Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest Anonymous

Recommended Posts

nos reggel villogtam, ime az eredmény ( elvileg nem számoltam félre...)

10-3-5-4-10-2-6-4-10-3-5-4-10-3-5-4-10-3-5-4-10-3 ...

elvileg tehát

0354

0264

0354

...

nyilván nem ismétli többször, vagy remélem ez után már nem kezdett másikba..

rákezdek a hibakód keresésre neten ha valaki gyorsabb lenne akkor köszönném :) :)

Link to comment
Megosztás:

P0354=Gyújtótekercs D primer/szekunder funkció-rendellenesség

P0264=Befecskendezett t.a.-mennyiség 2. henger kicsi

Adj egy mail címet,és átküldöm neked az egész táblázatot!

nos reggel villogtam, ime az eredmény ( elvileg nem számoltam félre...)

10-3-5-4-10-2-6-4-10-3-5-4-10-3-5-4-10-3-5-4-10-3 ...

elvileg tehát

0354

0264

0354

...

nyilván nem ismétli többször, vagy remélem ez után már nem kezdett másikba..

rákezdek a hibakód keresésre neten ha valaki gyorsabb lenne akkor köszönném :) :)

Link to comment
Megosztás:

igen igen, a nap süssön Te rád ezért :)

azthiszem akkor trafót kell találjak vagy újat vagy ezt javíttatnom de legjobb lenne egy donor egy gyors teszt cserére...

lassan felhivom a csergőt csak hogy tudjam mennyi a gyári új... de tudom hogy horror lesz és nem azt fogok venni :) :D

66.000 Ft ...

Link to comment
Megosztás:

na igen én is ezen gondolkoztam nagyon, viszont a kocsi meg kelleni fog a hétvégén és következő hétvégén is... meg munkába járni is ugy mellékesen...

kaptam ma szabit, vettem trafót, kicseréltük most működik egyenlőre hibátlanul...

napokon belül kiderül hogy előjön e a jelenség megint... kicsit kamikaze volt ez a vétel de sajnos most kockáztattam.

Ne siess a gyujtótrafó cserével.... először csereberéljél valakivel... lehet gyujtáskábel hiba is.... én majdnem kicseréltem másodszorra is a trafót.... szerencsére megusztam kábelcserével....
Link to comment
Megosztás:

Gyertyakábelt ki lehet mérni egy egyszerű multiméterrel hogy jó-e.Mérj rajta ellenállást.Egyszer gyertyacsere után nekem is rángatott,és gondolom én,hogy mikor vettem le a kábelt,az egyik megtört.Én kimértem.

na igen én is ezen gondolkoztam nagyon, viszont a kocsi meg kelleni fog a hétvégén és következő hétvégén is... meg munkába járni is ugy mellékesen...

kaptam ma szabit, vettem trafót, kicseréltük most működik egyenlőre hibátlanul...

napokon belül kiderül hogy előjön e a jelenség megint... kicsit kamikaze volt ez a vétel de sajnos most kockáztattam.

Link to comment
Megosztás:

Gyertyakábelt ki lehet mérni egy egyszerű multiméterrel hogy jó-e.Mérj rajta ellenállást.Egyszer gyertyacsere után nekem is rángatott,és gondolom én,hogy mikor vettem le a kábelt,az egyik megtört.Én kimértem.

Én is igy gondoltam..... de most a nyáron volt, hogy mind gyakrabban kihagyott a motor.... és kimérve a kábeleket semmit nem tudtam megállapitani..... találomra kicseréltem egyet és akkor javult...... majd mivel már két idegen kábel volt, kicseréltem az összeset.... na azóta egyszer sem dadogott,,,,

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! B2-es vectra fényszórópárt keresek! tud valaki?

Lenne még egy kérdésem is!

1.616V (x16xel) 1997. vectrámnak kicsit furcsa az alapjárata.nem nagyon csak kicsit mintha dadogna.

Kb 2000km megtétele előtt cseréltem benne gyertyát.

válaszotok előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Csak termosztátot :)

én is most vettem termosztátot, kéz alól eredeti GM 4500.-ért :) + posta. Sajnos több nincs. egyébként boltban olyan 7000 körül megy az utángyártott, GM beszállítói 14000.- Házzal együtt létezik csak, három csavar fogja. kell hozzá venni elvileg tömítést is vagy a régit nagyon óvatosan kioperálni, FSB-vel bekenni óvatosan és ugy felrakni. max fél óra hossza a csere, kellékek: 6-os kis crova, vízpumbafogó, FSB, meg 3dl hűtőfolyadék pótolni. egyébként az ilyen nem azt vettem ami kell vásárlásokat elkerülendő, ajánlom az OPEL EPC programot abban benne vannak a gyári számok és az alapján könnyebb a vásárlás, meg van benne sok robbantott ábra is.

Le lehet tölteni sok helyről ingyenesen. Egyszer rossz kipufsortömítést adtak, kocsi kunyerálás mert másik városban lett véve stb. na azóta van ez a program :D Ha valakinek esetleg kell akkor tudok segiteni...

Link to comment
Megosztás:

én is most vettem termosztátot, kéz alól eredeti GM 4500.-ért :D + posta. Sajnos több nincs. egyébként boltban olyan 7000 körül megy az utángyártott, GM beszállítói 14000.- Házzal együtt létezik csak, három csavar fogja. kell hozzá venni elvileg tömítést is vagy a régit nagyon óvatosan kioperálni, FSB-vel bekenni óvatosan és ugy felrakni. max fél óra hossza a csere, kellékek: 6-os kis crova, vízpumbafogó, FSB, meg 3dl hűtőfolyadék pótolni. egyébként az ilyen nem azt vettem ami kell vásárlásokat elkerülendő, ajánlom az OPEL EPC programot abban benne vannak a gyári számok és az alapján könnyebb a vásárlás, meg van benne sok robbantott ábra is.

Le lehet tölteni sok helyről ingyenesen. Egyszer rossz kipufsortömítést adtak, kocsi kunyerálás mert másik városban lett véve stb. na azóta van ez a program :lol: Ha valakinek esetleg kell akkor tudok segiteni...

Unix rendszeréből lett kinézve :)

Nekem 2 csavaros és torx és 3 d víznél több kifolyt jóval :)

Link to comment
Megosztás:

Unix rendszeréből lett kinézve :)

Nekem 2 csavaros és torx és 3 d víznél több kifolyt jóval :)

az szép :D, szeretem az olyat amikor a boltban nem tudják mit kell adni, ezért is használom az EPC-t legalább tudom hogy néz ki az új. Jah látom már neked nem 1.6-os mocid van. az X16XEL-be van 3 csavaros torx (arra megy rá a 6-os kis krova)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.