Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest Anonymous

Recommended Posts

Megmértem, az értékek digit multiméterrel:

1-2: 17,6 kohm

1-3: 666 kohm

1-4: 0 ohm

2-3: 689 kohm

2-4: 17,8 kohm

3-4: szakadás

Szia!

Rámértem én is a lábakra, nekem ezek az értékek lettek:

1-2: 18k

1-3: 86,4k

1-4: 0

2-3: 116,9k

2-4: 18k

3-4: 2,4M

a 3-as láb gyanús lehet, mert ott lényegesen kisebb ellenállások vannak az enyémben, szerinted ez para?

Link to comment
Megosztás:

A szívósor környékéről kb 1 hónapja csettegés-szerű hang jön. Leginkább hideg motornál alapjáraton hallani (utastérben nem hallani), gázadásnál megmarad a csettegés, meleg motornál is hallani, csak talán egy kicsit halkabb. Öcsém egyik haverja szerint az injektornak van hangja. Szerintetek? Vettem múlt héten injektortisztító adalékot, mondanom sem kell hogy a hangok terén semmi változás... (motor nem erőtlenebb, nem füstöl, stb...)

Link to comment
Megosztás:

A szívósor környékéről kb 1 hónapja csettegés-szerű hang jön. Leginkább hideg motornál alapjáraton hallani (utastérben nem hallani), gázadásnál megmarad a csettegés, meleg motornál is hallani, csak talán egy kicsit halkabb. Öcsém egyik haverja szerint az injektornak van hangja. Szerintetek? Vettem múlt héten injektortisztító adalékot, mondanom sem kell hogy a hangok terén semmi változás... (motor nem erőtlenebb, nem füstöl, stb...)

korábban az enyém is ketyegett kicsit, de mostanában nem jellemző. Ja, mondjuk volt egy időszak, amikor azt hittem egy ideig, hogy megint az ketyeg, aztán amikor már kerepelt, kiderült hogy hidrotőkék. :D

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Rámértem én is a lábakra, nekem ezek az értékek lettek:

1-2: 18k

1-3: 86,4k

1-4: 0

2-3: 116,9k

2-4: 18k

3-4: 2,4M

a 3-as láb gyanús lehet, mert ott lényegesen kisebb ellenállások vannak az enyémben, szerinted ez para?

Nem igazán tudok hozzászólni de a kapcsolási rajzot megnézve az 1 a test, a 2, 4 a motorvezérlőbe megy, a 3 pedig a pozitív. Úgy tudom, hogy folyamatosan fűtve van a belseje és az átáramló levegő hűti le, tehát ha a 3-as láb nincs rendben nem megfelelő feszt kap, lehet, hogy ez a hiba.

Itt részletesen le van írva a működése, hátha rájössz valamire: http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=146&akt=2

Link to comment
Megosztás:

korábban az enyém is ketyegett kicsit, de mostanában nem jellemző. Ja, mondjuk volt egy időszak, amikor azt hittem egy ideig, hogy megint az ketyeg, aztán amikor már kerepelt, kiderült hogy hidrotőkék. :D

Azt olvasom hogy a hidrotőkék hangja a rossz olaj miatt (is) jöhet meg. Olaj nemrég volt cserélve, valamikor utána kezdte el ezt a hangot adni. Opel olaj helyett Castrol Magnatec ment bele, csak nem az miatt :D

Link to comment
Megosztás:

Azt olvasom hogy a hidrotőkék hangja a rossz olaj miatt (is) jöhet meg. Olaj nemrég volt cserélve, valamikor utána kezdte el ezt a hangot adni. Opel olaj helyett Castrol Magnatec ment bele, csak nem az miatt :D

Ha fordítva lenne, az inkább valószínű lenne. Nekem az olajtól független volt, elfáradtak és kész. Korábban, amikor gyűrűzték a motort, akkor az egyik repedt volt, és azt bontottból pótolták. Azóta eltelt 40 000 km, ennyit bírt. Most van 320 van az autóban, így ilyeneken nem lepődök meg.

Link to comment
Megosztás:

Ha fordítva lenne, az inkább valószínű lenne. Nekem az olajtól független volt, elfáradtak és kész. Korábban, amikor gyűrűzték a motort, akkor az egyik repedt volt, és azt bontottból pótolták. Azóta eltelt 40 000 km, ennyit bírt. Most van 320 van az autóban, így ilyeneken nem lepődök meg.

Hát ezaz, én óra szerint nemsokára érem el a 180-at, így meglepődök az ilyeneken

Link to comment
Megosztás:

Azt olvasom hogy a hidrotőkék hangja a rossz olaj miatt (is) jöhet meg. Olaj nemrég volt cserélve, valamikor utána kezdte el ezt a hangot adni. Opel olaj helyett Castrol Magnatec ment bele, csak nem az miatt :D

Én is Castrol Magnatecet használtam, tavaly gondoltam kipróbálom a GM olajat, kb 2 hét használat után jelentősen csökkent a hidegen erős hidrotőke hang. Én is csodálkoztam rajta! Azóta is sokan lebeszélnek a GM olajról, mivel csere előtt állok, nem tudom mit tegyek bele.

Link to comment
Megosztás:

Valvoline Top Gard 10W40, tökéletes nálam, hidrotőke hang még hidegen sincs, gm olajjal sem volt, castrolt pedig egyszer öntöttem bele de nem vált be nekem sem pedig kadettben a 13S és a C20NE motorba is Castrol Magnatec 10W40-et öntöttem bele mindig és abba az volt a jó.

Link to comment
Megosztás:

Valvoline Top Gard 10W40, tökéletes nálam, hidrotőke hang még hidegen sincs, gm olajjal sem volt, castrolt pedig egyszer öntöttem bele de nem vált be nekem sem pedig kadettben a 13S és a C20NE motorba is Castrol Magnatec 10W40-et öntöttem bele mindig és abba az volt a jó.

Hmm... Most hogy belegondolok, nekem is Magnatec volt benne, mikor nekiálltak kerepelni. Lehet, hogy mégse olyan jó az az olaj? :D No mindegy, már kicseréltettem az összeset, most nem csörög.

Liqui Moly olajakról hallott már valaki valamit? Ilyet tudtam szerezni, be van már készítve, már csak időt kell találni, hogy tudjam cserélni.

Link to comment
Megosztás:

Hmm... Most hogy belegondolok, nekem is Magnatec volt benne, mikor nekiálltak kerepelni. Lehet, hogy mégse olyan jó az az olaj? :D No mindegy, már kicseréltettem az összeset, most nem csörög.

Liqui Moly olajakról hallott már valaki valamit? Ilyet tudtam szerezni, be van már készítve, már csak időt kell találni, hogy tudjam cserélni.

Mennyibe fáj a cseréjük? Olajcsere nem jelent(het) megoldást?

Link to comment
Megosztás:

Mennyibe fáj a cseréjük? Olajcsere nem jelent(het) megoldást?

De, jelenthet megoldást. Egy próbát mindenképpen megér. Na meg egy megbízható szerelő is nézzen rá előbb, lehet, hogy egyáltalán nem ez a baja.

Egyébként ha jól emékszem, 3900Ft/db a listaára a Bárdiban. Ezt szorzod 16-tal, és máris 62 400 Ft-nál tart az összeg, és akkor még szerelő nem nyúlt a motorhoz, és kell még szelepfedél tömítés is.

Nekem szerencsére unokaöcsémen keresztül sikerült olcsóbban beszerezni a cuccot, így 70-ből megállt a projekt, de nem örültem neki.

Ha ügyes az ember, és rászánja magát, akkor ennyiért komplett cseremotort vesz, mint ahogy zaza73 is tette, de persze ez szerintem legvégső eset. Nem kell mindjárt a legrosszabbra gondolni.

Link to comment
Megosztás:

Nagyon jó olaj bátran ajánlom. A grafitosat vedd, azt hiszem mos2 a neve

Hmm... Most hogy belegondolok, nekem is Magnatec volt benne, mikor nekiálltak kerepelni. Lehet, hogy mégse olyan jó az az olaj? :D No mindegy, már kicseréltettem az összeset, most nem csörög.

Liqui Moly olajakról hallott már valaki valamit? Ilyet tudtam szerezni, be van már készítve, már csak időt kell találni, hogy tudjam cserélni.

Link to comment
Megosztás:

Nagyon jó olaj bátran ajánlom. A grafitosat vedd, azt hiszem mos2 a neve

Tedd hozzá, hogy mocsok drága, és a német ALTE motor-hoz ajánlja.

Nekem is Magnatec van benne.természetesen eszi.De nem csörög.

Hidrotőkénél megoldást jelenthet, ha egy hozzáértő kiszedi és kitakarítja, majd feltölti olajjal, és úgy rakja össze.Ha ez sem segít, és ki van kopva a fészke is, akkor lesz kacifántosabb a dolog.

Link to comment
Megosztás:

Igen nem olcsó kategória, bár pár éve mikor én vettem bele még nem volt ennyire "elszállva" az ára. Olyan 2000 ft volt a különbség mondjuk a Mobil1-hez képest.

Tedd hozzá, hogy mocsok drága, és a német ALTE motor-hoz ajánlja.

Nekem is Magnatec van benne.természetesen eszi.De nem csörög.

Hidrotőkénél megoldást jelenthet, ha egy hozzáértő kiszedi és kitakarítja, majd feltölti olajjal, és úgy rakja össze.Ha ez sem segít, és ki van kopva a fészke is, akkor lesz kacifántosabb a dolog.

Link to comment
Megosztás:

Tedd hozzá, hogy mocsok drága, és a német ALTE motor-hoz ajánlja.

Nekem is Magnatec van benne.természetesen eszi.De nem csörög.

Hidrotőkénél megoldást jelenthet, ha egy hozzáértő kiszedi és kitakarítja, majd feltölti olajjal, és úgy rakja össze.Ha ez sem segít, és ki van kopva a fészke is, akkor lesz kacifántosabb a dolog.

az tuti hogy drága

viszont pont a dokiék ajánlották olajhoz (amúgy bármihez) ezt

http://shop2.auto-doktor.hu/index.php?term...&honnan=kat

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.