autóval (munka miatt), így a jármű igénybe lesz véve (ez havonta minimum 2000 km, évente pedig több mint 20000). Az általam kinézett autó 2007/6 évjáratú és 167 000 km van benne...Íme a további adatok: OPEL ASTRA H 1.7 CDTI Enjoy Ár, költségek Vételár: 1.450.000 Ft Általános adatok Évjárat: 2007/6 Kivitel: Ferdehátú Jármű adatok Futott km: 167 000 km Szállítható szem. száma: 5 fő Ajtók száma: 5 Szín: Szürke Kárpit színe (1): Fekete Saját tömeg: 1 290 kg Össztömeg: 1 855 kg Csomagtartó: 380 liter Klíma fajtája: Manuális klíma Motor adatok Üzemanyag: Dízel Hengerűrtartalom: 1686 cm³ Teljesítmény: 74 kW, 101 LE Henger-elrendezés: Soros Hajtás: Első kerék Sebességváltó fajtája: Manuális (5 fokozatú) sebességváltó Okmányok Okmányok jellege: Érvényes magyar okmányokkal Abroncs Nyári gumi méret: 205/55 R 16 Kérdéseim a következők: Mennyire számít soknak a megtett kilométer ennek az 1.7-es motornak? Véleményetek szerint (persze nem vagyok naiv, tudom, hogy ez rengeteg mindentől függ) mennyi lehet "normális használat" mellett az élettartama? Évi 20-25000 belepakolt kilométerrel ki tud-e szolgálni az elkövetkező 7 évben? A tulaj nagyon korrekt, már meg is alkudtunk és vasárnap egy szerelőnek is meg szeretném mutatni a járgányt. Viszont, az autót Olaszországból hozták be, de már egy éve náluk van és - állítólag - semmilyen hiba nem jelentkezett. Naponta használják, de csak rövid távon, és csupán azért adják el, mert egy terepjárót vesznek helyette... Viszont - és engem legjobban ez aggaszt... Olaszországból már szervizkönyv nélkül érkezett... Kívülről nagyon baba, belülről nagyon megkímélt, törve nem volt (ezt én is jól látom), törzskönyv pipa... Motorikusan, pedig szupernek tűnik, de majd a szerelő megmondja a tutit... DE! Az még érdekelne, hogy - véleményetek szerint - szervizkönyv nélkül bele merhetek vágni a vásárlásba? (Néhányan azt mondják, hogy a szervizkönyv nem jelent semmit, hiszen hamisítani is lehet és azt írnak bele, amit nem szégyellnek.) Én viszont becsületes "balekként" nyugtalankodom a hiánya miatt... Mi a Ti véleményetek? Persze az ár és az autó – általam megfigyelt állapota, nagyon vonz… Jelenleg némi alku után már 1.350.000 Forintért enyém lehet a kicsike… Elnézést a hosszú üzenetért, de nem akarom, hogy az autó iránti vágyam meggondolatlan döntésbe vigyen bele! Előre is köszönöm mindenkinek a tanácsokat! Módosítva Január23, 2015 : Luremt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve Január23, 2015 Megoszt Elküldve Január23, 2015 Sziasztok! Nos, egyelőre én még nem vagyok Opel tulajdonos, de mivel nagyon sok jót olvastam a márkáról felkeltette az érdeklődésem! Cserenkov már rengeteg információval szolgált privátban, de azt javasolta, hogy írjam ki ide is, mert sok szaki akad az oldalon. Az anyagi helyzetem csupán használt autó megvételét teszi lehetővé, és a lehetőségeim is korlátozottak, de hülyeségbe sem akarok belemenni, így minél több ember véleményét igyekszem kikérni. Viszont a szűkebb ismerőseim között csupán egy ASTRA tulajdonos akad (viszont az ő autója benzines). A vezetési stílusomból és az általam naponta megtett kilométerekből fakadóan én inkább dízelest szeretnék. A fórumon rengeteg infót olvastam, nem kérlek titeket arra, hogy ismételjétek önmagatokat, csupán a konkrét esetemre szeretnék tanácsot kérni... Naponta 100 kilométert teszek meg autóval (munka miatt), így a jármű igénybe lesz véve (ez havonta minimum 2000 km, évente pedig több mint 20000). Az általam kinézett autó 2007/6 évjáratú és 167 000 km van benne... Van pár alkatrész, amely meglephet majd a közeljövőben. Én azt mondom, hogy legyen félre téve kb. 200 ezred a váratlan kiadásokra. A porlasztócsúcs darabja kb. 80-90 ezer, a kettőstömegű nagyjából 100 ezer körül van. Ha tényleg jó állapotban van, akkor nagyjából 200 ezret gond nélkül el tud menni, de lehet, hogy többet is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabi1.6 Elküldve Január23, 2015 Megoszt Elküldve Január23, 2015 Szai! Ha Olaszból való akkor a sérülésmentesség nem valószínű. Aki már volt kint az tudja, hogy mennyire nem vigyáznak az autóikra. Én nem igen láttam ép kocsit. Inkább Német vagy Osztrákból behozottat válassz. Persze mondom ezt így látatlanban és lehet, hogy a kiszemelted a kivétel. Sziasztok! Nos, egyelőre én még nem vagyok Opel tulajdonos, de mivel nagyon sok jót olvastam a márkáról felkeltette az érdeklődésem! Cserenkov már rengeteg információval szolgált privátban, de azt javasolta, hogy írjam ki ide is, mert sok szaki akad az oldalon. Az anyagi helyzetem csupán használt autó megvételét teszi lehetővé, és a lehetőségeim is korlátozottak, de hülyeségbe sem akarok belemenni, így minél több ember véleményét igyekszem kikérni. Viszont a szűkebb ismerőseim között csupán egy ASTRA tulajdonos akad (viszont az ő autója benzines). A vezetési stílusomból és az általam naponta megtett kilométerekből fakadóan én inkább dízelest szeretnék. A fórumon rengeteg infót olvastam, nem kérlek titeket arra, hogy ismételjétek önmagatokat, csupán a konkrét esetemre szeretnék tanácsot kérni... Naponta 100 kilométert teszek meg autóval (munka miatt), így a jármű igénybe lesz véve (ez havonta minimum 2000 km, évente pedig több mint 20000). Az általam kinézett autó 2007/6 évjáratú és 167 000 km van benne...Íme a további adatok: OPEL ASTRA H 1.7 CDTI Enjoy Ár, költségek Vételár: 1.450.000 Ft Általános adatok Évjárat: 2007/6 Kivitel: Ferdehátú Jármű adatok Futott km: 167 000 km Szállítható szem. száma: 5 fő Ajtók száma: 5 Szín: Szürke Kárpit színe (1): Fekete Saját tömeg: 1 290 kg Össztömeg: 1 855 kg Csomagtartó: 380 liter Klíma fajtája: Manuális klíma Motor adatok Üzemanyag: Dízel Hengerűrtartalom: 1686 cm³ Teljesítmény: 74 kW, 101 LE Henger-elrendezés: Soros Hajtás: Első kerék Sebességváltó fajtája: Manuális (5 fokozatú) sebességváltó Okmányok Okmányok jellege: Érvényes magyar okmányokkal Abroncs Nyári gumi méret: 205/55 R 16 Kérdéseim a következők: Mennyire számít soknak a megtett kilométer ennek az 1.7-es motornak? Véleményetek szerint (persze nem vagyok naiv, tudom, hogy ez rengeteg mindentől függ) mennyi lehet "normális használat" mellett az élettartama? Évi 20-25000 belepakolt kilométerrel ki tud-e szolgálni az elkövetkező 7 évben? A tulaj nagyon korrekt, már meg is alkudtunk és vasárnap egy szerelőnek is meg szeretném mutatni a járgányt. Viszont, az autót Olaszországból hozták be, de már egy éve náluk van és - állítólag - semmilyen hiba nem jelentkezett. Naponta használják, de csak rövid távon, és csupán azért adják el, mert egy terepjárót vesznek helyette... Viszont - és engem legjobban ez aggaszt... Olaszországból már szervizkönyv nélkül érkezett... Kívülről nagyon baba, belülről nagyon megkímélt, törve nem volt (ezt én is jól látom), törzskönyv pipa... Motorikusan, pedig szupernek tűnik, de majd a szerelő megmondja a tutit... DE! Az még érdekelne, hogy - véleményetek szerint - szervizkönyv nélkül bele merhetek vágni a vásárlásba? (Néhányan azt mondják, hogy a szervizkönyv nem jelent semmit, hiszen hamisítani is lehet és azt írnak bele, amit nem szégyellnek.) Én viszont becsületes "balekként" nyugtalankodom a hiánya miatt... Mi a Ti véleményetek? Persze az ár és az autó – általam megfigyelt állapota, nagyon vonz… Jelenleg némi alku után már 1.350.000 Forintért enyém lehet a kicsike… Elnézést a hosszú üzenetért, de nem akarom, hogy az autó iránti vágyam meggondolatlan döntésbe vigyen bele! Előre is köszönöm mindenkinek a tanácsokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Január23, 2015 Megoszt Elküldve Január23, 2015 Szai! Ha Olaszból való akkor a sérülésmentesség nem valószínű. Aki már volt kint az tudja, hogy mennyire nem vigyáznak az autóikra. Én nem igen láttam ép kocsit. Inkább Német vagy Osztrákból behozottat válassz. Persze mondom ezt így látatlanban és lehet, hogy a kiszemelted a kivétel. Az ujrafenyezes azert kimerheto... Ha lehet, akkor erdemes kideriteni, melyik varosbol van, mert olaszeknal sok a tengerpart, es a nedves, sos levego minden kocsit a normalisnal gyorsabban tonkrevag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sztaricsnaja Elküldve Január23, 2015 Megoszt Elküldve Január23, 2015 Sziasztok! Nos, egyelőre én még nem vagyok Opel tulajdonos, de mivel nagyon sok jót olvastam a márkáról felkeltette az érdeklődésem! Cserenkov már rengeteg információval szolgált privátban, de azt javasolta, hogy írjam ki ide is, mert sok szaki akad az oldalon. Az anyagi helyzetem csupán használt autó megvételét teszi lehetővé, és a lehetőségeim is korlátozottak, de hülyeségbe sem akarok belemenni, így minél több ember véleményét igyekszem kikérni. Viszont a szűkebb ismerőseim között csupán egy ASTRA tulajdonos akad (viszont az ő autója benzines). A vezetési stílusomból és az általam naponta megtett kilométerekből fakadóan én inkább dízelest szeretnék. A fórumon rengeteg infót olvastam, nem kérlek titeket arra, hogy ismételjétek önmagatokat, csupán a konkrét esetemre szeretnék tanácsot kérni... Naponta 100 kilométert teszek meg autóval (munka miatt), így a jármű igénybe lesz véve (ez havonta minimum 2000 km, évente pedig több mint 20000). Az általam kinézett autó 2007/6 évjáratú és 167 000 km van benne...Íme a további adatok: Tech2-vel vagy Op-comal rá kéne nézni. Mennyi és milyen hibaüzenetek vannak. Van egy olyan rész, ahol a megtett km átírható (nem rég téma volt). Ha kiírja, hogy egyszer változtatható, akkor lehet, hogy valós a km. Ha azt írja, hogy nem módosítható akkor biztos tekert. (Persze máshogy is lehet tekerni, de ez a legegyszerűbb) Ha multikormányos feltétlenül próbáld ki működik-e minden, mert sok a hibás, és drága a javítása (általában CIM modul cserés). Én sok pénzt spórolhattam volna, ha ezeket megnézem.... Az 1,7-es motor jó, strapabíró. Link to comment Megosztás: More sharing options...
banatila Elküldve Január23, 2015 Megoszt Elküldve Január23, 2015 szia Ne kapkodj,menj és próbálj ki mint vevőjelölt kereskedésekben pár ilyen autót ,menjél velük ...legalább 4db-ot próbálj meg,úgy hogy vezeted.Olyant is amiben sok a kilometer és olyant is amiben biztos,hogy kevés és utána körözz ezzel amit meg akarsz venni,és már lesz is viszonyítási alapod.Dízelekkel mindenki sokat megy,ha tekerték az órát lehet benne 300 ezer is...elég jó minőségű a h astra és nem veszed észre a belsején a km-ert,200 ezerrel adtam el az enyém és újszerű volt kívül belül. elég olcsónak tűnik 2007-es dízel ennyiért,benzinesek kerülnek ennyibe. Nézz meg a használtautón 2007-es magyar vezetett szervizkönyvest km-óra garanciával azt mennyiért adják... Dízelekkel több gond van mint a benzinesekkel,az évi 20 ezer km nem sok,ez még benzinessel is beleférne mivel a benzin ára olcsóbb is....ha beleszerettél az autóba úgy is megveszed,de utána nézhetnél,hogy műszaki vizsgán mennyi volt a kilometer ora állás és mikor hozták olaszból....ha valóban ennyi kilometer van benne és hibakódmentes (amit tech 2 vel ellenőriztettél) és tényleg szép megkimélt,nem volt karambolos akkor megéri az árát.Ha megvetted vezérlést kell cserélned rajta és ahogy elöttem is írták az átirással és a vezérléscserével hamar ugrik 150 ezer+fékbetétek?Gumik? Sziasztok! Nos, egyelőre én még nem vagyok Opel tulajdonos, de mivel nagyon sok jót olvastam a márkáról felkeltette az érdeklődésem! Cserenkov már rengeteg információval szolgált privátban, de azt javasolta, hogy írjam ki ide is, mert sok szaki akad az oldalon. Az anyagi helyzetem csupán használt autó megvételét teszi lehetővé, és a lehetőségeim is korlátozottak, de hülyeségbe sem akarok belemenni, így minél több ember véleményét igyekszem kikérni. Viszont a szűkebb ismerőseim között csupán egy ASTRA tulajdonos akad (viszont az ő autója benzines). A vezetési stílusomból és az általam naponta megtett kilométerekből fakadóan én inkább dízelest szeretnék. A fórumon rengeteg infót olvastam, nem kérlek titeket arra, hogy ismételjétek önmagatokat, csupán a konkrét esetemre szeretnék tanácsot kérni... Naponta 100 kilométert teszek meg autóval (munka miatt), így a jármű igénybe lesz véve (ez havonta minimum 2000 km, évente pedig több mint 20000). Az általam kinézett autó 2007/6 évjáratú és 167 000 km van benne...Íme a további adatok: OPEL ASTRA H 1.7 CDTI Enjoy Ár, költségek Vételár: 1.450.000 Ft Általános adatok Évjárat: 2007/6 Kivitel: Ferdehátú Jármű adatok Futott km: 167 000 km Szállítható szem. száma: 5 fő Ajtók száma: 5 Szín: Szürke Kárpit színe (1): Fekete Saját tömeg: 1 290 kg Össztömeg: 1 855 kg Csomagtartó: 380 liter Klíma fajtája: Manuális klíma Motor adatok Üzemanyag: Dízel Hengerűrtartalom: 1686 cm³ Teljesítmény: 74 kW, 101 LE Henger-elrendezés: Soros Hajtás: Első kerék Sebességváltó fajtája: Manuális (5 fokozatú) sebességváltó Okmányok Okmányok jellege: Érvényes magyar okmányokkal Abroncs Nyári gumi méret: 205/55 R 16 Kérdéseim a következők: Mennyire számít soknak a megtett kilométer ennek az 1.7-es motornak? Véleményetek szerint (persze nem vagyok naiv, tudom, hogy ez rengeteg mindentől függ) mennyi lehet "normális használat" mellett az élettartama? Évi 20-25000 belepakolt kilométerrel ki tud-e szolgálni az elkövetkező 7 évben? A tulaj nagyon korrekt, már meg is alkudtunk és vasárnap egy szerelőnek is meg szeretném mutatni a járgányt. Viszont, az autót Olaszországból hozták be, de már egy éve náluk van és - állítólag - semmilyen hiba nem jelentkezett. Naponta használják, de csak rövid távon, és csupán azért adják el, mert egy terepjárót vesznek helyette... Viszont - és engem legjobban ez aggaszt... Olaszországból már szervizkönyv nélkül érkezett... Kívülről nagyon baba, belülről nagyon megkímélt, törve nem volt (ezt én is jól látom), törzskönyv pipa... Motorikusan, pedig szupernek tűnik, de majd a szerelő megmondja a tutit... DE! Az még érdekelne, hogy - véleményetek szerint - szervizkönyv nélkül bele merhetek vágni a vásárlásba? (Néhányan azt mondják, hogy a szervizkönyv nem jelent semmit, hiszen hamisítani is lehet és azt írnak bele, amit nem szégyellnek.) Én viszont becsületes "balekként" nyugtalankodom a hiánya miatt... Mi a Ti véleményetek? Persze az ár és az autó – általam megfigyelt állapota, nagyon vonz… Jelenleg némi alku után már 1.350.000 Forintért enyém lehet a kicsike… Elnézést a hosszú üzenetért, de nem akarom, hogy az autó iránti vágyam meggondolatlan döntésbe vigyen bele! Előre is köszönöm mindenkinek a tanácsokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Luremt Elküldve Január24, 2015 Megoszt Elküldve Január24, 2015 (edited) Nagyon szépen köszönöm a tippeket, rengeteget segítettetek. Erőt veszek magamon és várok a vásárlással. Ebben az autóban több rizikót látok, így inkább nyüstölöm még 2-3 hónapig a régit és hozzáteszek a spórolt pénzemhez... Arról meggyőztetek, hogy érdemes OPEL-t venni, de arra jöttem rá, hogy jó esetben 1-2 éven belül úgy is rá kellene költenem 150-200.000 Forintot. Akkor inkább spórolgatok most még egy kicsit és tavasszal vagy nyáron keresek egy olyan ASTRA-t, amiben kevesebb a km és a papírjai is rendben vannak! :) Módosítva Január24, 2015 : Luremt Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Január24, 2015 Megoszt Elküldve Január24, 2015 (edited) Arról meggyőztetek, hogy érdemes OPEL-t venni, de arra jöttem rá, hogy jó esetben 1-2 éven belül úgy is rá kellene költenem 150-200.000 Forintot. Akkor inkább spórolgatok most még egy kicsit és tavasszal vagy nyáron keresek egy olyan ASTRA-t, amiben kevesebb a km és a papírjai is rendben vannak! :) Tavasszal fel szoktak menni az arak, igy az idopont most nem lenne rossz... Hasznalt autot ugy nem tudsz venni, hogy garantaltan ne kelljen kolteni ra; az inkabb mazli kerdese. Ot eve vettem az akkor 3 eves Z17DTH-t 196ezernel (ismert eloelet es szervizeles, autopalyan jarkaltak vele Kecskemet es Pest kozott). Most tartok 291ezernel, es a tipikus felelmek, mint injektorok, uzemanyagrendszer, lendkerek, generator es kornyeke eddig nem kerultek egy fillerbe sem. Majd 300ezernel irok reszletesen az addigi tapasztalatokrol :) Módosítva Január24, 2015 : csaba66 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve Február9, 2015 Megoszt Elküldve Február9, 2015 Sziasztok! Ismertek-e olyan jelenséget, hogy H Astra motorháztető belső felén két oldalt hosszában a tömítővarrat és a zajvédő huzat között hámlik a fényezés. Átmértem az autót nem volt festve, a motorháztető zsanéroknál se volt bontva, úgyhogy ki van zárva a szakszerűtlen javítás. olyan mint ha a horganyzott fém eldobná a festést. D Corsáknál hallottam erről a jelenségről (gyári hiba), Astráknál is ez lenne a probléma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maybal Elküldve Február9, 2015 Megoszt Elküldve Február9, 2015 Sziasztok! Ismertek-e olyan jelenséget, hogy H Astra motorháztető belső felén két oldalt hosszában a tömítővarrat és a zajvédő huzat között hámlik a fényezés. Átmértem az autót nem volt festve, a motorháztető zsanéroknál se volt bontva, úgyhogy ki van zárva a szakszerűtlen javítás. olyan mint ha a horganyzott fém eldobná a festést. D Corsáknál hallottam erről a jelenségről (gyári hiba), Astráknál is ez lenne a probléma? Azt miből gondolod, hogy horganyozzák? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve Február9, 2015 Megoszt Elküldve Február9, 2015 Azt miből gondolod, hogy horganyozzák? Már 1998-ban az Astra G is horganyzásos (nem tüzi, hanem galvanikus) korrózióvédelemmel készült. Én úgy gondolom ilyen alapvető dolgokkal tisztába vannak az autótulajdonosok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazsikem Elküldve Február13, 2015 Megoszt Elküldve Február13, 2015 Sziasztok! Ahogy korábban javasoltátok elsősorban az 1.6-os benzineseket H-astrákat (zárójelben a hasonló korú Corollákat is) követem figyelemmel, van egy opelspeces szerelő, akihez a corsa-t is hordom, ő is azt mondta legkevesebbet az 1.6-os szíjasokból javítanak. Bár eddigi tapasztalataim alapján valószínű ezek is elkelnek mire összegyűlik a pénzem, de azt szeretném kérdezni, van-e valami olyan jellemző meghibásodás ami miatt érdemes beruházni az újabb, de adott esetben többet futott kocsira. Szerintetek melyik érheti meg jobban? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.6_enjoy_mo-i_.vegig_vez_szervizkonyv-8658431 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.6_enjoy_klima.multi.tempomat.szervizko-8641858 Köszönöm a válaszokat előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Február13, 2015 Megoszt Elküldve Február13, 2015 Sziasztok! Ahogy korábban javasoltátok elsősorban az 1.6-os benzineseket H-astrákat (zárójelben a hasonló korú Corollákat is) követem figyelemmel, van egy opelspeces szerelő, akihez a corsa-t is hordom, ő is azt mondta legkevesebbet az 1.6-os szíjasokból javítanak. Bár eddigi tapasztalataim alapján valószínű ezek is elkelnek mire összegyűlik a pénzem, de azt szeretném kérdezni, van-e valami olyan jellemző meghibásodás ami miatt érdemes beruházni az újabb, de adott esetben többet futott kocsira. Szerintetek melyik érheti meg jobban? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.6_enjoy_mo-i_.vegig_vez_szervizkonyv-8658431 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.6_enjoy_klima.multi.tempomat.szervizko-8641858 Köszönöm a válaszokat előre is! Az elsőben nem 200e van a második meg nem enjoy. Ha ebből kéne válogatni akkor nekem a második. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Február13, 2015 Megoszt Elküldve Február13, 2015 TID kijelzőset, pláne multikormány nélkülit nem vennék.A 2.-nak mért ilyen a rendszáma? Import autó lehet? Ennek meg még a Z16XEP motorja van. Ha 1.6 mindenképp XER motorost keresnék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sztaricsnaja Elküldve Február13, 2015 Megoszt Elküldve Február13, 2015 (edited) Sziasztok! Ahogy korábban javasoltátok elsősorban az 1.6-os benzineseket H-astrákat (zárójelben a hasonló korú Corollákat is) követem figyelemmel, van egy opelspeces szerelő, akihez a corsa-t is hordom, ő is azt mondta legkevesebbet az 1.6-os szíjasokból javítanak. Bár eddigi tapasztalataim alapján valószínű ezek is elkelnek mire összegyűlik a pénzem, de azt szeretném kérdezni, van-e valami olyan jellemző meghibásodás ami miatt érdemes beruházni az újabb, de adott esetben többet futott kocsira. Szerintetek melyik érheti meg jobban? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.6_enjoy_mo-i_.vegig_vez_szervizkonyv-8658431 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.6_enjoy_klima.multi.tempomat.szervizko-8641858 Köszönöm a válaszokat előre is! A másodikban nem 170e van az biztos. 9,5 éves külföldi autó! Módosítva Február13, 2015 : Sztaricsnaja Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts