Mc-elek Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Szia Mc-elek! Mindenesetre valamikor megmutatom hozzáértőnek, csak az a "baj", hogy nem hideg motornál már nem adja ezt a sziszegő hangot, csak valamellyest kattog, amíg meg szerelőhöz érek az 10 km :D Véleményed szerint akkor ez nem is a hidrotőkék hangja? Ha lánccsere + görgők, akkor alkatrészben és munkadíjban milyen árra számítsak nagyságrendileg? Kérdezni szeretném még, hogy ezt a lánccserét meddig lehet elhúzni, vagy akár el is szakadhat, szétbarmolva mindent? :) Üdv, Attila valaki itt H-ba cseréltetett már.... talán 40e volt... de majd megírja.... nemtom hogy a szelepemlő haldoklik akik cseréltek láncot ,ők 110e-nél cseréltek Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október8, 2010 Megoszt Elküldve Október8, 2010 láncfeszitőt nagyon ritkán kell cserélni. mi csak láncot szoktunk az olyan 40E. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október8, 2010 Megoszt Elküldve Október8, 2010 láncfeszitőt nagyon ritkán kell cserélni. mi csak láncot szoktunk az olyan 40E. Úgy legyen,másrészt igazad van. de legalább az ára jól emlékeztem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
vans Elküldve Október10, 2010 Megoszt Elküldve Október10, 2010 Szerintetek a H Astra 1.8 140LE motorja és a J Astra 1.4T 140LE motorja között mi a különbség a turbón kívül... Az érdekel pontosan h melyik az erősebb, nyomatékosabb, megbízhatóbb, végsebesség stb. melyik a jobb motor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október10, 2010 Megoszt Elküldve Október10, 2010 Szerintetek a H Astra 1.8 140LE motorja és a J Astra 1.4T 140LE motorja között mi a különbség a turbón kívül... Az érdekel pontosan h melyik az erősebb, nyomatékosabb, megbízhatóbb, végsebesség stb. melyik a jobb motor? hát hogy melyik a jobb... az A14NET-ről sok tapasztalat szerintem még nincs... de 200Nm az Z18XE 170Nm Más: Cl3-at lehet venni :A16XER,A17DTR,A17DTJ motorral ,hátha lesz A14NET is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
vans Elküldve Október10, 2010 Megoszt Elküldve Október10, 2010 hát hogy melyik a jobb... az A14NET-ről sok tapasztalat szerintem még nincs... de 200Nm az Z18XE 170Nm Más: Cl3-at lehet venni :A16XER,A17DTR,A17DTJ motorral ,hátha lesz A14NET is :) Akkor ez azt jelenti, hogy az 1.4 turbós J Astra lenyomja az 1.8 H Astrámat gyorsulásba és végsebességre is...?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október10, 2010 Megoszt Elküldve Október10, 2010 Akkor ez azt jelenti, hogy az 1.4 turbós J Astra lenyomja az 1.8 H Astrámat gyorsulásba és végsebességre is...?! hát ezt nemtudom... végig kell számolni a kg/le arányt szerintem hasonló lehet Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Október11, 2010 Megoszt Elküldve Október11, 2010 Szevasztok, van egy használtan vett, 2007 04. havi H Astra Caravánom, 1,3 cdti, részecskeszűrős. Elkezdett villogni az izzítást jelző lámpa, a szervizkönyv szerint zajlik a szűrő tisztitási folyamata, és menjek vele 40 KM/h- nál gyorsabban míg be nem fejeződik! Mentem 15 km-t, huzattam is , gurultam is de még mindig villog. A motor teljesítményén egyébként semmi változás nem érződik. Sok minden (rosszat) olvasni-hallani róla, ezért kérem szépen valaki hozzáértő vázolja fel legyen szíves, hogy pontosan mi a teendő vele, milyen sűrűn várható ez, érdemes- e kiiktatni (látok hirdetéseket, hogy kiszerelhető és szoftveresen kikapcsolható). Nem akarok gányolni egy gyári rendszerrel, csak kárt sem akarok okozni magamnak. HELP plííííz! Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
koco Elküldve Október11, 2010 Megoszt Elküldve Október11, 2010 Szia! Amikor a visszajelző villog, akkor már túl van sok befejezetlen tisztításon. Azért villog, hogy most ne állítsd le a motort, és tartsd a fordulatot 2000 körül/felett. Ez eltarthat akár húsz percig is, tehát a 15 km lehet, hogy nem volt elég. Amúgy a részecskeszűrőnél arra figyelned kell, hogy amikor tisztít (normál tisztítás), akkor az lehetőleg fejeződjön be. Mivel ezt "szerencsére" semmi sem jelzi, csak a fogyasztásmérőre tudsz hagyatkozni. Általában alapjáraton 0,7 - 1,1 l/h értéket ír, míg tisztítás alatt 4,5 - 5,5 l/h is lehet. Menet közben a 6 l/100km helyett 10 l/100km körül lesz. Nekem átlagosan 10 km alatt végez, és 6 l/100 km alatti átlagfogyasztásnál kb.: 1000 km-enként tisztít, télen, sok várossal, sok hideg motorral akár már 800 km után is elindítja. Nekem Zafira B 1.9 CDTI van. Üdv. Laci Szevasztok, van egy használtan vett, 2007 04. havi H Astra Caravánom, 1,3 cdti, részecskeszűrős. Elkezdett villogni az izzítást jelző lámpa, a szervizkönyv szerint zajlik a szűrő tisztitási folyamata, és menjek vele 40 KM/h- nál gyorsabban míg be nem fejeződik! Mentem 15 km-t, huzattam is , gurultam is de még mindig villog. A motor teljesítményén egyébként semmi változás nem érződik. Sok minden (rosszat) olvasni-hallani róla, ezért kérem szépen valaki hozzáértő vázolja fel legyen szíves, hogy pontosan mi a teendő vele, milyen sűrűn várható ez, érdemes- e kiiktatni (látok hirdetéseket, hogy kiszerelhető és szoftveresen kikapcsolható). Nem akarok gányolni egy gyári rendszerrel, csak kárt sem akarok okozni magamnak. HELP plííííz! Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
chitza Elküldve Október11, 2010 Megoszt Elküldve Október11, 2010 hát ezt nemtudom... végig kell számolni a kg/le arányt szerintem hasonló lehet Én csak annyit tudok mondani erre, hogy nekem most 1.4 turbós J-m van (benzines), korábban 1.6-os H-m volt, és alig érzek különbséget a kettő között (már azt illetően, hogy hogyan húznak). Az új Astra nagyon elhízott, ezért nem mondom, hogy gyenge az 1.4-es motor (A14NET) hozzá, de ha 1.8-hoz vagy szokva, akkor ne ezt vedd, mert csalódott leszel szerintem. Vagy menj el és próbáld ki valahol az 1.4-est, ha van, hogy össze tudd hasonlítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marczeeee Elküldve Október11, 2010 Megoszt Elküldve Október11, 2010 Szevasztok, van egy használtan vett, 2007 04. havi H Astra Caravánom, 1,3 cdti, részecskeszűrős. Elkezdett villogni az izzítást jelző lámpa, a szervizkönyv szerint zajlik a szűrő tisztitási folyamata, és menjek vele 40 KM/h- nál gyorsabban míg be nem fejeződik! Mentem 15 km-t, huzattam is , gurultam is de még mindig villog. A motor teljesítményén egyébként semmi változás nem érződik. Sok minden (rosszat) olvasni-hallani róla, ezért kérem szépen valaki hozzáértő vázolja fel legyen szíves, hogy pontosan mi a teendő vele, milyen sűrűn várható ez, érdemes- e kiiktatni (látok hirdetéseket, hogy kiszerelhető és szoftveresen kikapcsolható). Nem akarok gányolni egy gyári rendszerrel, csak kárt sem akarok okozni magamnak. HELP plííííz! Köszi Csak csatlakozni tudok koco-hoz, ha még mindig villog, akkor a legjobb ha kimész valami hosszú útra lámpák nélkül, és 3.-ban, egyenletes 2500-2700-as fordulaton tartva mész 10-20km-et (szervizben is rendszeresen ezt a gyógymódot szokták javasolni). Amúgy "örülj" hogy villog a lámpa és kommunikál az autó veled, az enyém (1.7-es) soha egy szót nem szól, még ha dugig van a szűrő, akkor sem. Vagy ha szól, az már hibalámpa... :) Ha a kocsi mutatja, akkor tényleg figyeld a fogyasztást, és ha nagyon megugrik, akkor tuti regenerál (nálam alapjárati 0,4-0,5L/h felmegy olyankor 3L/h köré). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Október11, 2010 Megoszt Elküldve Október11, 2010 Köszi nektek, ma kipróbálom, csak az a gáz hogy egyébként nem mennék ki a városból. De ennyit megér azt hiszem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sumi Elküldve Október11, 2010 Megoszt Elküldve Október11, 2010 Köszi nektek, ma kipróbálom, csak az a gáz hogy egyébként nem mennék ki a városból. De ennyit megér azt hiszem... igazából amennyit megtakarítasz ha ezzel rendbe jön abból sokszor mehetsz majd "csak úgy" városon kívűl :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Október11, 2010 Megoszt Elküldve Október11, 2010 Csak csatlakozni tudok koco-hoz, ha még mindig villog, akkor a legjobb ha kimész valami hosszú útra lámpák nélkül, és 3.-ban, egyenletes 2500-2700-as fordulaton tartva mész 10-20km-et (szervizben is rendszeresen ezt a gyógymódot szokták javasolni). Amúgy "örülj" hogy villog a lámpa és kommunikál az autó veled, az enyém (1.7-es) soha egy szót nem szól, még ha dugig van a szűrő, akkor sem. Vagy ha szól, az már hibalámpa... :) Ha a kocsi mutatja, akkor tényleg figyeld a fogyasztást, és ha nagyon megugrik, akkor tuti regenerál (nálam alapjárati 0,4-0,5L/h felmegy olyankor 3L/h köré). Na, most jöttem a "pernyeszórásből". Elmentem Szentlőrincig (13 km) meg vissza, már éppen kezdtem volna szentségelni hogy ez sem elég neki, és láss csodát elaludt az addig veszettül villogó lámpa. Szőval, kösz a tippet, nekem kellett 24 Km de ugy néz ki sikerült. Kérdés: ezt meddig csinálja bírja így csere nélkül? Pláne ahogy Koco irja, városban 800Km-enként...Hallottam már 120000-200000 Km -t is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbi007 Elküldve Október12, 2010 Megoszt Elküldve Október12, 2010 Sziasztok! Most regisztráltam az oldalra, szóval bocsi ha ezt a kérdést nem ide kellene feltennem:) Nem rég vásároltam egy 2005 évjáratú Opel Combo Tourt 1.7 cdti 100le, 77000 km, az autó esztétikai állapota azt mutatja hogy valósnak tünik sztem. Olyat csinál az autó hogy amikor hidegen inditok , beindul és 3-4 másodperc múlva elkezd ingadozni az alapjárat és leáll. Ilyenkor újra inditom és egy 1000 fordulaton 10 másodpercig járatom utánna nem áll le. Érdekes hogy melleg motornál nem csinálja, és izzítani is ízzit. Szerintetek mi lehet a hiba oka? Válaszotokat előre is köszi:) Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve Október12, 2010 Megoszt Elküldve Október12, 2010 EGR szelepet kéne tisztítani, majd egyszer cserélni! Sziasztok! Most regisztráltam az oldalra, szóval bocsi ha ezt a kérdést nem ide kellene feltennem:) Nem rég vásároltam egy 2005 évjáratú Opel Combo Tourt 1.7 cdti 100le, 77000 km, az autó esztétikai állapota azt mutatja hogy valósnak tünik sztem. Olyat csinál az autó hogy amikor hidegen inditok , beindul és 3-4 másodperc múlva elkezd ingadozni az alapjárat és leáll. Ilyenkor újra inditom és egy 1000 fordulaton 10 másodpercig járatom utánna nem áll le. Érdekes hogy melleg motornál nem csinálja, és izzítani is ízzit. Szerintetek mi lehet a hiba oka? Válaszotokat előre is köszi:) Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
koco Elküldve Október12, 2010 Megoszt Elküldve Október12, 2010 Örülök, hogy sikerült a tisztítás. Ha teheted, máskor ne várd meg, hogy villogjon a lámpa. Ez benne a furcsa egyébként: legyél környezetbarát, de ha tisztít, menj akkor is ha megérkeztél a célodhoz. Nagyon kevés infót tudtam gyűjteni a részecskeszűrő tartósságáról, de a rendszeres tisztításokkal a 150ekm elérhető. Sőt, egy autószerelésben jártas ismerősömnek vittek eldugult szűrőt (leállt a motor), és azt is meg lehetett menteni. Az is valahol 150ekm körül lehetett, az emberke azóta is megy vele. Hasonló ez, mint a katalizátor volt annak idején. Mindenki félt tőle, hogy többletfogyasztás, motorgyengülés, gyakori csere, sokba kerül. Ma pedig nincs autó nélküle. Szóval még egyszer: ha lehetőséged van rá, akkor ne várd meg a villogós tisztítást. Üdv Na, most jöttem a "pernyeszórásből". Elmentem Szentlőrincig (13 km) meg vissza, már éppen kezdtem volna szentségelni hogy ez sem elég neki, és láss csodát elaludt az addig veszettül villogó lámpa. Szőval, kösz a tippet, nekem kellett 24 Km de ugy néz ki sikerült. Kérdés: ezt meddig csinálja bírja így csere nélkül? Pláne ahogy Koco irja, városban 800Km-enként...Hallottam már 120000-200000 Km -t is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rob77 Elküldve Október16, 2010 Megoszt Elküldve Október16, 2010 Sziasztok! Új vagyok itt van egy 3 éves Astra H 1.7 CDTi (Z17DTR), autóban 38 000 km van és a következő lenne a problémám, az autó szinte minden inditásnál alapjáraton hulámzik a motorja ha fel pörgetem a motorját akkor utána az alapjárat szépen kisimul világit a müszerfalon a szerviz kulcsos kis autó ikon, elvittem szervizbe ott azt olvasták ki hogy izitó gyertya relé egy izító gyerty a rossz volt azt kicserélték amugy az autó menet teljesitménye nem csökent menet közben nem rángat lehet hogy az AGR szelep bohockódik? Ha valaki tud kérem adjon tanácsot! Segitségeteket elöre is kösszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Motley70 Elküldve Október16, 2010 Megoszt Elküldve Október16, 2010 Sziasztok, Segitségeteket szeretném kérni,van egy 2004-es h astrám Z16XEP folyamatosan ég a motorhibajelzőm, volt már kódolvasás, a hiba 30000,30100,30200,30300,30400,és 31400,azt mondták vagy gyertya vagy trafo, mondom ######a,gyertya csere,kód ki, hiba nincs,20km után lámpa megint ég,megint kód ki olvasás, hiba ugyanaz,trafo csere, kód kiüt,15-20km után hiba megint ugyanaz. Nemtudom hogy mi a bánatot csináljak vele azt mondta a helyi spiler ahol lakom,hogy lehet EGR szelep,vezérlőegység,sőt akár hengerfejes is lehet,na kész voltam hozzáteszem nem értek hozzá,légyszives mondjatok valamit ti mit gondoltok,előre is köszi üdv Motley Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabb Elküldve Október16, 2010 Megoszt Elküldve Október16, 2010 Sziasztok, Segitségeteket szeretném kérni,van egy 2004-es h astrám Z16XEP folyamatosan ég a motorhibajelzőm, volt már kódolvasás, a hiba 30000,30100,30200,30300,30400,és 31400,azt mondták vagy gyertya vagy trafo, mondom ######a,gyertya csere,kód ki, hiba nincs,20km után lámpa megint ég,megint kód ki olvasás, hiba ugyanaz,trafo csere, kód kiüt,15-20km után hiba megint ugyanaz. Nemtudom hogy mi a bánatot csináljak vele azt mondta a helyi spiler ahol lakom,hogy lehet EGR szelep,vezérlőegység,sőt akár hengerfejes is lehet,na kész voltam hozzáteszem nem értek hozzá,légyszives mondjatok valamit ti mit gondoltok,előre is köszi üdv Motley Igaza volt a helyi spilernek, ez lehet mind a 3 probléma. Oszcilloszkóppal ki lehet zárni a vezérlőegységet, takarítással az EGR szelepet, de sajna szokott szorulni a kipufogó szelepük, ami csak a hengerfej levételével javítható. Mindenesetre próbáld ki, hogy kb 10 liter benzinhez hozzáöntesz égéstér tisztító adalékot és utána ami a csövön kifér... Ha megjavul, akkor örülsz, ha nem akkor tudod mi van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Motley70 Elküldve Október16, 2010 Megoszt Elküldve Október16, 2010 Köszönöm szépen kiprobálom,aztán meglátjuk,majd jövök és mondom a végeredményt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Október16, 2010 Megoszt Elküldve Október16, 2010 Örülök, hogy sikerült a tisztítás. Ha teheted, máskor ne várd meg, hogy villogjon a lámpa. Ez benne a furcsa egyébként: legyél környezetbarát, de ha tisztít, menj akkor is ha megérkeztél a célodhoz. Nagyon kevés infót tudtam gyűjteni a részecskeszűrő tartósságáról, de a rendszeres tisztításokkal a 150ekm elérhető. Sőt, egy autószerelésben jártas ismerősömnek vittek eldugult szűrőt (leállt a motor), és azt is meg lehetett menteni. Az is valahol 150ekm körül lehetett, az emberke azóta is megy vele. Hasonló ez, mint a katalizátor volt annak idején. Mindenki félt tőle, hogy többletfogyasztás, motorgyengülés, gyakori csere, sokba kerül. Ma pedig nincs autó nélküle. Szóval még egyszer: ha lehetőséged van rá, akkor ne várd meg a villogós tisztítást. Üdv Szeva koco oké, értem én hogy ne várjam meg a villogást. Na de akkor mi a francot csináljak?? Hiszen csak használom ahogy kell és gyűlnek a KM-k!! A pill. fogyi megnövekedés tisztitáskor mint figyelmeztető jel világos, de mi egyebet tehetek én? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marczeeee Elküldve Október17, 2010 Megoszt Elküldve Október17, 2010 Szeva koco oké, értem én hogy ne várjam meg a villogást. Na de akkor mi a francot csináljak?? Hiszen csak használom ahogy kell és gyűlnek a KM-k!! A pill. fogyi megnövekedés tisztitáskor mint figyelmeztető jel világos, de mi egyebet tehetek én? Igazából nem sokat, figyeled hogy mikor regenerál, és akkor nem állítod le. Sokkal több tennivaló nincs is vele, meg hajtani kell az autót, egy kis pörgetés a dízelnek sem árt... :) Igazából a részecskeszűrő legnagyobb ellensége a sok városi használat, az tudja a legkönnyebben megölni. Na meg az, ha az embernek fogalma nincs arról, hogy van ilyen az autójában (mint az én autóm előző tulaja... :D ). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Motley70 Elküldve November1, 2010 Megoszt Elküldve November1, 2010 na leszedték a hengerfejet elméletileg az volt a baj hogy a szelepek szorulnak vagy mi:) holnap minden kiderül Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve November3, 2010 Megoszt Elküldve November3, 2010 Sziasztok! 1400-ás kód és persze világit a motorjel,ez elvileg EGR szelep probléma. Bár kód táblázat szerint 0400 az EGR szelep probléma kódja, akkor mi ez a másik kód? Segítségeteket előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts