_Seth_ Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Hobbi olajcserélőknek: 2500 ft az auchanban :lol: Ha már találtam egy ilyet vettem Total Classic 5W40 olajat is 5Litert +1-et a későbbi utántöltéshez. Még 5W40 olajat nem használtam, neten olvasgattam és elég jó véleménnyel voltak erről az olajról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Hobbi olajcserélőknek: http://static.olcso.hu/public/images/produ...0_419579714.jpg 2500 ft az auchanban :lol: Asszem holnap ki is nézek, mert erre a célra ilyen szétvágott 5L-es kannát használok, de a meleg olajra kicsit ki szokott lágyulni! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Hobbi olajcserélőknek: 2500 ft az auchanban :lol: Ha már találtam egy ilyet vettem Total Classic 5W40 olajat is 5Litert +1-et a későbbi utántöltéshez. Még 5W40 olajat nem használtam, neten olvasgattam és elég jó véleménnyel voltak erről az olajról. Ilyen nekem is jó lenne :lol: Egy oldalán kivágott rossz olajos kannát használok erre a célra jelenleg :D Az olajszűrő lecsavarásához meg zacskót szoktam húzni rá, hogy ne fosson össze mindent fáradt olajjal az önindítótól elkezde a főtengelyen és a váltón keresztül, ha lecsavarom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Ilyen nekem is jó lenne :lol: Egy oldalán kivágott rossz olajos kannát használok erre a célra jelenleg :lol: Az olajszűrő lecsavarásához meg zacskót szoktam húzni rá, hogy ne fosson össze mindent fáradt olajjal az önindítótól elkezde a főtengelyen és a váltón keresztül, ha lecsavarom. Én 5 literes ablakomsós kannát végtam ki az oldalán azt használtam de elég instabil, ez jobb lesz :D Olaj nálam nagyon egyszerű, kerék elfordít, műanyag takaróelem leszed és már vehetem is le, semmire sem folyik :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Asszem holnap ki is nézek, mert erre a célra ilyen szétvágott 5L-es kannát használok, de a meleg olajra kicsit ki szokott lágyulni! :lol: Nekem ki szokott folyni, rám szokott folyni és mindenhova, ennyiért megéri, hogy ne kelljen szórakozni vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember8, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2011 Tegnap mikor mentem haza, gázelvételkor és gázadáskor iszonyatos nyekergést hallottam a motortérből. Először azt hittem, valamelyik motortartó bak adta fel a küzdelmet, de szerencsére kiderült, hogy csak a bal alsó hűtőtartó bak lett teljesen gatya. Le volt esve a hűtő kb 2 centivel, gázelvételkor és gázadáskor pedig a vízcső hozzá súrlódott a levegő szívócsőhöz, ez adta a hangot. Ideiglenesen kábelkötegelővel felrögzítettem a hűtőt, hétvégén bak csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagymate Elküldve Szeptember8, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2011 Szevasztok! Mit lehet tudni ezekről a motorokról? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectr...s_valto-5066902 valóban el lehet menni vele 8 literből? ( nem nehéz a lábam) Olcsónak találom! az 1.6os 16szelepes vectrás ismerősöm nem ajánlotta az 1.6 ot mert azt mondta 4-5 személyem nem bír... 1.8 ból pedig kevés van... na meg úgy általánosságban is szeretnék többet megtudni ezekről a motorokról, függetlenül a vásárlástól. Remélem jó helyre írtam ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve Szeptember8, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2011 Szevasztok! Mit lehet tudni ezekről a motorokról? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectr...s_valto-5066902 valóban el lehet menni vele 8 literből? ( nem nehéz a lábam) Olcsónak találom! ... Azt ugye tudod hogy egy 2.5 V6-nak a teljesítmény adója kb 46620 Ft - Csak hogy ne lepődj nagyon meg ha véletlenül ilyet vennél. A fogyasztást nem tudom. 8-10 l háát országút lenne a 8 a 10 pedig az átlag? - de cáfoljon meg aki használ ilyet Nekem az átlagom (X20XEV motornál 206000Km) olyan 8 körül van plusz-minusz 0,5l Méréseim alapján 6 és 10 liter között fogyasztott odafigyelve és már megszokva a vasat amikor fél éve megvettem egyszerűen nem bírtam 10 alá nyomni az átlagot - mondjuk azért nyomtam is neki élveztem aztán hengerfejtömítés csere óta a fent említett adatok Ja és aki megakarja nekem magyarázni hogy ez a motor sosem megy el ennyi benzinnel (6-7 liter országúton) mert neki még az 1.6-osa is többet eszik, annak csak annyi, hogy nézze meg a teljesítmény különbséget és a LE/kg arányokat! Ja és nem is akarok de nem is fogok vitatkozni, azt mondom, hogy magamat nem csapom be, ha valaki mégis úgy gondolja hát legyen Visszatérve szerintem egy Astra F C14SE ből átülni egy B Vectrába minimum kell egy 1.8-as motor de ott meg már szerintem nem számít ha 2 literes (fogyasztásba is minimális lehet a különbség- így lett nekem is na meg ez olcsóbb volt) Az 1.6-ról meg annyit hogy van ismerős akinek 16 X16XEL 74 KW és van akinek 8 szelepes X16SZR 55 KW a verdája ,5 ajtós mind a kettő szerintük idézem "jól megy de mehetne jobban is" - Én próbáltam mindkettőt hát igen mehetne, nekem nem nagyon kell gondolkodnom előzésnél. egy szuszra ennyi várom a többiek véleményét én is - hát igen a dieselekről nem írtam majd bepótolják Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Szeptember8, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2011 Senki nem mondta, hogy nem megy el a kétliteres 7 literrel. Az enyém 1.8 de az is annyit eszik kint, városba meg 9-10. az 1.6 nagyon vérszegény a vectrában az is biztos. Azt ugye tudod hogy egy 2.5 V6-nak a teljesítmény adója kb 46620 Ft - Csak hogy ne lepődj nagyon meg ha véletlenül ilyet vennél. A fogyasztást nem tudom. 8-10 l háát országút lenne a 8 a 10 pedig az átlag? - de cáfoljon meg aki használ ilyet Nekem az átlagom (X20XEV motornál 206000Km) olyan 8 körül van plusz-minusz 0,5l Méréseim alapján 6 és 10 liter között fogyasztott odafigyelve és már megszokva a vasat amikor fél éve megvettem egyszerűen nem bírtam 10 alá nyomni az átlagot - mondjuk azért nyomtam is neki élveztem aztán hengerfejtömítés csere óta a fent említett adatok Ja és aki megakarja nekem magyarázni hogy ez a motor sosem megy el ennyi benzinnel (6-7 liter országúton) mert neki még az 1.6-osa is többet eszik, annak csak annyi, hogy nézze meg a teljesítmény különbséget és a LE/kg arányokat! Ja és nem is akarok de nem is fogok vitatkozni, azt mondom, hogy magamat nem csapom be, ha valaki mégis úgy gondolja hát legyen Visszatérve szerintem egy Astra F C14SE ből átülni egy B Vectrába minimum kell egy 1.8-as motor de ott meg már szerintem nem számít ha 2 literes (fogyasztásba is minimális lehet a különbség- így lett nekem is na meg ez olcsóbb volt) Az 1.6-ról meg annyit hogy van ismerős akinek 16 X16XEL 74 KW és van akinek 8 szelepes X16SZR 55 KW a verdája ,5 ajtós mind a kettő szerintük idézem "jól megy de mehetne jobban is" - Én próbáltam mindkettőt hát igen mehetne, nekem nem nagyon kell gondolkodnom előzésnél. egy szuszra ennyi várom a többiek véleményét én is - hát igen a dieselekről nem írtam majd bepótolják Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember8, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2011 Szevasztok! Mit lehet tudni ezekről a motorokról? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectr...s_valto-5066902 valóban el lehet menni vele 8 literből? ( nem nehéz a lábam) Olcsónak találom! Elég sok olyan tényező igaz erre az autóra, amik külön külön is lenyomják az árat, de így együtvéve meg főleg: - Öreg autóról van szó - Sok km - Drága fenntartás - Nagy benzines motor - nagy fogyasztás Egyszerűen ennyit ér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Szeptember8, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2011 Kész lett a hengerfejem. Vissza is lett téve. Majd elválik hogy megszünt-e az olajfogyi. Hétvégén tesztelem. Valamelyik henger alapjáraton kicsit belepofázik. Nem tudom hogy gyertya vagy kábel vagy valami más. Ha lesz időm megnézem. A legfájóbb pont az egészben, hogy be jött egy nem várt kiadás, mégpedig a hidrotőke. Vettem bele ujakat, mert a régiek nem akartak szétjönni. Hármat tudtunk szétszedni a többi mind meg van szorulva. Inkább vettem újakat. Megpróbálom ultrahangos tisztítóval kitakarítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember8, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2011 várom a többiek véleményét én is - hát igen a dieselekről nem írtam majd bepótolják Én az 1.7 dieselről tudok beszámolni, ami 1,8, 2.0 benzineshez mérve vérszegény. Kb úgy megy mint az 1,6, de teljesen más vezetési stílust kíván meg, amit meg kell tanulni. 2200 és 3200 között kell tartani a fordulatszámot, ott jól megy, minden fokozatban. Előzni is így kell vele, ha egy 90-100-al haladó autót előzöl meg, azt 5-ben kell csinálni. Lényegében lendületből kell vezetni. Utazósebessége 110-115, efeletti tempót nem szeretni, de elmegy, ha úgy hozza a szükség. Ha nincs rendszeresen picit meghajtva, akkor érezhetően ellustul. Fogyasztása nálam napi 135 km mellett 4,6-4,8 liter. Mivel sokat megyek, 5 hónap alatt belemászott 15 ezer km, nekem sokat számít a fogyasztás, ezért is vettem Isuzut. Nameg lényegében semmiféle motorproblémára nem kell számítani, ha odafigyelnek rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagymate Elküldve Szeptember8, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2011 Azt ugye tudod hogy egy 2.5 V6-nak a teljesítmény adója kb 46620 Ft - Csak hogy ne lepődj nagyon meg ha véletlenül ilyet vennél. A fogyasztást nem tudom. 8-10 l háát országút lenne a 8 a 10 pedig az átlag? - de cáfoljon meg aki használ ilyet Nekem az átlagom (X20XEV motornál 206000Km) olyan 8 körül van plusz-minusz 0,5l Méréseim alapján 6 és 10 liter között fogyasztott odafigyelve és már megszokva a vasat amikor fél éve megvettem egyszerűen nem bírtam 10 alá nyomni az átlagot - mondjuk azért nyomtam is neki élveztem aztán hengerfejtömítés csere óta a fent említett adatok Ja és aki megakarja nekem magyarázni hogy ez a motor sosem megy el ennyi benzinnel (6-7 liter országúton) mert neki még az 1.6-osa is többet eszik, annak csak annyi, hogy nézze meg a teljesítmény különbséget és a LE/kg arányokat! Ja és nem is akarok de nem is fogok vitatkozni, azt mondom, hogy magamat nem csapom be, ha valaki mégis úgy gondolja hát legyen Visszatérve szerintem egy Astra F C14SE ből átülni egy B Vectrába minimum kell egy 1.8-as motor de ott meg már szerintem nem számít ha 2 literes (fogyasztásba is minimális lehet a különbség- így lett nekem is na meg ez olcsóbb volt) Az 1.6-ról meg annyit hogy van ismerős akinek 16 X16XEL 74 KW és van akinek 8 szelepes X16SZR 55 KW a verdája ,5 ajtós mind a kettő szerintük idézem "jól megy de mehetne jobban is" - Én próbáltam mindkettőt hát igen mehetne, nekem nem nagyon kell gondolkodnom előzésnél. egy szuszra ennyi várom a többiek véleményét én is - hát igen a dieselekről nem írtam majd bepótolják Amit mondtál, csak a teljesítmény adó dobott hanyatt.. nekem jelenleg van egy CBR 600-ami 101 lóerő azaz 10900 ft a teljesítményadó 46ezer?? .. most teljesen kizártam hogy valaha ilyen kocsim lesz .. csak azért gondolkoztam rajta mert hát a nagy kaszni az astra pedig AUTÓ. tehát nincsenek nagy elvárásaim. egyszerüen AUTÓ nekem.. ide menni oda menni.. viszont az astra az elsősorban fatré.. meg is maradna keni.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagymate Elküldve Szeptember8, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2011 Elég sok olyan tényező igaz erre az autóra, amik külön külön is lenyomják az árat, de így együtvéve meg főleg: - Öreg autóról van szó - Sok km - Drága fenntartás - Nagy benzines motor - nagy fogyasztás Egyszerűen ennyit ér. öreg autó nem vén autó! AZ ASTRA 17 ÉVES és nincs vele gondom , tehát relatív dolog ez... drága fenntartás.. hát igen erre most ébredtem rá.. sok km ? szerintem ez is relatív.. inkább 300.000 valós mint 150000 hazudott... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Timer Elküldve Szeptember9, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2011 Nekem X16XEL motoros (1.6 16V) ötajtósom van. A fogyasztás vegyes használat mellett 7.4 liter, télen körülbelül egy literrel több. Ami a dinamikát illeti: megítélés kérdése. 1.9 PD TDI VW Jetta-hoz, illetve X16XE motoros G Astra-hoz van viszonyítási alapom. A dízelből átülve valóban kelletlennek érződik, de az Astra-hoz képest nem érzek jelentősebb elmaradást, talán az a kisebb tömeg miatt jobban gyorsul, és szerintem a motorvezérlés sem ugyanaz, mert jobban veszi a fordulatot a jószág. Ami a lényeg: ha nem hajtasz, mint a töketlen, nem lesz vele gondod, de vagánykodásba, villámgyors előzésekbe nem érdemes belemenni vele. Ami pozitívum, hogy rendkívül kulturáltan használható a mindennapokban, alacsony fordulatszámon is kellően erős ahhoz, hogy ne fulladozzon alattad egyfolytában (szemben a VW féle PD TDI motorral, hogy rakná kettesbe az anyját az, aki úgy programozta, ahogy...). Érdemes lenne kipróbálnod, hogy mennyire passzol a vezetési stílusodhoz, mert az sokat nyom a latban, ez a motor valóban határeset a "még elég", illetve a "vazzemér'nemmegymár" érzés között. Mivel jómagam eléggé visszafogottan, nyugodtan vezetek, többnyire elégedett vagyok a teljesítménnyel. Ha kell, a motorerő arra azért elég, hogy kihúzzon a szarból, különösen harmadikban / negyedikben leforgatva szedi a lábát, 4500-ig nyugodtan engedheted, nem erőlködik, és akkor már bőven a sebességhatár felett mész. Állóhelyzetből viszont tényleg gyengén gyorsul, valamiért ultra rövid az egyes, illetve a kettes is. Még valami: 5-en benne ülve, csomagokkal tökig megrakva is vidáman vezethető marad, de ekkor már érezhetően igényli a fordulatszámot az erőforrás. A kérdés az, hogy hányszor használod így az autódat. Velem ez a cirka együtt töltött 10 év alatt ötször ha előfordult... Szintén jelentősen csökkentheti a teljesítményt a klíma: erről sajnos nem tudok nyilatkozni, az én autómból ez az extra (is) kimaradt. Remélem, segítettem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagymate Elküldve Szeptember9, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2011 Nekem X16XEL motoros (1.6 16V) ötajtósom van. A fogyasztás vegyes használat mellett 7.4 liter, télen körülbelül egy literrel több. Ami a dinamikát illeti: megítélés kérdése. 1.9 PD TDI VW Jetta-hoz, illetve X16XE motoros G Astra-hoz van viszonyítási alapom. A dízelből átülve valóban kelletlennek érződik, de az Astra-hoz képest nem érzek jelentősebb elmaradást, talán az a kisebb tömeg miatt jobban gyorsul, és szerintem a motorvezérlés sem ugyanaz, mert jobban veszi a fordulatot a jószág. Ami a lényeg: ha nem hajtasz, mint a töketlen, nem lesz vele gondod, de vagánykodásba, villámgyors előzésekbe nem érdemes belemenni vele. Ami pozitívum, hogy rendkívül kulturáltan használható a mindennapokban, alacsony fordulatszámon is kellően erős ahhoz, hogy ne fulladozzon alattad egyfolytában (szemben a VW féle PD TDI motorral, hogy rakná kettesbe az anyját az, aki úgy programozta, ahogy...). Érdemes lenne kipróbálnod, hogy mennyire passzol a vezetési stílusodhoz, mert az sokat nyom a latban, ez a motor valóban határeset a "még elég", illetve a "vazzemér'nemmegymár" érzés között. Mivel jómagam eléggé visszafogottan, nyugodtan vezetek, többnyire elégedett vagyok a teljesítménnyel. Ha kell, a motorerő arra azért elég, hogy kihúzzon a szarból, különösen harmadikban / negyedikben leforgatva szedi a lábát, 4500-ig nyugodtan engedheted, nem erőlködik, és akkor már bőven a sebességhatár felett mész. Állóhelyzetből viszont tényleg gyengén gyorsul, valamiért ultra rövid az egyes, illetve a kettes is. Még valami: 5-en benne ülve, csomagokkal tökig megrakva is vidáman vezethető marad, de ekkor már érezhetően igényli a fordulatszámot az erőforrás. A kérdés az, hogy hányszor használod így az autódat. Velem ez a cirka együtt töltött 10 év alatt ötször ha előfordult... Szintén jelentősen csökkentheti a teljesítményt a klíma: erről sajnos nem tudok nyilatkozni, az én autómból ez az extra (is) kimaradt. Remélem, segítettem! Sokat segítettél.. Az rám is igaz hogy én nem sokat használnám megrottyantva a kocsit emberrel meg mondjuk krumplival.. tehát ez elhanyagolható.. 2-3 személlyel tudja amit tud és kész.. Nekem az 1.4 F astra 82 lóereje teljesen elég! ha hasonlót tud produkálni akkor nem lesz vele gondom. És egyre erősebb bennem a gondolat hogy csak 1.6 lesz abból! Egy gondom van. a CBR-t még el kell adni, és mióta hirdetem (kedd) még érdeklődő sem volt ! Pedig egy nagyon pöpec kis járgány. Egy kereskedés 1-1ben elcserélné erre: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectr..._klimas-5079874 a motorom viszont minimum 500 ezret ér de inkább 550-et. Így ebbe nem megyek bele. az autó egyébként lakkhibás, és nem megy a km óra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember9, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2011 Sokat segítettél.. Az rám is igaz hogy én nem sokat használnám megrottyantva a kocsit emberrel meg mondjuk krumplival.. tehát ez elhanyagolható.. 2-3 személlyel tudja amit tud és kész.. Nekem az 1.4 F astra 82 lóereje teljesen elég! ha hasonlót tud produkálni akkor nem lesz vele gondom. És egyre erősebb bennem a gondolat hogy csak 1.6 lesz abból! Egy gondom van. a CBR-t még el kell adni, és mióta hirdetem (kedd) még érdeklődő sem volt ! Pedig egy nagyon pöpec kis járgány. Egy kereskedés 1-1ben elcserélné erre: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectr..._klimas-5079874 a motorom viszont minimum 500 ezret ér de inkább 550-et. Így ebbe nem megyek bele. az autó egyébként lakkhibás, és nem megy a km óra. Csakis B2-es Vectrában gondolkodj, ha már úgy döntöttél, hogy elég az 1.6-os. Abból van sok jó állapotú. Digit klíma, első ablakemelők, ködlámpa, meg ilyen alap dolgok szinte mindegyikben benne vannak. Az ennél felszereltebb (fedélzeti ülésfűtés, stb) viszont ritka. Ha kereskedőnél cserélsz, vagy beszámíttatsz, akkor minimum egy 100-assal át leszel palizva, erre készülj fel. És akkor még keveset mondtam. A km óráról meg annyit, hogy lehet csak a műszeregység hibás, amit maximum 10000 ezerértt beszerzel bontóban, de lehet, hogy az egész ABS szar, ami elég nagy cumi lesz. Mindig úgy kell hozzáállni, hogyha apróbb hiba lenne, akkor már rég megcsináltatta volna a tulajh vagy a kereskedő. A "klímát csak tölteni kell" magyarázkodásnak se dőlj be, mert az a klíma elengedi a gázt. Lehet hogy csak egy O gyűrűt kell cserélni, de lehet hogy a kompresszor vagy a klímahűtő fosta össze magát, amik súlyos tízezrekbe kerülnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Szeptember9, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2011 P 0110 hibakódom van ami szívólevegő hőmérséklet jeladó funkció rendellenesség. Na ez hol a bánatba van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagymate Elküldve Szeptember9, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2011 Csakis B2-es Vectrában gondolkodj, ha már úgy döntöttél, hogy elég az 1.6-os. Abból van sok jó állapotú. Digit klíma, első ablakemelők, ködlámpa, meg ilyen alap dolgok szinte mindegyikben benne vannak. Az ennél felszereltebb (fedélzeti ülésfűtés, stb) viszont ritka. Ha kereskedőnél cserélsz, vagy beszámíttatsz, akkor minimum egy 100-assal át leszel palizva, erre készülj fel. És akkor még keveset mondtam. A km óráról meg annyit, hogy lehet csak a műszeregység hibás, amit maximum 10000 ezerértt beszerzel bontóban, de lehet, hogy az egész ABS szar, ami elég nagy cumi lesz. Mindig úgy kell hozzáállni, hogyha apróbb hiba lenne, akkor már rég megcsináltatta volna a tulajh vagy a kereskedő. A "klímát csak tölteni kell" magyarázkodásnak se dőlj be, mert az a klíma elengedi a gázt. Lehet hogy csak egy O gyűrűt kell cserélni, de lehet hogy a kompresszor vagy a klímahűtő fosta össze magát, amik súlyos tízezrekbe kerülnek. Értem! A cserés dolgon csak azért gondolkoztam mert nem igen fogják megvenni holtszezonban a motorom. Viszont tudom hogy nem éri meg ezért nem is erőltetem.. Az újabbakkal az a baj hogy többe is kerülnek . nekem 500 körül van rá lóvém.. tudom akkor nem ezt kell venni.. de ha nem vehetem meg akkor addig fogok a padlón fetrengve sírni amíg meg nem veszem:D ezért szerintem régebbi lesz.. csak ne rozsdűljon és a motorja menjen!Én a többit megcsinálom lassacskán. műhelyem van jól felszerelt, úgyhogy télen nyáron mehet a bütykölés. Én addig nem szoktam békén hagyni a járműveimet amíg tökéletes nem lesz! Ja és hogy ne offoljak itt nagyon az 1.6os motor az ugyan az mint az 1.6os F astrában is van? vagy vannak nagyobb különbségek benne? Olajfogyaszás meg ilyen gyerekbetegségei vannak a régebbi vectrának? mire kell a motornál oda figyelni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve Szeptember9, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2011 P 0110 hibakódom van ami szívólevegő hőmérséklet jeladó funkció rendellenesség. Na ez hol a bánatba van. nálam x20xev a légtömegmérő előtt a levegő csövön felül kicsit hátra a torony felé úgytom ezaz Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve Szeptember9, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2011 Értem! ... Ja és hogy ne offoljak itt nagyon az 1.6os motor az ugyan az mint az 1.6os F astrában is van? vagy vannak nagyobb különbségek benne? Olajfogyaszás meg ilyen gyerekbetegségei vannak a régebbi vectrának? mire kell a motornál oda figyelni? tehát elhatározottan 1.6-os a választás? Ha igen akkor én a 8 szelepest választanám még ha gyengébb is a teljesítménye abban legalább megvan az a nyers erő még ha kevesebb is. Nekem jobban tetszik az és még kevesebb a kütyü is ami elromolhat viszont ritka mint a fehér holló Link to comment Megosztás: More sharing options...
Timer Elküldve Szeptember9, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2011 Nem láttam még F Astra 1.6-os motort közelebbről, de elméletben volt bennük X16XEL. Emellett az ablak alatt parkol egy F Astra, aminek gyanúsan olyan hangja van, mint az enyémnek. Különös ismertetőjele, hogy pont ugyanúgy "zúg" az automata szívató benne, mint az én autómban, így megkockáztatom, ugyanaz a technika lehet. Gondom amúgy - kopp, kopp - nem nagyon volt az erőforrással. Az utóbbi 10 év alatt az olajon és a vezérlés szetten felül a gyertyakábeleket, a lambda szondát, illetve az AGR szelepet kellett cseréltetnem; utóbbi mondhatni, típushiba ezeken a motorokon, pláne, ha papásan vezetsz. Hogy ez a hibalista sok vagy kevés, azt döntsd el Te, én mindenesetre nem panaszkodom, elvégre egy 16 éves autóról van szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember9, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2011 tehát elhatározottan 1.6-os a választás? Ha igen akkor én a 8 szelepest választanám még ha gyengébb is a teljesítménye abban legalább megvan az a nyers erő még ha kevesebb is. Nekem jobban tetszik az és még kevesebb a kütyü is ami elromolhat viszont ritka mint a fehér holló És az is full fapados :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagymate Elküldve Szeptember9, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2011 tehát elhatározottan 1.6-os a választás? Ha igen akkor én a 8 szelepest választanám még ha gyengébb is a teljesítménye abban legalább megvan az a nyers erő még ha kevesebb is. Nekem jobban tetszik az és még kevesebb a kütyü is ami elromolhat viszont ritka mint a fehér holló az van nekem elérhető áron Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Szeptember10, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2011 5W40 olajat ki használ? Tapasztalat? Konkrétan Total Classicról? STP motorolaj adalékot? :lol: Én beöntöttem az X20XEV-be és halkabb lett, halkabb mint új olajjal :lol: 1300ft/0,5L és 5-6 liter motorolajhoz való igaz én 4,5 literhez öntöttem be így lett maxon az olaj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts