zsadi85 Elküldve Május9, 2011 Elküldve Május9, 2011 kelly írta: Nekem volt a közelemben olyan műhely, aki kuplungot és fékpofákat újít fel. Volt talán kétezer forint, hogy megcsináltattam, és a célnak tökéletesen megfelel. És mit csináltak vele? Ragasztottak rá ferrodort? Egyébként találtam rögzítőfékpofát. http://www.fridcar.hu/webaruhaz/opel/vectr...ogzitofek-pofa/
Fort Elküldve Május9, 2011 Elküldve Május9, 2011 zsadi85 írta: És mit csináltak vele? Ragasztottak rá ferrodort? Egyébként találtam rögzítőfékpofát. Ebből szerintem jó az olcsóbbik fajta is,mivel nem túl sokat használod gondolom te sem!Vagyis csak az autó állva tartásához!
kelly Elküldve Május9, 2011 Elküldve Május9, 2011 Igen azt ragasztják. Pont úgy mint a régi zsiguli, kispolszki, trabi, skoda stb,stb típusokét. Semmi baja nincs és harmad annyiba került. zsadi85 írta: És mit csináltak vele? Ragasztottak rá ferrodort? Egyébként találtam rögzítőfékpofát. http://www.fridcar.hu/webaruhaz/opel/vectr...ogzitofek-pofa/
Fort Elküldve Május9, 2011 Elküldve Május9, 2011 Ma megnéztük mi kattog a hátsó futóműben ismét!Eddig bírta az utángyártott "G" szemnek nevezett akármi a strapát!Pár hónap...Hurrá :D
warwolf Elküldve Május23, 2011 Elküldve Május23, 2011 Korábbi csörömpölésem okozója nem a kipufogó, nem a törött rugó vagy egyéb csacskaság volt, hanem a hátsó stabilizátorrudat az alvázhoz rögzítő bilincsen lévő anya rejtélyes meglazulása okozta, amitől lógott a kincsem, aztán kátyú/bukkanónál csörgött egy jóízűt.Én meg azt hittem, kiszakad a hátsó kerék a helyéről, és rögvest megelőz.Ami a dolog pikantériája, hogy megemelve feszült, így hiába rugdostam/ütöttem bármit, meg sem nyikkant.Így a stab.szilentek is cserések lettek. Biztos ami biztos, a hátsó telókat kicseréltem, bár ki/beszerelés közben rá kellett jönnöm, hogy nem az a hunyó.De ha már megvettem ugye.... :D :D
J0hnny Elküldve Május23, 2011 Elküldve Május23, 2011 warwolf írta: Korábbi csörömpölésem okozója nem a kipufogó, nem a törött rugó vagy egyéb csacskaság volt, hanem a hátsó stabilizátorrudat az alvázhoz rögzítő bilincsen lévő anya rejtélyes meglazulása okozta, amitől lógott a kincsem, aztán kátyú/bukkanónál csörgött egy jóízűt.Én meg azt hittem, kiszakad a hátsó kerék a helyéről, és rögvest megelőz.Ami a dolog pikantériája, hogy megemelve feszült, így hiába rugdostam/ütöttem bármit, meg sem nyikkant.Így a stab.szilentek is cserések lettek. Biztos ami biztos, a hátsó telókat kicseréltem, bár ki/beszerelés közben rá kellett jönnöm, hogy nem az a hunyó.De ha már megvettem ugye.... :D :D Éljenek a maszek autószerelők! :)
kelly Elküldve Május23, 2011 Elküldve Május23, 2011 Na hát nekem meg egyszer ez a szilentet tartó bilincs tört el. Én is figyeltem, hogy ha féloldalasan álltam le egy padkáról, akkor koppant egy nagyot. Egyszer aztán aláfekve észrevettem. Csak gyári van belőle mondjuk nem nagy tétel mert olyan 900ft volt, na de azt a fajin berozsdált csavart leszedni, aminek a fejét nem lehet megfogni, hát az jó volt. Fékcső mellett flexel kb fél óra volt levágni, mert ép hogy be fért oda. warwolf írta: Korábbi csörömpölésem okozója nem a kipufogó, nem a törött rugó vagy egyéb csacskaság volt, hanem a hátsó stabilizátorrudat az alvázhoz rögzítő bilincsen lévő anya rejtélyes meglazulása okozta, amitől lógott a kincsem, aztán kátyú/bukkanónál csörgött egy jóízűt.Én meg azt hittem, kiszakad a hátsó kerék a helyéről, és rögvest megelőz.Ami a dolog pikantériája, hogy megemelve feszült, így hiába rugdostam/ütöttem bármit, meg sem nyikkant.Így a stab.szilentek is cserések lettek. Biztos ami biztos, a hátsó telókat kicseréltem, bár ki/beszerelés közben rá kellett jönnöm, hogy nem az a hunyó.De ha már megvettem ugye.... :D :D
Fort Elküldve Május24, 2011 Elküldve Május24, 2011 2-3 napja ha nagyobb bukkanóba megyek bele,olyan hang jön hátulról mint ha a kerék beleérne a kasztniba!Néztem,hátha látok valami keréknyomot valahol,de semmi!Ennyire kikészült volna már hátul az a szilentem(lengőkar szilent a pontos neve ha jól néztem)ami elkezdett kopogni,zörögni és ilyen hangokat ad ki??
warwolf Elküldve Május24, 2011 Elküldve Május24, 2011 Fort írta: 2-3 napja ha nagyobb bukkanóba megyek bele,olyan hang jön hátulról mint ha a kerék beleérne a kasztniba!Néztem,hátha látok valami keréknyomot valahol,de semmi!Ennyire kikészült volna már hátul az a szilentem(lengőkar szilent a pontos neve ha jól néztem)ami elkezdett kopogni,zörögni és ilyen hangokat ad ki?? Nekem elöl van olykor ilyen hang.De nem vészes.
Fort Elküldve Május24, 2011 Elküldve Május24, 2011 warwolf írta: Nekem elöl van olykor ilyen hang.De nem vészes. Ha elölről jönne,tudnám hogy a lengéscsillapítók járják már a végüket,de hogy ezzel a hátsó futóművel mindig van valami... Holnap megpróbálom megemelve megnézni hogy mennyire mozognak hátul az alkatrészek,talán látni lehet majd ha máshol is van hiba!
warwolf Elküldve Május24, 2011 Elküldve Május24, 2011 Fort írta: Ha elölről jönne,tudnám hogy a lengéscsillapítók járják már a végüket,de hogy ezzel a hátsó futóművel mindig van valami... Holnap megpróbálom megemelve megnézni hogy mennyire mozognak hátul az alkatrészek,talán látni lehet majd ha máshol is van hiba! Nekem elöl SACHS gázos telók vannak, nem billeg az autó, nem libeg, tehát elvileg jók.Tavaly cseréltem őket. A hátsó futóművel az a baj, hogy ezek a jóó magyar utak kivégzik azt a jó pár szilentet ami benne van.Nem drága dolgok, csak a cseréjük időigényes baromira mert célszerszám nélkül csak úgy megoldható, ha satupadon van a vasdarab.Aztán mehet a birkózás.
DieselFan Elküldve Május24, 2011 Elküldve Május24, 2011 Sziasztok. Egy olyan kérdésem lenne, hogy a B Vectra első kerékagya megegyezik a Calibráéval? Remélem tud nekem valaki segíteni.
warwolf Elküldve Május24, 2011 Elküldve Május24, 2011 DieselFan írta: Sziasztok. Egy olyan kérdésem lenne, hogy a B Vectra első kerékagya megegyezik a Calibráéval? Remélem tud nekem valaki segíteni. Szvsz nem, mert eleve a gólyaláb, így a csonkálvány is más.Viszont az Astra F/Vectra A szakaszhoz jó lehet..... Viszont ami érdekes lehet, ez az oldal...
DieselFan Elküldve Május24, 2011 Elküldve Május24, 2011 warwolf írta: Szvsz nem, mert eleve a gólyaláb, így a csonkálvány is más.Viszont az Astra F/Vectra A szakaszhoz jó lehet..... Köszi a gyors választ. :D
warwolf Elküldve Május24, 2011 Elküldve Május24, 2011 DieselFan írta: Köszi a gyors választ. :D Találtam egy linket, ott néztem adatokat.Bögöld át.Van ami egyezik!!! Fentebbi HSZ!
J0hnny Elküldve Május25, 2011 Elküldve Május25, 2011 warwolf írta: a cseréjük időigényes baromira mert célszerszám nélkül csak úgy megoldható, ha satupadon van a vasdarab.Aztán mehet a birkózás. Jó móka az, csak kell pár sör, meg egy bogrács. :D
warwolf Elküldve Május25, 2011 Elküldve Május25, 2011 J0hnny írta: Jó móka az, csak kell pár sör, meg egy bogrács. :D Meg pár idiót@a akik durvára ráérnek! :D
J0hnny Elküldve Május25, 2011 Elküldve Május25, 2011 warwolf írta: Meg pár idiót@a akik durvára ráérnek! B) :D :D :)
zsadi85 Elküldve Május30, 2011 Elküldve Május30, 2011 Sziasztok! A közeljövőben kicserélem az első féktárcsákat + fékpofákat. Segítségetek kérem abban, hogy milyet érdemes venni, ti milyet vettetek, ha vettetek??? Ja és mennyire vált be? Esetleg FERRODO ??? Azt nem szeretném, hogy nyisznyogjon folyamatosan a gagyi anyagminőség miatt, de egy vagyont sem akarok rákölteni. Előre is köszi a segítséget.
kelly Elküldve Május30, 2011 Elküldve Május30, 2011 Én Jurid-ot szoktam, nem nyikorog, nincs baja. zsadi85 írta: Sziasztok! A közeljövőben kicserélem az első féktárcsákat + fékpofákat. Segítségetek kérem abban, hogy milyet érdemes venni, ti milyet vettetek, ha vettetek??? Ja és mennyire vált be? Esetleg FERRODO ??? Azt nem szeretném, hogy nyisznyogjon folyamatosan a gagyi anyagminőség miatt, de egy vagyont sem akarok rákölteni. Előre is köszi a segítséget.
Fort Elküldve Május30, 2011 Elküldve Május30, 2011 zsadi85 írta: Segítségetek kérem abban, hogy milyet érdemes venni, ti milyet vettetek, ha vettetek??? Ja és mennyire vált be? Esetleg FERRODO ??? Brembo hűtőtt tárcsák és Ferodo betétek vannak nekem!Semmi bajom nem volt eddig vele... Következő alkalommal hátul is cserélve lesz a tárcsa,oda is ezek kerülnek majd!
warwolf Elküldve Május30, 2011 Elküldve Május30, 2011 zsadi85 írta: Sziasztok! Segítségetek kérem abban, hogy milyet érdemes venni, ti milyet vettetek, ha vettetek??? Ja és mennyire vált be? Esetleg FERRODO ??? TRW/Lucas betét+TRW/Lucas tárcsa.Közútra tökéletes fékhatás mellékhangok nélkül.
Fort Elküldve Június1, 2011 Elküldve Június1, 2011 Lassú kanyarodásnál ropog valami az első futómű felől,mint ha havon mennék!Mi lehet ez?Toronycsapágy,szervó,féltengely?
_Seth_ Elküldve Június1, 2011 Elküldve Június1, 2011 Fort írta: Lassú kanyarodásnál ropog valami az első futómű felől,mint ha havon mennék!Mi lehet ez?Toronycsapágy,szervó,féltengely? Ez a sorrend pont jó lesz ellenőrizni bár szerintem nem szervó max ha teljesen kitekered de az akkor sem ropog. Féltengely, toronycsapágy az esélyes, nekem pl megoldotta az is, hogy simán bezsíroztam mivel szerelővel a szakadt harangot kicseréltettem és az eredeti rozsdás bilinccsel tette vissza ami persze eltört így már teljesen száraz volt, kattogott, húzott is balra, menni sem akart már de írtam is ide... utána elmúlt, néha volt hangja majd megnéztem, bezsíroztam, új bilincset tettem rá és azóta tökéletes + a toronycsapágynál a csavar sem volt eléggé meghúzva az is csörgött.
Hanguci Elküldve Június1, 2011 Elküldve Június1, 2011 Fort írta: Lassú kanyarodásnál ropog valami az első futómű felől,mint ha havon mennék!Mi lehet ez?Toronycsapágy,szervó,féltengely? Általában a jobb féltengely akkor ropog ha balra kanyarodsz és forditva,a gumi harang el lehet szakadva ,az csere és jól meg kell tömni zsírral ,De lehet torony csapágy is.
Recommended Posts