Medvedisznóember Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 Sziasztok! Tudja valaki, hogy a létömegmérő lábain milyen ellenállást kéne mérni, ha jó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Medvedisznóember Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 Sziasztok! Tudja valaki, hogy a létömegmérő lábain milyen ellenállást kéne mérni, ha jó? szóval a léGtömegmérőn Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 Szia. Igen, mindig leszabályoz, legalábbis ahányszor csak próbáltam. üresben, egyesben, kettesben és hármasban is, negyedikben nem próbáltam, de gondolom ott is ez lenne. A jeladó utángyártott, de hallottam már rosszat róluk, úgyhogy ki lett próbálva egy jól működő motorból kiszedett Siemens-sel is, de a probléma nem szűnt meg. Érdekes lehet még, hogy ha járó motornál lehúzom a jeladó stekkerét, akkor sem változik semmi, mármint nem áll le az autó, de még az alapjárat sem változik. Ezért lett kimérve a kábel is, de annak sincs baja. Van talán valami ötleted? nekem is 4500 nál szabályzott hiba először veztengely jeladó csere hiba töröl és következő indításnál ismét hiba, olvas kopogás jeladó csere hiba töröl indul hiba nincs nekem ez a tapasztalatom. És nem gyári egyik jeladó sem amivel csak annyi volt a baj hogy a vezetékek éppek hogy csak odaértek a csatlakozási pontokhoz Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 Sziasztok! Tudja valaki, hogy a létömegmérő lábain milyen ellenállást kéne mérni, ha jó? talán még megvan a borfokolónk de abba nem emlékszem ellenállásra, higanyos vagy vmi olyasmi hahaha :D ezt nem tudtam kihagyni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Medvedisznóember Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 talán még megvan a borfokolónk de abba nem emlékszem ellenállásra, higanyos vagy vmi olyasmi hahaha :D ezt nem tudtam kihagyni :D Nekem nem hozza kopogásérzékelőt. Neked is gyenge volt a gép? Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 :D Nekem nem hozza kopogásérzékelőt. Neked is gyenge volt a gép? ment a míg tudott pörögni - nem mondanám gyengének - csak ugye 4500-nál tovább nem, ami nem kevés szerintem, de azóta jobban tetszik természetesen ja a légtömegmérőt még nem ismerem, de szeretném nem megismerni látva az árát Link to comment Megosztás: More sharing options...
Medvedisznóember Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 ment a míg tudott pörögni - nem mondanám gyengének - csak ugye 4500-nál tovább nem, ami nem kevés szerintem, de azóta jobban tetszik természetesen ja a légtömegmérőt még nem ismerem, de szeretném nem megismerni látva az árát Nem olyan vészes ám az a légtömegmérő, bontva láttam már 5000ért is, de általában 10-15e forint. Jó, az sem kevés mondjuk, de azért vannak ennél nagyobb tételek is na... :D Arra gondolok, hogy akkor nem valószínű, hogy ugyanaz a gondja volt a két autónak, mert az enyém gyenge is. Ez a leszabályzás valami védelem lehet, amit különböző problémákra ugyanúgy alkalmaz. Bár sajnos nem értek hozzá, csak okoskodok :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 Nem olyan vészes ám az a légtömegmérő, bontva láttam már 5000ért is, de általában 10-15e forint. Jó, az sem kevés mondjuk, de azért vannak ennél nagyobb tételek is na... :D Arra gondolok, hogy akkor nem valószínű, hogy ugyanaz a gondja volt a két autónak, mert az enyém gyenge is. Ez a leszabályzás valami védelem lehet, amit különböző problémákra ugyanúgy alkalmaz. Bár sajnos nem értek hozzá, csak okoskodok :D Ha esetleg még is kell légtömegmérő van egy a polcomon - X20XEV-hez vettem de nem volt rá szükség, csak kontakthiba volt. ha kell 5-ért vihető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Medvedisznóember Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Ha esetleg még is kell légtömegmérő van egy a polcomon - X20XEV-hez vettem de nem volt rá szükség, csak kontakthiba volt. ha kell 5-ért vihető. Köszönöm, ha szügségem lesz rá, mindenképpen téged foglak keresni. Bár ez lenne csak a baj... Egész véletlenül nem tudnád megmérni az ellenállását a lábai között? Mármint a légtömegmérő lábai között :D Nem tudom hogy hány ohmnak kéne lenni, de az enyémen nem lehet konkrét értéket mérni csak szakadást, meg rövidzárat, bár meglehet hogy ez normális. Megköszönném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Aki kép alapján betudja azonosítani az egr-t! Ez tényleg az X20XEV egr-e: http://www.msi-motor-service.com/ximages/P...0027_EN_WEB.pdf ha igen akkor írja már le valaki hogy hol kell takarítani Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 ha igen akkor írja már le valaki hogy hol kell takarítani Köszi Tessen műűvelődni! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Tessen műűvelődni! :D jogos én barom mindig csak itt meg a kecskeméti részen olvasgatok kössz művelődök Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Köszönöm, ha szügségem lesz rá, mindenképpen téged foglak keresni. Bár ez lenne csak a baj... Egész véletlenül nem tudnád megmérni az ellenállását a lábai között? Mármint a légtömegmérő lábai között :D Nem tudom hogy hány ohmnak kéne lenni, de az enyémen nem lehet konkrét értéket mérni csak szakadást, meg rövidzárat, bár meglehet hogy ez normális. Megköszönném. Megmértem, az értékek digit multiméterrel: 1-2: 17,6 kohm 1-3: 666 kohm 1-4: 0 ohm 2-3: 689 kohm 2-4: 17,8 kohm 3-4: szakadás Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Megmértem, az értékek digit multiméterrel: 1-2: 17,6 kohm 1-3: 666 kohm 1-4: 0 ohm 2-3: 689 kohm 2-4: 17,8 kohm 3-4: szakadás thanks holnap én is megméregetem Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 jogos én barom mindig csak itt meg a kecskeméti részen olvasgatok kössz művelődök Én is csak onnan emlékszem rá, hogy anno F Astrás koromban sokat beszélgettünk róla. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Tessen műűvelődni! :) wow, köszi! nem is néztem ennyire körbe a fórumon :D most már tudom miért kb mindig ugyanazon az útszakaszon gyullad ki a check engine. motorfék, egr nélkül, hibakód egr-re, első hsz a linken :D továbbolvasok, de lelőheted warwolf a poént, sikerült találni megoldást erre a problémára anno? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 wow, köszi! nem is néztem ennyire körbe a fórumon :D most már tudom miért kb mindig ugyanazon az útszakaszon gyullad ki a check engine. motorfék, egr nélkül, hibakód egr-re, első hsz a linken :D továbbolvasok, de lelőheted warwolf a poént, sikerült találni megoldást erre a problémára anno? Hiba esetén AGR kitakarít, fémlap alá vág, és vissza rak.Így nem ragad le a kosztól, és működik, tehát nem küld hiba jelet.Bonyolultabb motorvezérlésnél a fémlapra kis lyuk fúr, hogy azért menjen át némi kipuffgáz. Van olyan motor is, ahol gyárilag adják hozzá a fémlapot (lehet röhögni) ill. olyan is ahol nemes egyszerűséggel kiütik az AGR-t a vezérlőprogiból! :) Aztán csak úgy van.Amolyan nehezék szerepet tölt be. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Medvedisznóember Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Megmértem, az értékek digit multiméterrel: 1-2: 17,6 kohm 1-3: 666 kohm 1-4: 0 ohm 2-3: 689 kohm 2-4: 17,8 kohm 3-4: szakadás Ezer köszönet! Nagyon sokat segítettél! Csak kerüljön a közelembe egy multiméter... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Ezer köszönet! Nagyon sokat segítettél! Csak kerüljön a közelembe egy multiméter... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Május26, 2011 Megoszt Elküldve Május26, 2011 :D Te őrűlt :D B) Tudtam hogy valahonnan ismerős ez a név :) Érdemes átolvasni az F-Astra fórumot,mert nagyon sok,számunkra is hasznos dolog van benne! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sankaka Elküldve Május27, 2011 Megoszt Elküldve Május27, 2011 Sziasztok! Volna egy kérdésem, idáig nem nagyon tudtuk a hiba okát. 2000-es fordulat alatt, ha nyomok gázt, bedadogósodik az autó. Utána semmi gond, de amíg nem éri el a 2000-es fordulatot, olyan mint mikor egy henger kihagyna. Múltkorában 1 út alatt, 3x le is állt, azóta viszont nem. Valakinek ötlete, hogy mitől lehet? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
cserbinszky Elküldve Május27, 2011 Megoszt Elküldve Május27, 2011 Sziasztok! Volna egy kérdésem, idáig nem nagyon tudtuk a hiba okát. 2000-es fordulat alatt, ha nyomok gázt, bedadogósodik az autó. Utána semmi gond, de amíg nem éri el a 2000-es fordulatot, olyan mint mikor egy henger kihagyna. Múltkorában 1 út alatt, 3x le is állt, azóta viszont nem. Valakinek ötlete, hogy mitől lehet? Köszi! eddig miket ellenőriztél?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sankaka Elküldve Május28, 2011 Megoszt Elküldve Május28, 2011 eddig miket ellenőriztél?? Most hétvégén cserélem ki a gyertyákat, mást nem nagyon még. Nemrég van vectrám és annyira nem ismerem még. Haver azt mondta ki kell pucolni a karburátort, meg a pillangószelepet. Igazából én a legjobban gyújtásproblémára gondolnék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Május28, 2011 Megoszt Elküldve Május28, 2011 Most hétvégén cserélem ki a gyertyákat, mást nem nagyon még. Nemrég van vectrám és annyira nem ismerem még. Haver azt mondta ki kell pucolni a karburátort, meg a pillangószelepet. Igazából én a legjobban gyújtásproblémára gondolnék. Karburátort? Szereintem azt ne is keresd :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Május28, 2011 Megoszt Elküldve Május28, 2011 Karburátort? Szereintem azt ne is keresd :D Dehogynem! Ott lesz a fluxuskondenzátor mellett, jobbról. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts