J0hnny Elküldve Június10, 2011 Elküldve Június10, 2011 semmi különöset nem váltott ki belőlem.Nem volt személyisége. Ezért nem tudom eladni a gépeimet... :D
warwolf Elküldve Június10, 2011 Elküldve Június10, 2011 Ezért nem tudom eladni a gépeimet... :D Meg nem is akarod..... :D :D
Fort Elküldve Június11, 2011 Elküldve Június11, 2011 Ez ilyen.Minél újabb, annál inkább használati tárgy.Anno 2005-ban mikor kijött az Astra H, volt szerencsém kipróbálni egy hétvégére az Nagy Opelpróba keretein belül egy 1.7CDTi verziót.Az első 200km volt érdekes, másnap már úgy ültem bele mint ha mindig is ezzel közlekedtem volna, de semmi különöset nem váltott ki belőlem.Nem volt személyisége. Amúgy 3 nap alatt bele tekertünk közel 900km-t, bejártuk a fél Dunántúlt! :D :D Tegnap reggel találkoztam egy ilyen CDTi-vel!Siettem haza és gondoltam egy körforgalom után gyorsan leelőzöm!Tényleg csak gondoltam... Nem tudom mennyire nyomta a tulaj a gázt,de nagyon szépen gyorsult a gépe,a közelébe is alig értem a "kigyorsításnál",ráadásul egy kicsit sem füstölt!Ha alapjáraton húz ennyire,akkor az nem semmi!
Adam1 Elküldve Június11, 2011 Elküldve Június11, 2011 Tegnap reggel találkoztam egy ilyen CDTi-vel!Siettem haza és gondoltam egy körforgalom után gyorsan leelőzöm!Tényleg csak gondoltam... Nem tudom mennyire nyomta a tulaj a gázt,de nagyon szépen gyorsult a gépe,a közelébe is alig értem a "kigyorsításnál",ráadásul egy kicsit sem füstölt!Ha alapjáraton húz ennyire,akkor az nem semmi! 150 LE és kb 320 Nm (2000 1/min körül) az nem egy kategória a mi 82 LE, és 168 Nm-ünkel :D
zaza73 Elküldve Június11, 2011 Elküldve Június11, 2011 150 LE és kb 320 Nm (2000 1/min körül) az nem egy kategória a mi 82 LE, és 168 Nm-ünkel :D És nem is annyira élvezetes :D 1500/ford alatt halott, 1500-tól megjön az erő, de hipp-hopp 4000-nél van és el is fogyott, nem győzök vele váltogatni. Kényelmesebb vele autózni, viszont a régivel sokkal élvezetesebb volt. A futómű pedig szerintem egy kicsit kemény a magyar utakhoz :D
Adam1 Elküldve Június12, 2011 Elküldve Június12, 2011 És nem is annyira élvezetes :D 1500/ford alatt halott, 1500-tól megjön az erő, de hipp-hopp 4000-nél van és el is fogyott, nem győzök vele váltogatni. Kényelmesebb vele autózni, viszont a régivel sokkal élvezetesebb volt. A futómű pedig szerintem egy kicsit kemény a magyar utakhoz :D Az 1.7 TD-nél biztosan élvezetesebb. Mert az 2200 alatt halott, 3000-ig elég jól húz, aztán nem hipp hopp, de 3500-nál van, ott meg el is fogyott az erő :D
Adam1 Elküldve Június12, 2011 Elküldve Június12, 2011 A hátsó féktárcsákat mivel érdemes jobb belátásra bírni, ha nem akarnak lejönni a helyükről? A kézifékeim közel vannak a használhatatlanhoz, ezért gondooltam megnézem mi a helyzet. De a tárcsák nem akarnak lejönni, annyira rá vannak gyógyulva az agyra...
zaza73 Elküldve Június12, 2011 Elküldve Június12, 2011 A hátsó féktárcsákat mivel érdemes jobb belátásra bírni, ha nem akarnak lejönni a helyükről? A kézifékeim közel vannak a használhatatlanhoz, ezért gondooltam megnézem mi a helyzet. De a tárcsák nem akarnak lejönni, annyira rá vannak gyógyulva az agyra... Én az óvatos nagykalapácsos kopogtatós módszert szoktam alkalmazni, eddig mindig bejött :D
Adam1 Elküldve Június12, 2011 Elküldve Június12, 2011 Én az óvatos nagykalapácsos kopogtatós módszert szoktam alkalmazni, eddig mindig bejött :D Majd megpróbálom én is, bár a 15 év alatt úgy rágyógyult, hogy nem lesz egyszerű.
warwolf Elküldve Június13, 2011 Elküldve Június13, 2011 Majd megpróbálom én is, bár a 15 év alatt úgy rágyógyult, hogy nem lesz egyszerű. Rozsdaoldó/csavarlazító sprayval kell kombinálni, és szépen leimádkozni.
zsadi85 Elküldve Június13, 2011 Elküldve Június13, 2011 Rozsdaoldó/csavarlazító sprayval kell kombinálni, és szépen leimádkozni. Kalapáccsal kopogtasd körbe, az is segít, ja meg csavard ki a rögzítőcsavart, az is sokat segít ám!!!! :D :D :D
Adam1 Elküldve Június13, 2011 Elküldve Június13, 2011 Kalapáccsal kopogtasd körbe, az is segít, ja meg csavard ki a rögzítőcsavart, az is sokat segít ám!!!! :D :D :P Megtettem. :D Egyelőre csak húztam egy keveset a kézifék bowdenen, hogy ne fent az egekben fogjon.
Bocsek Elküldve Június25, 2011 Elküldve Június25, 2011 Tegnap este indultam egyik barátomhoz, mire a házunktól kikanyarodva egy pattanó magas hang hagyta l az autóm. Szüleim is kijöttek az udvarra, meg az utca másik végén lakók is kimentek az erkélyre, hogy mi volt ez. Hát a veki... Mentem pár métert, és éreztem hogy a bal hátulja megült, azt hittem hogy a gumi durrant ki, de mondom annak nem ilyen hangja van. Visszamentem, alánéztem, és akkor láttam hogy a rúgóm alul eltörött és már nem a teleszkóp alsó tányérjára fekszik. ######a, pedig reggel indultam volna a jennersdorfi opeltreffenre, de így kimarad. Most körbe kell nézzek mik a lehetőségek, ráadásul hétfőre már kéne a kocsi... Kérdésem, hogy rugót külön szokás-e cserélni, vagy kompletten teleszkópostól? Másik nem kérdés, inkább megerősítés jellegű, hogy gondolom párban illik cserélni?
Timer Elküldve Június25, 2011 Elküldve Június25, 2011 OFF Fuhhhh, bazz, Te sem vagy a szerencse kegyeltje! :D Lehet hogy tökön szúrtam volna magam mérgemben... ON
straega Elküldve Június25, 2011 Elküldve Június25, 2011 Tegnap este indultam egyik barátomhoz, mire a házunktól kikanyarodva egy pattanó magas hang hagyta l az autóm. Szüleim is kijöttek az udvarra, meg az utca másik végén lakók is kimentek az erkélyre, hogy mi volt ez. Hát a veki... Mentem pár métert, és éreztem hogy a bal hátulja megült, azt hittem hogy a gumi durrant ki, de mondom annak nem ilyen hangja van. Visszamentem, alánéztem, és akkor láttam hogy a rúgóm alul eltörött és már nem a teleszkóp alsó tányérjára fekszik. ######a, pedig reggel indultam volna a jennersdorfi opeltreffenre, de így kimarad. Most körbe kell nézzek mik a lehetőségek, ráadásul hétfőre már kéne a kocsi... Kérdésem, hogy rugót külön szokás-e cserélni, vagy kompletten teleszkópostól? Másik nem kérdés, inkább megerősítés jellegű, hogy gondolom párban illik cserélni? Bakker! Részvétem Szerintem elég csak a rugot cserélni (telo állapottól függően) persze azt párban Ez gazdaságosabb megoldás
Bocsek Elküldve Június25, 2011 Elküldve Június25, 2011 Bakker! Részvétem Szerintem elég csak a rugot cserélni (telo állapottól függően) persze azt párban Ez gazdaságosabb megoldás Közben konzultáltam a szerelőmmel, ha sikerül szerezzek rugót, akkor lehet hogy már este ki lesz cserélve. :D Természetesen párban.
Fort Elküldve Június25, 2011 Elküldve Június25, 2011 Közben konzultáltam a szerelőmmel, ha sikerül szerezzek rugót, akkor lehet hogy már este ki lesz cserélve. :D Természetesen párban. Ideje lesz fogyózni Bocsek,ha már a rugók sem bírják! :D Bocs,ez hülye vicc volt,hogy buktad az Ausztriai utat ez miatt a sz@rság miatt! :D A cseréje szerintem 1-1,5 óra alatt megvan és 5-8000 között láttam párban egy két helyen!Sok sikert a gyors cseréhez és hogy legyen nyitva valami bolt vagy bontó! :P
Bocsek Elküldve Június25, 2011 Elküldve Június25, 2011 Ideje lesz fogyózni Bocsek,ha már a rugók sem bírják! :D Bocs,ez hülye vicc volt,hogy buktad az Ausztriai utat ez miatt a sz@rság miatt! :D A cseréje szerintem 1-1,5 óra alatt megvan és 5-8000 között láttam párban egy két helyen!Sok sikert a gyors cseréhez és hogy legyen nyitva valami bolt vagy bontó! :P Természetesen semelyik veszprémi és fehérvári alkatrészboltban sem volt, mire bontókra adtam volna a fejem, azok meg zárva voltak. Így bukós, majd csak jövő hét... Egyébként tavaly október óta fogytam 16 kilót, úgyhogy nem az volt a gond :D
straega Elküldve Június26, 2011 Elküldve Június26, 2011 :D Természetesen semelyik veszprémi és fehérvári alkatrészboltban sem volt, mire bontókra adtam volna a fejem, azok meg zárva voltak. Így bukós, majd csak jövő hét... Egyébként tavaly október óta fogytam 16 kilót, úgyhogy nem az volt a gond :D Vagy pont az a 4-4 kilónyi súly hiányzott a rugó feszítéséből :D
Bocsek Elküldve Június27, 2011 Elküldve Június27, 2011 :D Vagy pont az a 4-4 kilónyi súly hiányzott a rugó feszítéséből :D lehet :D
Fort Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 SRL lengéscsillapítókról tudtok valamit?Azt sem tudtam még kideríteni hogy milyen márka! Majdnem egy 10-essel olcsóbb mint a többi ismertebb modell,jó lenne megtudni valamit róla!
warwolf Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 SRL lengéscsillapítókról tudtok valamit?Azt sem tudtam még kideríteni hogy milyen márka! Majdnem egy 10-essel olcsóbb mint a többi ismertebb modell,jó lenne megtudni valamit róla! Nem 100as, de valami olasz gyártó.
Fort Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 Nem 100as, de valami olasz gyártó. Vagy román... :D 22.000-ért/pár nem gondolkodnék sokat rajta hogy meg e vegyem 1 év garanciával ha vannak róla jó vélemények,de sehol nem találok semmit!
Fort Elküldve Július6, 2011 Elküldve Július6, 2011 Ma leszedtem az első kerekeket, mert megtisztítottam a felnit és átnézegettem,befújtam,bezsíroztam a futóművet!Bal első rugóm alsó része minden bizonnyal törött,így még jó hogy a múltkor megvettem előre a két párat!Szabad szemmel nem láttam de kézzel éreztem hogy alsó rész vége hegyes!Bal első stabilizátor rúd alsó részénél a gumi szét van teljesen szakadva,ahogy megmozgattam recsegett is,így majd cserélni kell azt is!(gondolom párban illik cserélni!?) Addig is jó vastagon bekentem zsírral!A kormánnyal kapcsolatos dolgokat kellene még leellenőrizni,de nem tudom azt hogy lehetne...Kormánycsapágyat például hol találom ha van ilyen?Lassan így össze is állna hogy mit kell idén kicserélni az autón... :D
warwolf Elküldve Július6, 2011 Elküldve Július6, 2011 Kormánycsapágyat például hol találom ha van ilyen? Toronycsapágynak hívják, és csak akkor tudod kicserélni, ha szétszedted a gólyalábat.A toronyszilent alatt lesz.
Recommended Posts