Szabados István Elküldve Augusztus5, 2020 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2020 Sziasztok. Segítséget kérnék, 1,7CDTI motoroknál hol található a motorszám? Köszönöm előre is .. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Berci1 Elküldve Szeptember3, 2020 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2020 Szevasztok. Opel Astra H 1,7 cdti auto,probléma ha áll az autó 3nap akkor nehezen indul,1-2 után indul rendesen.Vakinek volt már ilyen problémája. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Szeptember10, 2020 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2020 On 2020. 09. 03. at 13:00, Berci1 írta: Szevasztok. Opel Astra H 1,7 cdti auto,probléma ha áll az autó 3nap akkor nehezen indul,1-2 után indul rendesen.Vakinek volt már ilyen problémája. Lelevegősödik, általában szűrőháznál, tömítetlenség, rossz szűrőméret esetleg repedt szűrőház. Link to comment Megosztás: More sharing options...
A1koho1ist Elküldve Szeptember23, 2020 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2020 (edited) On 2020. 08. 05. at 17:26, Szabados István írta: Sziasztok. Segítséget kérnék, 1,7CDTI motoroknál hol található a motorszám? Köszönöm előre is .. Leveszed a motorról a műanyag burkolatot és ott lesz a homlokfalán egy matricán (H astra) Módosítva Szeptember23, 2020 : A1koho1ist Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petv Elküldve Október20, 2020 Megoszt Elküldve Október20, 2020 Sziasztok! Van egy olyan problémám a kocsival (Astra h 17 cdti Z17dtr), hogy néha indítás al is de legtöbbször hirtelen gáz adásra kapok egy hibakódot P0093, azaz Nyomocső magas nyomás B-025. Az autó vészüzemmódba kapcsol, megemelkedik az alapjárat és felére csökken a teljesítmény. Nem füstöl Én porlasztocsucsra gondolok, nem nyit ki rendesen vagy és mégnő a nyomás a csőben. Felmerult meg az adagoló és a nyomásszabályzo is. Akinek van valami ötlete hogy hol és mi lehet a gondaz megköszönnem Link to comment Megosztás: More sharing options...
M.S. Elküldve Október20, 2020 Megoszt Elküldve Október20, 2020 Sziasztok! 5 éve használok egy Astra H-t (1.7 cdti, Z17DTH). Az utóbbi hónapokban jött elő az a probléma, hogy nehezen akar indulni az autó. A múltkor úgy jártam, hogy egy kb. 40 km-es út után leálltam az autóval, majd kb. 30 perc múlva folytattam volna az utam, de nem akart indulni. Indítóztam, kb. 1 órát vártam, mire nagy nehezen beindult. A szervízjel bevillant már régebben, elmentem hibakódolvasásra, ami a P0380 lett, ennek kb. semmi köze az indításhoz (ha jól gondolom). A márkaszervízben azt mondták, hogy valószínűleg nyomásveszteség van a rendszerben. Reggel általában 2-3 mp indítózás után szokott indulni. Volt már valakinek hasonló problémája? Mi lehet a megoldás? Köszönöm a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Október22, 2020 Megoszt Elküldve Október22, 2020 On 2020. 10. 20. at 11:48, M.S. írta: Sziasztok! 5 éve használok egy Astra H-t (1.7 cdti, Z17DTH). Az utóbbi hónapokban jött elő az a probléma, hogy nehezen akar indulni az autó. A múltkor úgy jártam, hogy egy kb. 40 km-es út után leálltam az autóval, majd kb. 30 perc múlva folytattam volna az utam, de nem akart indulni. Indítóztam, kb. 1 órát vártam, mire nagy nehezen beindult. A szervízjel bevillant már régebben, elmentem hibakódolvasásra, ami a P0380 lett, ennek kb. semmi köze az indításhoz (ha jól gondolom). A márkaszervízben azt mondták, hogy valószínűleg nyomásveszteség van a rendszerben. Reggel általában 2-3 mp indítózás után szokott indulni. Volt már valakinek hasonló problémája? Mi lehet a megoldás? Az izzitorele hibanak lehet koze az inditashoz, persze akkor hidegen kene nehezebben induljon. Mindig melegen a rosszabb? A nyomasveszteseg jo szoveg, csak az nem vilagos, hogy ha egy ora utan fennall, hogy mulik el reggelre... Hacsak nem egy olyan luk van, ami melegen ereszt, hidegen nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
M.S. Elküldve Október22, 2020 Megoszt Elküldve Október22, 2020 (edited) 1 órával ezelőtt, csaba66 írta: Az izzitorele hibanak lehet koze az inditashoz, persze akkor hidegen kene nehezebben induljon. Mindig melegen a rosszabb? A nyomasveszteseg jo szoveg, csak az nem vilagos, hogy ha egy ora utan fennall, hogy mulik el reggelre... Hacsak nem egy olyan luk van, ami melegen ereszt, hidegen nem. Mindig melegen a rosszabb. Pl. mikor Nyíregyházáról indultam haza, kb. 1,5 órás út után ahogy hazaértem, leállítottam az autót és próbaképpen megpróbáltam újra beindítani. Természetesen nem indult. Kb. 2 óra múlva megint megpróbáltam, akkor kb. 4-5 mp múlva beindult. Nem tudom milyen irányba induljak, mert félek, rámegy a gatyám is. Néhány éve már cseréltettem a kettőstömegű lendkereket és a kuplungszettet is. Nem szeretném, ha a probléma figyelmen kívül hagyása miatt a későbbiekben nagyobb lenne a baj. Módosítva Október22, 2020 : M.S. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Október23, 2020 Megoszt Elküldve Október23, 2020 On 2020. 10. 22. at 13:42, M.S. írta: Mindig melegen a rosszabb. Pl. mikor Nyíregyházáról indultam haza, kb. 1,5 órás út után ahogy hazaértem, leállítottam az autót és próbaképpen megpróbáltam újra beindítani. Természetesen nem indult. Kb. 2 óra múlva megint megpróbáltam, akkor kb. 4-5 mp múlva beindult. Nem tudom milyen irányba induljak, mert félek, rámegy a gatyám is. Néhány éve már cseréltettem a kettőstömegű lendkereket és a kuplungszettet is. Nem szeretném, ha a probléma figyelmen kívül hagyása miatt a későbbiekben nagyobb lenne a baj. Azt nem hiszem, hogy nagyobb baj lehetne... Meg az lehet, hogy valamelyik jelado, vagy elektronika mukodik rosszul, amikor meleg, es ez gatolja az inditast. Jobban utana kene menni a hibakodoknak, OpCommal; torolni, nezni, melyik jon vissza, stb. De meg lehet vele nezni az uzemanyagnyomast is a sikertelen inditozas kozben, es akkor kiderul, hogy azzal van-e gond. Ha markaszervizben csak P0380-at talaltak, es erre mondtak, hogy nyomas problema, akkor el kell felejteni oket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lzsolti2 Elküldve Január26, 2021 Megoszt Elküldve Január26, 2021 Sziasztok! Érdeklődnék, valakinek van-e ötlete azzal kapcsolatban, hogy egyik pillanatról a másikra miért kezdett el a kartergáz csövén lüktetve folyni az olaj (Z19DT), kb olyan mértékben, hogy fél liter olajat kb 100 km alatt megeszi. Alapjáraton nézve nincs említésre méltó plusz nyomás a kartergáz kivezetésen, de az olaj szépen lassan kicsöpög. A motor nem lett gyengébb, erőtlenebb, szépen jár. (Nincs túltöltve sem, normál olajszintből eszi le) Öteleteket köszönöm. Zsolt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Január29, 2021 Megoszt Elküldve Január29, 2021 On 2021. 01. 26. at 12:13, lzsolti2 írta: Sziasztok! Érdeklődnék, valakinek van-e ötlete azzal kapcsolatban, hogy egyik pillanatról a másikra miért kezdett el a kartergáz csövén lüktetve folyni az olaj (Z19DT), kb olyan mértékben, hogy fél liter olajat kb 100 km alatt megeszi. Alapjáraton nézve nincs említésre méltó plusz nyomás a kartergáz kivezetésen, de az olaj szépen lassan kicsöpög. A motor nem lett gyengébb, erőtlenebb, szépen jár. (Nincs túltöltve sem, normál olajszintből eszi le) Öteleteket köszönöm. Zsolt Az olajbeöntő sapka járó motornál könnyen jön le, vagy nehezen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
lzsolti2 Elküldve Január29, 2021 Megoszt Elküldve Január29, 2021 (edited) On 2021. 01. 29. at 10:22, Handbrake írta: Az olajbeöntő sapka járó motornál könnyen jön le, vagy nehezen? Szia! Könnyen, szinte ki is lövi a sapkát és onnan is eléggé fröcsög ki az olaj. Nem emléxem, hogy régebben is ilyen lett volna, bár sűrűn nem nyitogattam járó motornál (nem volt miért) .... Módosítva Február2, 2021 : lzsolti2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
HogliBence Elküldve Március8, 2021 Megoszt Elküldve Március8, 2021 Üdv Mindenkinek! Teljesen új vagyok a fórumon és lenne egy olyan problémám, hogy dízel h astrám időközönként magas ciripelő hangot ad ki a motortérből, amire az autó szerelőm azt mondta, hogy a nagynyomású szivattyú meghibásodása adhat okot. Szeretnék érdeklődni, hogy van-e aki találkozott hasonló jellegű problémával és ha igen miből adódhat. Köszönöm szépen előre a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Március8, 2021 Megoszt Elküldve Március8, 2021 13 perce, HogliBence írta: Üdv Mindenkinek! Teljesen új vagyok a fórumon és lenne egy olyan problémám, hogy dízel h astrám időközönként magas ciripelő hangot ad ki a motortérből, amire az autó szerelőm azt mondta, hogy a nagynyomású szivattyú meghibásodása adhat okot. Szeretnék érdeklődni, hogy van-e aki találkozott hasonló jellegű problémával és ha igen miből adódhat. Köszönöm szépen előre a válaszokat! Melyik motor, all, vagy jar amikor a hangot hallod? Nalam (Z17DTH) a szivattynak van egy ilyen hangja, amit a gyujtas raadasa utan lehet hallani, az normalis. Link to comment Megosztás: More sharing options...
HogliBence Elküldve Március8, 2021 Megoszt Elküldve Március8, 2021 2 órája, csaba66 írta: Melyik motor, all, vagy jar amikor a hangot hallod? Nalam (Z17DTH) a szivattynak van egy ilyen hangja, amit a gyujtas raadasa utan lehet hallani, az normalis. Nem gyújtás ráadás utáni hang, hanem többször csinálja járó motornál, menet közben is Véletlenszerűen csinálja, nincs semmi rendszeresség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
HogliBence Elküldve Március9, 2021 Megoszt Elküldve Március9, 2021 14 órája, HogliBence írta: Nem gyújtás ráadás utáni hang, hanem többször csinálja járó motornál, menet közben is Véletlenszerűen csinálja, nincs semmi rendszeresség. 16 órája, csaba66 írta: Melyik motor, all, vagy jar amikor a hangot hallod? Nalam (Z17DTH) a szivattynak van egy ilyen hangja, amit a gyujtas raadasa utan lehet hallani, az normalis. Z17DTR motor amúgy azt elfelejtettem Link to comment Megosztás: More sharing options...
HogliBence Elküldve Március12, 2021 Megoszt Elküldve Március12, 2021 Üdv mindenkinek! Megkérdezem újra, hogy mi lehet a valószínű probléma olyan esetben ha az autó magas ciripelő hangot ad ki járó motornál, ingadozó az alapjárat is, és menet közben párszor egyenetlenül elmegy az erő a kocsiból. Lehet-e a nagynyomású szivattyú ezeknek az oka? A szerelőm szerint nagy a valószínűsége hogy ez a baj 1.7 Dízel Z17DTR Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Március12, 2021 Megoszt Elküldve Március12, 2021 1 órával ezelőtt, HogliBence írta: Üdv mindenkinek! Megkérdezem újra, hogy mi lehet a valószínű probléma olyan esetben ha az autó magas ciripelő hangot ad ki járó motornál, ingadozó az alapjárat is, és menet közben párszor egyenetlenül elmegy az erő a kocsiból. Lehet-e a nagynyomású szivattyú ezeknek az oka? A szerelőm szerint nagy a valószínűsége hogy ez a baj 1.7 Dízel Z17DTR Most mar nem csak ciripel, hanem ingadozo alapjarat is van? Az a szabalyozo szelep szokott lenni; mindenkeppen olcsobb eloszor azt cserelni, mint a komplett szivattyut. A hang is johet egyebkent belole, mert egy PWM szabalyozasu joszag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
HogliBence Elküldve Március12, 2021 Megoszt Elküldve Március12, 2021 18 perce, csaba66 írta: Most mar nem csak ciripel, hanem ingadozo alapjarat is van? Az a szabalyozo szelep szokott lenni; mindenkeppen olcsobb eloszor azt cserelni, mint a komplett szivattyut. A hang is johet egyebkent belole, mert egy PWM szabalyozasu joszag. Köszönöm szépen Link to comment Megosztás: More sharing options...
kaosamigos Elküldve Április22, 2021 Megoszt Elküldve Április22, 2021 (edited) Sziasztok! Van egy 120 hp -s Zafirám, (150000km igazolt) Németből behozott. Folyamatosan az eldugult részecskeszűrővel szenvedek. A nyomok szerint már a német is küzdött. Vettem rá ujjat, de kb 200 városi km után fullra pakolta. jelenleg egy bosch szervizben van, de csak ötletelnek és kimossák a szűrőt. Valakinek van sejtése mi a baja? Befecskendező lehet? Turbó? EGR? Érzékelők? Ebben is olyan szívócső lehet mint a 150 hp-s ba? Módosítva Április22, 2021 : kaosamigos Link to comment Megosztás: More sharing options...
ViktorEcho Elküldve Május17, 2021 Megoszt Elküldve Május17, 2021 Sziasztok! 2006-os 1.7 cdti (Z17DTH motorkód) autómon egy 180 km-es autópályás út során, kb. a 60. km-nél elrepedt az olajhűtőre csatlakozó kis furaalakú cső, ennek során állandóan elfolyt a kiegyenlítő tartályból a víz, amit negyed óránként újratöltöttem amíg haza nem értem, nem is mentem 90-100 fölé a pályán. Csövet megrendelték, kicserélték, illetve vezérlés és olajcsere is történt ezzel együtt (260.000 km-nél). A problémát ezután vettem észre, amivel kapcsolatban kérdeznék: a vezérléscserét követően, az első hosszabb út után a garázsba beállva vettem észre, hogy alapjáraton a motortér felől érkező búgás hallatszik (ventillátorhoz hasonló, de tuti nem az, sosem hallottam még ilyet), a kiegyenlítő tartályban pedig mozog a víz, illetve bugyog is. Nem vészesen, de mintha levegőt kapna. A csövek üzemi hőmérséklet után is puhák, nem feszesek. A víz nem fogy a tartályból, nem olajszagú, az olajszint tökéletes, füst nem jön a kipufogóból. Szerdán reggel viszem nagy vizsgálatra ezzel kapcsolatban, akkorra kaptam időpontot, de eléggé megijesztettek, hogy hengerfejes, ami ennél a típusnál akár 500ezer forint is lehet (mondták ők), bár könnyebbség, hogy lejön belőle a vezérlés ára, mert az új. Viszont eléggé be vagyok szarva. Volt már esetleg valakinek hasonló problémája? Mondták a szervízben, hogy lehet csak egy cső engedi be a levegőt valahol, de gyanús, hogy ez inkább hengerfej probléma. A válaszokat, segítséget előre is nagyon köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Május29, 2021 Megoszt Elküldve Május29, 2021 On 2021. 05. 17. at 16:23, ViktorEcho írta: Sziasztok! 2006-os 1.7 cdti (Z17DTH motorkód) autómon egy 180 km-es autópályás út során, kb. a 60. km-nél elrepedt az olajhűtőre csatlakozó kis furaalakú cső, ennek során állandóan elfolyt a kiegyenlítő tartályból a víz, amit negyed óránként újratöltöttem amíg haza nem értem, nem is mentem 90-100 fölé a pályán. Csövet megrendelték, kicserélték, illetve vezérlés és olajcsere is történt ezzel együtt (260.000 km-nél). A problémát ezután vettem észre, amivel kapcsolatban kérdeznék: a vezérléscserét követően, az első hosszabb út után a garázsba beállva vettem észre, hogy alapjáraton a motortér felől érkező búgás hallatszik (ventillátorhoz hasonló, de tuti nem az, sosem hallottam még ilyet), a kiegyenlítő tartályban pedig mozog a víz, illetve bugyog is. Nem vészesen, de mintha levegőt kapna. A csövek üzemi hőmérséklet után is puhák, nem feszesek. A víz nem fogy a tartályból, nem olajszagú, az olajszint tökéletes, füst nem jön a kipufogóból. Szerdán reggel viszem nagy vizsgálatra ezzel kapcsolatban, akkorra kaptam időpontot, de eléggé megijesztettek, hogy hengerfejes, ami ennél a típusnál akár 500ezer forint is lehet (mondták ők), bár könnyebbség, hogy lejön belőle a vezérlés ára, mert az új. Viszont eléggé be vagyok szarva. Volt már esetleg valakinek hasonló problémája? Mondták a szervízben, hogy lehet csak egy cső engedi be a levegőt valahol, de gyanús, hogy ez inkább hengerfej probléma. A válaszokat, segítséget előre is nagyon köszönöm! Búgás nálam akkor volt, amikor túlfeszítették a szíjat. Főleg hideg motornál volt egy ilyen pulzáló búgó hang a nagynyomású szivattyú környékéről. Az a vízcső már nálam is adta meg magát. A bugyogás okát nem tudom. Ha csak pár napig és nem túl intenzíven csinálja, akkor azt mondanám hogy épp légteleníti magát a rendszer. Ha tartós és intenzív a jelenség, akkor nyilván más lehet a háttérben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krisz8181 Elküldve Június1, 2021 Megoszt Elküldve Június1, 2021 Sziasztok. Szertném a segítségeteket kérni. Lassan 1 éve tulajdonomat képezi egy Opel astra h 1.9 dt. Sajnos újaban azt vettem észre, hogy 2000 fordulat körül néha rángat. Egr szeleptet és a folytószelepet kitakarítottam, de változást nem hozott. Korábbi hozzászólásokban olvastam, hogy más is találkozott már ezen hibával, de sajnos a megoldást nem került fel ide, vagy nem is sikerült megoldani. Valakinek esetleg lenne ötlete mi okozhatja? Üzemanyag szűrőt cseréltem, kb 220.000 km van az autóban, Könnyen indul. Egyetlen hibakódot dobott fel eddigh a túl nagy töltőnyomásra utaló P02345A hibakódot. Az autóban egyébként nincs dpf szűrő. Előre is köszönök minden tanácsot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Június2, 2021 Megoszt Elküldve Június2, 2021 10 órája, Krisz8181 írta: Sziasztok. Szertném a segítségeteket kérni. Lassan 1 éve tulajdonomat képezi egy Opel astra h 1.9 dt. Sajnos újaban azt vettem észre, hogy 2000 fordulat körül néha rángat. Egr szeleptet és a folytószelepet kitakarítottam, de változást nem hozott. Korábbi hozzászólásokban olvastam, hogy más is találkozott már ezen hibával, de sajnos a megoldást nem került fel ide, vagy nem is sikerült megoldani. Valakinek esetleg lenne ötlete mi okozhatja? Üzemanyag szűrőt cseréltem, kb 220.000 km van az autóban, Könnyen indul. Egyetlen hibakódot dobott fel eddigh a túl nagy töltőnyomásra utaló P02345A hibakódot. Az autóban egyébként nincs dpf szűrő. Előre is köszönök minden tanácsot. Nem tudom, ebben milyen turbo van, de az 1.7-esben elofordul, hogy akad a turbo geometria allitasa. A tul nagy nyomas es rangatas utalhat arra, hogy itt sem mozog rendesen; egy kis WD40 es kezzel tologatas szokott segiteni (a gumi harmonikaba meno rud vegen van a geometriat allito szerkezet). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krisz8181 Elküldve Június2, 2021 Megoszt Elküldve Június2, 2021 Köszönöm a tippet, megpróbálkoom vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts