BJózsef Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 Sziasztok! Mondanátok véleményt a 2.0DI 82LE motorokról. Ilyen motorral szerelt kombit szeretnék vásárolni és egy kicsit bizonytalan vagyok a dízelekkel szemben. Vannak előnyei és hátrányai is. Mivel elég sok fórumozót találok az oldalon ezért a tapasztalatokat hallgatnám meg. Elsősorban a megbízhatósága érdekelne. Nem használnám sokat az autót max 10.000km évente. Igaz a kocsi előéletéről nem sokat tudok, csak amit a külső (elhanyagoltság vagy éppen gondos gazdája volt) alapján ítélek meg az tudom alapul venni. Előre is köszönöm a válaszaitokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
96bvectra Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 Ha diesele B vectrát szeretnél akkor 1.7 Isuzu dieselt vegyél. Ez egy nagyon kiforrott japán diesel motor. Ennek a továbbfejlesztett változatait teszik még a mai 1.7-es opelokba is. A 2.0 dieselnél gyakran adagoló probléma szokott előjönni, és a javítása közel 200 000 forint. Sziasztok! Mondanátok véleményt a 2.0DI 82LE motorokról. Ilyen motorral szerelt kombit szeretnék vásárolni és egy kicsit bizonytalan vagyok a dízelekkel szemben. Vannak előnyei és hátrányai is. Mivel elég sok fórumozót találok az oldalon ezért a tapasztalatokat hallgatnám meg. Elsősorban a megbízhatósága érdekelne. Nem használnám sokat az autót max 10.000km évente. Igaz a kocsi előéletéről nem sokat tudok, csak amit a külső (elhanyagoltság vagy éppen gondos gazdája volt) alapján ítélek meg az tudom alapul venni. Előre is köszönöm a válaszaitokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
96bvectra Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 Még annyit hogy 1.7 TD-ben még nem láttam kombit csak lépcsős, és ferdehátút. De a lépcsős hátúnak is viszonylag nagy csomagtere van. Közel 500 liter. Ha diesele B vectrát szeretnél akkor 1.7 Isuzu dieselt vegyél. Ez egy nagyon kiforrott japán diesel motor. Ennek a továbbfejlesztett változatait teszik még a mai 1.7-es opelokba is. A 2.0 dieselnél gyakran adagoló probléma szokott előjönni, és a javítása közel 200 000 forint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
96bvectra Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 Keresd meg ebben a forumban a 2013 augusztus 29 - 16:11-kor beírt üzenetet. Az a típus is hasonló gondokkal küzd. De te legalább a vásárlás előtt érdeklődtél. :icon1: Sziasztok! Mondanátok véleményt a 2.0DI 82LE motorokról. Ilyen motorral szerelt kombit szeretnék vásárolni és egy kicsit bizonytalan vagyok a dízelekkel szemben. Vannak előnyei és hátrányai is. Mivel elég sok fórumozót találok az oldalon ezért a tapasztalatokat hallgatnám meg. Elsősorban a megbízhatósága érdekelne. Nem használnám sokat az autót max 10.000km évente. Igaz a kocsi előéletéről nem sokat tudok, csak amit a külső (elhanyagoltság vagy éppen gondos gazdája volt) alapján ítélek meg az tudom alapul venni. Előre is köszönöm a válaszaitokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
BJózsef Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 Köszönöm az eddigi válaszokat! Igaz, nekem mindenképpen kombi kell ezért az 1.7TD nem megvalósítható:( Van-e valami mechanikai / elektronikai különbség a 2.0 DI és a 2.0 DTI között? (Az adagoló környékén?) Előre is köszönöm a válaszaitokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 Köszönöm az eddigi válaszokat! Igaz, nekem mindenképpen kombi kell ezért az 1.7TD nem megvalósítható :( Van-e valami mechanikai / elektronikai különbség a 2.0 DI és a 2.0 DTI között? (Az adagoló környékén?) Előre is köszönöm a válaszaitokat! Teljes mértékben megértelek, hogy ragaszkodsz a kombihoz. A lépcsőshátúba nagyobb dolgot nem tudsz belepakolni, hiába van ott az 500 literes csomagtartó. A ferdehátú meg egész egyszerűen hülyén néz ki :) Nincs jobb dolog, mint egy ekkora méretű kombi autó :) Nem akarlak lebeszélni a típusról, de akkor inkább Passat B5 kombi. 97-2000 közötti évjárat 1.9-es TDI motorral (90 vagy 110 LE). Hidd el nekem, jobban fogsz járni vele, mint egy 2.0 dti-s Vectra-val. Ha mégis a 2.0 diesel mellett döntesz, akkor az erősebbet vedd (101 LE), mert különben megvétel után az lesz az első kérdésed a fórumba, hogy lehet átvarázsolni a 82 lovas verziót 101 LE-re. Jobb megelőzni ezt :) Van pár dolog, ami különbözik, pl a komplett hűtőrendszer, mert az erősebben van cooler is. Emiatt más a klímahűtő is. Ezen kívül a turbó nyomócső is különbözik, valamint még jópár dolog a motorban. Az átalakítás nem olcsó dolog. Persze nem is lehetetlen. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 Nekem ugye x18xe volt, de nem hiszem hogy sokban módosult volna maga a blokk, max elektronika van más rajta. A Z18XE, mint bevált motor? Na ez még viccnek is rossz. Az X18XE az igen, de nem a Z. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 Na na. A ferdehátú sokkal sokkal szebb mint a négyajtós. Azonkívül kényelmesen bele teszel egy elöltöltős mosógépet becsomagolva! ;) Teljes mértékben megértelek, hogy ragaszkodsz a kombihoz. A lépcsőshátúba nagyobb dolgot nem tudsz belepakolni, hiába van ott az 500 literes csomagtartó. A ferdehátú meg egész egyszerűen hülyén néz ki :) Nincs jobb dolog, mint egy ekkora méretű kombi autó :) Nem akarlak lebeszélni a típusról, de akkor inkább Passat B5 kombi. 97-2000 közötti évjárat 1.9-es TDI motorral (90 vagy 110 LE). Hidd el nekem, jobban fogsz járni vele, mint egy 2.0 dti-s Vectra-val. Ha mégis a 2.0 diesel mellett döntesz, akkor az erősebbet vedd (101 LE), mert különben megvétel után az lesz az első kérdésed a fórumba, hogy lehet átvarázsolni a 82 lovas verziót 101 LE-re. Jobb megelőzni ezt :) Van pár dolog, ami különbözik, pl a komplett hűtőrendszer, mert az erősebben van cooler is. Emiatt más a klímahűtő is. Ezen kívül a turbó nyomócső is különbözik, valamint még jópár dolog a motorban. Az átalakítás nem olcsó dolog. Persze nem is lehetetlen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 Nekem ugye x18xe volt, de nem hiszem hogy sokban módosult volna maga a blokk, max elektronika van más rajta. Én tök mást hallottam, illetve olvastam :) Mégpedig azt, hogy a Z18XE már kisblokk, az 14, 1,6 rokona. Az X18XE pedig nagyblokkos, az X20XEV-hez hasonlóan. Emellett az elektronika is teljesen más az X és a Z között, a Z-snél elég sérülékeny helyen van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BJózsef Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 Teljes mértékben megértelek, hogy ragaszkodsz a kombihoz. A lépcsőshátúba nagyobb dolgot nem tudsz belepakolni, hiába van ott az 500 literes csomagtartó. A ferdehátú meg egész egyszerűen hülyén néz ki :) Nincs jobb dolog, mint egy ekkora méretű kombi autó :) Nem akarlak lebeszélni a típusról, de akkor inkább Passat B5 kombi. 97-2000 közötti évjárat 1.9-es TDI motorral (90 vagy 110 LE). Hidd el nekem, jobban fogsz járni vele, mint egy 2.0 dti-s Vectra-val. Ha mégis a 2.0 diesel mellett döntesz, akkor az erősebbet vedd (101 LE), mert különben megvétel után az lesz az első kérdésed a fórumba, hogy lehet átvarázsolni a 82 lovas verziót 101 LE-re. Jobb megelőzni ezt :) Van pár dolog, ami különbözik, pl a komplett hűtőrendszer, mert az erősebben van cooler is. Emiatt más a klímahűtő is. Ezen kívül a turbó nyomócső is különbözik, valamint még jópár dolog a motorban. Az átalakítás nem olcsó dolog. Persze nem is lehetetlen. A Passat B5 szintén érdekel, csak egy nagy baj van:( Az ára: dupla annyi a vételára, mint egy Vectra B. Sajnos. A 82LE nekem elég, már nem nyomom annyira a gázt, mint régen. Szóba sem jöhet az átalakítás csak így jó ahogy van. Igazából az öszkép érdekel, hogy jó autó -e, hogy jó választás lehet -e? Előre is köszi a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 Na na. A ferdehátú sokkal sokkal szebb mint a négyajtós. Azonkívül kényelmesen bele teszel egy elöltöltős mosógépet becsomagolva! ;) Ezen kár vitatkozni, mert ízlés dolga. Irtó hülyén néz ki szerintem. :) A praktikussága persze megvan. De akkor is a kombi az igazi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 A Passat B5 szintén érdekel, csak egy nagy baj van:( Az ára: dupla annyi a vételára, mint egy Vectra B. Sajnos. A 82LE nekem elég, már nem nyomom annyira a gázt, mint régen. Szóba sem jöhet az átalakítás csak így jó ahogy van. Igazából az öszkép érdekel, hogy jó autó -e, hogy jó választás lehet -e? Előre is köszi a válaszokat! Ahogy írtuk hajlamos az adagoló elromlásra, ennek korrekt javítása 200 e körül van. Ha ezt rászámolod, lehet, kijön belőle egy B5. Annak a motorja meg nem az az elromlós fajta. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
BJózsef Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 Ahogy írtuk hajlamos az adagoló elromlásra, ennek korrekt javítása 200 e körül van. Ha ezt rászámolod, lehet, kijön belőle egy B5. Annak a motorja meg nem az az elromlós fajta. Ez is igaz... Amit találtam kombi egész elfogadható árba van. Van-e valami látható jele "próbakörön" VAGY teljesen spontán csinálhatja az adagoló a hibajelenségeit. Pl.: ledadog vagy check lámpa, jelentős teljesítmény csökkenésre gondolok??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 (edited) Ez is igaz... Amit találtam kombi egész elfogadható árba van. Van-e valami látható jele "próbakörön" VAGY teljesen spontán csinálhatja az adagoló a hibajelenségeit. Pl.: ledadog vagy check lámpa, jelentős teljesítmény csökkenésre gondolok??? Na ha más nem akkor majd én! Szerintünkem ne vegyél 2.0 dízel vectrát mert sokkal több az-az 1 adagoló gond vele mint egyéb másik típusok "sokpici" nyavalyái együtt. Egy 300-400 ezres autónál r@ohadt sok az a 200-250 adagoló felújítás semmi előjele nincs általában. Van-hogy 1x csak megáll nem indul. Nem akarlak kioktatni téged sem, hogy hallgass a "tapasztaltabbakra", de ez nagyon nem jó választás! éves 10E km-hez tökéletesen megteszi egy 1.7TD is ennél az árnál szerintem nincs jelentősége a benzin-dízel üza ár különbségnek így akár egy 1.8 vagy 2.0 benzines is simán jó, de semmiképpen X16XE. Gondolom van ok a kombira tehát inkább egy 2.0 remélem sikerült visszafogni magam és mérsékelten leírtam. Módosítva Szeptember10, 2013 : straega Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Szeptember11, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2013 Pedig a C Vectrások dícsérik a motort. Ismerősömnek van egy gts, 280000km-el és semmi baja nincs. Én tök mást hallottam, illetve olvastam :) Mégpedig azt, hogy a Z18XE már kisblokk, az 14, 1,6 rokona. Az X18XE pedig nagyblokkos, az X20XEV-hez hasonlóan. Emellett az elektronika is teljesen más az X és a Z között, a Z-snél elég sérülékeny helyen van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember11, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2013 Pedig a C Vectrások dícsérik a motort. Ismerősömnek van egy gts, 280000km-el és semmi baja nincs. Nekem Zafira B-ben volt hozzá szerencsém, de nagyon nem tetszett, erőtlen, és vérszegény volt. Pedig a 140 LE-s verzió volt abban a kocsiban, nem is a gyengébb 125. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Szeptember11, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2013 Igen ez így van. Mikor keresgéltem az utódot, néztem én is 2006-os 140le-s vekit, de nagy csalódás volt. Azt hittem jobban megy, de nem hiszem hogy sokat rá ver a 116 lovas régi motorra. Mostani off 125 lovas autóm körbeugorja a 140 lovas vekit. :icon1: Nekem Zafira B-ben volt hozzá szerencsém, de nagyon nem tetszett, erőtlen, és vérszegény volt. Pedig a 140 LE-s verzió volt abban a kocsiban, nem is a gyengébb 125. Link to comment Megosztás: More sharing options...
B Laky Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 sziasztok: van egy 96-os B Vectrám 2.0 benzines az lenne a gyond vele hogy inditás kicsit nehézkes, aztán mikor beindul alapjárat jó, el indulok vele aztán mikor nyomnámneki a gázt megtorpan, és nem bir menni csak jó formán alapjárati gázzal közben mintha 1 henger kihagyna. Ahogy a hozzászólásokban olvastam, ki tisztitottam a alapjáratimotort, EGR-t, injektort,Gyujtáskábelt ki cseréltem mert a régi már nem volt jó! A pillangószelepnél ki cseréltem a tömitést mivel engedte a benzint egy kicsit! Kérem valaki segitsen rajtam akinek volt már ilyen fajta gondja. A szerelő most drága volna nekem, A választ előre is köszönöm!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sankaka Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 sziasztok: van egy 96-os B Vectrám 2.0 benzines az lenne a gyond vele hogy inditás kicsit nehézkes, aztán mikor beindul alapjárat jó, el indulok vele aztán mikor nyomnámneki a gázt megtorpan, és nem bir menni csak jó formán alapjárati gázzal közben mintha 1 henger kihagyna. Ahogy a hozzászólásokban olvastam, ki tisztitottam a alapjáratimotort, EGR-t, injektort,Gyujtáskábelt ki cseréltem mert a régi már nem volt jó! A pillangószelepnél ki cseréltem a tömitést mivel engedte a benzint egy kicsit! Kérem valaki segitsen rajtam akinek volt már ilyen fajta gondja. A szerelő most drága volna nekem, A választ előre is köszönöm!! Szia! Nekem akkor csinált hasonló tüneteket, mikor a tankfedél és AC pumpa közti gumicső szétnyílt és nem volt megfelelő üzemanyagnyomás. Ha nem akarod szétbontani a tankfedelet a legegyszerűbb ha megpróbálsz üzemanyagnyomást mérni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ricsi89 Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 Vagy haldoklik az AC pumpa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 Én is arra tippelek, hogy a szállított benzinmennyiség kevés. A 3 hengerezés alapjáraton is jelentkezne, egyenetlenül járna, rázkódna a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
B Laky Elküldve Szeptember17, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2013 köszönöm a gyors választ mindenkinek, Megpróbálom ezeket a dolgokat is át nézni, remélem meg oldódik a probléma!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fapad Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 sziasztok: van egy 96-os B Vectrám 2.0 benzines az lenne a gyond vele hogy inditás kicsit nehézkes, aztán mikor beindul alapjárat jó, el indulok vele aztán mikor nyomnámneki a gázt megtorpan, és nem bir menni csak jó formán alapjárati gázzal közben mintha 1 henger kihagyna. Ahogy a hozzászólásokban olvastam, ki tisztitottam a alapjáratimotort, EGR-t, injektort,Gyujtáskábelt ki cseréltem mert a régi már nem volt jó! A pillangószelepnél ki cseréltem a tömitést mivel engedte a benzint egy kicsit! Kérem valaki segitsen rajtam akinek volt már ilyen fajta gondja. A szerelő most drága volna nekem, A választ előre is köszönöm!! Omegázom ugyan, de talán érdekes lehet, hogy nekem akkor produkált ilyeneket amikor gyengélkedett a főtengely jeladóm. Hibajele nem volt , csupán a jelenség. Jeladócsere után megszűnt a probléma. Érdemes lecsekkolni a vezérmű jeladót is, az miatt is leszabályozhat a motorvezérlő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Én azért ránéznék a motor hőfok jeladóra is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Én azért ránéznék a motor hőfok jeladóra is. Úgy-van szerintem is, jönnek a hidegek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts