mélykék76 Elküldve Január12, 2011 Megoszt Elküldve Január12, 2011 Hellotok! Érdeklődnék, hogy van-é tapasztalat X20DTH motorkódú Vectrával kapcsolatban? Egy rokonnak van egy 2000/12 évjáratú Caravánja, Edition /német/ kiadás, ami jó állapotban van. Ősszel volt adagolófelújításon, ami 240e km-t bírt. Szóval pedzegetem, hogy ezt kéne megszerezni...:) És most várom a véleményeket... Köszi! :D Dzsonit is kérdezd, Kecskeméten van ilyen kocsi asszem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Ha "megszerezted",várjuk a véleményed róla! :D Okés! :D Dzsonit is kérdezd, Kecskeméten van ilyen kocsi asszem :D Köszi- há' csak olvassa... :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robika32 Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Szivesen. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Január15, 2011 Megoszt Elküldve Január15, 2011 Generátorszereléssel egybekötve kicseréltük a generátornál levő billenésgátló motortartó bakot (a kutyacsont alakút, nem tudom pontosan mi a neve). Emellett ki lett tisztítva az alapjárati motor, valamint valami szelepszár-valami (nem hallottam még sosem róla, így megjegyeznem sem sikerült) :D Az alapjáratom még mindig ingadozik egy hangyányit, viszont alacsonyabb fordulaton sokkal egyenletesebbnek, simábbnak érzem a motor járását. Mondtam még a szerelőmnek hogy az EGR-t is ki kéne tisztítani, aztán mint kiderült, le van dugózva :) Így az nem lett kipucerálva :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hanguci Elküldve Január15, 2011 Megoszt Elküldve Január15, 2011 Generátorszereléssel egybekötve kicseréltük a generátornál levő billenésgátló motortartó bakot (a kutyacsont alakút, nem tudom pontosan mi a neve). Emellett ki lett tisztítva az alapjárati motor, valamint valami szelepszár-valami (nem hallottam még sosem róla, így megjegyeznem sem sikerült) :) Az alapjáratom még mindig ingadozik egy hangyányit, viszont alacsonyabb fordulaton sokkal egyenletesebbnek, simábbnak érzem a motor járását. szelep szár szimering ?,ette az olajat ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Január15, 2011 Megoszt Elküldve Január15, 2011 szelep szár szimering ?,ette az olajat ? szelep szár szimering-et azt cserélni kell nem? ez a valami tisztítva lett (meg valami tömítés is cserélve lett ez miatt). még nem mondott pontos összeget a szerelő, megkérdezem majd pontosan mi volt :) olajat változó intenzitással ette. volt hogy 3-4 decit utántöltöttünk x ezer km után, volt hogy ugyanekkora táv után semmit nem kért :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hanguci Elküldve Január15, 2011 Megoszt Elküldve Január15, 2011 szelep szár szimering-et azt cserélni kell nem? ez a valami tisztítva lett (meg valami tömítés is cserélve lett ez miatt). még nem mondott pontos összeget a szerelő, megkérdezem majd pontosan mi volt :) olajat változó intenzitással ette. volt hogy 3-4 decit utántöltöttünk x ezer km után, volt hogy ugyanekkora táv után semmit nem kért :D akkor nem sz.szár szim. ,ott ha eszi az olajat akkor nem áll meg és egyre jobban eszi . Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Meg volt ma a vezérlés csere. Teljesen akaratlanul, de pont ugyanolyan cuccok mentek bele, mint amilyenek voltak. Egy feszítőnek volt kicsit hangja, de még az sem volt vészes. A többi cucc meg a szíj is nagyon jó állapotban volt. Egyedül a hosszbordás szíjjal buktunk meg, mert rövid lett. Mondjuk érdekes, hogy van benne vagy négy fajta méret. Bár nem értem miért. Na meg a hosszbordás feszítőt kell cserélnem mert annak már van hangja. Azt sem értem, hogy van ugye az x18xe, meg az x18xe1. Nekem a motorszámom az x18xe1......, de én világ életemben x18xe-hez vettem cuccokat, és most is azt hoztam el(mert olcsóbb volt) és jó lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Szia. nekem 20DTL-es van. Mentél már Isuzussal is? Jobban megy nála? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Meg volt ma a vezérlés csere. Teljesen akaratlanul, de pont ugyanolyan cuccok mentek bele, mint amilyenek voltak. Egy feszítőnek volt kicsit hangja, de még az sem volt vészes. A többi cucc meg a szíj is nagyon jó állapotban volt. Egyedül a hosszbordás szíjjal buktunk meg, mert rövid lett. Mondjuk érdekes, hogy van benne vagy négy fajta méret. Bár nem értem miért. Na meg a hosszbordás feszítőt kell cserélnem mert annak már van hangja. Azt sem értem, hogy van ugye az x18xe, meg az x18xe1. Nekem a motorszámom az x18xe1......, de én világ életemben x18xe-hez vettem cuccokat, és most is azt hoztam el(mert olcsóbb volt) és jó lett. Mennyi km után cserélted le a vezérlést? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 62000km. Bár szerintem még volt benne vagy 10-15000km, de ki merné ezt garantálni? :) Mennyi km után cserélted le a vezérlést? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunny1.4 8V Elküldve Január29, 2011 Megoszt Elküldve Január29, 2011 De rég jártam erre! :lol: Úgy néz ki elérkezett a kuplung csere, mert megyek 3. -ban vagy 4.-ben esetleg 5.-ben és elkezdem erőteljesebben nyomni a gázt akkor úgy csinál mintha csúsztatnám a kuplungot! Érdekes jelenség! Szerintetek bontott kuplungot érdemes venni? Más motorral szerelt vectráé is jó hozzá! Mert a startautón néztem a webáruházban és mindegyik más volt más összegen! nekem eddig az 1.8-as alkatrészek jók voltak a 2.0 16V-hez! Elképzelhető, hogy a kuplung is jó lesz? Vagy ez váltó függő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Sziasztok Gyors help kellene, cseréltem termosztátot, majd mikor indítottam kaptam egy sárga lámpát P0115=Hűtőkőzeg-hömérséklet-jeladó funkció-rendellenesség Hol keressem a jeladót, esetleg okozhatja-e más? (X20XEV) Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Sziasztok Gyors help kellene, cseréltem termosztátot, majd mikor indítottam kaptam egy sárga lámpát P0115=Hűtőkőzeg-hömérséklet-jeladó funkció-rendellenesség Hol keressem a jeladót, esetleg okozhatja-e más? (X20XEV) Köszönöm 3 helyen mér víz hőmérsékletet. kettő van a motorblokk jobb oldalán, az egyik a computernek megy a másik a műszerfalra. És végül egy van a hűtőborda bal oldalában, ez pedig a ventilátort indítja szükség esetén... szóval én a blokk jobb oldalán lévő cpu-nak jelet adóra gyanakodnék. A sima 1 pólusú csatlakozó megy a műszerfalba, tehát a rendes csatlakozós lesz az. Esetleg egy csatlakozó és jeladó tisztítással kezd Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 3 helyen mér víz hőmérsékletet. kettő van a motorblokk jobb oldalán, az egyik a computernek megy a másik a műszerfalra. És végül egy van a hűtőborda bal oldalában, ez pedig a ventilátort indítja szükség esetén... szóval én a blokk jobb oldalán lévő cpu-nak jelet adóra gyanakodnék. A sima 1 pólusú csatlakozó megy a műszerfalba, tehát a rendes csatlakozós lesz az. Esetleg egy csatlakozó és jeladó tisztítással kezd Köszönöm, megmozgattam, lehúztam visszadugtam a kétvezetékest és elaludt a lámpácska. Még egyszer köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
miles Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Üdv Mindenkinek ! Uj tag vagyok ezen a fórumon . Az után érdeklödnék van -e valakinek itt X20DTL motorkódu vectrája , mert nekem ilyen motoral szerelt a vectrám és szeretnék tapasztalatot cserélni. Üdv: Peti Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Üdv Mindenkinek ! Uj tag vagyok ezen a fórumon . Az után érdeklödnék van -e valakinek itt X20DTL motorkódu vectrája , mert nekem ilyen motoral szerelt a vectrám és szeretnék tapasztalatot cserélni. Üdv: Peti Üdv! Robika32-nek és ha jókat hallott erről a típusról,akkor már lehet zozornak is ilyen motorral szerelt van :lol: Engem viszont érdekelne a fogyasztása,a dinamikája és hogy volt e gond az adagolóddal?Ha nem titok ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
miles Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Üdv! Robika32-nek és ha jókat hallott erről a típusról,akkor már lehet zozornak is ilyen motorral szerelt van :lol: Engem viszont érdekelne a fogyasztása,a dinamikája és hogy volt e gond az adagolóddal?Ha nem titok ... Kössönöm a felvilágositást majd fel veszem velük a kapcsolatot vagy ide meg irom kérdéseimet és hátha tud rá válaszolni valaki. Kérdéseidre válaszom a következő adagolomal még nem volt gond pedig ora szerint 210.000km van bene igaz csak kuton tankolok és rendszeresen teszek hozá adalékot tehát vigyázok rá. Fogyasztása nyáron Autópályán 130-140 közöt és pesten áthaladásal 6,4-6,5 re jöt ki. Télen ijenkor Városban (Győr) 8 környéke. Dinamikája hát nem verseny autó de anyira nem rossz nyomatékból lehet vele elözni nem kell pörgetni , igaz miota 5 éve megvan mindig vanak idöszakok amikor szeretném kicsit tuningolni de ez mindig elmaradt. Összeségében meg vagyok vele elégedve 5 év alat izzitó gyertyán, termosztáton, generátor szijon, és persze olajon és szürökön kivül nem kellet semit cserélnem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam0515 Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Üdv Mindenkinek ! Uj tag vagyok ezen a fórumon . Az után érdeklödnék van -e valakinek itt X20DTL motorkódu vectrája , mert nekem ilyen motoral szerelt a vectrám és szeretnék tapasztalatot cserélni. Üdv: Peti Üdv itt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
miles Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Üdv itt :lol: Kösszönöm az üdvözlést. Igen szép az autod látszik sokat foglalkoztál vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Kössönöm a felvilágositást majd fel veszem velük a kapcsolatot vagy ide meg irom kérdéseimet és hátha tud rá válaszolni valaki. Kérdéseidre válaszom a következő adagolomal még nem volt gond pedig ora szerint 210.000km van bene igaz csak kuton tankolok és rendszeresen teszek hozá adalékot tehát vigyázok rá. Fogyasztása nyáron Autópályán 130-140 közöt és pesten áthaladásal 6,4-6,5 re jöt ki. Télen ijenkor Városban (Győr) 8 környéke. Dinamikája hát nem verseny autó de anyira nem rossz nyomatékból lehet vele elözni nem kell pörgetni , igaz miota 5 éve megvan mindig vanak idöszakok amikor szeretném kicsit tuningolni de ez mindig elmaradt. Összeségében meg vagyok vele elégedve 5 év alat izzitó gyertyán, termosztáton, generátor szijon, és persze olajon és szürökön kivül nem kellet semit cserélnem. Köszönöm hogy leírtad!A kérdéseidre lehet hogy itt is tudnak majd választ adni... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Neked mekkora kartergáza van a motorodnak, ha lehúzod a szelepfedélből a szívócsőhöz menő kb 10 cm hosszú L alakú csövet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Neked mekkora kartergáza van a motorodnak, ha lehúzod a szelepfedélből a szívócsőhöz menő kb 10 cm hosszú L alakú csövet? Fogalmam sincs,még soha nem néztem!Igazából nem is tudom pontosan hogy mit jelent :lol: A motor "kopottságát",a dugattyú gyűrűk mellett kiáramló gáz mennyisége alapján lehet így megnézni?! :D Ha járó motornál(gondolom csak akkor keletkezik gáz)lehúzod ezt a csövet,mennyire kell füstölnie? Holnap felveszem videóra és feltöltöm valahová!Valami gond van az autóddal? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Fogalmam sincs,még soha nem néztem!Igazából nem is tudom pontosan hogy mit jelent :lol: A motor "kopottságát",a dugattyú gyűrűk mellett kiáramló gáz mennyisége alapján lehet így megnézni?! :D Ha járó motornál(gondolom csak akkor keletkezik gáz)lehúzod ezt a csövet,mennyire kell füstölnie? Holnap felveszem videóra és feltöltöm valahová!Valami gond van az autóddal? Nincs vele gond. Csak úgy ránézésre elég nagy kartergáza van. De nem égéstermék szaga, hanem olaj gőz szaga van. Szinte teljesen színtelen Viszont nem hiszem, hogy kopott a motor, mert akkor megszenvedné a hidegindítást. Ehhez képest kemény mínuszokban is 3-4 mp izzítás majd kb fél mp indítózás után indul. A legutóbb 2 hét állás után pöccre indult. Nemtudom, mennyire kell füstölnie, ezért kérdezem tőled B) Meleg motornál húzd le a csövet a szívócsőről, és állítsd függőlegesen felfelé. Így lekamerázhatod. Én is megcsinálom és feltöltöm valahová. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hanguci Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Fogalmam sincs,még soha nem néztem!Igazából nem is tudom pontosan hogy mit jelent :lol: A motor "kopottságát",a dugattyú gyűrűk mellett kiáramló gáz mennyisége alapján lehet így megnézni?! :D Ha járó motornál(gondolom csak akkor keletkezik gáz)lehúzod ezt a csövet,mennyire kell füstölnie? Holnap felveszem videóra és feltöltöm valahová!Valami gond van az autóddal? Egy jó motornál is van vmenyi karter gáz ,de minél nagyobb annál nagyobb az olaj fogyasztásod és a kopás a motorban B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts