Adam1 Elküldve Május31, 2011 Elküldve Május31, 2011 Nektek nem volt még problémátok a vízcsövekkel? A mai nap már másodszorra ragadtam kis híjján az útszélén, mert elfosta magát az egyik cső, és elfolyt a hűtővizem. Felettébb idegesítő. Semmi előjele nem volt, a víz nem fogyott, seholsem szivárgott, az autó alatt a padló teljesen száraz a garázsban. A problémát egy kb 10 mm-es átkötő cső okozta a termosztátháznál. A cső belseje fullra szét volt roncsolódva, kívülről viszont nem látszott rajta semmi, a repedésen kívül.
Sankaka Elküldve Május31, 2011 Elküldve Május31, 2011 Szép estét! Igazából kuplung-kérdésem lenne.. Olyat csinál néha a kuplungpedál, hogy a napi első indításnál, kb. 4-5 centit beesik és nagyon bent fog. Kb. 10-15 perc autókázás után jó lesz és egész nap semmi problémám nincs vele. Esetleg volna valami ötletetek? Olajat néztem, de majdnem fullon van a tartályban. Köszi előre is!
nándito Elküldve Május31, 2011 Elküldve Május31, 2011 sziasztok nekem egy olyan kérdésem lenne hogy van egy 2.5v6 vectra b automata és a válton nem mükődik valamiért a sport gomb ennek mi lehet az oka? előre is kőszőnám a segicséget
Hanguci Elküldve Június1, 2011 Elküldve Június1, 2011 Szép estét! Igazából kuplung-kérdésem lenne.. Olyat csinál néha a kuplungpedál, hogy a napi első indításnál, kb. 4-5 centit beesik és nagyon bent fog. Kb. 10-15 perc autókázás után jó lesz és egész nap semmi problémám nincs vele. Esetleg volna valami ötletetek? Olajat néztem, de majdnem fullon van a tartályban. Köszi előre is! És ha rá pumpálsz 1 párat ?
Hanguci Elküldve Június1, 2011 Elküldve Június1, 2011 Nektek nem volt még problémátok a vízcsövekkel? A mai nap már másodszorra ragadtam kis híjján az útszélén, mert elfosta magát az egyik cső, és elfolyt a hűtővizem. Felettébb idegesítő. Semmi előjele nem volt, a víz nem fogyott, seholsem szivárgott, az autó alatt a padló teljesen száraz a garázsban. A problémát egy kb 10 mm-es átkötő cső okozta a termosztátháznál. A cső belseje fullra szét volt roncsolódva, kívülről viszont nem látszott rajta semmi, a repedésen kívül. meg érett az anyag ,azért a te autód sem maí gyerek !
Zsomat Elküldve Június2, 2011 Elküldve Június2, 2011 Nektek nem volt még problémátok a vízcsövekkel? A mai nap már másodszorra ragadtam kis híjján az útszélén, mert elfosta magát az egyik cső, és elfolyt a hűtővizem. Felettébb idegesítő. Semmi előjele nem volt, a víz nem fogyott, seholsem szivárgott, az autó alatt a padló teljesen száraz a garázsban. A problémát egy kb 10 mm-es átkötő cső okozta a termosztátháznál. A cső belseje fullra szét volt roncsolódva, kívülről viszont nem látszott rajta semmi, a repedésen kívül. 1.5 TDI Isuzu Kadettnál nekem is volt. 2 nap alatt 3 cső fosta el magát. Így lettem anno MAK-klubtag.
Timer Elküldve Június2, 2011 Elküldve Június2, 2011 Egyre jobban kezdek kiábrándulni a Magnatec olajból... Egy ideig nagy megelégedéssel használtam, de amióta leesett az ára, szerintem a minőségben is alább hagyott a gyártó. A hidrotőkék nálam is rendesen csörögnek, emellett elkezdte enni is az olajat a gép, holott előtte éppen azért maradtam a Magnatec mellett, mert a GM olajhoz képest nagyjából csak a felét hörpintette fel a jószág azonos időtartam alatt. Az a vicc, hogy frissen cserélt olajnál is csetteg, talán ha két-három napig éreztem némi javulást, azóta szinte teljesen olyan, mint a 9000 kilométeres olajjal volt. A következő periódusnál biztosan váltani fogok, csak azt nem tudom még, mire. A TopGuard-ot nézegettem, vagy valami drágább Castrol-t, mondjuk az EDGE szériából. Spekuláltam azon is, hogy 5W-40-re váltok. Szerintetek? 230.000 kilométer van a motorban, óra szerint.
Adam1 Elküldve Június2, 2011 Elküldve Június2, 2011 1.5 TDI Isuzu Kadettnál nekem is volt. 2 nap alatt 3 cső fosta el magát. Így lettem anno MAK-klubtag. Nekem azért nem 2 nap volt, hanem több hónap és kb 10 ezer km különbség a kettő között. Most rendelek csöveket, és kicserélem azokat, amelyek szarul néznek ki. Addig sima desztillált víz van a motorban.
warwolf Elküldve Június2, 2011 Elküldve Június2, 2011 Én maradok a Magnatecnél.Olcsón szerzem be a hordóból eredő olajat, és inkább utántöltöm amikor szükséges. Aztán egyszer majd ha megunom, kicseréltetem a szelepszárszimeringjeimet.A hidrotőkék nem beszélnek szerencsére.
Fort Elküldve Június2, 2011 Elküldve Június2, 2011 Egyre jobban kezdek kiábrándulni a Magnatec olajból... Egy ideig nagy megelégedéssel használtam, de amióta leesett az ára, szerintem a minőségben is alább hagyott a gyártó. A hidrotőkék nálam is rendesen csörögnek, emellett elkezdte enni is az olajat a gép, holott előtte éppen azért maradtam a Magnatec mellett, mert a GM olajhoz képest nagyjából csak a felét hörpintette fel a jószág azonos időtartam alatt. Az a vicc, hogy frissen cserélt olajnál is csetteg, talán ha két-három napig éreztem némi javulást, azóta szinte teljesen olyan, mint a 9000 kilométeres olajjal volt. A következő periódusnál biztosan váltani fogok, csak azt nem tudom még, mire. A TopGuard-ot nézegettem, vagy valami drágább Castrol-t, mondjuk az EDGE szériából. Spekuláltam azon is, hogy 5W-40-re váltok. Szerintetek? 230.000 kilométer van a motorban, óra szerint. A megoldás lehet benne van az írásodban!Nem biztos forrásból,de halottam újra "palackozott" darabokról,amiknek köze nincs a Castrolhoz! Fogalmam sincs hogy csinálják,milyen gyengébb márka lehet rátöltve stb,de azért oda kell figyelni,mert lehet csak rémhírek,de manapság... Ezért nem veszek soha hordós olajat!Persze más lenne,ha megbízható helyről,ismerőstől tudnék venni!
Sankaka Elküldve Június2, 2011 Elküldve Június2, 2011 És ha rá pumpálsz 1 párat ? Akkor mintha jobb lenne, de igazából azalatt az 5-10 perc alatt jön helyre teljesen. Most 2 napja nem csinálja... Nem tudom mi lehet...
Timer Elküldve Június3, 2011 Elküldve Június3, 2011 A megoldás lehet benne van az írásodban!Nem biztos forrásból,de halottam újra "palackozott" darabokról,amiknek köze nincs a Castrolhoz! Fogalmam sincs hogy csinálják,milyen gyengébb márka lehet rátöltve stb,de azért oda kell figyelni,mert lehet csak rémhírek,de manapság... Ezért nem veszek soha hordós olajat!Persze más lenne,ha megbízható helyről,ismerőstől tudnék venni! Na jó, de a METRO-ban? Ugyanis onnan veszem / vettem már évek óta, amikor akcióban van. Hivatalos üzletben már csak nem mernek kókányolt olajat árusítani! :D
Fort Elküldve Június5, 2011 Elküldve Június5, 2011 Na jó, de a METRO-ban? Ugyanis onnan veszem / vettem már évek óta, amikor akcióban van. Hivatalos üzletben már csak nem mernek kókányolt olajat árusítani! :D Ott nem hiszem hogy hamisítványt adnának!Nekem a dízelbe még mindig tökéletes,ezért én maradok ennél a márkánál!
zozor Elküldve Június7, 2011 Elküldve Június7, 2011 Tisztelt Vectra-sok! :D Mennyibe fájna egy hosszbordás szíj csere? Persze sallangokkal együtt- szíj+csapágy+rugós előfeszítő+ mi kell még? Néztem pl. itt:Visit My Website, ezek árban nem húzósak kicsit? Nem akarok sz@rt venni bele, mert annak semmi értelme, de aranyárban se legyen azért... Ez a művelet otthon is megoldható, vagy spéci szerszám miatt szerelő? Mert ha nem gázos, megcsinálom unokatesómmal, tehát azzal nem lenne gond.
Medvedisznóember Elküldve Június7, 2011 Elküldve Június7, 2011 Tisztelt Vectra-sok! :D Mennyibe fájna egy hosszbordás szíj csere? Persze sallangokkal együtt- szíj+csapágy+rugós előfeszítő+ mi kell még? Néztem pl. itt:Visit My Website, ezek árban nem húzósak kicsit? Nem akarok sz@rt venni bele, mert annak semmi értelme, de aranyárban se legyen azért... Ez a művelet otthon is megoldható, vagy spéci szerszám miatt szerelő? Mert ha nem gázos, megcsinálom unokatesómmal, tehát azzal nem lenne gond. Szia. Nekem nemrég volt vezérléscsere úgyhogy nagyjából tudom az árakat, de nem forintra pontosan. Nekem olyan 45k köröl állt meg a művelet: Febi/Bilstein szíj: 9-10.000 SKF vezetőgörgők: 2x 5.500 INA feszítőgörgő: 11-12.000 Ruville vízpumpa: 13.000 Én nem állnék neki otthon, mert ha nem jól állítod jelre a kerekeket, akkor igen nagy kárt okozhatsz. Szerintem megér 5000-et fizetni egy szerelőnek hogy biztos jó legyen. Egyszer az egyik szaki elcseszte apám vectráján és szétverte a szelepeket. A javítási költség természetesen őt terhelte...
kocka Elküldve Június7, 2011 Elküldve Június7, 2011 Szia. Nekem nemrég volt vezérléscsere úgyhogy nagyjából tudom az árakat, de nem forintra pontosan. Nekem olyan 45k köröl állt meg a művelet: Febi/Bilstein szíj: 9-10.000 SKF vezetőgörgők: 2x 5.500 INA feszítőgörgő: 11-12.000 Ruville vízpumpa: 13.000 Én nem állnék neki otthon, mert ha nem jól állítod jelre a kerekeket, akkor igen nagy kárt okozhatsz. Szerintem megér 5000-et fizetni egy szerelőnek hogy biztos jó legyen. Egyszer az egyik szaki elcseszte apám vectráján és szétverte a szelepeket. A javítási költség természetesen őt terhelte... Nem beleugatok, de a hosszbordás szíj az nem vezérműszíj. Csak a szíj: http://opelalkatreszek.cegvalaszto.hu/alka...a+b/tipus/5111/ vagy görgővel: http://osz-car.hu/webaruhaz/htmls/autotipu...0_s48_?gyakori= Szerintem nézz körül mielőtt vásárolsz vagy gyári vezérlés ha ez kell: http://www.monorex.hu/content/opel_astra_g...ezerles_keszlet
Sankaka Elküldve Június7, 2011 Elküldve Június7, 2011 Sziasztok, Rájöttünk miért rángat a kocsi... Hengerfejes lett szegénykém :D Idáig a vizet nem szlopálta, de mától azt is nyeli rendesen... Jövőhéten szervízelde... Valami javaslat esetleg? 2000-es 16 szelepes...
Medvedisznóember Elküldve Június7, 2011 Elküldve Június7, 2011 Nem beleugatok, de a hosszbordás szíj az nem vezérműszíj. Csak a szíj: http://opelalkatreszek.cegvalaszto.hu/alka...a+b/tipus/5111/ vagy görgővel: http://osz-car.hu/webaruhaz/htmls/autotipu...0_s48_?gyakori= Szerintem nézz körül mielőtt vásárolsz vagy gyári vezérlés ha ez kell: http://www.monorex.hu/content/opel_astra_g...ezerles_keszlet ja tényleg, ezt benéztem. :D Bocsi
ukslayer Elküldve Június7, 2011 Elküldve Június7, 2011 Tisztelt Vectra-sok! :D Mennyibe fájna egy hosszbordás szíj csere? Persze sallangokkal együtt- szíj+csapágy+rugós előfeszítő+ mi kell még? Néztem pl. itt:Visit My Website, ezek árban nem húzósak kicsit? Nem akarok sz@rt venni bele, mert annak semmi értelme, de aranyárban se legyen azért... Ez a művelet otthon is megoldható, vagy spéci szerszám miatt szerelő? Mert ha nem gázos, megcsinálom unokatesómmal, tehát azzal nem lenne gond. Benzinesnél ki kell venni hozzá a motortartó bakot,mert az körül van elvezetve a szíj.
zozor Elküldve Június7, 2011 Elküldve Június7, 2011 Ja, az autó diesel, lehet nem néztétek az aláírást... :D Végül is találtam egyet: Visit My Website, de még nem tudom pontosan, ez a készlet miket tartalmaz- de majd holnap kiderül, mert felhívom őket. Amúgy mi kellene a cseréhez,: 1 feszítőgörgő, 1 v. 2 csapágy + milyen méretű szíj? Oké, megmondják a boltban is ezt, de addig tájékozott szeretnék lenni- vagyis tudni akarom, mielőtt elmegyek... :D
Adam1 Elküldve Június7, 2011 Elküldve Június7, 2011 Én nem állnék neki otthon, mert ha nem jól állítod jelre a kerekeket, akkor igen nagy kárt okozhatsz. Szerintem megér 5000-et fizetni egy szerelőnek hogy biztos jó legyen. Egyszer az egyik szaki elcseszte apám vectráján és szétverte a szelepeket. A javítási költség természetesen őt terhelte... Az Isuzu dieselnél egy-egy csavarral rögzíteni kell a vezérműkereket meg az adagoló kereket, ezek elfordulni nem tudnak, a főtengely nem fordul el, szóval elrontani sem lehet. Innen már csak fel kell rakni a szíjat, egy rugó automatikusan megfeszíti amennyire kell, aztán kész :D
J0hnny Elküldve Június7, 2011 Elküldve Június7, 2011 Ja, az autó diesel, lehet nem néztétek az aláírást... :D Végül is találtam egyet: Visit My Website, de még nem tudom pontosan, ez a készlet miket tartalmaz- de majd holnap kiderül, mert felhívom őket. Amúgy mi kellene a cseréhez,: 1 feszítőgörgő, 1 v. 2 csapágy + milyen méretű szíj? Oké, megmondják a boltban is ezt, de addig tájékozott szeretnék lenni- vagyis tudni akarom, mielőtt elmegyek... :D Te Zozor, én nem akarok beleugatni, de ha nekem jól rémlik, az X20DTH az láncos motor... :D
zozor Elküldve Június8, 2011 Elküldve Június8, 2011 Te Zozor, én nem akarok beleugatni, de ha nekem jól rémlik, az X20DTH az láncos motor... :D Hátdehát én is arra utaltam, hogy nem a láncot, hanem a generátor+klíma+szervót hajtó hosszbordás szíjat cserélném. :D Azokat hajtja, nem? Inkább ezt takarítsd ki: ]http://i175.photobucket.com/albums/w132/Mike20DTI/dtimanifold3.jpg] :lol: :P Jó, hát azért ezt nem várom meg... :D
J0hnny Elküldve Június8, 2011 Elküldve Június8, 2011 Hátdehát én is arra utaltam, hogy nem a láncot, hanem a generátor+klíma+szervót hajtó hosszbordás szíjat cserélném. :P Azokat hajtja, nem? :lol: Jó, hát azért ezt nem várom meg... :D Akkor én értetelek félre, sry! :D Én simán vennék rá szíjat, a feszítő görgője, ha nincs megkopva vészesen és nem szól durván ki nem cserélném... :D Szerintem megfogsz lepődni, amikor a manifold boxot leveszed majd. :lol:
Recommended Posts