tothi_87 Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 Sziasztok. Adott egy 1997-es 1,6 16V vectra kb. 267.000 km-el. Mennyi az átlag olajfogyás 1000 km-re vetítve??? Mert nekem 1000 km-en 1l simán bevert. Mondjuk olajcsere után friss olajból. Ez mennyire mérvadó, hogy friss vagy már használt olaj??? Tapasztalatom nincs mert az első olajcseréje nálam. Köszi a válaszokat. Heló! Nekünk már a harmadik Opel van X16XEL motorral de mindegyik 8-9deci olajat evett 10.000Km-en, pedig mindegyikben 200.000Km körül volt (óra szerint, szerintem 50-60ezerrel több ;) ). Szerintem is nagyon sok ez az olajfogyasztás, nézesd meg valami szerelővel.
suzuman Elküldve Október26, 2011 Elküldve Október26, 2011 Köszi a segítséget, első körben felöntöttem az olajat a maxig és figyelni fogom, hogy mennyire fogy. Most kb 500 km megtétele után nem igazán látható fogyás. Elképzelhető az, hogy a friss új olajból jobban szeret csipegetni? Mert most olajcsere óta mentem 1500-at ami kicsit kevés, de ahhoz, hogy bejáródjon az olaj már elég, most kevesebb olajfogyás tapasztalható. Viszont lenne egy másik kérdésem. Adott a lamda úr ami bemegy a kipufogó elvezetésbe. Fentről megy le hozzá a (vezeték) nevezzük ennek. Van rajta egy összedugható csatlakozó ami nekem haladt a korral és eltört. Hirtelen ötlettől vezérelve jobb híján, a benzin kútnál tankoláskor, mert ott láttam meg, hogy valami lóg a földön szigetelő szalaggal rögzítettem. Az lenne a kérdésem, ha kihagynám azt a csatlakozót és direktbe összekötném mi lenne? Vagy lehet ilyen csatlakozót külön kapni? Előre is köszi. Laci
Zsomat Elküldve Október26, 2011 Elküldve Október26, 2011 Köszi a segítséget, első körben felöntöttem az olajat a maxig és figyelni fogom, hogy mennyire fogy. Most kb 500 km megtétele után nem igazán látható fogyás. Elképzelhető az, hogy a friss új olajból jobban szeret csipegetni? Mert most olajcsere óta mentem 1500-at ami kicsit kevés, de ahhoz, hogy bejáródjon az olaj már elég, most kevesebb olajfogyás tapasztalható. Viszont lenne egy másik kérdésem. Adott a lamda úr ami bemegy a kipufogó elvezetésbe. Fentről megy le hozzá a (vezeték) nevezzük ennek. Van rajta egy összedugható csatlakozó ami nekem haladt a korral és eltört. Hirtelen ötlettől vezérelve jobb híján, a benzin kútnál tankoláskor, mert ott láttam meg, hogy valami lóg a földön szigetelő szalaggal rögzítettem. Az lenne a kérdésem, ha kihagynám azt a csatlakozót és direktbe összekötném mi lenne? Vagy lehet ilyen csatlakozót külön kapni? Előre is köszi. Laci Szerintem az öreg, felhígult olajat jobban kéne csipegesse. De lehet, hogy orbitálisat tévedek...
straega Elküldve Október26, 2011 Elküldve Október26, 2011 Egy új jelenségre lettem figyelmes a minap. és ma sikerült nagyjából behatárolni a helyét is de látni nem csak hallani lehet Álló helyzetben meleg motornál hírtelen gázadásnál pilanatra megtorpan a motor és csak aztán pördül a fordulat ez volt az első amit észre vettem Majd ma du a motortérbe behajolva kézzel gázt húzva ugyanez csak már hallok is valamit: "szussz" ;) Bár a nagy légbeömlő egy helyen elvan repedve (először erre gondoltam Zöld nyílnál) de nem onnan jön a hang hanem a piros nyíllal jelzett részen picit lentebről a tűzfal felől na ennyiből van-e valakinek ötlete esetleg tapasztalata jól jönne a tanács a javításra ha egyáltalán ez hiba, mert megy mint az "állat semmi változás a fogyasztásban ;)
Zsomat Elküldve Október26, 2011 Elküldve Október26, 2011 Egy új jelenségre lettem figyelmes a minap. és ma sikerült nagyjából behatárolni a helyét is de látni nem csak hallani lehet Álló helyzetben meleg motornál hírtelen gázadásnál pilanatra megtorpan a motor és csak aztán pördül a fordulat ez volt az első amit észre vettem Majd ma du a motortérbe behajolva kézzel gázt húzva ugyanez csak már hallok is valamit: "szussz" :lol: Bár a nagy légbeömlő egy helyen elvan repedve (először erre gondoltam Zöld nyílnál) de nem onnan jön a hang hanem a piros nyíllal jelzett részen picit lentebről a tűzfal felől na ennyiből van-e valakinek ötlete esetleg tapasztalata jól jönne a tanács a javításra ha egyáltalán ez hiba, mert megy mint az "állat semmi változás a fogyasztásban ;) Alapjárati léptető körül elég sok hely van, ahol tud falsot szívni. Nekem konkrétan a kis motor tömítése volt szétmállva, ami akkor derült ki, amikor először ki akartam takarítani. Már csak simán annak a tömítésnek a cseréjével sokat javult az alapjáratom. Egyébként ez a saját motortered? Szép. ;)
straega Elküldve Október26, 2011 Elküldve Október26, 2011 Alapjárati léptető körül elég sok hely van, ahol tud falsot szívni. Nekem konkrétan a kis motor tömítése volt szétmállva, ami akkor derült ki, amikor először ki akartam takarítani. Már csak simán annak a tömítésnek a cseréjével sokat javult az alapjáratom. Egyébként ez a saját motortered? Szép. ;) Nem "bár jó lenne ha csak fele ennyire csillogna" :lol: a neten lőttem a képet tudod google a barátunk ;) az alapjárat léptető az a henger alakú fém benne az injektor hátuljában ha jól láttam, lehet ahhoz külön tömítést venni?
Zsomat Elküldve Október26, 2011 Elküldve Október26, 2011 Nem "bár jó lenne ha csak fele ennyire csillogna" :lol: a neten lőttem a képet tudod google a barátunk :lol: az alapjárat léptető az a henger alakú fém benne az injektor hátuljában ha jól láttam, lehet ahhoz külön tömítést venni? nem tom, nekem vmi papírszerű izéből vágtak bele egy szerelőnél, azóta az van benne. Hacsak ki nem cserélték a múltkor, amikor megint szarakodott... ;) ;)
iolesz Elküldve Október27, 2011 Elküldve Október27, 2011 Érdeklődni szeretnék, hogy tudje e esetleg valaki mi a gyári száma az X18XE motor műanyag szelepfedelének, és ez a szelepfedél tényleg csereszabatos az X20XEV -el?
straega Elküldve Október27, 2011 Elküldve Október27, 2011 Érdeklődni szeretnék, hogy tudje e esetleg valaki mi a gyári száma az X18XE motor műanyag szelepfedelének, és ez a szelepfedél tényleg csereszabatos az X20XEV -el? én nem tudom talán csak nem repedt?
_Seth_ Elküldve Október27, 2011 Elküldve Október27, 2011 Nekem is repedt a tetején kb 2-3 centi hosszan, epoxival megragasztottam azóta nem ereszt, egyszer majd lecserélem egy hibátlanra de nem sietem el ;)
iolesz Elküldve Október27, 2011 Elküldve Október27, 2011 Hát sajnos igen elrepedt és folyat (egyszer megmostam hidegen, majd elindítottam és szépen futott rajta a repedés ;) ) Ha valaki esetleg tudja a gyári számát X18XE szelepfedélnék és hogy ez kompatibilis-e X20XEV -vel azt megköszönném.
Kzotya Elküldve Október27, 2011 Elküldve Október27, 2011 Hát sajnos igen elrepedt és folyat (egyszer megmostam hidegen, majd elindítottam és szépen futott rajta a repedés ;) ) Ha valaki esetleg tudja a gyári számát X18XE szelepfedélnék és hogy ez kompatibilis-e X20XEV -vel azt megköszönném. Hali! Gyári szám szerintem a belső oldalán lehet, egyébként csereszabatos az x20xev-ével, sőt a c18xe (F astraba volt ilyen szerelve) fedele is jó
ili Elküldve Október27, 2011 Elküldve Október27, 2011 Hali! Gyári szám szerintem a belső oldalán lehet, egyébként csereszabatos az x20xev-ével, sőt a c18xe (F astraba volt ilyen szerelve) fedele is jó 90501942 és jó a X20XEV-hez
iolesz Elküldve Október27, 2011 Elküldve Október27, 2011 90501942 és jó a X20XEV-hez Köszönöm a gyors választ, találtam hasonlót: 90501943 számmal, ez nem lehet jó nekem?
murx Elküldve Október28, 2011 Elküldve Október28, 2011 Sziasztok! Olyan érdekelne engem, hogy van egy 96-os Vectra B-m (X17DT TC4EE1), és hogy ebbe keresnék komplett blokkot, csak állítólag nem mindegy hogy milyet veszek bele, mert hallottam már olyan infót, hogy nem megy bele mondjuk egy bontott F-es Astra ugyanilyen bontott blokkja. Erre tudna-e nekem valaki mondani infót, hogy volt-e nagyon eltérés az Isuzu motorblokkjai között, és hogy milyen fajta bontott blokkot tudnék átmenteni az enyimbe. Válaszotokat előre is köszönöm
Kzotya Elküldve Október28, 2011 Elküldve Október28, 2011 Sziasztok! Olyan érdekelne engem, hogy van egy 96-os Vectra B-m (X17DT TC4EE1), és hogy ebbe keresnék komplett blokkot, csak állítólag nem mindegy hogy milyet veszek bele, mert hallottam már olyan infót, hogy nem megy bele mondjuk egy bontott F-es Astra ugyanilyen bontott blokkja. Erre tudna-e nekem valaki mondani infót, hogy volt-e nagyon eltérés az Isuzu motorblokkjai között, és hogy milyen fajta bontott blokkot tudnék átmenteni az enyimbe. Válaszotokat előre is köszönöm Ha a motorkód u.a. akkor szerintem max. a motortartó bakokat kell tartókkal együtt áttenni!
straega Elküldve Október28, 2011 Elküldve Október28, 2011 Köszönöm a gyors választ, találtam hasonlót: 90501943 számmal, ez nem lehet jó nekem? 90501943 kód alapján X20XEV Omega szelepfedél szerintem is jó rá még az olaj nyílás is uaz
suzuman Elküldve Október29, 2011 Elküldve Október29, 2011 Lenne egy másik kérdésem. Adott a lamda úr ami bemegy a kipufogó elvezetésbe. Fentről megy le hozzá a (vezeték) nevezzük ennek. Van rajta egy összedugható csatlakozó ami nekem haladt a korral és eltört. Hirtelen ötlettől vezérelve jobb híján, a benzin kútnál tankoláskor, mert ott láttam meg, hogy valami lóg a földön szigetelő szalaggal rögzítettem. Az lenne a kérdésem, ha kihagynám azt a csatlakozót és direktbe összekötném mi lenne? Vagy lehet ilyen csatlakozót külön kapni? Előre is köszi.
Adam1 Elküldve Október29, 2011 Elküldve Október29, 2011 Lenne egy másik kérdésem. Adott a lamda úr ami bemegy a kipufogó elvezetésbe. Fentről megy le hozzá a (vezeték) nevezzük ennek. Van rajta egy összedugható csatlakozó ami nekem haladt a korral és eltört. Hirtelen ötlettől vezérelve jobb híján, a benzin kútnál tankoláskor, mert ott láttam meg, hogy valami lóg a földön szigetelő szalaggal rögzítettem. Az lenne a kérdésem, ha kihagynám azt a csatlakozót és direktbe összekötném mi lenne? Vagy lehet ilyen csatlakozót külön kapni? Előre is köszi. Ha direktbe összekötöd, az ugyanolyan jó, lényeg hogy a megfelelő vezetékek érintkezzenek (mér ha nem 1 db van ;) ). Biztos, hogy kapható ilyan cucc, akár új, akár bontott.
suzuman Elküldve Október30, 2011 Elküldve Október30, 2011 Ha direktbe összekötöd, az ugyanolyan jó, lényeg hogy a megfelelő vezetékek érintkezzenek (mér ha nem 1 db van ;) ). Biztos, hogy kapható ilyan cucc, akár új, akár bontott. Hát végűlis akár össze is köthetem,mert a hossza kiadja.
suzuman Elküldve November2, 2011 Elküldve November2, 2011 Na ma teljesen kész lettem idegileg.Elég csúnya hangja volt már a verdának,na mondom pont ráérek megnézetem egy kipufogóssal.Hát inkább ne tettem volna.Azzal bíztatott,hogy kellene egy komplett kipufogó csere,katalizátorral együtt merthát miért ne szart volna be az is.Mindjárt egy kilót mondott rá.Nincs esetleg valakinek elfekvőbe bontott komplett kipufogó?Előre is köszi.
suzuman Elküldve November3, 2011 Elküldve November3, 2011 Na ma teljesen kész lettem idegileg.Elég csúnya hangja volt már a verdának,na mondom pont ráérek megnézetem egy kipufogóssal.Hát inkább ne tettem volna.Azzal bíztatott,hogy kellene egy komplett kipufogó csere,katalizátorral együtt merthát miért ne szart volna be az is.Mindjárt egy kilót mondott rá.Nincs esetleg valakinek elfekvőbe bontott komplett kipufogó?Előre is köszi. De akár részenként is érdekel.
Bocsek Elküldve November3, 2011 Elküldve November3, 2011 De akár részenként is érdekel. Nekem van egy hátsó sportdobom, amit kicsit hegesztgetni kell (nem lyukas, csak a cső csatlakozásánál rozsdásodik). Fort már bejelentkezett érte, ha nem jó az ő autójára akkor majd jelentkezem.
suzuman Elküldve November4, 2011 Elküldve November4, 2011 Nekem van egy hátsó sportdobom, amit kicsit hegesztgetni kell (nem lyukas, csak a cső csatlakozásánál rozsdásodik). Fort már bejelentkezett érte, ha nem jó az ő autójára akkor majd jelentkezem. Ok. Köszi. Akkor várom, hátha.
suzuman Elküldve November4, 2011 Elküldve November4, 2011 Na ezt találtam a neten mit szóltok hozzá??? Nekem nagyon olcsónak tűnik. Lehet nagyot bukni vele??? Azt mondja az ember 50-es a cső átmérője. http://racing-bazar.hu/alkatresz/kipuff/ka...tor_univerzalis
Recommended Posts