Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest Anonymous

Recommended Posts

Szia.

Igen, mindig leszabályoz, legalábbis ahányszor csak próbáltam. üresben, egyesben, kettesben és hármasban is, negyedikben nem próbáltam, de gondolom ott is ez lenne.

A jeladó utángyártott, de hallottam már rosszat róluk, úgyhogy ki lett próbálva egy jól működő motorból kiszedett Siemens-sel is, de a probléma nem szűnt meg.

Érdekes lehet még, hogy ha járó motornál lehúzom a jeladó stekkerét, akkor sem változik semmi, mármint nem áll le az autó, de még az alapjárat sem változik. Ezért lett kimérve a kábel is, de annak sincs baja.

Van talán valami ötleted?

nekem is 4500 nál szabályzott hiba először veztengely jeladó csere hiba töröl és következő indításnál ismét hiba, olvas kopogás jeladó csere hiba töröl indul hiba nincs nekem ez a tapasztalatom.

És nem gyári egyik jeladó sem amivel csak annyi volt a baj hogy a vezetékek éppek hogy csak odaértek a csatlakozási pontokhoz

Link to comment
Megosztás:

:D

Nekem nem hozza kopogásérzékelőt.

Neked is gyenge volt a gép?

ment a míg tudott pörögni - nem mondanám gyengének - csak ugye 4500-nál tovább nem, ami nem kevés szerintem, de azóta jobban tetszik természetesen

ja a légtömegmérőt még nem ismerem, de szeretném nem megismerni látva az árát

Link to comment
Megosztás:

ment a míg tudott pörögni - nem mondanám gyengének - csak ugye 4500-nál tovább nem, ami nem kevés szerintem, de azóta jobban tetszik természetesen

ja a légtömegmérőt még nem ismerem, de szeretném nem megismerni látva az árát

Nem olyan vészes ám az a légtömegmérő, bontva láttam már 5000ért is, de általában 10-15e forint. Jó, az sem kevés mondjuk, de azért vannak ennél nagyobb tételek is na... :D

Arra gondolok, hogy akkor nem valószínű, hogy ugyanaz a gondja volt a két autónak, mert az enyém gyenge is. Ez a leszabályzás valami védelem lehet, amit különböző problémákra ugyanúgy alkalmaz. Bár sajnos nem értek hozzá, csak okoskodok :D

Link to comment
Megosztás:

Nem olyan vészes ám az a légtömegmérő, bontva láttam már 5000ért is, de általában 10-15e forint. Jó, az sem kevés mondjuk, de azért vannak ennél nagyobb tételek is na... :D

Arra gondolok, hogy akkor nem valószínű, hogy ugyanaz a gondja volt a két autónak, mert az enyém gyenge is. Ez a leszabályzás valami védelem lehet, amit különböző problémákra ugyanúgy alkalmaz. Bár sajnos nem értek hozzá, csak okoskodok :D

Ha esetleg még is kell légtömegmérő van egy a polcomon - X20XEV-hez vettem de nem volt rá szükség, csak kontakthiba volt. ha kell 5-ért vihető.

Link to comment
Megosztás:

Ha esetleg még is kell légtömegmérő van egy a polcomon - X20XEV-hez vettem de nem volt rá szükség, csak kontakthiba volt. ha kell 5-ért vihető.

Köszönöm, ha szügségem lesz rá, mindenképpen téged foglak keresni. Bár ez lenne csak a baj...

Egész véletlenül nem tudnád megmérni az ellenállását a lábai között? Mármint a légtömegmérő lábai között :D

Nem tudom hogy hány ohmnak kéne lenni, de az enyémen nem lehet konkrét értéket mérni csak szakadást, meg rövidzárat, bár meglehet hogy ez normális.

Megköszönném.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm, ha szügségem lesz rá, mindenképpen téged foglak keresni. Bár ez lenne csak a baj...

Egész véletlenül nem tudnád megmérni az ellenállását a lábai között? Mármint a légtömegmérő lábai között :D

Nem tudom hogy hány ohmnak kéne lenni, de az enyémen nem lehet konkrét értéket mérni csak szakadást, meg rövidzárat, bár meglehet hogy ez normális.

Megköszönném.

Megmértem, az értékek digit multiméterrel:

1-2: 17,6 kohm

1-3: 666 kohm

1-4: 0 ohm

2-3: 689 kohm

2-4: 17,8 kohm

3-4: szakadás

Link to comment
Megosztás:

wow, köszi! nem is néztem ennyire körbe a fórumon :D most már tudom miért kb mindig ugyanazon az útszakaszon gyullad ki a check engine. motorfék, egr nélkül, hibakód egr-re, első hsz a linken :D továbbolvasok, de lelőheted warwolf a poént, sikerült találni megoldást erre a problémára anno?

Hiba esetén AGR kitakarít, fémlap alá vág, és vissza rak.Így nem ragad le a kosztól, és működik, tehát nem küld hiba jelet.Bonyolultabb motorvezérlésnél a fémlapra kis lyuk fúr, hogy azért menjen át némi kipuffgáz.

Van olyan motor is, ahol gyárilag adják hozzá a fémlapot (lehet röhögni) ill. olyan is ahol nemes egyszerűséggel kiütik az AGR-t a vezérlőprogiból! :) Aztán csak úgy van.Amolyan nehezék szerepet tölt be. B)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Volna egy kérdésem, idáig nem nagyon tudtuk a hiba okát. 2000-es fordulat alatt, ha nyomok gázt, bedadogósodik az autó. Utána semmi gond, de amíg nem éri el a 2000-es fordulatot, olyan mint mikor egy henger kihagyna. Múltkorában 1 út alatt, 3x le is állt, azóta viszont nem. Valakinek ötlete, hogy mitől lehet?

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Volna egy kérdésem, idáig nem nagyon tudtuk a hiba okát. 2000-es fordulat alatt, ha nyomok gázt, bedadogósodik az autó. Utána semmi gond, de amíg nem éri el a 2000-es fordulatot, olyan mint mikor egy henger kihagyna. Múltkorában 1 út alatt, 3x le is állt, azóta viszont nem. Valakinek ötlete, hogy mitől lehet?

Köszi!

eddig miket ellenőriztél??

Link to comment
Megosztás:

eddig miket ellenőriztél??

Most hétvégén cserélem ki a gyertyákat, mást nem nagyon még. Nemrég van vectrám és annyira nem ismerem még. Haver azt mondta ki kell pucolni a karburátort, meg a pillangószelepet. Igazából én a legjobban gyújtásproblémára gondolnék.

Link to comment
Megosztás:

Most hétvégén cserélem ki a gyertyákat, mást nem nagyon még. Nemrég van vectrám és annyira nem ismerem még. Haver azt mondta ki kell pucolni a karburátort, meg a pillangószelepet. Igazából én a legjobban gyújtásproblémára gondolnék.

Karburátort? Szereintem azt ne is keresd :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.