mackosajt Elküldve Szeptember13, 2007 Elküldve Szeptember13, 2007 fogok csapni egy kört, mert ilyen miatt nem akarok csuklót cserélni, mert az még hibátlannak tűnik.
tomi023 Elküldve Szeptember27, 2007 Elküldve Szeptember27, 2007 Ma miután szakadó esőben elmentem Szolnokra úgy döntöttem átgumizom a Vectrat. Veszek 4 új nyári gumit. De milyet? a versenyzők: (195-65 R15) Good Year Hídragrip Link Gyártó Kleber Hydraxer Link Gyártó Falken ZE 512Link Barum Bravuris linkGyártó
warwolf Elküldve Szeptember27, 2007 Elküldve Szeptember27, 2007 Ma miután szakadó esőben elmentem Szolnokra úgy döntöttem átgumizom a Vectrat. Veszek 4 új nyári gumit. De milyet? a versenyzők: (195-65 R15) Good Year Hídragrip Kleber Hydraxer Falken ZE 512 Barum Bravuris A Kléber és Falken jónak tűnik.A Barumot hanyagolnám.Kérdezd meg Udit, mik a tapasztalatai vele......... A Good Yearról nem hallottam.Esetleg még a Bridgestont tudnám javallani.........
istván Elküldve Szeptember28, 2007 Elküldve Szeptember28, 2007 Ma miután szakadó esőben elmentem Szolnokra úgy döntöttem átgumizom a Vectrat. Veszek 4 új nyári gumit. De milyet? a versenyzők: (195-65 R15) Good Year Hídragrip Link Gyártó Kleber Hydraxer Link Gyártó Falken ZE 512Link Barum Bravuris linkGyártó Barum van nekem.... normál esetekben jó... zajos... de szerintem labdába sem rughat a többi mellett... igaz árban sem, gondolom
tomi023 Elküldve Szeptember28, 2007 Elküldve Szeptember28, 2007 A Barum szerintem is kiesett. A Good Year Eagle Speed kollégának nem jött be de ezaHidragrip teljesen más és állítólag nagyon csendes gumi.
warwolf Elküldve Szeptember28, 2007 Elküldve Szeptember28, 2007 Fel lett rakva az új 16'-s kerék, (nálam új) és nagyon jól áll a gép alatt, de.......baró óhangos a gumi, gondolom később múlik, +megúsztam a télikerék projektet, mert a guma ami rajta van, téli gumi! :lol: Elöl még használható a profilmélység, hátul már necceseb.Bízzunk benne, hogy nem lesz folyamatosan nagy hó! :lol: A gumiméret 205/50-16, nem tudom mennyire kompatibilis váltóméret, de asszem minjá utána lesek. Jah, körforgóban piszok jól tapadt, csak kisit ráz! :lol:
tomi023 Elküldve Szeptember28, 2007 Elküldve Szeptember28, 2007 persze hogy jól tapad a 10 fokos betonon a téli kerék :lol:
warwolf Elküldve Szeptember28, 2007 Elküldve Szeptember28, 2007 persze hogy jól tapad a 10 fokos betonon a téli kerék :lol: Naná! :lol: Amúgy néztem ebben a méretben téli gumát, és legolcsóbb is 25e.ft körül kezdődik.Szal tutira nem fogok beújítani.Elég ritka méret.Majd tavasszal nyáriba.Azok egész emberi áron vannak....... Akár csak a gyári 195/65-15-ös télik....... A km.órát ez a méret -3.6%-ban befolyásolja.Szal belefér.A 205/55-16 lenne az igazi, mert az csak -0.4%-al dobja át a km.órát.Majd később......
J0hnny Elküldve Szeptember28, 2007 Elküldve Szeptember28, 2007 Fel lett rakva az új 16'-s kerék, (nálam új) és nagyon jól áll a gép alatt, de.......baró óhangos a gumi, gondolom később múlik, +megúsztam a télikerék projektet, mert a guma ami rajta van, téli gumi! :P Elöl még használható a profilmélység, hátul már necceseb.Bízzunk benne, hogy nem lesz folyamatosan nagy hó! :lol: A gumiméret 205/50-16, nem tudom mennyire kompatibilis váltóméret, de asszem minjá utána lesek. Jah, körforgóban piszok jól tapadt, csak kisit ráz! :lol: Képet már lusta voltál csinálni... :lol:
warwolf Elküldve Szeptember28, 2007 Elküldve Szeptember28, 2007 Képet már lusta voltál csinálni... :lol: Maj' megnézed élőben! :lol:
warwolf Elküldve Szeptember29, 2007 Elküldve Szeptember29, 2007 de.......baró óhangos a gumi Továbbra is csak megerősíteni tudom......
J0hnny Elküldve Szeptember29, 2007 Elküldve Szeptember29, 2007 Továbbra is csak megerősíteni tudom...... Majd csak jön a hó és halkabb lesz! :lol:
Kzotya Elküldve Október2, 2007 Elküldve Október2, 2007 Sziasztok! A hátsó futóműben az összes szilentet kicseréltem a két hosszanti lengőkar kivételével, mégis erősen koptatja a gumik belső oldalát. Kinek mi a tapasztalata ezzel kapcsolatban illetve tudja-e közületek valaki, hogy a kerékdőlésen lehet-e állítani v.hogy? A gumik 215/45 R 17 Eagle F1
warwolf Elküldve Október3, 2007 Elküldve Október3, 2007 Sziasztok! A hátsó futóműben az összes szilentet kicseréltem a két hosszanti lengőkar kivételével, mégis erősen koptatja a gumik belső oldalát. Kinek mi a tapasztalata ezzel kapcsolatban illetve tudja-e közületek valaki, hogy a kerékdőlésen lehet-e állítani v.hogy? A gumik 215/45 R 17 Eagle F1 Esetleg a rugónak nincs ki a lelke?Mert nekem is erősen negatívan dőlt, aztán lett szilent csere, és kiderült, hogy korábban volt leng.csillapítócsere de rugóstól, és bárgyú módon a Sedané lett belerakva, mert nem szinplán telót cseréltek, hanem bontva, kompletten rugóstól cserélték az egészet.Miután bele lett rakva az új szilent/gátló+normális rugó, megjavult a dolog.....
mackosajt Elküldve Október3, 2007 Elküldve Október3, 2007 Én meg azt mondom, hogy a hosszanti szilentjét is érdemes cserélni, mert annak a konzoljával lehet állítani a hátsó futóművet, és ha az kivan, akkor biza gumiknak vége lesz. Nekem a 10. évhez közeledve olyanok voltak ezek, hogy maguktól szétestek kiszedés közben, egyedül a szilent külső alu házát kellett kivésni.
warwolf Elküldve Október3, 2007 Elküldve Október3, 2007 Én meg azt mondom, hogy a hosszanti szilentjét is érdemes cserélni, mert annak a konzoljával lehet állítani a hátsó futóművet, és ha az kivan, akkor biza gumiknak vége lesz. Nekem a 10. évhez közeledve olyanok voltak ezek, hogy maguktól szétestek kiszedés közben, egyedül a szilent külső alu házát kellett kivésni. Nekem az is cserés volt, és mégis....
mackosajt Elküldve Október3, 2007 Elküldve Október3, 2007 Na jó, de a te eseted extrákkal volt fűszerezve. :lol:
warwolf Elküldve Október3, 2007 Elküldve Október3, 2007 Na jó, de a te eseted extrákkal volt fűszerezve. :lol: Konkrétan? :lol:
mackosajt Elküldve Október3, 2007 Elküldve Október3, 2007 hát rugót meg mindent is cseréltetek, mint írtad, mert az nem belevaló volt.
warwolf Elküldve Október3, 2007 Elküldve Október3, 2007 hát rugót meg mindent is cseréltetek, mint írtad, mert az nem belevaló volt. jaaa, értem.Amúgy lehet, hogy a kézifékpofákat is meg kellett volna nézni.Sztem kicsit sokat kellett ráálítanom a karnál......
mackosajt Elküldve Október3, 2007 Elküldve Október3, 2007 vagy neked is a végét járja a bowden. Én 2-3 hete cseréltem kb., mert 1x csak majdnem a plafonba vertem a kezem. :lol: Ja, 7200 volt nekem a bowden.
tomi023 Elküldve Október3, 2007 Elküldve Október3, 2007 érdemes lehet csak kitakarítani. nekem a sok-sok ráálíítás és bőrszokcsakiszakítás után ez oldotta meg a bajt.
Kzotya Elküldve Október3, 2007 Elküldve Október3, 2007 Esetleg a rugónak nincs ki a lelke?Mert nekem is erősen negatívan dőlt, aztán lett szilent csere, és kiderült, hogy korábban volt leng.csillapítócsere de rugóstól, és bárgyú módon a Sedané lett belerakva, mert nem szinplán telót cseréltek, hanem bontva, kompletten rugóstól cserélték az egészet.Miután bele lett rakva az új szilent/gátló+normális rugó, megjavult a dolog..... Ebben a rugó dologban lehet valami, ugyanis mikor enyém lett a kicsike kb. 50 mm-el volt ültetve, aztán vissza lett emelve az egész gyári rugókkal (az elsőből azért lecsíptünk egy fél karikát) a hátsó tengelyhez komplett bontott egység lett beakva telóstól Nekem is, és mivel nem voltam ott a bontásnál elképzelhető, hogy nem Caravan-é a rugó. Valamelyikőtöknek van infója, hogy a két rugó között mi a különbség? Mackósajt! A két hosszanti lengőkar első szilent mibe fájt Neked? Üdv
Kzotya Elküldve Október3, 2007 Elküldve Október3, 2007 érdemes lehet csak kitakarítani. nekem a sok-sok ráálíítás és bőrszokcsakiszakítás után ez oldotta meg a bajt. Hali! A takarításhoz is jó kibontani a helyéről, és mivel elég sok mindent le kell szedni hozzá (kipufogó, hőterelő lemez) lehet, hogy megéri az a 7200 Ft a cserét, és biztos, hogy O.K. lesz egy jó darabig. Nem olyan szuper dolog állandóan fogó, beragadt kézifékkel közlekedni Nekem elhihetitek!
mackosajt Elküldve Október3, 2007 Elküldve Október3, 2007 azt hiszem 5 vagy 6e volt darabja a szilentnek. De nem akarok hülyeséget írni, holnap otthon megnézem. :lol: szereléssel annyi a gáz, hogy ha nincs berakáshoz szerszáma a szerelőnek, akkor biza szét kell kapni a teljes hátulját, hogy présben be tudja rakni. A kézi köteléhez meg annyit, hogy nekem a porvédő a végén már "elporladt". Így ezen egy korábbi takarítás sem segített volna.
Recommended Posts