_Seth_ Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 6e opelszervizben a kijelző nyelv átállítás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Medvedisznóember Elküldve Július18, 2011 Megoszt Elküldve Július18, 2011 Sziasztok. S.O.S szügségem lenne egy GYÁRI (!) légtömegmérőre X20XEV- hez! Nincs valakinek egy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július18, 2011 Megoszt Elküldve Július18, 2011 Sziasztok. S.O.S szügségem lenne egy GYÁRI (!) légtömegmérőre X20XEV- hez! Nincs valakinek egy? Bontóshoz elmész, bontó előtt kiszerel/beszerel.Ha jó, akkor jó.Ha nem, akkor nem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Július18, 2011 Megoszt Elküldve Július18, 2011 Sziasztok. S.O.S szügségem lenne egy GYÁRI (!) légtömegmérőre X20XEV- hez! Nincs valakinek egy? Nekem van egy gyári tartalékba, ha érdekel megválok tőle. PÜ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaszilíj Elküldve Július30, 2011 Megoszt Elküldve Július30, 2011 Sziasztok Valakinek esetleg nincs egy tartalék lambdaszondája X18xe motorhoz kellene 1996 os vectorba. elöre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Tegnap meló után induláskor a 3. köszörülésre indult be a kocsi, ma reggel pedig 5-6.-ra. Most nincs etanol a tankban, nem tudom mi lehet :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Tegnap meló után induláskor a 3. köszörülésre indult be a kocsi, ma reggel pedig 5-6.-ra. Most nincs etanol a tankban, nem tudom mi lehet :) Idő míg megtanulja a Lambda újra a helyes keverékképzést.Reseteld az ECU-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Idő míg megtanulja a Lambda újra a helyes keverékképzést.Reseteld az ECU-t. Azt hogy kell? A lambdám nekem régóta gyanús, kellene keresnem valami olyan szerelőt/műhelyt, ahol értenek hozzá, és meg tudják mondani hogy a különböző érzékelők, vezérlők által leadott értékek nem állnak-e hadilábon a gyári értékekhez képest. Drágának találom a lambdát ahhoz hogy csak úgy próbálgassam, hogy hátha azzal volt valami. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Azt hogy kell? Leveszed az akkumulátor sarut egy éjszakára de csak akkor, ha nincs benne bonyolult riasztó, mert akkor azt újra kell programozni. Utána már a nulláról fogja magát újra kalibrálni. Nekem az XEV-s Astrám csinált ilyen nehezen indulást, de mivel szörcsögést hallottam az üza.tankból, nekem ott volt a kutya elásva.A "pohár" aljára menő cső volt leesve, és nehezebben töltődött a rendszer.Ki kellett hozzá operálni az AC-t, bele erőszakolni a kézfejem a tankba, és vissza ügyeskedni.A végére már úgy feldagadt a kezem, hogy alig bírtam kihúzni, no meg a plezúr is szépen lejött róla! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Leveszed az akkumulátor sarut egy éjszakára de csak akkor, ha nincs benne bonyolult riasztó, mert akkor azt újra kell programozni. Utána már a nulláról fogja magát újra kalibrálni. Nekem az XEV-s Astrám csinált ilyen nehezen indulást, de mivel szörcsögést hallottam az üza.tankból, nekem ott volt a kutya elásva.A "pohár" aljára menő cső volt leesve, és nehezebben töltődött a rendszer.Ki kellett hozzá operálni az AC-t, bele erőszakolni a kézfejem a tankba, és vissza ügyeskedni.A végére már úgy feldagadt a kezem, hogy alig bírtam kihúzni, no meg a plezúr is szépen lejött róla! :) Ma melóból hazafele jövet pöccre indult. Ahogy szokott. Nem értem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Ma melóból hazafele jövet pöccre indult. Ahogy szokott. Nem értem... Hozzánenyúúlj!Megjavult! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Hozzánenyúúlj!Megjavult! :) Meg is háláltam neki egy tankolással :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Hallo! Ez ugye megfelel a vasba? Visit My Website Mivel a minősítése oké, akkor mehet bele, ugyé? Meg hát az Astrába is rendeltem már erről a helyről, így megint bizalmat kapna, korrektek. :D Jövő hónap elején cserés lesz az olaj és mivel az Elf-et mindig is ki szerettem volna próbálni, itt az idő... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Hallo! Ez ugye megfelel a vasba? Visit My Website Mivel a minősítése oké, akkor mehet bele, ugyé? Meg hát az Astrába is rendeltem már erről a helyről, így megint bizalmat kapna, korrektek. :D Jövő hónap elején cserés lesz az olaj és mivel az Elf-et mindig is ki szerettem volna próbálni, itt az idő... :) Hali, nem tudom megfelelő-e, ha kell, megkérdezem a kollégámat mikorra tudna hozni. Nála a listaára 5500Ft/5L. (szabin van a héten, hétfőn tudom megkérdezni) Egyébként a filtershopból rendeltem már én is (benzin, olaj, levegő és pollenszűrőt). Semmi gond nem volt, tudom ajánlani őket. (annak ellenére ajánlom őket hogy egyik cimborám f astrájához rossz pollenszűrőt küldtek) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Hallo! Ez ugye megfelel a vasba? Visit My Website Mivel a minősítése oké, akkor mehet bele, ugyé? Meg hát az Astrába is rendeltem már erről a helyről, így megint bizalmat kapna, korrektek. :D Jövő hónap elején cserés lesz az olaj és mivel az Elf-et mindig is ki szerettem volna próbálni, itt az idő... :) Inkább 5W40-et tegyél bele. Jobb lesz az télre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Inkább 5W40-et tegyél bele. Jobb lesz az télre. De 6 hónap alatt ha nem teker bele 10.000-et,inkább a 10W-40 tenném bele! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Augusztus18, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2011 De 6 hónap alatt ha nem teker bele 10.000-et,inkább a 10W-40 tenném bele! Az 5W40 nyáron is jobb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Augusztus18, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2011 Hali, nem tudom megfelelő-e, ha kell, megkérdezem a kollégámat mikorra tudna hozni. Nála a listaára 5500Ft/5L. (szabin van a héten, hétfőn tudom megkérdezni) Egyébként a filtershopból rendeltem már én is (benzin, olaj, levegő és pollenszűrőt). Semmi gond nem volt, tudom ajánlani őket. (annak ellenére ajánlom őket hogy egyik cimborám f astrájához rossz pollenszűrőt küldtek) Köszi,de most ákcióba kihoznák ingyenbe, Feléd meg nem tudom mikor járnék... :) De 6 hónap alatt ha nem teker bele 10.000-et,inkább a 10W-40 tenném bele! Belemegy... Sajnos, vagy nem sajnos, ez van... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
bezeke Elküldve Augusztus19, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2011 Üdv Mindenkinek! Új vagyok a fórumon és egy kis segítségre lenne szükségem. (talán másnak is volt ilyen hibája) Van 2001.es 1.8 Vecim és körülbelül 500km-enként leáll és nem indul el 3 percig (ez alatt a 3 perc alatt villog a motor hiba lámpa) , majd letelik a 3 perc és következő 500km semmi gond. Nem eszik többet ,nem megy rosszabbul, és nem indul nehezen. Voltam már vele Opel szakszervizben, tisztítottak valami szelepet, szoftvert frissítettek rajta, és cseréltek üza.tank szellőztetőt. Kb eddig ennyi és a hiba megvan. Segítsetek!!! Kösz mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Augusztus19, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2011 Belemegy... Sajnos, vagy nem sajnos, ez van... :) Használjad csak,akkor hoz vissza az árából valamit! :D Olvasgattam egy kicsit az olajok után (5W40,10W40) és nem rossz ötlet az 5W-s kipróbálása!Persze nem minden esetben előnyös és az ára sem a legkedvezőbb,de valamit,valamiért!Átküldtem a linket,egész jó érveket írnak le,hogy melyik motornál jobb! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Augusztus19, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2011 Használjad csak,akkor hoz vissza az árából valamit! :) Olvasgattam egy kicsit az olajok után (5W40,10W40) és nem rossz ötlet az 5W-s kipróbálása!Persze nem minden esetben előnyös és az ára sem a legkedvezőbb,de valamit,valamiért!Átküldtem a linket,egész jó érveket írnak le,hogy melyik motornál jobb! Az a minimum, hogy egy 10 év körüli vagy annál fiatalabb autóba nem öntünk bele rosszabb olajat, mint 5W40. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Augusztus19, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2011 Az a minimum, hogy egy 10 év körüli vagy annál fiatalabb autóba nem öntünk bele rosszabb olajat, mint 5W40. A G Astra topic elején van szó a motorolajokról és minősítésükről, csak az nem tiszta teljesen, hogy a Vectra német nyelvű kezelési+ szervízkönyvében is ez szerepel: Diesel motoren: SAE 10W40: ACEA B3-.. bei Außentemperaturen bis -15°C -oder- SAE 5W40: ACEA B3-.. bei Außentemperaturen kälter als -15°C. Szóval jó lenne neki az 5W40-es télre. Csak abban nem vagyok tisztában, hogy mióta kell a GM-LL-B025 minősítésnek szerepelnie a megfelelő olajokon(ez, ha jól olvastam akkor csak pár éve hatályos), mert az én gépkönyvemben csak az ACEA B3 és a viszkozítások szerepenek. Vagy ezek szerint úgymond felváltotta a régi (ACEA B3) besorolást? Mert ha így van, akkor már nem elég azt nézni, hogy szerepel-e az ACEA B3 a flakonon, hanem az új ajánlásnak (GM-LL-B025) is szerepelnie kell? Kicsit lehet hogy komplikáltan írtam, de eddig értem... :D Na, ha ezt Mantec is olvassa, tépi a haját rendesen... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Augusztus19, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2011 A G Astra topic elején van szó a motorolajokról és minősítésükről, csak az nem tiszta teljesen, hogy a Vectra német nyelvű kezelési+ szervízkönyvében is ez szerepel: Diesel motoren: SAE 10W40: ACEA B3-.. bei Außentemperaturen bis -15°C -oder- SAE 5W40: ACEA B3-.. bei Außentemperaturen kälter als -15°C. Szóval jó lenne neki az 5W40-es télre. Csak abban nem vagyok tisztában, hogy mióta kell a GM-LL-B025 minősítésnek szerepelnie a megfelelő olajokon(ez, ha jól olvastam akkor csak pár éve hatályos), mert az én gépkönyvemben csak az ACEA B3 és a viszkozítások szerepenek. Vagy ezek szerint úgymond felváltotta a régi (ACEA B3) besorolást? Mert ha így van, akkor már nem elég azt nézni, hogy szerepel-e az ACEA B3 a flakonon, hanem az új ajánlásnak (GM-LL-B025) is szerepelnie kell? Kicsit lehet hogy komplikáltan írtam, de eddig értem... :D Na, ha ezt Mantec is olvassa, tépi a haját rendesen... :) Annak kell megfelelnie, amit a vectra kezelési útmutató ír. A GM-LL-B025 újabb szabvány. Elvileg jó a 10W40 is, mert teljesíti a minimális feltételeket. De jobb az 5W40. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Augusztus19, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2011 Annak kell megfelelnie, amit a vectra kezelési útmutató ír. A GM-LL-B025 újabb szabvány. Elvileg jó a 10W40 is, mert teljesíti a minimális feltételeket. De jobb az 5W40. Hát ezért kérdeztem meg, mert a könyv szerint ACEA B3...- az újabb szabvány meg jóval fiatalabb ( a gép meg már 11 éve készült :) ). Csak a kíváncsiság nem hagy nyugton, írok Mantec-nek- csak jobban tudja! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Augusztus19, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2011 Hát ezért kérdeztem meg, mert a könyv szerint ACEA B3...- az újabb szabvány meg jóval fiatalabb ( a gép meg már 11 éve készült :) ). Csak a kíváncsiság nem hagy nyugton, írok Mantec-nek- csak jobban tudja! :D Túlmisztifikálod a dolgot :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts