pszaby Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 (edited) Sziasztok, Szerintetek az miért lehet, hogy hidegen lomhább az autó? Ahogy kezd kimozdulni a hőfokmutató, ezzel együtt csendesedik is a motor (természetesen) és sokkal jobban megindul ugyanabban a fordulatszám tartományban. Módosítva November23, 2014 : pszaby Link to comment Megosztás: More sharing options...
neuhofer Elküldve November24, 2014 Megoszt Elküldve November24, 2014 :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
adam23 Elküldve November27, 2014 Megoszt Elküldve November27, 2014 Sziasztok!P0683 adatátviteli hiba az izzitógyertya/vezérlő készülék és a motorvezérlő készülék/hajtáslánc vezérlőkészülék között.1.7 cdti h astra,volt valakinek ilyen meghibásodás?mi lehet a gondja? előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabb Elküldve November27, 2014 Megoszt Elküldve November27, 2014 Sziasztok!P0683 adatátviteli hiba az izzitógyertya/vezérlő készülék és a motorvezérlő készülék/hajtáslánc vezérlőkészülék között.1.7 cdti h astra,volt valakinek ilyen meghibásodás?mi lehet a gondja? előre is köszi Szia! Rossz valamelyik izzítógyertyád! Link to comment Megosztás: More sharing options...
adam23 Elküldve November27, 2014 Megoszt Elküldve November27, 2014 Szia! Rossz valamelyik izzítógyertyád! kb 1 évesek...igaz attól még lehet rossz :/ kösz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve November29, 2014 Megoszt Elküldve November29, 2014 Sziasztok! Túl vagyok a termosztát cserén. 10 ezer Ft-ból megúsztam (Wahler). Viszont párszor említést érdemelt a tervező mérnök(ök) édesanyja, bárki(k) is (voltak) az(ok). :D Jelenleg fűtés nélkül 50-es tempónál városban kb. 3 C foknál 85 C fok körül van a víz hőmérséklete, a korábbi 70-75 helyett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adam23 Elküldve November29, 2014 Megoszt Elküldve November29, 2014 kb 1 évesek...igaz attól még lehet rossz :/ kösz és attól hogy rossz valamelyik izzitógyertya rángathat a kocsi ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabb Elküldve November30, 2014 Megoszt Elküldve November30, 2014 (edited) és attól hogy rossz valamelyik izzitógyertya rángathat a kocsi ? Attól nem. Módosítva November30, 2014 : gabb Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mykey Elküldve December2, 2014 Megoszt Elküldve December2, 2014 Hali! Nálam is sajna kijött a 2006-os astra H 1.9 CDTI-mnél a szivósoron a lammela hiba...185e km van benne...most voltam nem reg a 300m-re fekvo Opelnal...cserelni kell az erosebb verziora+szivocso+EGR+DPF kiegetes es olaj ill. Szuro csere is lesz...potom 1450 Euroert! Kerdesem az lenne ,hogy a csere utan jelentkezett e valakinel, a motornal barmifele hiba?! Mire lehet meg utana szamitani...?! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve December2, 2014 Megoszt Elküldve December2, 2014 Hali! Nálam is sajna kijött a 2006-os astra H 1.9 CDTI-mnél a szivósoron a lammela hiba...185e km van benne...most voltam nem reg a 300m-re fekvo Opelnal...cserelni kell az erosebb verziora+szivocso+EGR+DPF kiegetes es olaj ill. Szuro csere is lesz...potom 1450 Euroert! Kerdesem az lenne ,hogy a csere utan jelentkezett e valakinel, a motornal barmifele hiba?! Mire lehet meg utana szamitani...?! :P Szívósor kb.: 100.000. Ft. EGR: kb.: 60.000. Ft. DPF kiégetés: az pontosan mit takar? Mert részecskeszűrő már 100 ezer körül van. Olajcsere: 5w30-as gyári olaj kb. 8.000. Ft, Minőségi szűrő: kb.: 4.000. Ft. Ez úgy 180.000. Ft, ha az új DPF-et nem vesszük bele. 1450 euro meg nagyjából 450.000. Ft. Ennyire drágán dolgoznak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dc_dav Elküldve December2, 2014 Megoszt Elküldve December2, 2014 (edited) Sziasztok! Opel Astra H 2004 GTC üzemanyagszintmérő? Olyan kérdésem lenne hogy van egy GTC-m és elromlott az üzemanyag szintmérője, kicseréltük az úszót de azzal se lett jó az utolsó negyednél egyszerűen a mutató nem akar lejjebb menni ha már alatta van az üzemanyagszint. Gépre is lett dugva mire kiderült hogy nem az úszóval van a gond hanem a mutatónál van valami műszer ami fogja az úszónak a jelét és az szerint mutatja az üzemanyag szintet és a futott km-ert is és az haldoklik. Mi ez a műszer és mennyibe kerül újonnan vagy bontottan mire számíthatok mennyibe fog fájni ? Előre is köszi a választ. Módosítva December2, 2014 : dc_dav Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mykey Elküldve December2, 2014 Megoszt Elküldve December2, 2014 Hát sajna igen...:( Hát a németem eleg jo és a kovetkezot mondta: Teli nyomta az EGR a DPF-et es csak ki kell égetni a kormot belöle... Mondom, csak jo legyen! :D Termeszetesen mikor beviszem csutortokon, papir lesz irva minden ilyenkor felmerulo kerdes tisztazasarol! A nemetek is szeretik palira venni az embert...a kicserelt alkatreszt pedig tegyek a csomiba! :) Jovore megerik a turbo is szerintem...de azt mar otthon intezem...februarban ismerosom csinal rajta egy ellenorzest...es meglatjuk! :) Amugy hosszu utakra es a nemet autopalyakra,teljesitmeny/fogyasztasban nekem nagyon bejott...BMW 320D nel(e46) jobban! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve December3, 2014 Megoszt Elküldve December3, 2014 Hát sajna igen... :( Hát a németem eleg jo és a kovetkezot mondta: Teli nyomta az EGR a DPF-et es csak ki kell égetni a kormot belöle... Mondom, csak jo legyen! :D Termeszetesen mikor beviszem csutortokon, papir lesz irva minden ilyenkor felmerulo kerdes tisztazasarol! A nemetek is szeretik palira venni az embert...a kicserelt alkatreszt pedig tegyek a csomiba! :) Jovore megerik a turbo is szerintem...de azt mar otthon intezem...februarban ismerosom csinal rajta egy ellenorzest...es meglatjuk! :) Amugy hosszu utakra es a nemet autopalyakra,teljesitmeny/fogyasztasban nekem nagyon bejott...BMW 320D nel(e46) jobban! Az előző tulajnál szintén ez volt a probléma. A részecskeszűrő azóta egy szatyorban pihen. :icon1: Én a helyedben megrendelném az alkatrészeket itthonról, jobban járnál anyagilag. Munka tekintetében meg szerintem egynapos meló a szívósor, meg az EGR csere. Mondjuk erre a koromkiégetésre kíváncsi lennék. Láttam olyat, hogy magasnyomású mosóval simán átmossák, aztán teszik vissza. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mykey Elküldve December5, 2014 Megoszt Elküldve December5, 2014 Hat a fő baj megoldodott...a motor most maga neveben a... De ugyan ugy nincs turbonyomas...remelem a turbonal is van valami es kidobhatok meg 1000 eurot legalabb!!! :/ :/ :/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
neuhofer Elküldve December6, 2014 Megoszt Elküldve December6, 2014 Hat a fő baj megoldodott...a motor most maga neveben ######a... De ugyan ugy nincs turbonyomas...remelem a turbonal is van valami es kidobhatok meg 1000 eurot legalabb!!! :/ :/ :/ Nézd meg a turbonál nem -e a csöved ment tönkre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pethetiti Elküldve December7, 2014 Megoszt Elküldve December7, 2014 Sziasztok! EGR hibával szerintetek érdemes lenne elindulni 1000km-es útra vagy túl rizikós? A történetem kb. 1 hónapja kezdődött,mentem az autóval elment az erő belőle ki gyulladt a szervízjel aztán meg a motor jel is.Aztán megálltam újraindítás aztán jó volt.Aztán ez kb. 30-40 kiló méterenként újra meg újra jelentkezett 1 hónap alatt kb.15-ször.Voltam vele szerelőnél és persze azt mondta hogy ki kell cserélni az egr-t.De ez Svájcba kb.200e ft-be kerül,ezért inkább otthon csináltatnám meg. És még egy észrevétel autópályán soha nem jelentkezett a probléma,és most egy hete sem ,mert ha úgy érzem hogy kezd akadni akkor visszaváltok kisebb fokozatba és meg tudom előzni a hibát. ?????????????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve December8, 2014 Megoszt Elküldve December8, 2014 Sziasztok! EGR hibával szerintetek érdemes lenne elindulni 1000km-es útra vagy túl rizikós? A történetem kb. 1 hónapja kezdődött,mentem az autóval elment az erő belőle ki gyulladt a szervízjel aztán meg a motor jel is.Aztán megálltam újraindítás aztán jó volt.Aztán ez kb. 30-40 kiló méterenként újra meg újra jelentkezett 1 hónap alatt kb.15-ször.Voltam vele szerelőnél és persze azt mondta hogy ki kell cserélni az egr-t.De ez Svájcba kb.200e ft-be kerül,ezért inkább otthon csináltatnám meg. És még egy észrevétel autópályán soha nem jelentkezett a probléma,és most egy hete sem ,mert ha úgy érzem hogy kezd akadni akkor visszaváltok kisebb fokozatba és meg tudom előzni a hibát. ?????????????? Szerintem rizikós. Ha megáll alattad az autó, rögtön tréler, aztán a cserén kívül még a szállítást is ki kell fizetni. Ha itthonról rendeled, akkor is ennyi? Mert egy EGR szelep kb. 70 eFt. 130 ezer volna a munkadíj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pethetiti Elküldve December8, 2014 Megoszt Elküldve December8, 2014 (edited) Szerintem rizikós. Ha megáll alattad az autó, rögtön tréler, aztán a cserén kívül még a szállítást is ki kell fizetni. Ha itthonról rendeled, akkor is ennyi? Mert egy EGR szelep kb. 70 eFt. 130 ezer volna a munkadíj? asszem a szelep volt 500 chf a munkadíj pedig 250chf vagy valami ilyesmi,de közben olvastam hogy nem is kell egyből cserélni mert lehet hogy nem is az a hibája,még akkor is ha az a hibakód jelenik meg.Meg ki is lehet kapcsolni,lehet hogy azt a varriációt fogom választani az szerintem kb.200 chf-ből meg van.itthonról rendelni meg szerintem kicsúsztam az időből mert lassan megyünk haza,még lehet hogy átugrom Németországba és ott megveszem.De ahogy olvastam a legjobb ha kiköttetem mert nincs semmi "haszna".Meg legutóbb mentem vele majdnem 300 km-et és nem volt semmi baja úgyhogy lehet megkockáztatom. Módosítva December8, 2014 : pethetiti Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve December9, 2014 Megoszt Elküldve December9, 2014 asszem a szelep volt 500 chf a munkadíj pedig 250chf vagy valami ilyesmi,de közben olvastam hogy nem is kell egyből cserélni mert lehet hogy nem is az a hibája,még akkor is ha az a hibakód jelenik meg.Meg ki is lehet kapcsolni,lehet hogy azt a varriációt fogom választani az szerintem kb.200 chf-ből meg van.itthonról rendelni meg szerintem kicsúsztam az időből mert lassan megyünk haza,még lehet hogy átugrom Németországba és ott megveszem.De ahogy olvastam a legjobb ha kiköttetem mert nincs semmi "haszna".Meg legutóbb mentem vele majdnem 300 km-et és nem volt semmi baja úgyhogy lehet megkockáztatom. Azért Svájcban ezzel ne kockáztass, sokba kerülhet egy környezetvédelmi bírság, ha belefutsz. Lehet, hogy egy tisztítás segíteni fog, mert amiatt akad. Viszont, ha az elektronikus része döglött be, akkor sajnos csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kuki85 Elküldve December9, 2014 Megoszt Elküldve December9, 2014 sziasztok most vásároltam egy 2005 h astrat 1.7 cdti olyan problémám lenne hogy a pillango szelep ház bug illetve remeg a szelep amikor a gyujtást rá adom ( inditáskor milyen állásba kell álni a szelepnek? ) emiat lehet hogy nem indul akocsi csak néha elkapja de nem indul be vagy mi lehet a probléma? Es mennyire gáz ha a szurobe ill a tankba van egy kis fém reszelek? meg ha kérdezhetném mi az a részecske szuro mert olvastam egy pár helyt Elore is koszonom a válaszokat Link to comment Megosztás: More sharing options...
kanyalaci Elküldve December9, 2014 Megoszt Elküldve December9, 2014 Sziasztok! Mióta megvettem a kocsit minden tankolást dokumentálok. http://www.spritmonitor.de/en/detail/537756.html Most az utolsó tankolás után (teljesen teletankoltam), rögzítve az adatokat megdöbbentően magas lett a fogyasztásom, 7.89l / 100km. Eddig 7l alatt voltam mindig, a nagy átlagom 6.5l /100km körüli. Ami még érdekes volt, hogy mikor teletankoltam, a megtehető távolságra 880km-t írt a BC, eddig 1000km felettit írt ha teletankoltam. A pillanatnyi fogyasztásra is magasabb értékeket ír menet közben. Menettulajdonsága nem váltotott, ugyanúgy megy, húz, stb. A vezetési stílusom sem változott, annyi csak, hogy az előző tankolás óta csak városban használtam, nem mentem hosszabb útra. Hibakód pedállal nincs. Kérdésem, hogy OP-COM-mal esetleg ránézve, élő adatokat nézve ki lehet-e következtetni valamit, hogy mitől lehet ez a kiugrás? Esetleg van-e OP-COM-mal rendelkező kolléga DEBRECENBEN, aki szabadidejében rá tudna nézni az autóra? Köszönöm a válaszokat! Kicsit soknak talalaom a fogyasztast. Igaz nem tudom a vezetesi stilusod. Nekem is hasonlo autom van, 2006-os. elveszett egy 25 ezer kilometeres 3 eves adatom aksicserenel, de a nagy atlag 3 ev alatt, 25 ezer kilometerben 5.4 volt. Tobbsegeben rovid, varosi utakon jartom, es nyugodt tempoval. Most 1 eves adatom, kozel 7 ezer kilometerrel 5.1. A kutnal belefolyt gazolaj mennyisege megegyezik a BC adatokkal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pethetiti Elküldve December9, 2014 Megoszt Elküldve December9, 2014 Azért Svájcban ezzel ne kockáztass, sokba kerülhet egy környezetvédelmi bírság, ha belefutsz. Lehet, hogy egy tisztítás segíteni fog, mert amiatt akad. Viszont, ha az elektronikus része döglött be, akkor sajnos csere. Az a baj hogy nem nagyon akarják tisztítani hanem egyből cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolti25 Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Sziasztok! Az 2007-es 1,7DTH autócskámon azt veszem észre, hogy néha negyon jól húz néha pedig csak átlagosan. Azt tapasztaltam, mintha a külső hőmérséklet függő lenne kb a 15-18 fokot szereti. Lehet ilyen osszefüggés vagy csak bebeszélem magamnak ? Találkozott már esetleg valaki hasonlóval ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve December11, 2014 Megoszt Elküldve December11, 2014 (edited) Sziasztok!Az 2007-es 1,7DTH autócskámon azt veszem észre, hogy néha negyon jól húz néha pedig csak átlagosan. Azt tapasztaltam, mintha a külső hőmérséklet függő lenne kb a 15-18 fokot szereti. Lehet ilyen osszefüggés vagy csak bebeszélem magamnak ? Találkozott már esetleg valaki hasonlóval ?Mintha 10 fok fölött intenzív gyorsításkor nem kéne annyira odalépni. De csak egy nagyon hajszálnyi, alig észrevehető nálam a különbség. Az is lepet, hogy csak placebo.Viszont a fogyasztásban egyértelműen látszik, hogy 10 fok alatt többet kér. Nem csak a rövid távú hidegindításos utaknál, hanem több száz km-t pályázva is egy jó fél literrel több az átlag mint nyáron. Az alapjárati fogyasztásomon is szépen látszik: nyáron 0,3-0,4l/h-kat jelez ki üzem melegen, télen meg nem megy 0,5 alá. Pedig a termosztátom jó, üzemi hőfok télen-nyáron egyaránt 87-89°C terheléstől függően. Módosítva December11, 2014 : Cserenkov 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve December11, 2014 Megoszt Elküldve December11, 2014 Mintha 10 fok fölött intenzív gyorsításkor nem kéne annyira odalépni. De csak egy nagyon hajszálnyi, alig észrevehető nálam a különbség. Az is lepet, hogy csak placebo. Viszont a fogyasztásban egyértelműen látszik, hogy 10 fok alatt többet kér. Nem csak a rövid távú hidegindításos utaknál, hanem több száz km-t pályázva is egy jó fél literrel több az átlag mint nyáron. Az alapjárati fogyasztásomon is szépen látszik: nyáron 0,3-0,4l/h-kat jelez ki üzem melegen, télen meg nem megy 0,5 alá. Pedig a termosztátom jó, üzemi hőfok télen-nyáron egyaránt 87-89°C terheléstől függően. Nekem is emelkedett 0.9-l/h-ról 1.0-1.1-re. Nyilván ez 100 km-en jelenthet 0.5 litert, vagy többet is. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts