gabb Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 sebesség jeladó kódja, gyakorlatilag nincsen olyan H amelyik ne dobálná néha... ha nem villan fel az ABS lámpája akkor ne foglalkozz vele, nincsen jelentősége... ez az egyetlen hibakód van tárolva? akkor nézd meg azonnal amikor felgyullad a villáskulcs, kell ott még lennie másnak is, max eldobja ha egy ideig nem érzékeli a hibát újra... a fogyasztás nagyon lábfüggő dolog, először a villáskulcs okát kéne kiderítened - természetesen sw frissítést csinálnak bármelyik szervízben ~5e-es nagyságrendért, de valszeg ez nem oldja meg a kulcskérdést Akkor kellene kiolvasni a hibát, ha világít? Tartósan 3000/140-nél világít csak, ha leveszem a gázról a lábam és motorfék, akkor elalszik. Ja és ameddig világít, addig semmi erő nincs benne, amint elalszik akkor fetámad és megy! Link to comment Megosztás: More sharing options...
akzo Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 Akkor kellene kiolvasni a hibát, ha világít? Tartósan 3000/140-nél világít csak, ha leveszem a gázról a lábam és motorfék, akkor elalszik. Ja és ameddig világít, addig semmi erő nincs benne, amint elalszik akkor fetámad és megy! Élmény lehet előzésnél:S Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPeter Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 Akkor kellene kiolvasni a hibát, ha világít? Tartósan 3000/140-nél világít csak, ha leveszem a gázról a lábam és motorfék, akkor elalszik. Ja és ameddig világít, addig semmi erő nincs benne, amint elalszik akkor fetámad és megy! ismerős a dolog, amikor az EGR-t teljesen lefalaztam, akkor meleg motornál autópályán egyszercsak villáskulcs, tempomat eldob, max fordulatszám 3000-re korlátozódik és még azon belül is erőtlenné válik - már amennyire a 80 pacin lehet még faragni :lol: úgy gondoltam, hogy amikor beugrik a kulcs, akkor állj félre és nézd meg van e valami - 140-nél a motor leállítás + satufék + gázpedál + kulcs elfordítás nem túl biztonságos művelet :) esetleg valami gyanús zaj? a 7L ilyen hidegben városban sztem egyáltalán nem rossz! ezek az isuzu-k bizony szeretnek enni... én többnyire eléggé kigyorsítósan, nem túl gazdaságosan szoktam közlekedni, és ha tiszta város lenne sztem 8 körül lenne a fogyasztás... ha éppen csak fehérvárra mászkálok pályán (110-120), minimális a helyi városi közlekedés akkor nyáron 5.0-5.5, télen 5.5-6 között szokott alakulni, ha van benne sok város is akkor 6.5-7L simán befigyel... idáig a rekord legmagasabb 7.8 volt (valós kiszámolt, nem a csaló computer adata) sok sok hajtós várossal, a legalacsonyabb meg görögország felé a szerb autópályán egyenletes guruló tempomat 120 + légkondi mellett 4.7L volt - mindennapos használatban a hivatalos fogyasztási adat csak álom :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabb Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 esetleg valami gyanús zaj? Semmi gyanús zajt nem vettem észre, egyszerűen ha kivillan a kulcs elmegy minden erő. EGR szelep nem csinálhat ilyet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabb Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 a 7L ilyen hidegben városban sztem egyáltalán nem rossz! ezek az isuzu-k bizony szeretnek enni... én többnyire eléggé kigyorsítósan, nem túl gazdaságosan szoktam közlekedni, és ha tiszta város lenne sztem 8 körül lenne a fogyasztás... ha éppen csak fehérvárra mászkálok pályán (110-120), minimális a helyi városi közlekedés akkor nyáron 5.0-5.5, télen 5.5-6 között szokott alakulni, ha van benne sok város is akkor 6.5-7L simán befigyel... idáig a rekord legmagasabb 7.8 volt (valós kiszámolt, nem a csaló computer adata) sok sok hajtós várossal, a legalacsonyabb meg görögország felé a szerb autópályán egyenletes guruló tempomat 120 + légkondi mellett 4.7L volt - mindennapos használatban a hivatalos fogyasztási adat csak álom :blush: Tegnap megvolt az első telitank, ma estére 200km van benne, aminek fele országút 110-120 km/h, fele város, és 3/4-et mutat az óra. A BC 5,4-et mutat. Szerintem lefelé csal! Link to comment Megosztás: More sharing options...
HuOrso Elküldve Február26, 2009 Megoszt Elküldve Február26, 2009 Sziasztok! Mennyire normális dolog az egy 2004-es, 1,4 benzines H astratól, hogy 120km/h sebességnél 4000fordulatszám társul!?!?!? Link to comment Megosztás: More sharing options...
akzo Elküldve Február26, 2009 Megoszt Elküldve Február26, 2009 Sziasztok! Mennyire normális dolog az egy 2004-es, 1,4 benzines H astratól, hogy 120km/h sebességnél 4000fordulatszám társul!?!?!? Hát ezek szerint annak még rövidebbek az áttételei,mint az 1.6-osomnak (annak ugyanez 140-nél,viszont már 50-től óvatosan használható az ötös) Ráadásul a kocsi zabál,ha tovább tolja neki az ember (140-nél 6lityi, 170körül 9lityi felett...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február27, 2009 Megoszt Elküldve Február27, 2009 Sziasztok! Mennyire normális dolog az egy 2004-es, 1,4 benzines H astratól, hogy 120km/h sebességnél 4000fordulatszám társul!?!?!? kis motor - rövid váltó. az asszony 1-4 ese is 130 nál 4000 forog, amig az enyém 140 nél forog 4000 pedig az enyémbe van a rövid sportváltó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPeter Elküldve Február27, 2009 Megoszt Elküldve Február27, 2009 Tegnap megvolt az első telitank, ma estére 200km van benne, aminek fele országút 110-120 km/h, fele város, és 3/4-et mutat az óra. A BC 5,4-et mutat. Szerintem lefelé csal! az enyém is nagyon csal, és még csak nem is következetesen... van hogy csak fél, de van amikor bő 1 literrel optimistább a valóságnál :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pusher Elküldve Február27, 2009 Megoszt Elküldve Február27, 2009 sziszatok! Nekem egy olyan problémám lenne, hogy nyikorog az ékszijam és foggalmam sincs mi baja is van! cseréltem már vezetőgörgöt a feszitő rendben van, szijat is vettem! a szerelö srác a klimára gyanakszik mert amikor bekapcsoljuk megváltozik egy kicsit a hangja a nyekergésnek! valakinek valami tapasztalat/ ötlet! jól jönne mert nem akarok minden kicserélni...:blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPeter Elküldve Február27, 2009 Megoszt Elküldve Február27, 2009 sziszatok! Nekem egy olyan problémám lenne, hogy nyikorog az ékszijam és foggalmam sincs mi baja is van! cseréltem már vezetőgörgöt a feszitő rendben van, szijat is vettem! a szerelö srác a klimára gyanakszik mert amikor bekapcsoljuk megváltozik egy kicsit a hangja a nyekergésnek! valakinek valami tapasztalat/ ötlet! jól jönne mert nem akarok minden kicserélni...:blush: az enyémnek is van egy kis gyanús hangja - de nem csoda, csak ékszíjat cseréltem rajta legutóbb - valszeg gyenge a feszítő rugója, azt kéne cserélni Link to comment Megosztás: More sharing options...
pusher Elküldve Február28, 2009 Megoszt Elküldve Február28, 2009 az enyémnek is van egy kis gyanús hangja - de nem csoda, csak ékszíjat cseréltem rajta legutóbb - valszeg gyenge a feszítő rugója, azt kéne cserélni elvileg megnéztük a feszítőt és semmi baja nincs a szerelöm szerint! ö szerinte inkább a klimából jön a hang! bár ezt lehet csak azért mondja hogy költsem a pénzem nála.... fujkáltuk VD40nel a klimát de épp, hogy megváltozott a nyekergés... inkább ha a feszitöre fujtuk akkor kezdtet abbahagyni a hangját, de a szíj sima felére fujtuk és nem a bordásra!!!!! jah és azért gondolkozunk a klimán mert ezen nincs kupling ezáltal egyfolytába megy a klima ami 165ezer km alatt lehet elkopott! pluszba az is rátesz, hogy amikor már üzemmeleg a motor és bekapcsoljuk a klimát alapjáraton elhalgat a nyekergés! de mindig ott a de...:blush: bekapcsolt klimánál megnö a szíj terhelése ezáltal jobban feszül és megszünik a szíjcsuszás!(ez az én véleményem) ! jól jönne egy pár tipp még ha van egyáltalán! elöre is köszi! amugy 1.7cdti isuzu motoros az astram! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vizsgyi Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 Sziasztok, Az utóbbi napokban vettem észre hogy a kocsi bal elejében olyan hangot hallok mintha surlódna tompán valami. Azon kívűl kicsit olyan dízeles hangja van. Pedig 1.4 benzin. Lehet hogy csak a lánc zörgése de gőzöm sincs. Egy másik észrevétel hogy 2500 fölött ha visszaveszem a gázt akkor motorfék mellet ismétcsak valami sistergést hallok amit nem tudok mihez kötni, de 2500 alatt azonnal megszűnik. Valakinek valami hasonló tapasztalata vagy észrevétele? Holnap megyek vele olajcserére. Remélem tudnak rá valamit mondani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PoviCsabi Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 elvileg megnéztük a feszítőt és semmi baja nincs a szerelöm szerint! ö szerinte inkább a klimából jön a hang! bár ezt lehet csak azért mondja hogy költsem a pénzem nála.... fujkáltuk VD40nel a klimát de épp, hogy megváltozott a nyekergés... inkább ha a feszitöre fujtuk akkor kezdtet abbahagyni a hangját, de a szíj sima felére fujtuk és nem a bordásra!!!!! jah és azért gondolkozunk a klimán mert ezen nincs kupling ezáltal egyfolytába megy a klima ami 165ezer km alatt lehet elkopott! pluszba az is rátesz, hogy amikor már üzemmeleg a motor és bekapcsoljuk a klimát alapjáraton elhalgat a nyekergés! de mindig ott a de...:huh: bekapcsolt klimánál megnö a szíj terhelése ezáltal jobban feszül és megszünik a szíjcsuszás!(ez az én véleményem) ! jól jönne egy pár tipp még ha van egyáltalán! elöre is köszi! amugy 1.7cdti isuzu motoros az astram! Az automata feszítőn úgy látni a legjobban hogy kezd kilenni, hogy picit (vagy nagyon) ugrál. Én most cseréltem az enyémen (szintén 1.7 cdti). iszonyatos különbség volt hogy az újat szinte alig bírtam visszafeszíteni, míg a régit csuklóból. Pedig nekem még csak nagyon enyhén ugrált. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pusher Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 Az automata feszítőn úgy látni a legjobban hogy kezd kilenni, hogy picit (vagy nagyon) ugrál. Én most cseréltem az enyémen (szintén 1.7 cdti). iszonyatos különbség volt hogy az újat szinte alig bírtam visszafeszíteni, míg a régit csuklóból. Pedig nekem még csak nagyon enyhén ugrált. értem mire gondolsz, de az én feszitömet viszonylag nehéz mozgatni, de most vettem egy másik szijjat! gates szij elvileg most ezzel nem csinálja... bár mikor legutoljára szijjat cseréltem kb kiértem vele olaszba és mintha nem is cseréltem volna! azért köszi a segítségeket! peace Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bukfenc Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 Sziasztok! Párommal elhatároztuk,hogy szeretnénk venni egy astra H 1.7 cdti.101 lovasat2005,2006 évjáratú autót.(A mostani 1.7dti kicsit gyengének bizonyul és tepomat sincs benne,hosszútávon nem nyerő.)-de teljesen megvagyunk vele elégedve-jó kocsi :) Kérdésem a következő:1.7cdti 82le és 101le között mi a külömbség(persze a lóerőn és nyomatékon kívül)? Mit kell tudni róluk?Minden érdekel!!! Tanácstalanok vagyunk :huh: -vagy inkább szemezgessünk audi A4-el-ez a másik variáns,bár egy kicsit húzósabb az ára. Köszi a válaszotokat!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bukfenc Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 Sziasztok! 2 kérdésem lenne eddig 2x vettem észre (6000km óta vagyok H Astra boldog tulaja,használt autóval), hogy menet közbe leesik a kijelzőn 0-ra a fszám is és a sebesség is DE semmi változást nem érzek/hallok. Nem áll le a motor, nem szünik meg semmi. Láttatok már ilyen jelenséget? egy pillanat az egész! Először azt hittem fáradt vagyok és behaluztam, de a napokba megint előjött ez a jelenség és friss voltam. másik pedig, hogy most ebbe a jó fűtős időbe, azt vettem észre, hogy baromira büdös van ha fűtök. Nem égett és nem "motor" szag , hanem vmi kegyetlen nem is tudom mi. mintha rohadna vagy bomlana vmi. bemászhatott volna vmi állatka? ránézésre nem látni semmit. Szia! Nem tudom,hogy megoldódot a problémád az autóval vagy sem. Ha nem leírom az én tapasztalatomat.Nekem is hasonlót csinált az autóm(nem H astra,csak G :) ,de aranyos :D ) Nekem is olyan volt a hibajalenségem,hogy a fordulatszámmérő és a kilométeróra vacakolt(ugrált fel-le,ja és közben az ABS visszajelző ilyenkor mindíg világított).A motor hagján és teljesítményén nem volt észrevehető semmi. A hiba okozója az ABS jeladója volt az első keréknél(a vezetékem meg volt gányolva-elég gányul nézett ki) Ezzel a hiba is megszűnt :lol: -pedig nem vagyok autószerelő,csak műszerész :D Ez (szerintem kontakthiba)olyan szinten megbolondította a fedélzetit,hogy én sem akartam elhinni,hogy ilyen problémát tud produkálni. Ez sajnos a mai autóknak(elektromos technológiáknak köszönhetően) az átkuk.Mindent-minden figyel,jelez tök gáz sajna,de ez van :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dobo Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 Sziasztok! Bocs, hogy ide irok, Opel Zafira B-m van, de gondolom a hibakodok azonosak. Az OP-COM teszter a kovetkezo kodokat adja ki: PO704-58 < Unknown DTC> C1550-36 Replace Electronic Control Unit (ECU) es nem mukodik a tempomat-om. Szerintetek tenyleg ki kell cserelni a vezerlo egyseget? A "Diesel particular filter saturation 104 % nem tul sok? Ilyenkor ki kell huzatni a kocsit alacsony fordulatszamon? Koszi a valaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Sziasztok! Bocs, hogy ide irok, Opel Zafira B-m van, de gondolom a hibakodok azonosak. Az OP-COM teszter a kovetkezo kodokat adja ki: PO704-58 < Unknown DTC> C1550-36 Replace Electronic Control Unit (ECU) es nem mukodik a tempomat-om. Szerintetek tenyleg ki kell cserelni a vezerlo egyseget? A "Diesel particular filter saturation 104 % nem tul sok? Ilyenkor ki kell huzatni a kocsit alacsony fordulatszamon? Koszi a valaszokat! de, túltelitett a részecskeszürőd. ki kell huzatni de nem alacsony, inkább magas fordulaton 10-15 perc folyamatos menettel autópáűlyán... Link to comment Megosztás: More sharing options...
dobo Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 Koszi a valaszt UHUHU! Ma kihuzattam a kocsit, kb negyszaz kilometert mentem, ebbol legalabb 100 km-t 3000-es fordulaton. Este lekerdeztem az adatokat, a telitettseg ugyancsak 104 %-ot mutat. Ilyen nagy telitettsegnel mar nem menne az ontisztitas? Vagy tenyleg rossz a kozponti egyseg? (ECU) Vagy ki van kapcsolva a reszecskeszuro figyelese? Az is gyanus hogy a szamitogep szerint meg sohasem volt ontisztito ciklus (az utolso tisztitastol eltelt kilometerek szama megegyezik az osszes futott kilometerrel). Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 nem, de neked nincs bajod az autóval? nem világit a motorkontrol , és nincs néha turbod? 104 nél szerintem még tisztitania kellene magát. nem villog az izzitáslámád? nem írja ki hogy insp 0 ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa1970 Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 sziasztok van egy isuzumotoros g astrám ami reggel és ha meleg a motor elindul de ha áll egy órát már nemakar indulni. a szerelő is csak tapogatta de nem tudott semmi értelmeset mondani. ha valakinek van valami ötlete nagyonszépen megköszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
dobo Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 A kocsi nem jelez ki semmi hibat, azonkivul hogy nem megy a tempomat. Elmentem egy szervizbe ahol egy komolyab teszterrel lemertek a kocsit. A hibauzenetet ugyanazok, kivetel az ECU. -Rossz a kuplungpedal-erzekelo, ezert nem mukodik a tempomat. Nem tudom ez hol helyezkedik el, mindjart a pedal alatt?. Ez egy kapcsolo, esetleg lehet javitani, vagy ki kell cserelni? Nehez kicserelni? - A dizel reszecskeszurore azt mondtak azzal semmi baj, ha a kocsi jol megy es nem jelez ki semmit a panelen. A 104 %-ra azt mondtak szerintuk a mertekegyseggel lehet baj, es lehet hogy csak 10,4 %-ot jelent. A reszecskeszurorol meg egy adatot ad a program, valami 5,3-as arany a szuro elott es utan, azt mondtak az nagyon jo. Mindenesetre, el kell menjek egy Opel szakszervizbe is hogy megnyugodjak Link to comment Megosztás: More sharing options...
vapega Elküldve Március10, 2009 Megoszt Elküldve Március10, 2009 A kocsi nem jelez ki semmi hibat, azonkivul hogy nem megy a tempomat. Elmentem egy szervizbe ahol egy komolyab teszterrel lemertek a kocsit. A hibauzenetet ugyanazok, kivetel az ECU. -Rossz a kuplungpedal-erzekelo, ezert nem mukodik a tempomat. Nem tudom ez hol helyezkedik el, mindjart a pedal alatt?. Ez egy kapcsolo, esetleg lehet javitani, vagy ki kell cserelni? Nehez kicserelni? - A dizel reszecskeszurore azt mondtak azzal semmi baj, ha a kocsi jol megy es nem jelez ki semmit a panelen. A 104 %-ra azt mondtak szerintuk a mertekegyseggel lehet baj, es lehet hogy csak 10,4 %-ot jelent. A reszecskeszurorol meg egy adatot ad a program, valami 5,3-as arany a szuro elott es utan, azt mondtak az nagyon jo. Mindenesetre, el kell menjek egy Opel szakszervizbe is hogy megnyugodjak Ha esetleg kuplungkapcsolóra van szükséged azt tudok adni egyet 3,5 k-ért.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
dobo Elküldve Március10, 2009 Megoszt Elküldve Március10, 2009 Ha esetleg kuplungkapcsolóra van szükséged azt tudok adni egyet 3,5 k-ért.... Koszi szepen vapega, de messze lakom toled. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts