Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  Fort írta:
A neve alatt a képen szerintem egy 5 ajtós B2-es van,onnan... <_<

X20-as motorral szerintem nem volt B2, csak B1.

B2-ben Y20-as motor van.

Elküldve
  Fort írta:
B2-es Vectra hátsó üzemi féke nem tárcsa???? <_< Ezt nem gondoltam volna...Azt hittem a tárcsa nem kopott még be!

Szerintem a dobfék rosszabbul is fog fogni mint a tárcsa,de állítani nem tudsz már rajta?

Hát hogy tisztázak mindent B/1-es a Vectrám 4x100-as futomüvel csak B/2 lökháritok vanak rajta :D . Állitani már nem hiszem hogy tudok rajta majdmég megprobálok valami profibb betéteket ( ferodo ) vagy valami hasonlot. Ha ezse válik be csere tárcsára. Amugy most már tényleg nem tudom csak az X20DTL-t szerelték dobb fékel?

Elküldve
  miles írta:
Hát hogy tisztázak mindent B/1-es a Vectrám 4x100-as futomüvel csak B/2 lökháritok vanak rajta :D . Állitani már nem hiszem hogy tudok rajta majdmég megprobálok valami profibb betéteket ( ferodo ) vagy valami hasonlot. Ha ezse válik be csere tárcsára. Amugy most már tényleg nem tudom csak az X20DTL-t szerelték dobb fékel?

Ma kértem időpontot a szemészeten! <_< :) Még az aláírást is szerkesztetted látom,köszi! :D

A megoldás talán a 4x100 kiosztás lett volna?B2-esen már 5 csavaros van?

Elküldve
  Fort írta:
Van B1-ben és B2-ben is!Opel-info szerint!

Kössz a linket <_< jó kis oldal. Kárpit alapján Sport vagy CD Sport a vekim, viszont a "gyári" felnim nincs ott ugyhogy az már cserélve volt A vekisre, vagy lehet tényleg valami limitált dolog :D

Meg van a műszakim minden rendben volt, meg lett csinálva a kézifékem is végre. Viszont szerelőm szerint Jobb hátsó lengéscsillapítóm kezdi megadni magát. Párba fogom cserélni, defélek nem lesz olcsó mulatság.

Elküldve
  enemypett írta:
Kössz a linket <_< jó kis oldal. Kárpit alapján Sport vagy CD Sport a vekim, viszont a "gyári" felnim nincs ott ugyhogy az már cserélve volt A vekisre, vagy lehet tényleg valami limitált dolog :D

Meg van a műszakim minden rendben volt, meg lett csinálva a kézifékem is végre. Viszont szerelőm szerint Jobb hátsó lengéscsillapítóm kezdi megadni magát. Párba fogom cserélni, defélek nem lesz olcsó mulatság.

11000 körül van az alja darabjának, majd felfelé a csillagos ég :D

Elküldve
  Fort írta:
Ma kértem időpontot a szemészeten! <_< :) Még az aláírást is szerkesztetted látom,köszi! :D

A megoldás talán a 4x100 kiosztás lett volna?B2-esen már 5 csavaros van?

Te láttad jól, mert a lökhárítón kívül nemigen van más, ami egy ilyen kicsi képről azt sugallja, hogy B2-es :D

B2-esben nemhogy hátsó dofékes nem volt, de szerintem már 4 csavaros futómű sem.

Elküldve
  miles írta:
Hát hogy tisztázak mindent B/1-es a Vectrám 4x100-as futomüvel csak B/2 lökháritok vanak rajta <_< . Állitani már nem hiszem hogy tudok rajta majdmég megprobálok valami profibb betéteket ( ferodo ) vagy valami hasonlot. Ha ezse válik be csere tárcsára. Amugy most már tényleg nem tudom csak az X20DTL-t szerelték dobb fékel?

Az én szervizkönyvem szerint csak az 1,6 75 LE motoros kasztnit szerelték dofékkel. De az a te példádból látszik, hogy ez nem teljesen igaz :D

Elküldve

Kicseréltem a gumibakot <_< Hát... valóban könnyű volt túl könnyű ezért még minden csatit megtisztítottam, átfújtam féktisztítóval majd jó bőven WD40-nel mert olyan kevésnek tűnt a "munka" :D

Most van kész az időszaki karbantartás :D Amivel gond volt megcsináltam + tegnap kapott fullos nano viaszos mosást ma pedig esett az eső... szívás....

Elküldve
  _Seth_ írta:
Kicseréltem a gumibakot <_< Hát... valóban könnyű volt túl könnyű ezért még minden csatit megtisztítottam, átfújtam féktisztítóval majd jó bőven WD40-nel mert olyan kevésnek tűnt a "munka" :D

Most van kész az időszaki karbantartás :D Amivel gond volt megcsináltam + tegnap kapott fullos nano viaszos mosást ma pedig esett az eső... szívás....

Én egy hónapja mosattam,majd két hetet állt az autó a garázsban. A követklező két héten jártam vele, de azóta még nem volt eső szerencsére :)

Elküldve
  zaza73 írta:
11000 körül van az alja darabjának, majd felfelé a csillagos ég <_<

És mivel sport gondolom a csillagos éghez lesz közelebb... Esetleg felújítással próbálkozott mát valaki? Mennyire tartós és megközelítheti minőségben az újat? Találtam neten 10000/db csinálják.

Elküldve

Ugyanígy jártam én is. :D <_< Ja és még pluszban gyors viasszal is átnyomtam.+ műanyagokat is leápoltam meg a belsejét is kitakarítottam. Mikor lemosom a kocsit, 80% hogy utána 1-2 napon belül esik az eső.

  _Seth_ írta:
Kicseréltem a gumibakot :D Hát... valóban könnyű volt túl könnyű ezért még minden csatit megtisztítottam, átfújtam féktisztítóval majd jó bőven WD40-nel mert olyan kevésnek tűnt a "munka" :)

Most van kész az időszaki karbantartás :D Amivel gond volt megcsináltam + tegnap kapott fullos nano viaszos mosást ma pedig esett az eső... szívás....

Elküldve

Nem tudom én sosem voltam híve ennek a felújítózsdinak.

  enemypett írta:
És mivel sport gondolom a csillagos éghez lesz közelebb... Esetleg felújítással próbálkozott mát valaki? Mennyire tartós és megközelítheti minőségben az újat? Találtam neten 10000/db csinálják.
Elküldve
  kelly írta:
Ugyanígy jártam én is. :D <_< Ja és még pluszban gyors viasszal is átnyomtam.+ műanyagokat is leápoltam meg a belsejét is kitakarítottam. Mikor lemosom a kocsit, 80% hogy utána 1-2 napon belül esik az eső.

Tegnap molos 100 forintos magasnyomásúval 2x leöblítettem és kapott viaszt is így most még szép nagyon. Én is kiporszívóztam, az ablakok alkoholos clin-nel ma lesznek kívül-belül letakarítva :D

Elküldve

Próbálj ki egyszer egy olyan Agip kútnál levő mosót, amit már felújítottak. Nincs attól jobb mosó szerintem legalábbis olyan ami kúton van. Az alkoholos clin-ről meg van a véleményem. Én is azzal takarítottam le kétszer egymás után de olyan foltos hogy alig lehet kilátni.

  _Seth_ írta:
Tegnap molos 100 forintos magasnyomásúval 2x leöblítettem és kapott viaszt is így most még szép nagyon. Én is kiporszívóztam, az ablakok alkoholos clin-nel ma lesznek kívül-belül letakarítva <_<
Elküldve
  Adam1 írta:
Te láttad jól, mert a lökhárítón kívül nemigen van más, ami egy ilyen kicsi képről azt sugallja, hogy B2-es <_<

B2-esben nemhogy hátsó dofékes nem volt, de szerintem már 4 csavaros futómű sem.

Valóban a B2-es Vectra csak 5 csavaros, a B1-esnek 4 csavaros.

Elküldve
  kelly írta:
Próbálj ki egyszer egy olyan Agip kútnál levő mosót, amit már felújítottak. Nincs attól jobb mosó szerintem legalábbis olyan ami kúton van. Az alkoholos clin-ről meg van a véleményem. Én is azzal takarítottam le kétszer egymás után de olyan foltos hogy alig lehet kilátni.

Agip kút nekem nem esik útba sajnos :D

Clin: nem tudom milyen lesz még nem próbáltam vele ellenben megvan az a jó tulajdonsága, hogy ha nem válik be használom ablak takarításra <_<

rattila: B1-ben is van 5 csavaros :D

Elküldve
  _Seth_ írta:
Agip kút nekem nem esik útba sajnos :D

Clin: nem tudom milyen lesz még nem próbáltam vele ellenben megvan az a jó tulajdonsága, hogy ha nem válik be használom ablak takarításra <_<

rattila: B1-ben is van 5 csavaros :D

Tényleg? És az mitől függ, hogy hány csavaros?

Elküldve
  rattila írta:
Tényleg? És az mitől függ, hogy hány csavaros?

B2: az összes futómű 5 csavaros.

B1: 2.0 tól felfelé biztos, hogy 5 csavaros. Az 1,8-at nemtudom...

Elküldve
  Adam1 írta:
B2: az összes futómű 5 csavaros.

B1: 2.0 tól felfelé biztos, hogy 5 csavaros. Az 1,8-at nemtudom...

Én is úgy tudom hogy 2.0-tól felfelé 5 csavaros, az 1.8 még 4 csavaros

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.