vennik Elküldve Április26, 2008 Megoszt Elküldve Április26, 2008 Hello Tudnátok segiteni?! Mekkora a max felni és gumi méret ami még befér egy b1 96-os veci alá? thx Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Április26, 2008 Megoszt Elküldve Április26, 2008 Hello Tudnátok segiteni?! Mekkora a max felni és gumi méret ami még befér egy b1 96-os veci alá? thx hát, konkrétan a 225/45r17 8x17-es et35 felnin hátul már picit necces, de elfér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vennik Elküldve Április27, 2008 Megoszt Elküldve Április27, 2008 hát, konkrétan a 225/45r17 8x17-es et35 felnin hátul már picit necces, de elfér. Hello Köszi a választ akkor már nyugodtan nézegetek felnit a verdára én azt hittem hogy max a 205-ös gumi megy be alá. A 8x17 az mi?:sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Április27, 2008 Megoszt Elküldve Április27, 2008 Hello Köszi a választ akkor már nyugodtan nézegetek felnit a verdára én azt hittem hogy max a 205-ös gumi megy be alá. A 8x17 az mi?:sowwy: felni szélesség x átmérő collban Azért ha teheted, inkább 215/45-öt gondolj rá, az valszeg jobban elfér.a 225 már súrolja döccenőkön hátul az ívet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csimp Elküldve Június4, 2008 Megoszt Elküldve Június4, 2008 hi!! Ha jol emlékszem a haverom A vectráján is 17 es felni volt de majd megkérdezem.Sose mentünk vele sehova kettőnél többen mert mindig beért a sárvédő ívbe a kerék hátul ha 4 en ültünk bele. De jól nézett ki a verda legalább!! ;) Nekem az lenne a kérdésem,hogy B Vecinél ami elég alul kormányzott érzésem szerint, javít e valamit ha le van ültetve vagy keményebb lengéscsillapítót kap vagy valami futóműtuningot.?? Nekem Ford mondeom volt a Veci előtt kombi TD és habár jó nagy hullaszállító gép volt ahova tettem oda ment tényleg jó volt a futóműve!!Jókat hallotam még a calibráról is! Nagyon cool a Vectra csak ezen a téren talán lehet valamit tenni??? Remélem nem írtam nagy hülyeségeket,nem vagyok szaki csak öszzehasonlítottam a verdákat :D :P :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Június4, 2008 Megoszt Elküldve Június4, 2008 nekem veszi szépen az íveket. Erre legjobban a 2 évvel ezelőtti kecsói pályanap a példa. Nem jártam füvön vele, pedig megjárattam rendesen a gépet. :D És akkor a szilentek sem voltak még a helyzet magaslatán. Utána jött a húzós generál. Most a 225-ös pacskerekkel sincs gondom, nem akar kitörni az ívről. :D Mondjuk ha eladom őket, biztos hiányozni fognak, mind látványra, mind stabilitásra. De racionálisan is kell gondolkoznom. Családi verda, 3 gyerek, nekik még nincs vesekövük, amit rázni kéne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Július5, 2008 Megoszt Elküldve Július5, 2008 Hello Vélemények érdekelnének Alessio - Special alufelnivel kapcsolatosan, a gumi Dunlop SP Sport 01. A felnihez olcsón jutottam, újak, a gunik szintén újak. Vectra B 2.0 alatt lesznek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Július7, 2008 Megoszt Elküldve Július7, 2008 Alessio - Special alu vigyázz a gödrökkel és a padkával. Ez nem gyári minőség!!! Nekem gyári van és semmi baja pedig már többször felkoppant a futómű. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Augusztus14, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2008 Eladó sorba kerültek a Vectra téli kerekei, részletek a eladó alkatrészek topicban, gumik felnik klub ár: 40.000 Ft / gar Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október4, 2008 Megoszt Elküldve Október4, 2008 Üdv. Infó kellene nekem, méghozzá arról hogy a 4x100as lyukosztású Vectra Bnek az agyátmérőjére vonatkozóan... Előre is köszi az infót. Üdv, Zsoltee Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október4, 2008 Megoszt Elküldve Október4, 2008 Üdv. Infó kellene nekem, méghozzá arról hogy a 4x100as lyukosztású Vectra Bnek az agyátmérőjére vonatkozóan... Előre is köszi az infót. Üdv, Zsoltee Vectra B 1.6i/16V/1.7TD/1.8i-16V/2.0 DI/2.0 Dti 1995-02 5.5X14 4X100X56.5 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október4, 2008 Megoszt Elküldve Október4, 2008 4X100X56.5 Köszi a gyors választ... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Október7, 2008 Megoszt Elküldve Október7, 2008 Téligumit veszek a jövőhéten, mielőtt még szezonja lesz, mit ajánlotok? 15e/db áron gondolkozok, de számomra minden gumi ugyan olyan (kivéve a praktikeres újafutózott mégis áron felüli szarokat..:lol: ) Ez pl? ja és kombihoz 2l-es benzineshez kellene, szeretek száguldani féle..:lol: Továbbá a hátsó kerekek csapágyasak, legalábbis mindenki ezt mondja, mert van valamennyi zaja. Viszont mint néztem, gyári új cucc hozzá abs-es 30e/db. Kicsit húzós szerintem... Viszont van utángyártott 15ért vagy bontott (2000 évjárat utáni angliából bontott kocsik) 5e ft és ad rá 1000km garanciát a csávó. Mennyi km alatt kopnak el a csapágyak? És egy ilyen csere milyen sürgős dolog? Mert halasztanám tavaszta, most vezérműszíj, gumi csere van, ez is drága..:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október7, 2008 Megoszt Elküldve Október7, 2008 Téligumit veszek a jövőhéten, mielőtt még szezonja lesz, mit ajánlotok? 15e/db áron gondolkozok, de számomra minden gumi ugyan olyan (kivéve a praktikeres újafutózott mégis áron felüli szarokat..:lol: ) Ez pl? ja és kombihoz 2l-es benzineshez kellene, szeretek száguldani féle..:lol: Továbbá a hátsó kerekek csapágyasak, legalábbis mindenki ezt mondja, mert van valamennyi zaja. Viszont mint néztem, gyári új cucc hozzá abs-es 30e/db. Kicsit húzós szerintem... Viszont van utángyártott 15ért vagy bontott (2000 évjárat utáni angliából bontott kocsik) 5e ft és ad rá 1000km garanciát a csávó. Mennyi km alatt kopnak el a csapágyak? És egy ilyen csere milyen sürgős dolog? Mert halasztanám tavaszta, most vezérműszíj, gumi csere van, ez is drága..:lol: Téligumában tudom ajánlani az Eurotec Snowolf2-t.Olcsó és jó gumi, amúgy Continental termék.Nekem nagyon jól zenélt a Vectra alatt, amint a jégfelületen volt egy pici hódara szerűség, már tapadt. Kerékcsapágy árakat ITT is tudsz viszonyításképpen nézni.Célszerű minél hamarabb kicserélni, de a támszilentek lógásából is adódhat a zúgás, mert a hátsó kerék olyankor igenrosszul áll.Sokkal erősebb a negatív dőlése. A vezérléshez a cuccok pedig vízpumpástól max. 40e.-be kerülnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Október7, 2008 Megoszt Elküldve Október7, 2008 Téligumában tudom ajánlani az Eurotec Snowolf2-t.Olcsó és jó gumi, amúgy Continental termék.Nekem nagyon jól zenélt a Vectra alatt, amint a jégfelületen volt egy pici hódara szerűség, már tapadt. Kerékcsapágy árakat ITT is tudsz viszonyításképpen nézni.Célszerű minél hamarabb kicserélni, de a támszilentek lógásából is adódhat a zúgás, mert a hátsó kerék olyankor igenrosszul áll.Sokkal erősebb a negatív dőlése. A vezérléshez a cuccok pedig vízpumpástól max. 40e.-be kerülnek. Köszi az infót, a snowwolf2 nagyjából annyi mint amit linkeltem, de nekem az szimpibb vmiért:) Mi az a támszilent? :lol: Meg tudom én nézni azt, hogy azzal mi van? a vezércucchoz 39e a cuccos a szerelő azt mondta. a szerelés olcsó lesz, mert jóarc:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
okiman Elküldve Október7, 2008 Megoszt Elküldve Október7, 2008 Továbbá a hátsó kerekek csapágyasak, legalábbis mindenki ezt mondja, mert van valamennyi zaja. Viszont mint néztem, gyári új cucc hozzá abs-es 30e/db. Kicsit húzós szerintem... Viszont van utángyártott 15ért vagy bontott (2000 évjárat utáni angliából bontott kocsik) 5e ft és ad rá 1000km garanciát a csávó. Mennyi km alatt kopnak el a csapágyak? És egy ilyen csere milyen sürgős dolog? Mert halasztanám tavaszta, most vezérműszíj, gumi csere van, ez is drága..:lol: Kerékcsapágyat legszigorúbban tilos bontóból venni!!! 1 kerékcsapágy futásteljesitménye normál használat esetén kb 100000 km ( magyar utak: kb 80000 ). Hátul ráadásul ha jól tudom agyas csapágy van ABS jeladóval ( agyas csapágy: a csapágy külső gyűrűje maga a kerékagy). A kompakt kerékcsapágy 2 féle képpen nézhet ki: vagy (leegyszerűsitve) 2 db kúpgörgős csapágy összeforditva, vagy 2 db ferde hatásvonalú csapágy összeforditva. Természetesen a külső gyűrű nem osztott. Azért ilyen a kialakitása ( nem mély hornyú golyóscsapágy ), hogy az oldalról ható erőket is elviselje. A kerékcsapágy hibája nagyon 1x űen észlelhető. Hozzávalók: 1 körforgalom vagy 1 nagyobb parkoló, alátekert kormány, kicsit bevállalósabb sebesség. Ezután ész nélkül körözni, ha balra kanyarodsz a kocsi értelemszerűen a jobb oldalára dől. Ha búg akkor az a csapágy a gebaszos ha nem akkor semmi baja. Ugyanez a másik irányban pepitában. Kerékcsapágy nem igazán megy tönkre egyszerre. Ez csak az autószerelők - hogyan szedjük le az ügyfelet dupla lóvéra- fogása ( bocs ha ezzel valakit megsértettem ). De hihetsz nekem, ugyanis 6 éve a csapágyszakmában dolgozom. Ha kérdésed van keress meg priv be : okiman1@gmail.com Link to comment Megosztás: More sharing options...
okiman Elküldve Október7, 2008 Megoszt Elküldve Október7, 2008 a vezércucchoz 39e a cuccos a szerelő azt mondta. a szerelés olcsó lesz, mert jóarc:) Szerencsére nekem nagykeres kedvességgel az alkatrész megáll 30 ba Ez tartalmaz vezérműszijat 2 vezető 1 feszitőgörgőt, plusz 1 vizpumpát. :lol: :lol: :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Október7, 2008 Megoszt Elküldve Október7, 2008 Kerékcsapágyat legszigorúbban tilos bontóból venni!!! 1 kerékcsapágy futásteljesitménye normál használat esetén kb 100000 km ( magyar utak: kb 80000 ). Hátul ráadásul ha jól tudom agyas csapágy van ABS jeladóval ( agyas csapágy: a csapágy külső gyűrűje maga a kerékagy). A kompakt kerékcsapágy 2 féle képpen nézhet ki: vagy (leegyszerűsitve) 2 db kúpgörgős csapágy összeforditva, vagy 2 db ferde hatásvonalú csapágy összeforditva. Természetesen a külső gyűrű nem osztott. Azért ilyen a kialakitása ( nem mély hornyú golyóscsapágy ), hogy az oldalról ható erőket is elviselje. A kerékcsapágy hibája nagyon 1x űen észlelhető. Hozzávalók: 1 körforgalom vagy 1 nagyobb parkoló, alátekert kormány, kicsit bevállalósabb sebesség. Ezután ész nélkül körözni, ha balra kanyarodsz a kocsi értelemszerűen a jobb oldalára dől. Ha búg akkor az a csapágy a gebaszos ha nem akkor semmi baja. Ugyanez a másik irányban pepitában. Kerékcsapágy nem igazán megy tönkre egyszerre. Ez csak az autószerelők - hogyan szedjük le az ügyfelet dupla lóvéra- fogása ( bocs ha ezzel valakit megsértettem ). De hihetsz nekem, ugyanis 6 éve a csapágyszakmában dolgozom. Ha kérdésed van keress meg priv be : okiman1@gmail.com Köszi az infókat! Általában eszeveszetten megyek a körforgalmakban, nem tűnt akkor hangosabbnak, de majd holnap megnézem jobban:) Sajna agyas csapágy van, ezért olyan drága:( A kocsiban elméletileg 140e km van, valószínüleg tényleg annyi van benne. Kérdés, hogy cserélték-e 100e-nél, vagy sem. Vezértmű szíjat biztos cseréltek 80-nál, nemrég gyertyákat is, de ki tudja.. Jővőhéten úgyis megy vezmű cserére, megnézetem a csapágyakat azért a szerelővel (ő nem húz le szerencsére, és igazat mond) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október8, 2008 Megoszt Elküldve Október8, 2008 Köszi az infót, a snowwolf2 nagyjából annyi mint amit linkeltem, de nekem az szimpibb vmiért:) Mi az a támszilent? :lol: Meg tudom én nézni azt, hogy azzal mi van? a vezércucchoz 39e a cuccos a szerelő azt mondta. a szerelés olcsó lesz, mert jóarc:) A hátsó lengőkarban van belőle 2db oldalanként.Ha megemeled a hátulját, rángatva meg tudod nézni.De tud lógni a lengőkarszilent is. Az Eurotec-et én itt Kméten 8500ft-ért vettem anno, zsír újonan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
okiman Elküldve Október8, 2008 Megoszt Elküldve Október8, 2008 A kocsiban elméletileg 140e km van, valószínüleg tényleg annyi van benne. Kérdés, hogy cserélték-e 100e-nél, vagy sem. Kerékcsapágyat nem kötelező cserélni 100000 nél. Van olyan ismerősöm, aki 300000 nél tart a toyotájával és makulátlan. Akkor kell kicserélni ha elkezd búgni. Vezérlést 16 szelepes motoron azért AJÁNLOTT 60000 ként cserélni ( opel ) mert ezeknél a motoroknál előfordult már szijszakadás, és sajna az opel motor olyan, hogy bucira verheti a szelepeket. Toyotánál pl ez az intervallum 100000 km. Eleve 1 hülye dolog, hogy a vezműszij hajtja a vizpumpát, ami 1 új szij cseréjénél ( nem nyúlt a szij mint a régi ) teljesen más feszitést ad. Ezért kezdi el 1 idő után ereszteni a vizet. Célszerű ezt is cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Október8, 2008 Megoszt Elküldve Október8, 2008 A hátsó lengőkarban van belőle 2db oldalanként.Ha megemeled a hátulját, rángatva meg tudod nézni.De tud lógni a lengőkarszilent is. Az Eurotec-et én itt Kméten 8500ft-ért vettem anno, zsír újonan. Kecskeméten hol vetted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október8, 2008 Megoszt Elküldve Október8, 2008 Kecskeméten hol vetted? Béres Gumiszervíz a dunaföldvári úton, de még az M5 felüljáró előtt, a városból kifelé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Október8, 2008 Megoszt Elküldve Október8, 2008 Na, most így késő éjjel tettem pár gyors kört, rendesen rosszul is lettem..:lol: hülye cementes zsákról pedig megfeletkeztem hátul, szépen vándorol, és csinálta a mocskot:( Nem volt semmi hangja a dolognak. Mit kellene hallani ilyenkor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
okiman Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Na, most így késő éjjel tettem pár gyors kört, rendesen rosszul is lettem..:lol: hülye cementes zsákról pedig megfeletkeztem hátul, szépen vándorol, és csinálta a mocskot:( Nem volt semmi hangja a dolognak. Mit kellene hallani ilyenkor? Elsősorban búgást valamelyik oldalról. Ha terhelt az oldal és nem búg az nem csapágyhiba. Sztem go to futóműves, rángassa mán meg 1 picit a hátulját. Link to comment Megosztás: More sharing options...
okiman Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Ha mégis kerékcsapágy, akkor tudok szerezni olyan 28-35e ig -20% kedvesség... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts