Thor Elküldve Október14, 2010 Elküldve Október14, 2010 Multhéten volt minden szűrő cserélve, aksi viszont 2003-as, lehet az a gond?:D Még az is lehet :)
fonix Elküldve Október15, 2010 Elküldve Október15, 2010 De mitől lett megint hengerfejes? Nem írtad, hogy mit csináltak az előző felújításkor, nah és azt sem, hogy azóta mennyit ment az autó. Valamiért azt érzem, hogy előbb egy hozzáértőbb szerelőt kellene találnod és miután szétborítja a blokkot megmondja, hogy mit kell cserélni. Attól,hogy nem volt jó a hőfokjeladóm,és egyik vízcsövem megvolt már repedve,azt mentem vele pályán,széttnyomta,nem vettem észre víz elfolyt,azt megfőtt!:) Előzőleg is hengerfejes volt,vettem rá havertol!azt kicserélték,meg tömítést,és akkor kapott új hűtőt is!Az akkori állapot óta mentem vele 1-2ezer km,külföldön voltam kint épp,mikor jött ez a másik szopás...Hozzáértő,csak sajna a nevük van már meg,amugy lehúzosok!többet nem is viszem hozzájuk...
enemypett Elküldve Október18, 2010 Elküldve Október18, 2010 Multhéten volt minden szűrő cserélve, aksi viszont 2003-as, lehet az a gond? :) Hali! Hosszas huzavona után végre előjött hogy vezérműtengely helyzet jeladó a gond nálam is. Szerelőm szerint azért tart néha tovább az indítás mert a jeladó rossz, nem érzékeli minden állásban hogy hol van csak ahogy forgatja el kell érnie a referenciajelet és utána tudja csak hogy áll és akkor indít. Ha cserélve lesz a jeladó meg kell oldódni az indítási problémának. Egyébként nem tudja valaki mennyi lehet egy ilyen jeladó?
Fort Elküldve Október18, 2010 Elküldve Október18, 2010 Egyébként nem tudja valaki mennyi lehet egy ilyen jeladó? 11.000 Ft-tól kezdődnek,de a Hella 25-30 :)
Big Boss Elküldve Október18, 2010 Elküldve Október18, 2010 Lelkiekben már én is készülök a cserére :)
Thor Elküldve Október18, 2010 Elküldve Október18, 2010 Hali! Hosszas huzavona után végre előjött hogy vezérműtengely helyzet jeladó a gond nálam is. Szerelőm szerint azért tart néha tovább az indítás mert a jeladó rossz, nem érzékeli minden állásban hogy hol van csak ahogy forgatja el kell érnie a referenciajelet és utána tudja csak hogy áll és akkor indít. Ha cserélve lesz a jeladó meg kell oldódni az indítási problémának. Egyébként nem tudja valaki mennyi lehet egy ilyen jeladó? Nekem tökéletesen muzsikál ez
Thor Elküldve Október18, 2010 Elküldve Október18, 2010 Attól,hogy nem volt jó a hőfokjeladóm,és egyik vízcsövem megvolt már repedve,azt mentem vele pályán,széttnyomta,nem vettem észre víz elfolyt,azt megfőtt!:D Előzőleg is hengerfejes volt,vettem rá havertol!azt kicserélték,meg tömítést,és akkor kapott új hűtőt is!Az akkori állapot óta mentem vele 1-2ezer km,külföldön voltam kint épp,mikor jött ez a másik szopás...Hozzáértő,csak sajna a nevük van már meg,amugy lehúzosok!többet nem is viszem hozzájuk... 1-2000 km?????? Jó fizikummal rendelkezel? :) Vagy van/vannak akivel/akikkel vissza tudsz menni "megbeszélni ezt a dolgot" a "szervizzel"? Mondjuk az nem mindegy, hogy mikor történt ez a javítás.
enemypett Elküldve Október19, 2010 Elküldve Október19, 2010 Egyébként nem tudja valaki mennyi lehet egy ilyen jeladó? Na szerelőm utánajárt 13-at mondtak baján, de elment bontóba és ott ennyiből megvan a jeladó és alapjárati motor is, mert néha rendetlenkedett az is. 900-1500-ig kedve szerint volt az alapjárat.
Thor Elküldve Október19, 2010 Elküldve Október19, 2010 Na szerelőm utánajárt 13-at mondtak baján, de elment bontóba és ott ennyiből megvan a jeladó és alapjárati motor is, mert néha rendetlenkedett az is. 900-1500-ig kedve szerint volt az alapjárat. Hmm, én nem dobnám ki az alapjárati mocit, lehet egy igen-igen alapos pucolás segítene rajta.
enemypett Elküldve Október19, 2010 Elküldve Október19, 2010 Hmm, én nem dobnám ki az alapjárati mocit, lehet egy igen-igen alapos pucolás segítene rajta. nem dobom ki én se jó lesz tartalékba, de pucoláson már átesett és nem segített rajta. Zavaró hogy néha 1500 az alapjárat.
Thor Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 nem dobom ki én se jó lesz tartalékba, de pucoláson már átesett és nem segített rajta. Zavaró hogy néha 1500 az alapjárat. Lehet kevés vagy nem eléggé alapos volt a puceva.
rattila Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 Sziasztok! Nekem is gondok vannak az alapjárattal. Erről volt régebben szó. Néha szokott fulladni. Mondtátok, hogy alapjárati pucolás segítene. Mivel lehet megtisztítani és pontosan hol találom az alapjárati motort?? vagy bízzam szerelőre majd. Előre is köszi
Thor Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 Sziasztok! Nekem is gondok vannak az alapjárattal. Erről volt régebben szó. Néha szokott fulladni. Mondtátok, hogy alapjárati pucolás segítene. Mivel lehet megtisztítani és pontosan hol találom az alapjárati motort?? vagy bízzam szerelőre majd. Előre is köszi Ez az: A képen is látható 2 csillagcsavart kicsavarva szétszeded 2 részre. És a fenti részt kell kitakarítanod. Én féktisztítóval szoktam átmosni jó alaposan.
enemypett Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 Délelőtt visszakaptam az autót, az alapjárat kb 900, meg sem rezzen a mutató. Eddig semmi hibajelenség (kopp-kopp). pöcc röff indul nem érzem hogy rángatna nagyonkicsit se és úgy harap mint régen :)
j.balint Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 Sziasztok! Feltennék 3 gyors kérdést X20XEV-vel kapcsolatban! 1. A kipufogómnál kijön egy cső a leömlő tetejéből, azt hova kell elvezetnem? 2. Az EGR szelep alján a talpánál van egy elektromos csatlakozó, arra honnan kellene vezetéknek jönnie, mert a kábelkorbácsomon nincs odavaló csatlakozó. 3. A termosztát házon kijön egy pici cső, annak mire kell továbbmennie?
rattila Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 Ez az: A képen is látható 2 csillagcsavart kicsavarva szétszeded 2 részre. És a fenti részt kell kitakarítanod. Én féktisztítóval szoktam átmosni jó alaposan. Köszönöm szépen! :-)
Fort Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 Köszönöm szépen! :-) Nem szeretik ha az idézetben benne van a linkelt kép és kétszer foglal helyet! Ha lesz időd,szerintem szerkeszd a hozzászólásod,hogy ne dorgáljanak meg feleslegesen a moderátorok! :)
Thor Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 Köszönöm szépen! :-) Szívesen :) Nem szeretik ha az idézetben benne van a linkelt kép és kétszer foglal helyet! Ha lesz időd,szerintem szerkeszd a hozzászólásod,hogy ne dorgáljanak meg feleslegesen a moderátorok! <_< Ez bizony szentigaz :D
rattila Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 Ez az: A képen is látható 2 csillagcsavart kicsavarva szétszeded 2 részre. És a fenti részt kell kitakarítanod. Én féktisztítóval szoktam átmosni jó alaposan. Na így már ok. :)
Bocsek Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 Ma melóba jövetel előtt öntöttem az olajhoz Wynn's súrlódáscsökkentőt, és azt vettem észre, hogy a nívópálca végén a pöcök tetején, és az olajsapka belső felén is ilyen világosbarnás trutyi volt :) Ez mitől lehet??
Thor Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 Sziasztok! Feltennék 3 gyors kérdést X20XEV-vel kapcsolatban! 1. A kipufogómnál kijön egy cső a leömlő tetejéből, azt hova kell elvezetnem? 2. Az EGR szelep alján a talpánál van egy elektromos csatlakozó, arra honnan kellene vezetéknek jönnie, mert a kábelkorbácsomon nincs odavaló csatlakozó. 3. A termosztát házon kijön egy pici cső, annak mire kell továbbmennie? 1.: Nem arra gondolsz ahol a károsanyagcsökkentő levegőt nyomja be a leömlőbe? 2.: Ez sajna passz 3.: A kiegyenlítőtartályba megy
Zsomat Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 Ma melóba jövetel előtt öntöttem az olajhoz Wynn's súrlódáscsökkentőt, és azt vettem észre, hogy a nívópálca végén a pöcök tetején, és az olajsapka belső felén is ilyen világosbarnás trutyi volt :) Ez mitől lehet?? Nekem céges autómmal volt ugyanez. Azt mondta a szerelő, hogy a városi használat miatt. De hogy miért, azt nem tom.
Fort Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 Ma melóba jövetel előtt öntöttem az olajhoz Wynn's súrlódáscsökkentőt, és azt vettem észre, hogy a nívópálca végén a pöcök tetején, és az olajsapka belső felén is ilyen világosbarnás trutyi volt :D Ez mitől lehet?? A párom autójánál amikor használtam ezt a márkájú terméket (az motortisztító volt) ugyan ez történt! Azt mondták oda csapódik ki a kosz,amit leszed a cucc :) Nálunk csak az olajsapka volt tiszta barnás akármi! Következő olajcserénél vettem kettőt(szelepfedél levétele után láttuk mennyi "sár" van benne),régi olajhoz hozzáadtam,leereszt,feltöltöttem tescos olajjal, átjárattam,megint tisztító,majd bele az új olaj és azóta semmi! Megijedtem én is,amikor megláttam,de állítólag nem gond!(az biztos hogy nem egy megnyugtató látvány) <_<
Bocsek Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 A párom autójánál amikor használtam ezt a márkájú terméket (az motortisztító volt) ugyan ez történt! Azt mondták oda csapódik ki a kosz,amit leszed a cucc :) Nálunk csak a tanksapka volt tiszta barnás akármi! Következő olajcserénél vettem kettőt(szelepfedél levétele után láttuk mennyi "sár" van benne),régi olajhoz hozzáadtam,leereszt,feltöltöttem tescos olajjal, átjárattam,megint tisztító,majd bele az új olaj és azóta semmi! Megijedtem én is,amikor megláttam,de állítólag nem gond!(az biztos hogy nem egy megnyugtató látvány) :D De én előtte nem töltöttem bele semmit. Most mikor töltöttem hozzá, akkor vettem észre. Olajcsere március végén volt, olajat eddig kétszer töltöttem hozzá. (gyári GM 10w40-et) Én is gondolkozom hogy veszek motoröblítőt, aztán eljátszom ugyanezt, és a GM olaj helyett kapna valami drágábbat. @Zsomat: lehet városi használat miatt, mert egy héten kétszer megyek vele 70km-t városon kívül, egyébként naponta kétszer-háromszor használom városban relatív rövid távon.
Recommended Posts