Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest Anonymous

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Sziasztok! Olvasom itt a fórumon, hogy 1.7 TD Isuzu motorba 10W-40 olajat használtok, pedig a gyári ajánlás 5W-40.

Ez problémát jelenthet hidegindításkor többek között a turbó miatt, vagy 10W-40 jó ebbe a motorba?

Olajcsere előtt állok és választanom kell... A márka szerintem nem annyira lényeges (Castrol, Valvoline, ELF, Q8, Total... stb, leginkább árban van különbség és mert 8 ekm után lecserélem, szerintem egy középkategóriás márka is megfelelő), olyan olajat választok, amelyik teljesíti az ACEA A3/B3 és a VW 505 00 normákat. Jól gondolom / teszem ezt?

DFlame

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem rég vettem egy 2001-es évjáratú 2.2 DTI B Vectra Caravant. A Totalcar Népítélet oldalon olvasgattam előtte, hogy hátha írnak olyat ami miatt meggondolom a vásárlást.De nem így lett <_< Szerencsére! De kérlek nyugtassatok meg Ti is, hogy jó vásárlást csináltam, és motorikusan jók ezek a masinák. Észrevételeitek?? Ismert problémák?? Stb...

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...
Most mi bajod vele , lett tempomatod? :lol: Esetleg össze kéne jönnöd egy típustársal cserélni egy próbára az alapjárati mocit. Pár csavar meg cekasz. Vagy volt már? Nem olvastam vissza.

Ezt tervezem! De kellene valaki akinek van ilyen mocija és hajlandó segíteni nekem. Szóval keresek egy ilyen mocit már egy ideje, ha valakinek van ilyen mocija vagy 1 ismerősének ilyen, akkor az szóljon már nekem. Nagyon jó lenne már megtudni, hogy mi a gond.

Tudna ebben segítei nekem valaki? (már régóta kinlódok ezzel)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Vectra b vásár előtt állok, és szeretnék véleményt kérni tőletek! 1.8-as vagy 2.0-ás benzines? Azt hallottam, hogy a 2.0-ás megbízhatatlan és azt, hogy az 1,8-as sokkal megbízhatóbb! Igaz ez? Vagy nem? Melyiket ajánljátok? Köszi a válaszokat :lol:

Ennyi dősen, és főleg olyan valós km.futásnál mint az országban lévő jelenlegi kínálat, bármibe bele lehet nyúlni.

Szal egyikről sem lehet mondani, hogy megbízhatatlanabb lenne a másiknál.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Vectra b vásár előtt állok, és szeretnék véleményt kérni tőletek! 1.8-as vagy 2.0-ás benzines? Azt hallottam, hogy a 2.0-ás megbízhatatlan és azt, hogy az 1,8-as sokkal megbízhatóbb! Igaz ez? Vagy nem? Melyiket ajánljátok? Köszi a válaszokat :lol:

Nekem 1.8 van. Vásárlás után: alapjárati motor és folytószelep tisztítás, vezműszíjcsere görgőkkel vízpumpával, szereti a jó olajat. De 1 Opel tunyingos ismerősöm szerint annyira szenzoros és annyira tele van elektronikával, hogy berhelni sem nagyon lehet ( direktszűrőt sem viseli el ) ergo tuti biztos hogy valamiért kigyullad a kedvelt kis sárga lámpa. 1 jó van benne, szinte minden szerelő ért valamennyire hozzá ( népautó ).

Link to comment
Megosztás:

Nekem 1.8 van. Vásárlás után: alapjárati motor és folytószelep tisztítás, vezműszíjcsere görgőkkel vízpumpával, szereti a jó olajat. De 1 Opel tunyingos ismerősöm szerint annyira szenzoros és annyira tele van elektronikával, hogy berhelni sem nagyon lehet ( direktszűrőt sem viseli el ) ergo tuti biztos hogy valamiért kigyullad a kedvelt kis sárga lámpa. 1 jó van benne, szinte minden szerelő ért valamennyire hozzá ( népautó ).

ja, én azt hallottam hogy az opel 16 szelepes 1.4, 1.6 motorjaitól mentsen meg a jóisten! Nekem az 1.8-ast ajánlották!

Link to comment
Megosztás:

Nekem 1.8 van. Vásárlás után: alapjárati motor és folytószelep tisztítás, vezműszíjcsere görgőkkel vízpumpával, szereti a jó olajat.

Mióta van meg? És mennyibe fájt a vezérműszíj meg a vízpumpa? Azóta költöttél rá valamit? Tuning annyir nem érdekel max egy chip azt meg szépen meg lehet csinálni! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Vectra b vásár előtt állok, és szeretnék véleményt kérni tőletek! 1.8-as vagy 2.0-ás benzines? Azt hallottam, hogy a 2.0-ás megbízhatatlan és azt, hogy az 1,8-as sokkal megbízhatóbb! Igaz ez? Vagy nem? Melyiket ajánljátok? Köszi a válaszokat :lol:

a 2 motor csak furatban tér el, mármint az X18XE és az X20XEV. Az X18XE1 pedig egy teljesen más blokk. Az inkább az X14XE és X16XEL testvére.

Mellesleg sajnos a magyar utaknak és tulajoknak hála igen sok lepusztult példány van a piacon.

Ahogy Warwolf is írta, bele lehet nyúlni a lecsóba rendesen.

Szal ha egy tanácsot elfogadsz, úgy vásárolsz, hogy maradjon 1-2 kilód az esetleges meglepetésekre. :lol: És ha lehet, akkor már X20XEV.

Link to comment
Megosztás:

Akkor azt mondjátok, hogy a 2.0 ugyanolyan megbízható mint az 1.8? Mert akkor tényleg érdemesebb a 2.0! :lol:

eleve egy erősebb, nyomatékosabb moci. Nehezebb vele megállni, hogy ne rúgd neki, de elvileg jobb fogyasztásnak is kéne lennie. :lol:

Én is 2.0-nak indultam anno neki, csak 1.8 lett, mert a 2.0-k amik a közelben voltak, nagyon lepukkantnak tűntek már elsőre is.

Hogy aztán mibe került eddig ez, inkább nem nyilatkozom. :lol: A látszat néha csal, szal érdemes alaposan átnézni/vizsgáltatni a gépet akár egy szerelőnél is mielőtt megvennéd. És persze a te ismerősöd legyen, ne a kereskedőé.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.