Józsi32 Elküldve Május5, 2014 Megoszt Elküldve Május5, 2014 Hibakód szerint Vezérműtengely pozíció érzékelő áramkör működési zavar......http://www.mister-auto.hu/hu/erzekelo-vezermutengely-pozicio/opel-astra-h-gtc-1-3-cdti-66kw_v19331_g3946.html A múlt héten cserélték ki újra és még mindig ugyanazt mutassa. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra111 Elküldve Május7, 2014 Megoszt Elküldve Május7, 2014 Szia, Én Z16XEP-nél vagyok hasonló problémán, de fix fordulatszámon, hogy inog. :/ zsambek` Neked remeg a motor vagy csak hullámzik? Mert ha hullámzik akkor esetleg próbáld meg az EGR szelepet tisztítítani nekem szorult egy kicsit és ettől időnként hullámzott a motor egyenletes gáznál a szelep tisztítása után megszűnt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Relax Elküldve Május7, 2014 Megoszt Elküldve Május7, 2014 Sziasztok! Visszatérve a szívósor ledugozásához, az lenne a kérdésem hogy ha ledugózák nem jelez hibát vagy mi lesz a mozgató motorjával? Kikötik?Vagy ha szelepmozgató motort vennék azt hogy keressem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
talaberferenc Elküldve Május8, 2014 Megoszt Elküldve Május8, 2014 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy 1,9 88kw dieselröl van szó , az üzem anyag szivattyú és a magasnyomású pumpa között nincs valami nyomástartó szelep , mert az jelenség hogy kB 20mp megy szivattyú gyújtástól számítva.... (Hidegen melegen mindig ilyen sokáig megy még leáll..) Ha nem várom meg nagyon nehezen indul hidegen, ... melegen nem számít neki akkor már... Olyan mintha le levegősülne rendszer ... Válaszaitok előre köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
fido580 Elküldve Május8, 2014 Megoszt Elküldve Május8, 2014 Sziasztok! Visszatérve a szívósor ledugozásához, az lenne a kérdésem hogy ha ledugózák nem jelez hibát vagy mi lesz a mozgató motorjával? Kikötik?Vagy ha szelepmozgató motort vennék azt hogy keressem? nekem nem ír hibát,bár a motor még a helyén van.azt az egyet nem lehet a helyén ledugózni.de amint vezérlés cserém lesz,megcsinálom azt is,a motort meg hagyom lógni,dolgozzon,ha akar...egy hibát mondjuk néha kiir,bár nem hiszem,hogy ezért.ha tartósan,25-30 percig 4ezres fordulat környékén használom,néha letilt a következő inditásig, a p0235 ös kóddal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
banatila Elküldve Május9, 2014 Megoszt Elküldve Május9, 2014 Sziasztok! Újoncként azt szeretném kérdezni, hogy esetleg a forumozók között valaki találkozott-e már olyan jelenséggel, mint én. A jelenség a következő 5-6. fokozatban van kb 1750-2100-as fordulat között közepes gyorsításnál remeg a motor mintha rossz lenne az út apró hullámos(ha finoman vagy nagy gázzal történik a gyorsítás akkor nem jeletkezik a remegés) Válaszotokat előre is megköszönöm. Az autó 2006-os astra h 1,3 cdti 90 lovas, 130000km van benne. szia 1.3 cdti gtc -m van 6sebességes váltóval ecoflex, mikor megvettem észre vettem hasonlót én is,úgy kb 1700-2000 ford között néha csinálta(hibakod nem volt),én sokat megyek napi 150km és 3-4 ezer kilométer után elhagyta és 1500 ford-ról is egész jól húz már és nem gond 5.-ben a 60km/h simán tartható és megindul róla visszaváltás nélkülis ,azóta sem jelentkezett többet a probléma pedig már 40 ezret mentem vele,valszeg "kikormoltam" előző gazda sokat városozott vele.(egr lehetett talán) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra111 Elküldve Május13, 2014 Megoszt Elküldve Május13, 2014 szia 1.3 cdti gtc -m van 6sebességes váltóval ecoflex, mikor megvettem észre vettem hasonlót én is,úgy kb 1700-2000 ford között néha csinálta(hibakod nem volt),én sokat megyek napi 150km és 3-4 ezer kilométer után elhagyta és 1500 ford-ról is egész jól húz már és nem gond 5.-ben a 60km/h simán tartható és megindul róla visszaváltás nélkülis ,azóta sem jelentkezett többet a probléma pedig már 40 ezret mentem vele,valszeg "kikormoltam" előző gazda sokat városozott vele.(egr lehetett talán) Szia! Hibakód nekem sincs de már kb 10-15000km (de csak 5-6. fokozatban) óta csinálja én is kiszoktam néha kormolni, az EGR szelepet már kicseréltem, sőt 70000km-nél porlasztó csúcsokat is cseréltek, mert rosszak voltak, utánna sokáig jó volt nem rángatott nem remegett Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hazso Elküldve Május13, 2014 Megoszt Elküldve Május13, 2014 Szia! Hibakód nekem sincs de már kb 10-15000km (de csak 5-6. fokozatban) óta csinálja én is kiszoktam néha kormolni, az EGR szelepet már kicseréltem, sőt 70000km-nél porlasztó csúcsokat is cseréltek, mert rosszak voltak, utánna sokáig jó volt nem rángatott nem remegett Sziasztok, nekem ugyanez a jelenség (2009-es 1.3 cdti). Nálam csak 10 fok alatt jelentkezik és csak 5-ösben 1600-1900 rpm között. Ilyenkor vagy nagyobb gázt adok (padlón nem csinálja), vagy visszaveszem a gázt és finoman tolom újra, akkor elviselhető a rángatás. Tul képpen, már hozzászoktam, így nem is zavar. 30.000 óta csinálja, most járok 90-nél, nem lett rosszabb, így nem aggódom (lehet szoftver hiba is). Hibakód nálam sincs. Üdv.: Zsolt 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
banatila Elküldve Május13, 2014 Megoszt Elküldve Május13, 2014 Sziasztok, nekem ugyanez a jelenség (2009-es 1.3 cdti). Nálam csak 10 fok alatt jelentkezik és csak 5-ösben 1600-1900 rpm között. Ilyenkor vagy nagyobb gázt adok (padlón nem csinálja), vagy visszaveszem a gázt és finoman tolom újra, akkor elviselhető a rángatás. Tul képpen, már hozzászoktam, így nem is zavar. 30.000 óta csinálja, most járok 90-nél, nem lett rosszabb, így nem aggódom (lehet szoftver hiba is). Hibakód nálam sincs. Üdv.: Zsolt sziasztok Amit megfigyeltem mikor nekem csinálta(kb akkor 70000km volt a kocsiban),hogy ha a klíma ment nem nagyon volt észrevehető 1700-2000 közötti a pici rángatás ,sőt nem is éreztem...fázós vagyok,ezért sokszor nyáron is klíma nélkül jártam és akkor lett feltünő nekem...valószínű azért mert a klíma fogta a kocsit ezért jobban tapostam a gázt és többet kapcsoltam vissza 4-be ezért talán nem vettem észre az 5-ben a rángatást,úgy emlékszem 6-ban nem csinálta....klíma nélkül volt nagyon feltünő ha 5-ben alacsonyabb fordulatról akartam gyorsítani.... Nem tudom,hogy összefügg e a dolog,de én mol evo diselt kezdtem el tankolni kb fél éven keresztül és ezzel egy időben új gumikat is vettem a kocsira egyszer csak feltünő lett,hogy jobban megy a kocsi és nincs rángatás klímával és anélkül sem...lehet,hogy mentem az evo-val 20000km-is nem tudom,mert évi kb45000km-et megyek így hamar belemegy az a pár ezer...gázolajszürőt mindig cseréltettem az olajjal együtt max 15 ezrenként és csak a molon tankoltam. Már nem megyek evo-val és nincs rángatás és országutazom 80%-ban 2000-2100-as fordulaton azért is gondoltam,hogy kikormoltam a kocsit mert most jobban is megy a kocsi mint mikor megvettem. Én meg az automata klímával nem tudok megbarátkozni,vagy fázok,vagy melegem van de sosem jó az érzetem 19-fok van kint 22-re állítom bent és még megy a klíma,ha 23-ra állítom akor meg melegem van :)... üdv BL 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra111 Elküldve Május14, 2014 Megoszt Elküldve Május14, 2014 sziasztok Amit megfigyeltem mikor nekem csinálta(kb akkor 70000km volt a kocsiban),hogy ha a klíma ment nem nagyon volt észrevehető 1700-2000 közötti a pici rángatás ,sőt nem is éreztem...fázós vagyok,ezért sokszor nyáron is klíma nélkül jártam és akkor lett feltünő nekem...valószínű azért mert a klíma fogta a kocsit ezért jobban tapostam a gázt és többet kapcsoltam vissza 4-be ezért talán nem vettem észre az 5-ben a rángatást,úgy emlékszem 6-ban nem csinálta....klíma nélkül volt nagyon feltünő ha 5-ben alacsonyabb fordulatról akartam gyorsítani.... Nem tudom,hogy összefügg e a dolog,de én mol evo diselt kezdtem el tankolni kb fél éven keresztül és ezzel egy időben új gumikat is vettem a kocsira egyszer csak feltünő lett,hogy jobban megy a kocsi és nincs rángatás klímával és anélkül sem...lehet,hogy mentem az evo-val 20000km-is nem tudom,mert évi kb45000km-et megyek így hamar belemegy az a pár ezer...gázolajszürőt mindig cseréltettem az olajjal együtt max 15 ezrenként és csak a molon tankoltam. Már nem megyek evo-val és nincs rángatás és országutazom 80%-ban 2000-2100-as fordulaton azért is gondoltam,hogy kikormoltam a kocsit mert most jobban is megy a kocsi mint mikor megvettem. Én meg az automata klímával nem tudok megbarátkozni,vagy fázok,vagy melegem van de sosem jó az érzetem 19-fok van kint 22-re állítom bent és még megy a klíma,ha 23-ra állítom akor meg melegem van :)... üdv BL Szia! A klíma nekem is megszokást igényelt, de valóban, ha megy a klíma akkor nem annyira észrevehető a rángatás, nekem még olyan a klímám, ha bekapcsolom, akkor hajt folyamatosan nem kapcsol ki a kompresszor soha ezen talán módosítottak a későbbi kiadásokon. A 70000-es porlasztócsúcs csere után én is csak az ÖMV-nél tankolok, ha lehet, igaz nem a prémium dieselt, a csere után kb 100000-ig nem volt gondom vele csak utána, én azért aggódom, nehogy kinyírja a kettőstömegű lendkereket idő előtt. Üdv: MJ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Május14, 2014 Megoszt Elküldve Május14, 2014 ...nekem még olyan a klímám, ha bekapcsolom, akkor hajt folyamatosan nem kapcsol ki a kompresszor soha ezen talán módosítottak a későbbi kiadásokon... Mért, van olyan, amelyik menet közben magától lekapcsolja a kompresszort ha már nem kell hűteni? :icon14: :confused: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra111 Elküldve Május14, 2014 Megoszt Elküldve Május14, 2014 Mért, van olyan, amelyik menet közben magától lekapcsolja a kompresszort ha már nem kell hűteni? :icon14: :confused: Szia! Nekem anno azt mondták az opel szervízben a szerelők, hogy módosítottak már a későbbi évjáratokon (az enyém 2007-es modell) azért, hogy ne folyamatosan hajtsa a motor a kompresszort (ki-be kapcsolgat autómatán) hanem csak akkor amikor szükséges, de biztosan én nem tudom. Üdv: MJ 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maybal Elküldve Május14, 2014 Megoszt Elküldve Május14, 2014 Szia! A klíma nekem is megszokást igényelt, de valóban, ha megy a klíma akkor nem annyira észrevehető a rángatás, nekem még olyan a klímám, ha bekapcsolom, akkor hajt folyamatosan nem kapcsol ki a kompresszor soha ezen talán módosítottak a későbbi kiadásokon. A 70000-es porlasztócsúcs csere után én is csak az ÖMV-nél tankolok, ha lehet, igaz nem a prémium dieselt, a csere után kb 100000-ig nem volt gondom vele csak utána, én azért aggódom, nehogy kinyírja a kettőstömegű lendkereket idő előtt. Üdv: MJ Hali. Ha nem a határ mellett laksz, akkor te is adalékolt MOL üzemanyagot tankolsz.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra111 Elküldve Május15, 2014 Megoszt Elküldve Május15, 2014 Hali. Ha nem a határ mellett laksz, akkor te is adalékolt MOL üzemanyagot tankolsz.... Hali. Sajnos nem a határ közelében lakom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wykk Elküldve Május16, 2014 Megoszt Elküldve Május16, 2014 Sziasztok. És mi a véleményetek a Lukoil-os gázolajról? Link to comment Megosztás: More sharing options...
banatila Elküldve Május16, 2014 Megoszt Elküldve Május16, 2014 szia Úgy tudom ,hogy a lukoil is a mol-tól veszi a gázolajat,szoktam látni lukoil kuton mol-os kamiont amikor feltölti a kutat. A lényeg,hogy ne pancsolt gázolajat tegyél a kocsiba ismeretlen eredetű kamionos haveromtól való nem megbizható. Benzinkuton tankolsz az a biztos. Sziasztok. És mi a véleményetek a Lukoil-os gázolajról? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
voxelspace73 Elküldve Május22, 2014 Megoszt Elküldve Május22, 2014 Lehet volt már hasonló probléma ebben a topicban de ami nálam történik az elég halmozott.Adott a jó kis Z19DT 120 lóerős motor. Kb fél éve vettem észre esténként a visszapillantóban, hogy a legkisebb gázadásra is vmiféle füstöt hagyok magam után ami fura mert nappal semmi sem látszik max parkettánál szokásos fekete (DPF-es a kocsi) Olvastam, hogy esetleg injektor lehet de arra vártam hátha lesz komolyabb baja és akkor mehet a csere.Aztán jött az erőteljes rángatás/erőtlenség 2000 fordulat alatt.Injektor bevizsgálás után kiderült, hogy a 3as 4es felújitandó vmi résolaj problémák miatt (45ezer/db).Aztán kiderült, hogy az EGR is dobott egy hátast (35ezer)szóval csere.Összerakás után fura vibráció tapasztalható már alapjáraton is (a fordulatszám a mutató szerint stabil). Továbbá intenziv gyoritáskor 2500 fölött apró de érezhető megtorpanásokat produkál.Mindennek tetejébe azt esti lámpafényes füst is megmaradt a tükörben. Szóval szivesen vennék minden épitő jellegű ötletet.A turbó másfél éve cserélve,olaj+szűrők 2 hónapja cserélve.Agip/Eni kúton tankolom a dieseltech nevü drágább gázolajat. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
talaberferenc Elküldve Május24, 2014 Megoszt Elküldve Május24, 2014 sziasztok! Olyat tapasztaltam minap 1,9 cdti 120 le van szó hogyha rálépek kuplungra remeg lábam alatt pedál...? mitől lehet ?? válaszokat előre köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Május24, 2014 Megoszt Elküldve Május24, 2014 sziasztok! Olyat tapasztaltam minap 1,9 cdti 120 le van szó hogyha rálépek kuplungra remeg lábam alatt pedál...? mitől lehet ?? válaszokat előre köszönöm! Ajaj! :( Hány km van az autóban? Kettős tömegűt cseréltél már? Nem akarom az ördögöt a falra festeni, de simán lehet az is. Vagy kuplung, az sem sokkal kellemesebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
talaberferenc Elküldve Május25, 2014 Megoszt Elküldve Május25, 2014 Kuplung és kettőstömegű lendkerék menyibe lenne csere??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Habi Elküldve Május25, 2014 Megoszt Elküldve Május25, 2014 sziasztok! Olyat tapasztaltam minap 1,9 cdti 120 le van szó hogyha rálépek kuplungra remeg lábam alatt pedál...? mitől lehet ?? válaszokat előre köszönöm! Nekem is ezt csinálta. Kettőstömegü csere lett a vége sajnos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Május25, 2014 Megoszt Elküldve Május25, 2014 (edited) Kuplung és kettőstömegű lendkerék menyibe lenne csere???Csak nagyon kb, mert nem ismerem a mostani árfolyamokat.Kuplung (tárcsa, szerkezet, kinyomócsapágy) + lendkerék + ki/beszerelés munkadíja:Gyári GM-ből 300.000Ft körül vagy inkább fölött.Utángyártottból (LUK) olyan 110.000 körül láttam lendkereket, a komplett kuplung ha jól emlékszem 60.000-70.000 körül van + a munkadíj olyan 50.000 volt nálam még ősszel márkaszervizben. Tehát valamivel 200 fölött lesz a vége.Felújítás (lendkerék+kuplung), ez kockázatos hogy jó lesz-e és meddig bírja, de engem végül rábeszéltek, mert adtak rá 2 év garanciát és 120.000-130.000Ft környékén megvolt mindennel együtt. (Pontosan nem emlékszem mennyi volt, mert mást is csináltattam akkor egyúttal, de kb ennyi.)Eddig 18.000km-t tettem meg a felújítás óta minden gond nélkül. Módosítva Május25, 2014 : Cserenkov Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra111 Elküldve Május26, 2014 Megoszt Elküldve Május26, 2014 Sziasztok! Érdeklődnék, hogy valakinek van-e valamilyen tapasztalata chiptuninggal kapcsolatosan, érdemes-e foglalkozni vele, nekem 1,3 cdti motor van kocsimban 90 lovas és nagyon csábító a + 30-40Nm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
caravan2 Elküldve Június1, 2014 Megoszt Elküldve Június1, 2014 Helló, astra h dieselem van 2006-os caravan. mostanában néha nehezen indul. mintha nem kapna üzemanyagot. ezeket a kódokat írja az autó: ECN050074-ECN050056. Meg tudná írni valaki hogy ezek mit jelentenek? Nem akarok tudatlanul szervízbe menni. Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
feri38 Elküldve Június1, 2014 Megoszt Elküldve Június1, 2014 Helló, astra h dieselem van 2006-os caravan. mostanában néha nehezen indul. mintha nem kapna üzemanyagot. ezeket a kódokat írja az autó: ECN050074-ECN050056. Meg tudná írni valaki hogy ezek mit jelentenek? Nem akarok tudatlanul szervízbe menni. Köszönöm Szia! Itt meg tudod nézni !http://budavill.hu/pages/OBD-k%C3%B3dok-magyarul!.html Szerintem az utolsó négy számjegyet nézd P0074 P0056 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts