Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest Anonymous

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Idő míg megtanulja a Lambda újra a helyes keverékképzést.Reseteld az ECU-t.

Azt hogy kell? A lambdám nekem régóta gyanús, kellene keresnem valami olyan szerelőt/műhelyt, ahol értenek hozzá, és meg tudják mondani hogy a különböző érzékelők, vezérlők által leadott értékek nem állnak-e hadilábon a gyári értékekhez képest. Drágának találom a lambdát ahhoz hogy csak úgy próbálgassam, hogy hátha azzal volt valami.

Link to comment
Megosztás:

Azt hogy kell?

Leveszed az akkumulátor sarut egy éjszakára de csak akkor, ha nincs benne bonyolult riasztó, mert akkor azt újra kell programozni.

Utána már a nulláról fogja magát újra kalibrálni.

Nekem az XEV-s Astrám csinált ilyen nehezen indulást, de mivel szörcsögést hallottam az üza.tankból, nekem ott volt a kutya elásva.A "pohár" aljára menő cső volt leesve, és nehezebben töltődött a rendszer.Ki kellett hozzá operálni az AC-t, bele erőszakolni a kézfejem a tankba, és vissza ügyeskedni.A végére már úgy feldagadt a kezem, hogy alig bírtam kihúzni, no meg a plezúr is szépen lejött róla! :)

Link to comment
Megosztás:

Leveszed az akkumulátor sarut egy éjszakára de csak akkor, ha nincs benne bonyolult riasztó, mert akkor azt újra kell programozni.

Utána már a nulláról fogja magát újra kalibrálni.

Nekem az XEV-s Astrám csinált ilyen nehezen indulást, de mivel szörcsögést hallottam az üza.tankból, nekem ott volt a kutya elásva.A "pohár" aljára menő cső volt leesve, és nehezebben töltődött a rendszer.Ki kellett hozzá operálni az AC-t, bele erőszakolni a kézfejem a tankba, és vissza ügyeskedni.A végére már úgy feldagadt a kezem, hogy alig bírtam kihúzni, no meg a plezúr is szépen lejött róla! :)

Ma melóból hazafele jövet pöccre indult. Ahogy szokott. Nem értem...

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...
Hallo!

Ez ugye megfelel a vasba? Visit My Website

Mivel a minősítése oké, akkor mehet bele, ugyé? Meg hát az Astrába is rendeltem már erről a helyről, így megint bizalmat kapna, korrektek. :D

Jövő hónap elején cserés lesz az olaj és mivel az Elf-et mindig is ki szerettem volna próbálni, itt az idő... :)

Hali, nem tudom megfelelő-e, ha kell, megkérdezem a kollégámat mikorra tudna hozni. Nála a listaára 5500Ft/5L. (szabin van a héten, hétfőn tudom megkérdezni)

Egyébként a filtershopból rendeltem már én is (benzin, olaj, levegő és pollenszűrőt). Semmi gond nem volt, tudom ajánlani őket. (annak ellenére ajánlom őket hogy egyik cimborám f astrájához rossz pollenszűrőt küldtek)

Link to comment
Megosztás:

Hallo!

Ez ugye megfelel a vasba? Visit My Website

Mivel a minősítése oké, akkor mehet bele, ugyé? Meg hát az Astrába is rendeltem már erről a helyről, így megint bizalmat kapna, korrektek. :D

Jövő hónap elején cserés lesz az olaj és mivel az Elf-et mindig is ki szerettem volna próbálni, itt az idő... :)

Inkább 5W40-et tegyél bele. Jobb lesz az télre.

Link to comment
Megosztás:

Hali, nem tudom megfelelő-e, ha kell, megkérdezem a kollégámat mikorra tudna hozni. Nála a listaára 5500Ft/5L. (szabin van a héten, hétfőn tudom megkérdezni)

Egyébként a filtershopból rendeltem már én is (benzin, olaj, levegő és pollenszűrőt). Semmi gond nem volt, tudom ajánlani őket. (annak ellenére ajánlom őket hogy egyik cimborám f astrájához rossz pollenszűrőt küldtek)

Köszi,de most ákcióba kihoznák ingyenbe, Feléd meg nem tudom mikor járnék... :)

De 6 hónap alatt ha nem teker bele 10.000-et,inkább a 10W-40 tenném bele!

Belemegy... Sajnos, vagy nem sajnos, ez van... :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek!

Új vagyok a fórumon és egy kis segítségre lenne szükségem. (talán másnak is volt ilyen hibája)

Van 2001.es 1.8 Vecim és körülbelül 500km-enként leáll és nem indul el 3 percig (ez alatt a 3 perc alatt villog a motor hiba lámpa) , majd letelik a 3 perc és következő 500km semmi gond.

Nem eszik többet ,nem megy rosszabbul, és nem indul nehezen. Voltam már vele Opel szakszervizben, tisztítottak valami szelepet, szoftvert frissítettek rajta, és cseréltek üza.tank szellőztetőt. Kb eddig ennyi és a hiba megvan.

Segítsetek!!!

Kösz mindenkinek!

Link to comment
Megosztás:

Belemegy... Sajnos, vagy nem sajnos, ez van... :)

Használjad csak,akkor hoz vissza az árából valamit! :D

Olvasgattam egy kicsit az olajok után (5W40,10W40) és nem rossz ötlet az 5W-s kipróbálása!Persze nem minden esetben előnyös és az ára sem a legkedvezőbb,de valamit,valamiért!Átküldtem a linket,egész jó érveket írnak le,hogy melyik motornál jobb!

Link to comment
Megosztás:

Használjad csak,akkor hoz vissza az árából valamit! :)

Olvasgattam egy kicsit az olajok után (5W40,10W40) és nem rossz ötlet az 5W-s kipróbálása!Persze nem minden esetben előnyös és az ára sem a legkedvezőbb,de valamit,valamiért!Átküldtem a linket,egész jó érveket írnak le,hogy melyik motornál jobb!

Az a minimum, hogy egy 10 év körüli vagy annál fiatalabb autóba nem öntünk bele rosszabb olajat, mint 5W40.

Link to comment
Megosztás:

Az a minimum, hogy egy 10 év körüli vagy annál fiatalabb autóba nem öntünk bele rosszabb olajat, mint 5W40.

A G Astra topic elején van szó a motorolajokról és minősítésükről, csak az nem tiszta teljesen, hogy a Vectra német nyelvű kezelési+ szervízkönyvében is ez szerepel:

Diesel motoren: SAE 10W40: ACEA B3-.. bei Außentemperaturen bis -15°C

-oder-

SAE 5W40: ACEA B3-.. bei Außentemperaturen kälter als -15°C.

Szóval jó lenne neki az 5W40-es télre.

Csak abban nem vagyok tisztában, hogy mióta kell a GM-LL-B025 minősítésnek szerepelnie a megfelelő olajokon(ez, ha jól olvastam akkor csak pár éve hatályos), mert az én gépkönyvemben csak az ACEA B3 és a viszkozítások szerepenek. Vagy ezek szerint úgymond felváltotta a régi (ACEA B3) besorolást? Mert ha így van, akkor már nem elég azt nézni, hogy szerepel-e az ACEA B3 a flakonon, hanem az új ajánlásnak (GM-LL-B025) is szerepelnie kell?

Kicsit lehet hogy komplikáltan írtam, de eddig értem... :D

Na, ha ezt Mantec is olvassa, tépi a haját rendesen... :)

Link to comment
Megosztás:

A G Astra topic elején van szó a motorolajokról és minősítésükről, csak az nem tiszta teljesen, hogy a Vectra német nyelvű kezelési+ szervízkönyvében is ez szerepel:

Diesel motoren: SAE 10W40: ACEA B3-.. bei Außentemperaturen bis -15°C

-oder-

SAE 5W40: ACEA B3-.. bei Außentemperaturen kälter als -15°C.

Szóval jó lenne neki az 5W40-es télre.

Csak abban nem vagyok tisztában, hogy mióta kell a GM-LL-B025 minősítésnek szerepelnie a megfelelő olajokon(ez, ha jól olvastam akkor csak pár éve hatályos), mert az én gépkönyvemben csak az ACEA B3 és a viszkozítások szerepenek. Vagy ezek szerint úgymond felváltotta a régi (ACEA B3) besorolást? Mert ha így van, akkor már nem elég azt nézni, hogy szerepel-e az ACEA B3 a flakonon, hanem az új ajánlásnak (GM-LL-B025) is szerepelnie kell?

Kicsit lehet hogy komplikáltan írtam, de eddig értem... :D

Na, ha ezt Mantec is olvassa, tépi a haját rendesen... :)

Annak kell megfelelnie, amit a vectra kezelési útmutató ír. A GM-LL-B025 újabb szabvány.

Elvileg jó a 10W40 is, mert teljesíti a minimális feltételeket. De jobb az 5W40.

Link to comment
Megosztás:

Annak kell megfelelnie, amit a vectra kezelési útmutató ír. A GM-LL-B025 újabb szabvány.

Elvileg jó a 10W40 is, mert teljesíti a minimális feltételeket. De jobb az 5W40.

Hát ezért kérdeztem meg, mert a könyv szerint ACEA B3...- az újabb szabvány meg jóval fiatalabb ( a gép meg már 11 éve készült :) ).

Csak a kíváncsiság nem hagy nyugton, írok Mantec-nek- csak jobban tudja! :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.