straega Elküldve Július27, 2013 Elküldve Július27, 2013 Sziasztok! Vettem 2 hónapja egy 1.6i 16v- vectrát x16x -es megvettem világitott a chek kiolvastattam a hibát AGR - szelep . vettem egy bele egy újjat megjavult utána kicseréltem a lambda szondát mentem vele 100 km-t 6.2 öt evett nagyon megvoltam vele elégedve mentem még kb 20 km-t és elkezdett rángatni kicseréltem ma a üzemanyag szürőt de nem oldotta meg a problémát ha szépen váltok és kis gázzal megyek akor nem rángat ha rá nyomom a gázt csak akkor üresbe jár a motor 2500 ig szépen kipörög de onnan kb 4500 ig gondolkodik és onnan szabályoz fogalmam sincs hogy mi a lehet a baja esetleg valaki járt már igy ? elöre is köszi! Ha 4500 nál szabályoz akkor vészüzemben megy. Célszerű javítás után újra olvastatni esetenként akkor törölni a kijavított hibát. Lehet üza nyomás probléma ha alacsony fordulatnál jól meg. Üza nyomás, vagy " csak" az a vmi elektromos hiba ami miatt vészüzemben van. :( Így a 2-3 Kiolvasás előtt már érdemes elgondolkozni egy opco m vásárlásán, ha még nincs. :) 1
Cs4bee Elküldve Július27, 2013 Elküldve Július27, 2013 Ha 4500 nál szabályoz akkor vészüzemben megy. Célszerű javítás után újra olvastatni esetenként akkor törölni a kijavított hibát. Lehet üza nyomás probléma ha alacsony fordulatnál jól meg. Üza nyomás, vagy " csak" az a vmi elektromos hiba ami miatt vészüzemben van. :( Így a 2-3 Kiolvasás előtt már érdemes elgondolkozni egy opco m vásárlásán, ha még nincs. :) Szia Neharagudj rosszul írtam le 4500-tól ismét rendesen kipörög szabályzásig! de odáig gondolkodik, nem veszi a lapot ahogy kéne nincs semmi hibakód semmi nem utal hibára csak az hogy rángat mi üzemanyagszürőre gondoltunk kicseréltem tegnap de sztem itt összetetebb a dolog :(
straega Elküldve Július27, 2013 Elküldve Július27, 2013 Szia Neharagudj rosszul írtam le 4500-tól ismét rendesen kipörög szabályzásig! de odáig gondolkodik, nem veszi a lapot ahogy kéne nincs semmi hibakód semmi nem utal hibára csak az hogy rángat mi üzemanyagszürőre gondoltunk kicseréltem tegnap de sztem itt összetetebb a dolog :( ok akkor marad az üza nyomás. az nem mindig ad hiba üzenetet. Cső repedezett nem tömít vagy a szivattyú nem nyom megfelelően 1
Gufi Elküldve Július28, 2013 Elküldve Július28, 2013 Üdv mindenkinek!!! Olyan kérdésem lenne, hogy ha én egy c20xe mocit rakok egy Vectra B-be, akkor a belső kábelköteget is cserélnem kell?? Csak mert a motortéri kábelköteg tuti a vezérlő tuti, csak nem tudom hogy az óracsoportomat mi fogja működtetni??? Egyáltalán az óracsoport kábelkötege csatlakozik a motorvezérlőhoz???
KCS Elküldve Július29, 2013 Elküldve Július29, 2013 Sziasztok!'97-es B Vectra, x20xev, automata váltó, digit. klíma....Jelenségek:országút, egyenletes tempó, 120-ig a vízhőmérséklet kb. 92-94 fok. Sok emelkedő és/vagy 130-140-es sebességnél szépen lassan felkúszik 96-98 fokra, ha klíma is megy, akkor majdnem piros (az idegbaj kerülget). És ami a legfurcsább, ha a terhelést csökkentem - klíma kikapcs és/vagy 120km/ó alá megyek, a mutató nem megy vissza, ott marad "csúcsértéknél", ha azonban leállítom a motort és es kb. 1 perc után újra elindítom, a mutató visszamegy 100 fok alá...Hűtővíz nem fogy.Adjatok tanácsot vagy ötletet, mert a szerelő csak annyival intézi el, hogy hát mit várok egy több. mint 15 éves autótól...Üdv.RD
klingerit Elküldve Július30, 2013 Elküldve Július30, 2013 Sziasztok!'97-es B Vectra, x20xev, automata váltó, digit. klíma....Jelenségek:országút, egyenletes tempó, 120-ig a vízhőmérséklet kb. 92-94 fok. Sok emelkedő és/vagy 130-140-es sebességnél szépen lassan felkúszik 96-98 fokra, ha klíma is megy, akkor majdnem piros (az idegbaj kerülget). És ami a legfurcsább, ha a terhelést csökkentem - klíma kikapcs és/vagy 120km/ó alá megyek, a mutató nem megy vissza, ott marad "csúcsértéknél", ha azonban leállítom a motort és es kb. 1 perc után újra elindítom, a mutató visszamegy 100 fok alá...Hűtővíz nem fogy.Adjatok tanácsot vagy ötletet, mert a szerelő csak annyival intézi el, hogy hát mit várok egy több. mint 15 éves autótól...Üdv.RD üdv. megnézdet, működnek hűtőventillátorok rendesen?
KCS Elküldve Július30, 2013 Elküldve Július30, 2013 üdv. megnézdet, működnek hűtőventillátorok rendesen? Szia, úgy általában működnek, bár - legalábbis a műszerfal hőmérője alapján - nekem néha elég sztochasztikusnak tűnt: van amikor ~94 fokon bekapcsol, aztán van, hogy 100 fok környékén semmi... KCS
szdavid0504 Elküldve Augusztus2, 2013 Elküldve Augusztus2, 2013 Sziasztok! Most lesz olajcserés az autó. Az ENEOS 10W-40 olajról mi a véleményetek? Jó lesz a Vectrába?
straega Elküldve Augusztus3, 2013 Elküldve Augusztus3, 2013 Sziasztok! Most lesz olajcserés az autó. Az ENEOS 10W-40 olajról mi a véleményetek? Jó lesz a Vectrába? Jó olaj de eddig ez az egyetlen amit elkezdett csipegetni 6-7 ezer km után az én x20xev-m :(
kadett17dforever Elküldve Augusztus3, 2013 Elküldve Augusztus3, 2013 Sziasztok! Most lesz olajcserés az autó. Az ENEOS 10W-40 olajról mi a véleményetek? Jó lesz a Vectrába? Szia, Nekem az isuzuba ez van most nagyon jo olaj es arban is korrekt.
szdavid0504 Elküldve Augusztus3, 2013 Elküldve Augusztus3, 2013 Köszi a válaszokat. Akkor holnap műszerfal szétszedés és olajcsere. Amúgy már meg is vettem.
gyuros Elküldve Augusztus5, 2013 Elküldve Augusztus5, 2013 Sziasztok. Kérdésem lenne mégpedig az hogy ki mijen olajat ajánlana a gépbe X20XEV Most Total Quartz 9000 5W-40 van benne mert a szerelő nézte a gépen ezt irta és mert hogy a opelnek nagyon passzosak az alkatrészei és ez megfelelően eljut oda ahova kell... Másokatis kérdeztem azok 10W-40 mondanak de ugye azis lényeg lenne hogy mijen márkát érdemes mert ugye alsókategoria felejtős minimum közép kategória érdekelne de ha nemnagy árérték különmbségvan akkor persze a jobbat venném... Ja és a Vectra könyveis 10W-40 ír... pedig eztis mondtam neki.. És még az érdekelne, hogy a tempomatot hogyan tudom működtetni vagy mitkell kijeleznije a fedélzetin ha kell valamitis?? Vagy mi lehet amiért nemmükszikl? Köszi előreis a választ..
kadett17dforever Elküldve Augusztus5, 2013 Elküldve Augusztus5, 2013 Sziasztok. Kérdésem lenne mégpedig az hogy ki mijen olajat ajánlana a gépbe X20XEV Most Total Quartz 9000 5W-40 van benne mert a szerelő nézte a gépen ezt irta és mert hogy a opelnek nagyon passzosak az alkatrészei és ez megfelelően eljut oda ahova kell... Másokatis kérdeztem azok 10W-40 mondanak de ugye azis lényeg lenne hogy mijen márkát érdemes mert ugye alsókategoria felejtős minimum közép kategória érdekelne de ha nemnagy árérték különmbségvan akkor persze a jobbat venném... Ja és a Vectra könyveis 10W-40 ír... pedig eztis mondtam neki.. És még az érdekelne, hogy a tempomatot hogyan tudom működtetni vagy mitkell kijeleznije a fedélzetin ha kell valamitis?? Vagy mi lehet amiért nemmükszikl? Köszi előreis a választ.. Szia, Nekem Isuzu dieselem van, korábban Valvoline durablend 10W-40-est használtam ,teljesen jó olaj, most Eneos premium 10W-40 van benne, mindkettő szerintem nagyon tuti, bár a bengásban nem tudom milyen lenne.
Ricsi89 Elküldve Augusztus6, 2013 Elküldve Augusztus6, 2013 Sziasztok. Kérdésem lenne mégpedig az hogy ki mijen olajat ajánlana a gépbe X20XEV Most Total Quartz 9000 5W-40 van benne mert a szerelő nézte a gépen ezt irta és mert hogy a opelnek nagyon passzosak az alkatrészei és ez megfelelően eljut oda ahova kell... Másokatis kérdeztem azok 10W-40 mondanak de ugye azis lényeg lenne hogy mijen márkát érdemes mert ugye alsókategoria felejtős minimum közép kategória érdekelne de ha nemnagy árérték különmbségvan akkor persze a jobbat venném... Ja és a Vectra könyveis 10W-40 ír... pedig eztis mondtam neki.. És még az érdekelne, hogy a tempomatot hogyan tudom működtetni vagy mitkell kijeleznije a fedélzetin ha kell valamitis?? Vagy mi lehet amiért nemmükszikl? Köszi előreis a választ.. Olajról annyit, hogy ahány embert kérdezel mindenki mást fog mondani, mindenki mást favorizál. valami jobb minőségűt tegyél bele, ne a legolcsóbbat. Mobil, Total, Castrol jó lehet bele. ha a könyve 10-est ír, akkor tegyél olyat. Attól nem lesz gondja. A tempomat ha nem működik, akkor lehet, hogy hibás a féklámpakapcsolód, vagy kuplungkapcsolód. Visszajelzője sajnos nincs semmi.
gyuros Elküldve Augusztus7, 2013 Elküldve Augusztus7, 2013 Szia, Nekem Isuzu dieselem van, korábban Valvoline durablend 10W-40-est használtam ,teljesen jó olaj, most Eneos premium 10W-40 van benne, mindkettő szerintem nagyon tuti, bár a bengásban nem tudom milyen lenne. Köszi szépen :)
gyuros Elküldve Augusztus7, 2013 Elküldve Augusztus7, 2013 Olajról annyit, hogy ahány embert kérdezel mindenki mást fog mondani, mindenki mást favorizál. valami jobb minőségűt tegyél bele, ne a legolcsóbbat. Mobil, Total, Castrol jó lehet bele. ha a könyve 10-est ír, akkor tegyél olyat. Attól nem lesz gondja. A tempomat ha nem működik, akkor lehet, hogy hibás a féklámpakapcsolód, vagy kuplungkapcsolód. Visszajelzője sajnos nincs semmi. Köszi szépen majd ránézek a tempomat dologra mindenképp!! :)
17TD CDX Elküldve Augusztus8, 2013 Elküldve Augusztus8, 2013 Sziasztok van egy 1.7 TD Vectrám az a jelenség történt az automal hogy mikor megyek vele hip hop fel megy a viz a végtelenségbe nem tom mi lehet a baja az a gyanum hogy hengerfejes leszz....de nem eszi az olajat meg semmi iesmi csak a viz fel forr néztem a högombát az jó minden jó de hiányzik a kocsiból a termosztát sztetek ez lehet az oka hogy forr a viz ...ha valaki tud segitsen elöre is köszönöm....
isi Elküldve Augusztus8, 2013 Elküldve Augusztus8, 2013 Sziasztok van egy 1.7 TD Vectrám az a jelenség történt az automal hogy mikor megyek vele hip hop fel megy a viz a végtelenségbe nem tom mi lehet a baja az a gyanum hogy hengerfejes leszz....de nem eszi az olajat meg semmi iesmi csak a viz fel forr néztem a högombát az jó minden jó de hiányzik a kocsiból a termosztát sztetek ez lehet az oka hogy forr a viz ...ha valaki tud segitsen elöre is köszönöm.... Ha nincs termosztát, akkor végképp nem kellene felforrania, mivel olyankor folyamatosan kering a víz a rendszerben. Vized fogy, vízcsövek nem kemények? Elindítod, kiegyenlítő tartály sapkát leveszed megpörgeted, h nyomja ki a vizet, akkor repedt a hengerfej. Honnan tudod, hogy hiányzik a termosztát, leszedted a házat? Mert ha nem, akkor lehet csak szimplán zárt állapotban adta meg magát és folyamatosan zárva van, így nem tud keringeni a víz. 1
17TD CDX Elküldve Augusztus8, 2013 Elküldve Augusztus8, 2013 leszedtem a házat és nincs benne termosztát gondolom az elözö tulaja kivehette belöle nem rég vettem az autót 1 hónapja .....a vizet nem eszi és nem is olajos a kipufogoból szép feket füst jön ki.... kék szinü füstöt nem tapasztalok nem eszi az olajat sem végkép nem tom mi lehet a baja.....megyek be inditom és kiprobálom hogy löki e ki a vizet ha leveszem a sapkát a kiegyenlitö tartájról....amúgy 1.7 TD isuzu motor ...köszönöm a válaszodat elöre is....
17TD CDX Elküldve Augusztus8, 2013 Elküldve Augusztus8, 2013 nos mentem vele egy kört csak itt bent városban a vizz már is felugrott leszedtem a kiegyenlitö tartájról a sapkát nem bugyborékol a viz..... haza jöttem felnyittottam a motorháztetöt leállitottam a motort és a kiegyenlitö tartálynál a sapka sziszeg....néztem a csöveket is a hütöbe vezetö csövek melegek...
isi Elküldve Augusztus8, 2013 Elküldve Augusztus8, 2013 leszedtem a házat és nincs benne termosztát gondolom az elözö tulaja kivehette belöle nem rég vettem az autót 1 hónapja .....a vizet nem eszi és nem is olajos a kipufogoból szép feket füst jön ki.... kék szinü füstöt nem tapasztalok nem eszi az olajat sem végkép nem tom mi lehet a baja.....megyek be inditom és kiprobálom hogy löki e ki a vizet ha leveszem a sapkát a kiegyenlitö tartájról....amúgy 1.7 TD isuzu motor ...köszönöm a válaszodat elöre is.... Az akkor érdekes :S És biztos, hogy olyan forró a víz? Nem csak az óra mutat rossz értéket? Vagy még lehet esetleg vízpumpa pl. nem tudja megfelelően keringetni a vizet vagy esetleg valami dugulás féle a vízrendszerben. 1
17TD CDX Elküldve Augusztus8, 2013 Elküldve Augusztus8, 2013 nem tudom vagy a hütöm szart be vagy az amit te mondasz (vizpumpa) remélem nem hengerfejes mert akkor nyólhatok mélyen a zsebembe ...még mielött elviszem szerelöhöz szét kapom a hütöt és jó alaposan kimosom....köszi a segitséget
isi Elküldve Augusztus8, 2013 Elküldve Augusztus8, 2013 nos mentem vele egy kört csak itt bent városban a vizz már is felugrott leszedtem a kiegyenlitö tartájról a sapkát nem bugyborékol a viz..... haza jöttem felnyittottam a motorháztetöt leállitottam a motort és a kiegyenlitö tartálynál a sapka sziszeg....néztem a csöveket is a hütöbe vezetö csövek melegek... Nem arra gondoltam, hogy menj egy kört és vedd le a sapkát:D Hanem kicsit melegedjen be a motor, aztán vedd le a sapkát álló helyben, majd adj neki gázfröccsöket, vagy pörgesd fel a fordulatot, ha akkor nem nyomja kifelé a vizet, akkor a víztérbe nem dolgozik bele, ergo attól nem fog melegedni+ nyomkodd meg a csöveket, hogy nem-e kemények. Amúgy nyomás van a rendszerben azért szisszen ha leveszed, viszont a tartály sapkát érdemes lenne kicserélni még mielőtt valami máshoz hozzá nyúlsz, nem-e csak elengedi a nyomást így hamarabb is melegedhet. 1000 forintos tétel. Én anno 35ért vettem sikolt, nyomásbróbázott, szelepelt, vezérműtengellyel együtt a hf-et+ 25 volt a hf tömítés+ munkadíj ~90-100 körül lett a vége. 1
96bvectra Elküldve Augusztus8, 2013 Elküldve Augusztus8, 2013 Ha a termosztál nem lenne benne, és állandóan teljes keresztmetszeten áramlana a víz akkor tuti hogy nem forrna fel. Írtad hogy melegek a csövek. De elől a hűtő is forró? Lehet hogy le van vízkövesedve az egész. Én nem tartom valószínűnek hogy hengerfejes legyen. Ha az lenne akkor olaj lenne a víztartályodban, kapuccinó szerű trutyi a nívópálcán és az olajbeöntő nyálásnán, és fehéren füstölne. nem tudom vagy a hütöm szart be vagy az amit te mondasz (vizpumpa) remélem nem hengerfejes mert akkor nyólhatok mélyen a zsebembe ...még mielött elviszem szerelöhöz szét kapom a hütöt és jó alaposan kimosom....köszi a segitséget
Adam1 Elküldve Augusztus8, 2013 Elküldve Augusztus8, 2013 Én nem tartom valószínűnek hogy hengerfejes legyen. Ha az lenne akkor olaj lenne a víztartályodban, kapuccinó szerű trutyi a nívópálcán és az olajbeöntő nyálásnán, és fehéren füstölne. Sajnos nem feltétlenül. Ez csak annyi jelent, hogy az olajtér, és a víztér között létesült átjárás. Ennél jóval gyakoribb, ha a víztér és az égéstér között keletkezik átjárás. Ekkor van az, hogy egyik pillanatról a másikra melegszik a motor, majd hirtelen visszahűl. Ezért szokták kivenni a termosztátot, hogy a gyanútlan vevőt átverjék. Az Isuzu motor hajlamos a hengerfej tömítés hibára 300 e km körül.
Recommended Posts