gabb Elküldve Április9, 2010 Elküldve Április9, 2010 CaliBalu írta: Köszi a listát. Tehát akkor ezekkel kell komolyabban foglalkozni: ECN 227911 Rés érzékelése a beömlő levegő rendszeren ECN 38008 Izzítógyertya/fűtőáramkör funkció-rendellenesség ECN 110963 Örvénylés vezérlőelem működési zavar A középsőnél gondolom gyertyacsere a megoldás. A másik kettőnél merre érdemes elindulni? Mit érdemes megnézni? Amúgy érdekes de ma este melóhelyről hazafelé annak ellenére hogy ugyanúgy égett a kis ikon, a kocsi ment mint a vihar, hibátlanul húz ahol kell... Balu P2279- Ezt bagyon magyarázni nem kell. Átnézni a szívórendszert: légszűrőház, csövek, bilincsek, csatlakozások, coolerhűtő, gumicsövek, magyarul valahol falsot szív. P380- Vagy gyertya, vagy izzítórelé, vezetékszakadás, zárlat, kontakt hiba. P1109- Folytószelep helyzetérzékelő, itt inkább méregetni kéne értékeket, szerintem először megnézni a kontaktot a csatlakozónál+kitakarítani a fogytószelep házat. Gabb
csaba77 Elküldve Április13, 2010 Elküldve Április13, 2010 egy ismerősömnek van egy 2004-es évjárató 1,4-es motorral ellátott verziója. Azt modja néha-néha felvillan a kis lamda szonda ikon a muszerfalon. valakinek van otlete mi lehet a baj? koszi
galore Elküldve Április13, 2010 Elküldve Április13, 2010 Sziasztok! Egy 2007-es 1.6 os benzines astrát vásároltam,utólagos gáz-szettel.A problémám az,hogy nem "húz" az autó.Szépen jár a motorja,csak gyorsulni nem gyorsul...:-( Elmentem megnézetni autóvillamosággi szerelővel,aki a rádugott kütyü kiolvasása után a "szívócsőhossz változás állító" hibáját olvasta ki,majd egy opelos technikus konzultálását követően lehervasztotta a jókedvet az arcomról:új ára ennek az alkatrésznek 170 000.:-( Az új eszköz beszerelése után meg még át is kell programozni értékeket,amik alapján ez a szabályzó működik. Benzineseknél olyan 100e km körül jelentkezni szokott állítólag,az enyémben 64e van,de mivel gázos, elképzelhető hogy amiatt jött elő korábban. Tudtok erre valamit mondani? Lehet ezt az alaktrészt javítani? Mit is csinál ez tulajdonképpen? Kösz a válaszokat előre is! üdv!
uhuhu Elküldve Április15, 2010 Elküldve Április15, 2010 twinport szeleped halt meg, sajnos kuka. valahogy mostanában ilyen idők vannak, mi 2 autó twinport szelének a hibáját tártuk fel ma....
uhuhu Elküldve Április15, 2010 Elküldve Április15, 2010 csaba77 írta: egy ismerősömnek van egy 2004-es évjárató 1,4-es motorral ellátott verziója. Azt modja néha-néha felvillan a kis lamda szonda ikon a muszerfalon. valakinek van otlete mi lehet a baj? koszi ilyen kontrollámpa nincs. müszerre kell akasztani a vasat....
csaba77 Elküldve Április15, 2010 Elküldve Április15, 2010 uhuhu írta: ilyen kontrollámpa nincs. müszerre kell akasztani a vasat.... a kis motor ikon villan fel többször is...már rádugták gépre, de nem tudtak kiszedni belőle semmit..
uhuhu Elküldve Április15, 2010 Elküldve Április15, 2010 akkor rossz helyre vitted. vidd értelmes helyre akik értenek hozzá. ha égett a lámpa akkor van tárolt hiba a computerbe. az a motorkontrol lámpa.
galore Elküldve Április15, 2010 Elküldve Április15, 2010 uhuhu írta: twinport szeleped halt meg, sajnos kuka. valahogy mostanában ilyen idők vannak, mi 2 autó twinport szelének a hibáját tártuk fel ma.... Bocs,maki vagyok a témához, ezt nekem írtad?
galore Elküldve Április16, 2010 Elküldve Április16, 2010 uhuhu írta: aha :) Kösz a választ! És akkor amit az én szerelőm mondott a szívőcsohossz-állítóról, (a hiba kiolvasásakor is az volt a gépén,mindkétszer), az nem igazán a helyes diagnózis? Van valami köze a twinport-szelepnek a szívócsőhossz-állításhoz? Ezt a twinport-szelepet hogyé adják? És ebből hány kell? Ha tudnál új és bontott árat hozzávetőlegesen, azt is nagyon megköszönném Bocs még egyszer a hülye kérdésekért, de sajnos az autókhoz nem nagyon nem értek...:-( Kösz és üdv! ;-)
uhuhu Elküldve Április16, 2010 Elküldve Április16, 2010 galore írta: Kösz a választ! És akkor amit az én szerelőm mondott a szívőcsohossz-állítóról, (a hiba kiolvasásakor is az volt a gépén,mindkétszer), az nem igazán a helyes diagnózis? Van valami köze a twinport-szelepnek a szívócsőhossz-állításhoz? Ezt a twinport-szelepet hogyé adják? És ebből hány kell? Ha tudnál új és bontott árat hozzávetőlegesen, azt is nagyon megköszönném Bocs még egyszer a hülye kérdésekért, de sajnos az autókhoz nem nagyon nem értek...:-( Kösz és üdv! ;-) bontott olyan 100 körül, az új olyan 160.180 körül. de ugyanaz amit a szerelőd mondott, csak máképp hivják..... 1 darab van belőle :)
maci26 Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 Sziasztok! H astra vásárlása előtt állok, mindenképpen DIESEL -re gondoltam. Kinéztem egy 1.7 cdti-t csak abban nem vagyok biztos, hogy hány lóerős, ill. oda van írva de lehet, hogy tévesen. Az autó 2007 márciusi kiadás 5 sebességes CARAVÁN és a CDTI felirat minden betűje króm szinü,nézegettem a használtautó.hu-t és ott páran 80 lóerőt írnak,valaki meg 100-at. Annyit tudok,hogy a CDTI-ből a piros TI az 100 lovas. A kérdésem az,hogy a króm szinű TI jelölésübe is raktak 100 lovas mocit vagy csak a 80 lovast? Segítségeteket előre is köszönöm.
gabb Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 maci26 írta: Sziasztok! H astra vásárlása előtt állok, mindenképpen DIESEL -re gondoltam. Kinéztem egy 1.7 cdti-t csak abban nem vagyok biztos, hogy hány lóerős, ill. oda van írva de lehet, hogy tévesen. Az autó 2007 márciusi kiadás 5 sebességes CARAVÁN és a CDTI felirat minden betűje króm szinü,nézegettem a használtautó.hu-t és ott páran 80 lóerőt írnak,valaki meg 100-at. Annyit tudok,hogy a CDTI-ből a piros TI az 100 lovas. A kérdésem az,hogy a króm szinű TI jelölésübe is raktak 100 lovas mocit vagy csak a 80 lovast? Segítségeteket előre is köszönöm. Nekem piros TI betűm van és 100 lovas, de ez nem jelent semmit, a legbiztosabb, ha kérdezel egy motorkódot, abból kiderül. Z17DTL-80LE Z17DTH-101LE Z17DTJ-110LE
maci26 Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 gabb írta: Nekem piros TI betűm van és 100 lovas, de ez nem jelent semmit, a legbiztosabb, ha kérdezel egy motorkódot, abból kiderül. Z17DTL-80LE Z17DTH-101LE Z17DTJ-110LE Köszi a segítséget gabb. Nem kötekedni akarok de ha a forgalmiba tévesen 101 le van írva akkor ő automatikusan a Z17DTH-t fogja odaírni motorkódnak, nincs magán a motorblokkon valami kód vagy valami felirat amiből egyértelműen kiderül, hogy hány lovas?
uhuhu Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 gabb írta: Nekem piros TI betűm van és 100 lovas, de ez nem jelent semmit, a legbiztosabb, ha kérdezel egy motorkódot, abból kiderül. Z17DTL-80LE Z17DTH-101LE Z17DTJ-110LE Z17DTR 125 LE
gabb Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 uhuhu írta: Z17DTR 125 LE Így teljes! Köszi a kiegészítést!
Oszt Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 uhuhu írta: Z17DTR 125 LE Ez biztos?? Mert én 110 lovasnak vettem a vasat, de a motorszámom Z17DTR-el kezdődik. Akkor ez most 125 lovas, csak el van írva a kilowatt a forgalmiban 81-nek?
maci26 Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 Oszt írta: Ez biztos?? Mert én 110 lovasnak vettem a vasat, de a motorszámom Z17DTR-el kezdődik. Akkor ez most 125 lovas, csak el van írva a kilowatt a forgalmiban 81-nek? Örülj neki kevesebbet kell fizetned :) Éppen ezért érdekel engem is a jelölés,hogy feleslegesen ne fizessek a teljesítmény után többet mint amennyi valójában a KW/LE :)
gabb Elküldve Április19, 2010 Elküldve Április19, 2010 maci26 írta: Örülj neki kevesebbet kell fizetned :) Éppen ezért érdekel engem is a jelölés,hogy feleslegesen ne fizessek a teljesítmény után többet mint amennyi valójában a KW/LE :) Akkor le kell olvasni a motorról a motorkódot, az tuti. Egyébként a központi nyilvántartásban nem az ügyintézők találják ki, hogy hány LE-s a motor, hanem a motorkód határozza meg.
Oszt Elküldve Április23, 2010 Elküldve Április23, 2010 gabb írta: Akkor le kell olvasni a motorról a motorkódot, az tuti. Egyébként a központi nyilvántartásban nem az ügyintézők találják ki, hogy hány LE-s a motor, hanem a motorkód határozza meg. Sikerült közben rájönnöm, hogy elírták a forgalmimban a motorszám elejét. Szerintetek lehet ebből gondom még később? Csak mert engem nem zavar, főleg hogy tudom a frankót ha esetleg alkatrészt kéne vennem vagy ilyesmi. Mellesleg sikerült lezavarni vele egy 1100 km-es túrát 5.2-es átlaggal. :)
kissj Elküldve Április25, 2010 Elküldve Április25, 2010 Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy Asta H diesel motorjai közül melyek a részecskeszűrősek? Te hát pl arra gondolok, hogy Fordnál az 1.6 90LE-s az nem de a 110LE-s már részecskeszűrős és ha jól tudom 120.000-nél cserélni kell ami nem olcsó mulatság. Mert ha Opelnél is így van hogy mondjuk az 1.7 100LE-s nem de a 110LE-s olyan akkor inkább a gyengébbet nézem.
pusher Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 kissj írta: Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy Asta H diesel motorjai közül melyek a részecskeszűrősek? Te hát pl arra gondolok, hogy Fordnál az 1.6 90LE-s az nem de a 110LE-s már részecskeszűrős és ha jól tudom 120.000-nél cserélni kell ami nem olcsó mulatság. Mert ha Opelnél is így van hogy mondjuk az 1.7 100LE-s nem de a 110LE-s olyan akkor inkább a gyengébbet nézem. Hy. nekem 100lovas van, de abban nincsen, nem tudom, hogy az erösebbikben van e, de úgy tom, hogy az 1.9esekbe van. Nem biztos, hogy cserélni kell 120ezrenként, elvileg kiégeti magát automatikusan.
csaba66 Elküldve Április27, 2010 Elküldve Április27, 2010 pusher írta: Hy. nekem 100lovas van, de abban nincsen, nem tudom, hogy az erösebbikben van e, de úgy tom, hogy az 1.9esekbe van. Nem biztos, hogy cserélni kell 120ezrenként, elvileg kiégeti magát automatikusan. Lehet, hogy bizonyos ujabb motorokhoz automatikusan jar, de korabban rendelheto extra volt, igy a motor tipusabol nem egyertelmu, hogy van-e.
Tomoty Elküldve Április28, 2010 Elküldve Április28, 2010 Sziasztok! Szóval AstraH-ban sehogy nem lehet benzinszűrőt cserélni??? Át akartam állni etanolra, de ha nem lehet, akkor hagyom az egészet...
galore Elküldve Április28, 2010 Elküldve Április28, 2010 uhuhu írta: bontott olyan 100 körül, az új olyan 160.180 körül. de ugyanaz amit a szerelőd mondott, csak máképp hivják..... 1 darab van belőle :) Bocs,hogy megint ezzel zaklatlak,csak próbálom kinyomozni,hogy mi is kell az autómba... Az egyik szervizben azt az információt kaptam, hogy az 5850176 cikkszámú (szívócsonk) alakatrész,ami elromolhatott az elmondottak alapján, ez egyben tartalmazza a szívócsövet és a twinport-szelepet,de ennek ára elmarad a 180e től,azaz kb 100 000 Ft(szervizenként változó) Egyik helyen még azt mondták,h nem biztos,h nekem egyben kell megvennem, mert a szívócsonk tartalmaz egy vákumdobozt,ami külön is megvásárolható, ennek ára ~80 000 Ft, és egy vezérlőszelepet elektronikával, ára 6450 Ft...Ez a szerviz még csak ilyen vezérlőszelepet cserélt... Namost innentől lesz gyanús a dolog,h akkor nekem miért is mondanak 180 000,ahogy Te is? Nem jó alkatrészt nézünk?Ebben a témában nem találtak ilyen áru alkatrészt,csak azt,amit fentebb is írtam. Fel tudnál Te vagy valaki más világosítani,hogy itt milyen alkatrészről van szó,netán cikkszámot is tudna? Kösz!!!
Recommended Posts