Adam1 Elküldve Január12, 2012 Elküldve Január12, 2012 Szia! Én nem emléxem hogy valaha vki.nek is kellet cserélnie főtengely szíjtárcsát azért mert el kopott ,sz.tem soha . :D A generátor ékszíjtárcsák még csak-csak elkopnak, de a hosszbordás szíjtárcsák nemigen :lol:
Zsomat Elküldve Január12, 2012 Elküldve Január12, 2012 Szia! Én nem emléxem hogy valaha vki.nek is kellet cserélnie főtengely szíjtárcsát azért mert el kopott ,sz.tem soha . :lol: Egyébként mi van veletek szomszéd ? Tesóm csodás '87-es 1.6D Kadettján kellett cserélni ékszíjtárcsát, de abban a motorban több, mint egy milla van.
potyo Elküldve Január12, 2012 Elküldve Január12, 2012 Megdöglött az ékszíjtárcsa? :lol: Az hogy tud? Gumibetétes és gondolom a gumi feladta benne a harcot. Én nem láttam, hogy biztosan az volt-e, csak mesélte, hogy a szíjtárcsa tönkrement.
szeta86 Elküldve Január14, 2012 Elküldve Január14, 2012 Kedves Fórumozók! Az alábbi kérdéssel fordulok hozzátok: (autóm: Opel Vectra B 2.0 DI, X20DTL, 1997) Korrigálva és egyszerűsítve korábbi hozzászólásomat. Egy korábbi fórumozó teljesen jól leírta a problémámat: Nálam is ugyanez a jelenség és ugyanezt az eljárást végrehajtottuk, de nem történt változás. bogesz1967 írta: Üdv mindenkinek! Segítségeteket szeretném kérni az alábbi problémában: x20dth motorról van szó kb. 1000-1500-as fordulaton felvillan a sárga lámpa, nyom magának egy gázfröccsöt, aztán megy tovább mintha semmi nem történt volna, persze a sárgalámpa kialszik. Ezt akkor produkálja amikor neki kedve van függetlenül a motor hőfokától, esőtől, széltől! Már kérdeztem szerelőket is, csak a fejüket vakarták. Szerintetek mi lehet? ??? Helló! Hibakód olvasás megvolt? Nekem volt hasonló, a vákuum rendszerem volt lyukas a szívósoron lévő kis vákuumdobozban lévő membrán szakadt ki - ez nyitja a lamellákat gyorsuláskor. Ekkor EGR-re panaszkodik a rendszer. A sárga lámpa ebben az esetben tartós fordulatszám tartás mellett is kivillan. Javítás: cseréig egyszerűen ledugózni a vákuumcsövét. A kérdésem az, hogy ha nem történt hibakód törlés a ledugózás után, akkor leszabályozhat még az elektronika? Ha magát az EGR szelepet is ledugózom, akkor a cseréig abbahagyhatja a hibajelzést? Válaszotokat előre is köszönöm! üdv.
zolika7111 Elküldve Január15, 2012 Elküldve Január15, 2012 Sziasztok! Megtudná nekem mondani valaki,hogy ez ami a képen van, micsoda? És mi célt szolgál?A gázbowden fölött van.Nagyon laza a bowden rajta és sosem változik a helyzete.Nemrég vettem az autót és sok mindenben nem vagyok még képben. Köszi A kép linkje: Kép 1 Kép 2 ------------- Opel Vectra B Caraván 1998 x18xe
_Seth_ Elküldve Január15, 2012 Elküldve Január15, 2012 Az szerintem a tempomat bowdene, mondjuk lazának nem kellene lennie de ez másik kérdés, látni nem is fogod soha mozogni, mert azt csak 30km/h felett teszi. Az indexkapcsoló végén vannak gombok?
Adam1 Elküldve Január15, 2012 Elküldve Január15, 2012 Az szerintem a tempomat bowdene, mondjuk lazának nem kellene lennie de ez másik kérdés, látni nem is fogod soha mozogni, mert azt csak 30km/h felett teszi. Az indexkapcsoló végén vannak gombok? Az hát :rolleyes: Meg kéne nézni működik-e.
kelly Elküldve Január15, 2012 Elküldve Január15, 2012 Tempomat Sziasztok! Megtudná nekem mondani valaki,hogy ez ami a képen van, micsoda? És mi célt szolgál?A gázbowden fölött van.Nagyon laza a bowden rajta és sosem változik a helyzete.Nemrég vettem az autót és sok mindenben nem vagyok még képben. Köszi A kép linkje: ------------- Opel Vectra B Caraván 1998 x18xe
kelly Elküldve Január15, 2012 Elküldve Január15, 2012 Nekem ötventől megy Az szerintem a tempomat bowdene, mondjuk lazának nem kellene lennie de ez másik kérdés, látni nem is fogod soha mozogni, mert azt csak 30km/h felett teszi. Az indexkapcsoló végén vannak gombok?
Adam1 Elküldve Január15, 2012 Elküldve Január15, 2012 Nekem ötventől megy Van 50-es is, meg 30-as is. Mindkét félét próbáltam a kocsimhoz, de sajnos egyik sem működött.
_Seth_ Elküldve Január15, 2012 Elküldve Január15, 2012 Nekem ötventől megy 50? Nekem 30 és annyi van a könyvében is amit adtak vele.
Adam1 Elküldve Január15, 2012 Elküldve Január15, 2012 ... Mi van a kocsiddal? Sikerült közelebb kerülni a megoldáshoz?
_Seth_ Elküldve Január15, 2012 Elküldve Január15, 2012 Mi van a kocsiddal? Sikerült közelebb kerülni a megoldáshoz? Pénteken mértek olajnyomást de elfelejtettem felhívni a szerelőt, majd holnap vagy ha hazaérek akkor megnézem, egyébként 99%, hogy bontani kell a motort.
kelly Elküldve Január15, 2012 Elküldve Január15, 2012 Készítheted a péztárcát :rolleyes: Pénteken mértek olajnyomást de elfelejtettem felhívni a szerelőt, majd holnap vagy ha hazaérek akkor megnézem, egyébként 99%, hogy bontani kell a motort.
zolika7111 Elküldve Január16, 2012 Elküldve Január16, 2012 Az szerintem a tempomat bowdene, mondjuk lazának nem kellene lennie de ez másik kérdés, látni nem is fogod soha mozogni, mert azt csak 30km/h felett teszi. Az indexkapcsoló végén vannak gombok? Igen van gomb és működik a tempomat is úgyhogy köszönöm a válaszokat kielégítő volt.
vaszilíj Elküldve Január17, 2012 Elküldve Január17, 2012 Pénteken mértek olajnyomást de elfelejtettem felhívni a szerelőt, majd holnap vagy ha hazaérek akkor megnézem, egyébként 99%, hogy bontani kell a motort. Azóta valami biztos fejlemény??
_Seth_ Elküldve Január17, 2012 Elküldve Január17, 2012 Azóta valami biztos fejlemény?? Igen, nincs elegendő nyomás, a héten ha lesz idejük akkor kiveszik a motort a kocsiból és kezdődhet a móka... $$$$$$
vaszilíj Elküldve Január17, 2012 Elküldve Január17, 2012 Igen, nincs elegendő nyomás, a héten ha lesz idejük akkor kiveszik a motort a kocsiból és kezdődhet a móka... $$$$$$ Ez nem hangzik valami túl jól.Részvétem
straega Elküldve Január22, 2012 Elküldve Január22, 2012 részvétem és kérj egy nagynyomású motor mosást is biztos ami tuti :lol: :lol: :lol:
Stivy Elküldve Január29, 2012 Elküldve Január29, 2012 Sziasztok! Nem rég lettem vectra tulajdonos de már jönnek is aproblémák. Segítséget kérnék hogy mitől lehet az hogy ingadozik az alapjárt ha áll a kocsi vagy ha nem akkor magas fordulaton pörög? Vezetés közbe nemtünik fel ez a probléma. Esetleg valami jó és olcsó szervíz Bp 13 ker környékén. Előre is köszi a válaszokat!
Thor Elküldve Január30, 2012 Elküldve Január30, 2012 Sziasztok! Nem rég lettem vectra tulajdonos de már jönnek is aproblémák. Segítséget kérnék hogy mitől lehet az hogy ingadozik az alapjárt ha áll a kocsi vagy ha nem akkor magas fordulaton pörög? Vezetés közbe nemtünik fel ez a probléma. Esetleg valami jó és olcsó szervíz Bp 13 ker környékén. Előre is köszi a válaszokat! Első körben alapjárati motor problémának(koszos) néz ki a dolog, de nem írtál motorkódot :).
Stivy Elküldve Január30, 2012 Elküldve Január30, 2012 96 év végi vectra b 2.0 benzines a motorkódja X20XEV elvileg. Nincs kéznál hírtelen a papírja. Nézegettem én is a neten hogy talán ez lehet a baj de nem találom a motortérben, na meg nem is akarom igazán tönkretenni mert még nem ismerem annyira az opelokat eddig más típusú kocsim volt Ennek mennyi lenne a javítási költsége?.
kocka Elküldve Január30, 2012 Elküldve Január30, 2012 96 év végi vectra b 2.0 benzines a motorkódja X20XEV elvileg. Nincs kéznál hírtelen a papírja. Nézegettem én is a neten hogy talán ez lehet a baj de nem találom a motortérben, na meg nem is akarom igazán tönkretenni mert még nem ismerem annyira az opelokat eddig más típusú kocsim volt Ennek mennyi lenne a javítási költsége?. Alapjárati a pillangószelep bal oldalán van - szemből nézve - javítási költség, ha Te tisztítod akkor a féktisztító vagy más tisztítóanyag ára, ha szerviz akkor 10-20e ha cseréled akkor attól függ mennyiért veszel másikat 10-40e-ig. Első körben a tisztítást kell megejteni, ez nem költséges, érdemes a teljes pillangószelepet és környékét takarítani. Esetleg átnézni az összes csövet nincs-e repedés, falslevegő stb.
vaszilíj Elküldve Január30, 2012 Elküldve Január30, 2012 96 év végi vectra b 2.0 benzines a motorkódja X20XEV elvileg. Nincs kéznál hírtelen a papírja. Nézegettem én is a neten hogy talán ez lehet a baj de nem találom a motortérben, na meg nem is akarom igazán tönkretenni mert még nem ismerem annyira az opelokat eddig más típusú kocsim volt Ennek mennyi lenne a javítási költsége?. Alapjárati a pillangószelep bal oldalán van - szemből nézve - javítási költség, ha Te tisztítod akkor a féktisztító vagy más tisztítóanyag ára, ha szerviz akkor 10-20e ha cseréled akkor attól függ mennyiért veszel másikat 10-40e-ig. Első körben a tisztítást kell megejteni, ez nem költséges, érdemes a teljes pillangószelepet és környékét takarítani. Esetleg átnézni az összes csövet nincs-e repedés, falslevegő stb. Jól mondja az előttem szóló,DE mivel a hozzászólásodból az látszik hogy nem igazán vagy a helyzet magaslatán és nem igazán értessz az autóhoz,jól gondold meg hogy belekezdesz e a szétszereléshez egyedül hozzáértő feleügyelete nélkül nehogy nagyobb kárt csinálj. Mielőtt szétszedsz bármit meg kellene ismerned az autót,nem paprról.
Stivy Elküldve Január31, 2012 Elküldve Január31, 2012 Igen ez így van. Nem vagyok sajnos autószerelő ezért is kérnék segítséget. Megtaláltam hol van az alapjárati motor de számomra elég rossz helyen hogy könnyen kitudjam szedni pláne így kezdőként. Bp belvárosában vagy nem túl távoli kerületben esetleg valami olcsó és jó szerviz vagy esetleg ha valaki más megtudná nekem csinálni aki már csinált ilyet megegyeznénk valami mindkettőnknek megfelelő összegben.
Recommended Posts