kocka Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Sziasztok ! Van egy 1996-os 2000 cm3 (bőrön kívül fullos) kocsink, ami teljes mértékben megadta magát. Nincs alapjárat, olyan mintha 3 vagy csak 2 (!) henger menne. A blokkban akkora a nyomás (kartergáz), hogy minden létező helyen okádja a füstöt. Gyertyák ok, injektorok ok, vezérlés nem mászott el. Olaj a vízzel nem keveredett (fordítva sem). 5 hónapja etanollal járok. Ami fúrcsa, hogy a benzinpumpám mindig nyom gyújtásráadáskor (ráadom, leveszem-ráadom-leveszem....). Eddig ilyen nem volt. Ha ráadtam a gyújtást, akkor nyomott, levettem a gyújtást, újra ráadtam akkor nem nyomott. Tud valaki biztató dolgot mondani ? Lehetőleg ami házilag is kivitelezhető, nem akarom szerelőhöz vinni, mert akkor inkább bontásra eladom. Előre is köszönöm ! Jani Hasonlót produkált idmerősöm 1.6-os-a a napokban, 1-2 henger ment, ott volt sárga lámpa 1405 hibakóddal. Ott EGR szelep tisztítás megoldotta a gondot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Ha erre kerülne sor, akkor a fűthető külső tükrök, no meg a csomagtartó ütköző gumik érdekelnének ^_^ Hehe, a Hiéna! :D Akkor én is gyorsan csatlakoznék, nekem a felnikre volna szükségem, feltéve, hogy öt csavarosak. De azért persze drukkolunk, hogy inkább sikerüljön megoldani a problémát! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Hiéna! ^_^ :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
vectraa2 Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Szia ! Igen világít (kb. 1,5 éve). Tank szellőztető szelepre reklamál..... Kipucoltam, működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vectraa2 Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Ha erre kerülne sor, akkor a fűthető külső tükrök, no meg a csomagtartó ütköző gumik érdekelnének ^_^ Természetesen azonnal megkereslek ! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
vectraa2 Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Hasonlót produkált idmerősöm 1.6-os-a a napokban, 1-2 henger ment, ott volt sárga lámpa 1405 hibakóddal. Ott EGR szelep tisztítás megoldotta a gondot. Én is arra gondoltam, de már szétkaptam, kipróbáltam nélküle is, összeraktam, és nem változik a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vectraa2 Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Hehe, a Hiéna! :D Akkor én is gyorsan csatlakoznék, nekem a felnikre volna szükségem, feltéve, hogy öt csavarosak. De azért persze drukkolunk, hogy inkább sikerüljön megoldani a problémát! :P Tied lesz ! ^_^ 1 héten belül eldől, mi lesz a sorsa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aron81 Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Tudnátok segíteni? Behalt kinyomó csapágy milyen tüneteket produkál? Esetleg susoghat menet közben is, sebességben? Kecskemét környékén van valami kimondott opel specialista? Persze nem szakszerviz! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Szia ! Igen világít (kb. 1,5 éve). Tank szellőztető szelepre reklamál..... Kipucoltam, működik. Akkor ugyanezt amit ide leírtál, írd le EBBE a témába is.Hát ha hatékonyabban tudnának segíteni.Kár lenne elbontani a gépet. Én ha ilyen gondom lenne, rárakatnám a TECH2-t, és megnézetném mi az ami ilyen értékeket produkál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Kecskemét környékén van valami kimondott opel specialista? Persze nem szakszerviz! :D Warwolf ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
vectraa2 Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Akkor ugyanezt amit ide leírtál, írd le EBBE a témába is.Hát ha hatékonyabban tudnának segíteni.Kár lenne elbontani a gépet. Én ha ilyen gondom lenne, rárakatnám a TECH2-t, és megnézetném mi az ami ilyen értékeket produkál. Ok ! Köszi ! Azért is gondolkodok a bontáson, mert az automata váltó sem működik jól, egyszerűen nincs tolatás.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Ok ! Köszi ! Azért is gondolkodok a bontáson, mert az automata váltó sem működik jól, egyszerűen nincs tolatás.... :D Leszakadt a gomb és kidobod a kabátot? Na jó, a cipzár, azt nehezebb javítani. De azért még nem kell kukázni egy 6-700-ért piacra vihető autót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Leszakadt a gomb és kidobod a kabátot? Na jó, a cipzár, azt nehezebb javítani. De azért még nem kell kukázni egy 6-700-ért piacra vihető autót. Egy tény, ezekkel a hibákkal az autó piaci értéke gyakorlatilag nulla. Kérdés, hogy mennyit kell rákölteni. Pl az automata váltó javítása nem ígér sok jót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vectraa2 Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Leszakadt a gomb és kidobod a kabátot? Na jó, a cipzár, azt nehezebb javítani. De azért még nem kell kukázni egy 6-700-ért piacra vihető autót. Az auotó életéhez hozzátartozik, hogy 1 éve cseréltem benne motort (osztrák tulajtól vettem, most jelen pillanatban 132500 Km van benne). Szóval sokat költöttem rá már, és valahol reálisan meg kell húzni egy határt, amin túl egyszerűen nem szabad költeni egy 14 éves autóra. Most mondjuk egy motor generál, meg egy bontott váltó.....Szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vectraa2 Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Egy tény, ezekkel a hibákkal az autó piaci értéke gyakorlatilag nulla. Kérdés, hogy mennyit kell rákölteni. Pl az automata váltó javítása nem ígér sok jót. Igen. A váltó 65000 forint cserélve, a mostani hiba költsége meg rejtély..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Az auotó életéhez hozzátartozik, hogy 1 éve cseréltem benne motort (osztrák tulajtól vettem, most jelen pillanatban 132500 Km van benne). Szóval sokat költöttem rá már, és valahol reálisan meg kell húzni egy határt, amin túl egyszerűen nem szabad költeni egy 14 éves autóra. Most mondjuk egy motor generál, meg egy bontott váltó.....Szerintem. De az 1 éve berakott motor hogyan romlott el mára? Sok kilométer sincs benne vagy az osztráknál is már 2-3x 132e km lehetett benne ha ennyit bírt. Vidd el egy jó szerelőhöz, kérdezd meg mit tud ajánlani javításra lehet megúsznád olcsóbban is mint gondolod na akkor kell megcsináltatni és eladni egyben! És venni egy másik jó autót (amilyet szeretnél nem feltétlenül vectrát :D ). Mert rossz motorral és váltóval kb semmi az értéke de ha jó benne... akkor megcsináltatod és eladod amíg még megy! Nem szép nem is korrekt dolog de ez van.... Darabokban eladni meg sok idő még ha vissza is hozza az árát csak nagy meló... + akkor is le kell adnod valamit a bontóban hogy ki tudd vonni a forgalomból! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 De az 1 éve berakott motor hogyan romlott el mára? Írta hogy 5 hónapja etanollal megy... Most akkor mégsem akkora kacsa amit másfél hónapja írtam, amit egy szerelőtől hallottam? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Írta hogy 5 hónapja etanollal megy... Most akkor mégsem akkora kacsa amit másfél hónapja írtam, amit egy szerelőtől hallottam? Plágium! :D Amúgy én ill. gyakorlatilag az egész kméti bagázs E85-el jár, kivéve a diesel szakaszt.Eddig egy AC ill. egy lambda ami gallyra ment, és igazolhatóan az etanol tette fel az Í-re a pontot ezeknél az alkatrészeknél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Írta hogy 5 hónapja etanollal megy... Most akkor mégsem akkora kacsa amit másfél hónapja írtam, amit egy szerelőtől hallottam? De az etanoltól nem kellene meghalnia a motornak legfeljebb ha amúgy is volt valami baja azt kihozza az etanol még jobban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Plágium! ^_^ Amúgy én ill. gyakorlatilag az egész kméti bagázs E85-el jár, kivéve a diesel szakaszt.Eddig egy AC ill. egy lambda ami gallyra ment, és igazolhatóan az etanol tette fel az Í-re a pontot ezeknél az alkatrészeknél. De szerintem ott sem megától az etanoltól ment tönkre az előzőleg még hibátlan és 100%-os alkatrész hanem vélhetőleg amúgy is megadta volna magát az etanol pedig rásegített, vagy tévedek? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 De az etanoltól nem kellene meghalnia a motornak legfeljebb ha amúgy is volt valami baja azt kihozza az etanol még jobban. V.mi banális hibája van annak az X16XEL-nek, tuti.Kell hozzá egy TECH-es vizsgálás.Az autómata már nehezebb dió.Oda szintén szakértés kell. De csak ezek miatt nem kellene elbontani. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 V.mi banális hibája van annak az X16XEL-nek, tuti.Kell hozzá egy TECH-es vizsgálás.Az autómata már nehezebb dió.Oda szintén szakértés kell. De csak ezek miatt nem kellene elbontani. :D Elég sokszor csak egy apróság okozza a hibát de azért 132e kilométernél még bőven jónak kellene lennie annak a motornak még ha nem is éppen az opel motorgyártásának csúcsa az x16xel ecotec erőforrás ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Elég sokszor csak egy apróság okozza a hibát de azért 132e kilométernél még bőven jónak kellene lennie annak a motornak még ha nem is éppen az opel motorgyártásának csúcsa az x16xel ecotec erőforrás :D X20XEV motorról van szó, nem 1.6 16 V-ről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 X20XEV motorról van szó, nem 1.6 16 V-ről. Tényleg írta, hogy 2000 cm3. Akkor csak warwolf után szabadon :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Tényleg írta, hogy 2000 cm3. Akkor csak warwolf után szabadon ^_^ De azt fenntartod, hogy nem az Opel motorgyártásának csúcsa ez a motor? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts