warwolf Elküldve Január10, 2010 Elküldve Január10, 2010 Sziasztok! Valaki segítsen!!- elindítottam az x16xel B-s Vectrám és kitolattam az udvarról majd leállítottam. rá kb 5percre megint elindítottam hogy induljak -mire beraktam 1-be leállt és azóta nem indul. Az önindító teker de a motor nem röffen. Mi a nyavaja lehet ez? HELP Nem kap benyát valszeg. Motorkontrol lámpa világít amikor tekerteted ?AC relé kattog?
warwolf Elküldve Január10, 2010 Elküldve Január10, 2010 nézelődtem a neten, a képen lévő dolog a kartergáz szűrő féleség lehet. Csak azt nem értem, hogy sok ugyan ilyen motoros vekibe miért nincs ilyen doboz:/ Aztán találtam egy ilyen oldalt: ezt . itt mutatja, hogy lehet kartergáz szűrőt tenni a verdákba, és hogy ez milyen jó. érdemes ezzel foglalkozni? Állítólag érdemes.De én azért nem faragok! :lol:
gyozo20 Elküldve Január10, 2010 Elküldve Január10, 2010 Nem kap benyát valszeg. Motorkontrol lámpa világít amikor tekerteted ?AC relé kattog? A kontrollámpa világít-de merre találom a relét? és mi van akkor ha nem kattog? AC csere?
sgery Elküldve Január10, 2010 Elküldve Január10, 2010 A kontrollámpa világít-de merre találom a relét? és mi van akkor ha nem kattog? AC csere? ha világít a lámpa talán villogd ki mit világít, és lőn csoda, megtudod a hibát
Crime78 Elküldve Január10, 2010 Elküldve Január10, 2010 ha világít a lámpa talán villogd ki mit világít, és lőn csoda, megtudod a hibát Na ja, csak ha nem jár a motor, akkor mindig világít a checkengine lámpa... Vagy rosszul emlékszem? Most nincs kedvem kimenni megnézni.
sgery Elküldve Január10, 2010 Elküldve Január10, 2010 Na ja, csak ha nem jár a motor, akkor mindig világít a checkengine lámpa... Vagy rosszul emlékszem? Most nincs kedvem kimenni megnézni. akkor világít mindig, jól emlékszel
warwolf Elküldve Január10, 2010 Elküldve Január10, 2010 Ettől függetlenül ki lehet villogni a hibakódot.MIkor összekötöd a szükséges lábakat, a lámpa elalszik, majd elkezd villogni.Ha van tárolt hibakód.ha nincs, akkor lehet elkezdeni legózni.De ez totál olyan, mint ha kifogyott volna belőle a benzin, vagy ilyenek....
J0hnny Elküldve Január10, 2010 Elküldve Január10, 2010 Ettől függetlenül ki lehet villogni a hibakódot.MIkor összekötöd a szükséges lábakat, a lámpa elalszik, majd elkezd villogni.Ha van tárolt hibakód.ha nincs, akkor lehet elkezdeni legózni.De ez totál olyan, mint ha kifogyott volna belőle a benzin, vagy ilyenek.... AC relé,AC pump
zotya975 Elküldve Január10, 2010 Elküldve Január10, 2010 nézelődtem a neten, a képen lévő dolog a kartergáz szűrő féleség lehet. Csak azt nem értem, hogy sok ugyan ilyen motoros vekibe miért nincs ilyen doboz:/ Aztán találtam egy ilyen oldalt: ezt . itt mutatja, hogy lehet kartergáz szűrőt tenni a verdákba, és hogy ez milyen jó. érdemes ezzel foglalkozni? Érdemes szerintem, most írtam róla az F-astra motor topicban. Nézz rá, van pár kép is. Bár még csak kísérleti házi ketyere. Alapjárat egyenletesebb, és nem koszolódik a folytószelepház környéke.
abaib Elküldve Január10, 2010 Elküldve Január10, 2010 akkor jól gondoltam, köszi! nitrohigító vagy féktisztító jó pl? Én féktisztítót használtam de a higitó is jó lehet. Egyébként gyárilag nem minden x20xev-n van. Csak miután kezdtek kiforrni a motor hiányosságai akkor kezdték el ezeket használni a gyártás során ill. volt aki házilag bütykölt rá ilyet. Pl. Az f astrák még nem kaptak gyárilag ilyet még 97-ben sem(ez saját tapasztalat).
abaib Elküldve Január10, 2010 Elküldve Január10, 2010 Érdemes szerintem, most írtam róla az F-astra motor topicban. Nézz rá, van pár kép is. Bár még csak kísérleti házi ketyere. Alapjárat egyenletesebb, és nem koszolódik a folytószelepház környéke. Mivel a Vectra-ban már gyárilag is alkalmaztak ilyet így a szürő rendelhető és tökéletesen beépíthető Astra f-be is. Nekem is így volt megoldva.
_Seth_ Elküldve Január11, 2010 Elküldve Január11, 2010 Érdemes szerintem, most írtam róla az F-astra motor topicban. Nézz rá, van pár kép is. Bár még csak kísérleti házi ketyere. Alapjárat egyenletesebb, és nem koszolódik a folytószelepház környéke. Nálam 0 ismétlem 0 változás volt vele... C20NE kadett + fullos olajleválasztó
Jürgen Elküldve Január13, 2010 Elküldve Január13, 2010 Üdv! Meg tudja valaki nekem mondani, hogy a 2 literes, 82 lóerős dízel B Vectrákban előforduló motornak mi a motorkódja? Előre is köszönetem! :lol:
tgabika76 Elküldve Január13, 2010 Elküldve Január13, 2010 Ha nem tévedek akkor X20DTL. (Van még egy Y20DTL is ami szintén 82 lovas, de ezt tudtommal nem szerelték B Vectrába csak G Astrába)
Jürgen Elküldve Január13, 2010 Elküldve Január13, 2010 Ha nem tévedek akkor X20DTL. (Van még egy Y20DTL is ami szintén 82 lovas, de ezt tudtommal nem szerelték B Vectrába csak G Astrába) Értem, köszönöm! :lol: Most már a család összes Opeljének tudom a motorkódját... :lol:
tgabika76 Elküldve Január13, 2010 Elküldve Január13, 2010 Jah, hát ha családban van az autó akkor egyszerűbb ha kinyitod a forgalmit, ott is benne van a motorkód (a motorszám első pár karaktere), és úgy legalább biztosra mész.
Jürgen Elküldve Január13, 2010 Elküldve Január13, 2010 Jah, hát ha családban van az autó akkor egyszerűbb ha kinyitod a forgalmit, ott is benne van a motorkód (a motorszám első pár karaktere), és úgy legalább biztosra mész. Tudom, csak a B Vectra apámé, akit meg viszonylag ritkán látok, és akkor is mindig elfelejtem ezt a dolgot... :lol:
Adam1 Elküldve Január13, 2010 Elküldve Január13, 2010 Ha nem tévedek akkor X20DTL. (Van még egy Y20DTL is ami szintén 82 lovas, de ezt tudtommal nem szerelték B Vectrába csak G Astrába) Az X-es motor Euro2-es, az Y-os pedig Euro3-as. Kellett hogy szereljék az Y20-asat is B Vekibe, a 90-es évek végén már bőven megkövetelték az Euro3-at!
warwolf Elküldve Január13, 2010 Elküldve Január13, 2010 Az X-es motor Euro2-es, az Y-os pedig Euro3-as. Kellett hogy szereljék az Y20-asat is B Vekibe, a 90-es évek végén már bőven megkövetelték az Euro3-at! S, 2001-től már Y is lett.Meg amit a polcon találtak.Ki gondolná, hogy volt PILOT rendszerű is.....
tgabika76 Elküldve Január13, 2010 Elküldve Január13, 2010 Kellett hogy szereljék az Y20-asat is B Vekibe, a 90-es évek végén már bőven megkövetelték az Euro3-at! Nem tudom, az info a www.opel-infos.de-ről való... :lol: Természetesen volt Y motorkóddal is kétezres dízel a B Vectrába, de a fenti oldal szerint már csak a DTH, azaz a 100 lovas változatban, a 82 lovast csak Astrába rakták.
Adam1 Elküldve Január13, 2010 Elküldve Január13, 2010 Nem tudom, az info a www.opel-infos.de-ről való... :lol: Természetesen volt Y motorkóddal is kétezres dízel a B Vectrába, de a fenti oldal szerint már csak a DTH, azaz a 100 lovas változatban, a 82 lovast csak Astrába rakták. Ez az amire nem gondoltam :lol: Igazad lehet.
Zsomat Elküldve Január14, 2010 Elküldve Január14, 2010 S, 2001-től már Y is lett.Meg amit a polcon találtak.Ki gondolná, hogy volt PILOT rendszerű is..... Milyen az a PILOT rendszerű?
sgery Elküldve Január15, 2010 Elküldve Január15, 2010 na tegnap megvolt a szelepfedél tömítés csere, jó mocskos volt alatta és jó pár deci olajat szívtam ki a gyertyák közül :/ a szelepek felett is állat az olaj, onnan is leszívtam, és finomat beolajoztam a végén. És megtisztítottam mindenhol a kocsit, mert a kifolyó kartergáz a szűrőjéből irdatlan mocskot csinált:/ a szűrőt amúgy áztattam, fújkodtam, de hihetetlen mocskos, és mindkét gumicsatlakozás ki van lyukadva, szóval ideiglenesen leszigszallagoztam a gumik lyukait és rendeltem inkább egy másikat, mert csak 5e ft.. amit meg bontóban vettem hozzá méret azonos gumicsatlakozást az is lyukas volt mint később néztem. Szóval inkább újat veszek, azzal gond nem lehet..
kokapet Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 sziasztok! remélem itt valaki tud segíteni mert a szerelők nem.egy hónapja kezdte azt csinálni a vectrám ami 1.6 16v hogy 1-2-3 sebességbe rakom a gázra lépek és az autó hörög majd pár másodperc múlva megindul. olyan mintha nem kapna benzint vagy levegőt.lett rajat cserélve egr,benzinszűrő,gyújtókábel ki lett tisztítva minden és mégsem szűnik a probléma. tapasztalt már valaki ilyet ha igen kérem segítsen.köszi
sgery Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. Itt van két kép mennyire volt mocskos a szelepfedél alatt. Gondolkoztam amúgy picit, több mint valószítű itt tűnt el az 1000km-en 1l olaj, mert ugye a szelepek felett is állt az olaj, így mellette is be tudott folyni az égéstérbe, továbbá a gyertyák is álltak az olajban, ott is el tudott égni valamennyi (már csak az ott lévő hőtől is). Végül pedig a kartergáz szűrő mindkét csöve ki volt lyukadva, onnan folyt az olajsár mindenhova a kocsin - ebből gondolom hogy mivel a kartergáz kifolyt és nem a szelepházba távozott, ahol egy része visszafolyik az olajteknőbe ezért távozott annyi olaj a kocsiból a külvilágba. Javítsatok ki ha tévedek :lol:
Recommended Posts