aca Elküldve November20, 2011 Megoszt Elküldve November20, 2011 Hosszbordás szíj,ha jól emlékszek akkor 140-150ezerkm-nél,feszitógörgővel együtt! Köszi a segitséget, akkor még van 50 ezer km-em. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
aca Elküldve November20, 2011 Megoszt Elküldve November20, 2011 Hosszbordás szíj,ha jól emlékszek akkor 140-150ezerkm-nél,feszitógörgővel együtt! Köszi a segitséget, akkor még van 50 ezer km-em. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November20, 2011 Megoszt Elküldve November20, 2011 Köszi a válaszokat. Az enyémban is kb 500 km-el ezelőtt cseréltek láncot. Arra a szíjra gondoltam ami a generátort meg a többi motyókát összeköti. Azt hány km-enként érdemes cserélni 100e-nél már lánccsere kellett? Link to comment Megosztás: More sharing options...
aca Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 100e-nél már lánccsere kellett? Igen mivel nem feszitette meg a feszítő rendesen a láncot és kicsit kopogott mint egy új diesel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
owdar Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Igen mivel nem feszitette meg a feszítő rendesen a láncot és kicsit kopogott mint egy új diesel. Nekem csak 84.000 km van benne és már cseréltetem én is mert nagyon hangosan csörög!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Nekem csak 84.000 km van benne és már cseréltetem én is mert nagyon hangosan csörög!! Nálam 70e-nél még jó, semmi hangja sincs... Nem örülnék, hogy korán cserélni kellene. Egy G-s Z14XEP-s cartárs 200e-nél gondolkodott a cserén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Nálam 70e-nél még jó, semmi hangja sincs... Nem örülnék, hogy korán cserélni kellene. Egy G-s Z14XEP-s cartárs 200e-nél gondolkodott a cserén. ezt figyeltem én is... hogy a G-be később érik meg a csere... amiket itt olvastam H-ba 100-110e km nél csere :lol: de ugyan mitől?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 ezt figyeltem én is... hogy a G-be később érik meg a csere... amiket itt olvastam H-ba 100-110e km nél csere :lol: de ugyan mitől?? Szerintem a korai évjáratok hibája, 2006 utáni autóról még nem hallottam, hogy csörögne..;) Elvileg módosítottak a feszítőn meg a láncon is, többször változott a cikkszáma...:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Szerintem a korai évjáratok hibája, 2006 utáni autóról még nem hallottam, hogy csörögne..:lol: Elvileg módosítottak a feszítőn meg a láncon is, többször változott a cikkszáma...;) akár ez is lehet :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Szerintem a korai évjáratok hibája, 2006 utáni autóról még nem hallottam, hogy csörögne..:lol: Elvileg módosítottak a feszítőn meg a láncon is, többször változott a cikkszáma...;) Akkor ez nekem megnyugvás, talán 2007 végére tényleg jó lett. Kollegám Fabiájába MPI 1.4 100e-nél cseréltek vezérmű láncot, de mondták nála is valami gyárilag rossz megoldás miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csabela Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Sziasztok! Fagyálló hűtőfolyadékkal kapcsolatos kérdésem volna-nem vagyok autószerelő Hollandiában elmentem egy autósboltba és vettem hűtőfolyadékot az autómba 1,7cdti(101Le,2007) Konkrétan nem találtam rajta,hogy opelbe önthető vagy sem,de ezt adták.-36C,kék színű,mono etilén glikol tartalmú A következő (szerintem)szabványok vannak a flakonon feltüntetve: BS 6580 ,AFNOR 15-601 ,SAE J 1034 ,CUNA N2C956-19 ,ASTM D 3306 az autó fel lett töltve ezzel a hűtőfolyadékkal,de nem tudom,hogy evvel ártottam vagy használtam. Akinek van valami okos ötlete vagy esetleg tapasztalata azt szívesen venném. köszönet a segítségetekért Link to comment Megosztás: More sharing options...
aca Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Szerintem a korai évjáratok hibája, 2006 utáni autóról még nem hallottam, hogy csörögne..:lol: Elvileg módosítottak a feszítőn meg a láncon is, többször változott a cikkszáma...;) Elvileg azt mondják hogy nem jut elég olaj az inditásnál hirtelen a láncfeszitőhöz (nem tudja megfesziteni a láncot), meg idővel eltömődik a fuvóka ami viszi neki az olajat és ezért lehet a baj. Nekem ezt mondta a szerelő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
owdar Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Elvileg azt mondják hogy nem jut elég olaj az inditásnál hirtelen a láncfeszitőhöz (nem tudja megfesziteni a láncot), meg idővel eltömődik a fuvóka ami viszi neki az olajat és ezért lehet a baj. Nekem ezt mondta a szerelő. és ezzel mit lehet csinálni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Sziasztok! Fagyálló hűtőfolyadékkal kapcsolatos kérdésem volna-nem vagyok autószerelő Hollandiában elmentem egy autósboltba és vettem hűtőfolyadékot az autómba 1,7cdti(101Le,2007) Konkrétan nem találtam rajta,hogy opelbe önthető vagy sem,de ezt adták.-36C,kék színű,mono etilén glikol tartalmú A következő (szerintem)szabványok vannak a flakonon feltüntetve: BS 6580 ,AFNOR 15-601 ,SAE J 1034 ,CUNA N2C956-19 ,ASTM D 3306 az autó fel lett töltve ezzel a hűtőfolyadékkal,de nem tudom,hogy evvel ártottam vagy használtam. Akinek van valami okos ötlete vagy esetleg tapasztalata azt szívesen venném. köszönet a segítségetekért A szabványokkal nem vagyok tisztában viszont majdnem biztos vagyok benne, hogy kizárólag rózsaszín színű való a mi autónkba (a gyári is ilyen), a többi korrozív összetevőket tartalmazhat ami tönkreteheti a hűtőrendszered érzékenyebb könnyűfém részeit, így én a helyedben azonnal, vagy minél előbb lecserélném!!! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 és ezzel mit lehet csinálni? Prolongot neki:D:D! A hülyeséget félretéve, szerintem az időben és megfelelő minőségű olajjal elvégzett olajcserével ez a része megelőzhető:lol:! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 A szabványokkal nem vagyok tisztában viszont majdnem biztos vagyok benne, hogy kizárólag rózsaszín színű való a mi autónkba (a gyári is ilyen), a többi korrozív összetevőket tartalmazhat ami tönkreteheti a hűtőrendszered érzékenyebb könnyűfém részeit, így én a helyedben azonnal, vagy minél előbb lecserélném!!! :lol: Nem a szine a lényeg, hanem hogy foszfátmentes legyen. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
csabela Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 és azt honnan tudom meg,hogy foszfátmentes a hűtőfolyadék vagy sem. :lol: nincsenek arra utaló szabványjelölések,kódok stb? azt tudtam egyébként,hogy a szín nem minden ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 és azt honnan tudom meg,hogy foszfátmentes a hűtőfolyadék vagy sem. :lol: nincsenek arra utaló szabványjelölések,kódok stb? azt tudtam egyébként,hogy a szín nem minden ;) Lemerném fogadni, hogy van márkajelzés is a flakonon és rajta van az is, hogy foszfátmentes-e.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 T J0hnny! Ezen? Hol? Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Lemerném fogadni, hogy van márkajelzés is a flakonon és rajta van az is, hogy foszfátmentes-e.... Szerintem az is fontos, (kicsit körülnéztem a neten) hogy szilikátmentes legyen... Én csak a gyárit tölteném bele vagy legalább valami ilyesmiket-> Fagyálló1 Fagyálló2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 T J0hnny! Ezen? Hol? Mondjuk a hátulján :lol: ;) ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csabela Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Lemerném fogadni, hogy van márkajelzés is a flakonon és rajta van az is, hogy foszfátmentes-e.... szia! abban igazad van ,hogy van márkajelzés (MPM ez a márkája),de szerintem a márka az kevés ahhoz,hogy meg tudja mondani valaki,hogy foszfátmentes vagy sem.amiket írtam azok a szabvány számok vannak rajta flakonon feltüntetve,de a szövegből semmi nem derül ki a foszfátmentességre.(szerintem a fogadást elvesztenéd :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
SZaB Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Fagyálló1 Ez tökéletes bele, a szervizben is ilyennel töltik utána ha szükséges. Nekem is lenne egy kérdésem. Ma kíváncsiságból megnéztem az eltárolt hibakódokat amíg a megrendelőre vártam. Ezeket kaptam: ECN 50074 ECN 33529 Valaki tudna segíteni, hogy pontosan mi lehet? Csak olasz és német astra clubbos leírást találtam, de nem volt az igazi még google fordítóval sem :lol: Az 50074 sebesség jeladó (fordulatszámtól éltérő értéket adhat? ) a 33529 főtengely fordulatszám érzékelő lehet Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Elvileg azt mondják hogy nem jut elég olaj az inditásnál hirtelen a láncfeszitőhöz (nem tudja megfesziteni a láncot), meg idővel eltömődik a fuvóka ami viszi neki az olajat és ezért lehet a baj. Nekem ezt mondta a szerelő. De csak az olajnyomás állítja elő a láncfeszeséget? Nincs alapból valami rugós feszítő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
patak Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 sziasztok, problemam a kovetkezo: 1.9cdti dpf 150le. autot 90ezer kmrel vettem, vasarlaskor hengerfejtomites csere volt mert valami miatt ategett az elozo tulajnal, gondoltam gyari hibas, gariban csereltek. mentem vele 10ezer kmt. ma tapasztaltam, h varosi lenduletesebb kozlekedes utan az alapfordulat elkezd ingadozni, es full gaznal mintha fustolt volna is a gep (pedig dpfes). kinyitottam a motorteret es a hutoviztartalyban a viz csak all, nem cirkulal. ez baj? g astramnal mintha folyt volna. az auto amugy keves km es a reszecskeszuro ellenere nagyon budos, bar a szurot meg nem csekkoltam. 5let? ha a vizpumpa szar, elkepzelheto h hibauzenet nelkul kieg a tomites, v karosodik a motor a tulhevules miatt? (hofokjelzo ugye a barom mernokok miatt nem kell...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts