bazso Elküldve Május21, 2008 Elküldve Május21, 2008 Bosch gyertyakábelt rendeltem, remélem az jó lesz... Köszi az infókat, majd beszámolok az eredményről.
istván Elküldve Május26, 2008 Elküldve Május26, 2008 Bosch gyertyakábelt rendeltem, remélem az jó lesz... Köszi az infókat, majd beszámolok az eredményről. Ha mindezeket végigcsináltad és nem szünik meg a rángatás, akkor még lesz egy tippem... de az drágább B)
bazso Elküldve Május26, 2008 Elküldve Május26, 2008 Sziasztok! Megvan az új gyertyakábel, és hála istennek semmi rángatás. B) Csak az egyiket cseréltem ki most (amelyiken semmi ellenállást sem lehetett mérni). Köszönöm mindenkinek a segítséget, főleg opel16v-nek. István, most már azért elmondhatod mi lett volna a "drágább" tipped4 Bazsó
istván Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 Sziasztok! Megvan az új gyertyakábel, és hála istennek semmi rángatás. B) Csak az egyiket cseréltem ki most (amelyiken semmi ellenállást sem lehetett mérni). Köszönöm mindenkinek a segítséget, főleg opel16v-nek. István, most már azért elmondhatod mi lett volna a "drágább" tipped4 Bazsó Nem titok, értekeztem is róla a a fórumon... nekem egy gyujtásmodulba került a rángatás és az egész egy rossz gyertyakábelböl indult ki....
csimp Elküldve Május31, 2008 Elküldve Május31, 2008 hi!! Olvastam a neten egy "sufni" diagnosztika módszert nemtom mit gondoltok?? Azt írták hogy a csatlakozón amihez a computert csatlakoztatják össze kell kötni az A és B lábat, aztán gyújtás és a kis motorcsekk lámpa elpislogja neked mi a gond a verdával.Leírták részletesen mi mit jelent és hogy milyen módon pislogja a hibákat.Konkrétan opel astra F hez írta de azt írták,hogy minden opelen alkalmazható a módszer. Lehet ez az egész csak nekem új mert nem rég van Veci de érdekes. Megkérdeztem a klassz autóházat Debrecenben mit gondolnak,ha nem világít a motor check lámpa attól még lehet e baja valamenek(lambda,agr.....)mármint betárolt hiba és azt mondták mindenképpen kivillanna ha lenne.Nekem itt azt mondták az opelnél (clonmel Ireland) hogy lehet lambdás még ha nem is villan ki a lámpa.Igazábol azért érdekel mert soknak érzem a fogyit bár csak városban jártam meg egy hoszú út az első de akkor még világított a check lámpa (agr el volt tömődve)kitisztítottam és nincs több lámpa (Lehet kiégett :D ) most tanokoltam másodjára és meglátjuk mi lesz.Ja elfelejtettem 9,11l/100(0000000) km. de jó lenne!! : ) fogok egy diagnosztikát csináltatni mikor vezérműszíjat cserélnek majd. Amúgy tényleg király dolog ez a vectra!!! 10 hangszóró meg kényelem és szerintem a kis 1.6 os is elcipeli a kasztnit!!!!! :D
mackosajt Elküldve Június1, 2008 Elküldve Június1, 2008 milyen az az 1.6? 16 szelepes? Mellesleg a 9 az nem is sok, mivel az 1.6-nak nehezebb mozgatni az 1400-1500 kg-os kasztnit. :D A villogás itt meg úgy emléxem, 5-6 láb összekötésekor műkszik, nem A-B. Ja és persze csak ha van az adott lábban tüske. Mert egy évjárattól asszem megszűnt, vagyis csak diagnosztikai géppel olvasható.
csimp Elküldve Június1, 2008 Elküldve Június1, 2008 hi! 4 ajtós x16xel 1999 nov 12. a verda.Semmiképp nem fogok kábelbarátot játszani a csatlakozóval! Megnézetem majd szervízben. A tankolás óta mentem eddig 192 km ert és most áll kicsivel az 50 es vonal felett a mutató,tehát ha 15 litert is evett a verda a full tank óta még akkor is 7,8 fogyinál járok.Ez már jobbnak tűnik bár nem lehet ezt így tudom szval majd ha kiürül a tank.meglássuk!!!Egyébként le a kalappal a klasz autoház előtt debrecenben.nagyon segítőkészek és normálisak voltak mármint így telefonban!Te földim Mackósajt jobban vágod a dolgot gondolom.??? :D Üdv!
warwolf Elküldve Június1, 2008 Elküldve Június1, 2008 hi! 4 ajtós x16xel 1999 nov 12. a verda.Semmiképp nem fogok kábelbarátot játszani a csatlakozóval! Megnézetem majd szervízben. Üdv! Pedig ennél a motornál símaliba.De ahogy jónak látod. :D
mackosajt Elküldve Június1, 2008 Elküldve Június1, 2008 ...Egyébként le a kalappal a klasz autoház előtt debrecenben.nagyon segítőkészek és normálisak voltak mármint így telefonban!Te földim Mackósajt jobban vágod a dolgot gondolom.??? :D Üdv! életemben nem volt még velük szervíz terén dolgom. Van egy jól bevált szerelőm, és hozzá járok, immáron sokadik éve. :D
csimp Elküldve Június1, 2008 Elküldve Június1, 2008 Én meg találok a neten rendes jóravaló és segítőkész Magyarokat akik csak azért mert egyforma autójuk van összetartanak és ez Nagyon ritka dolog!!!! :D Mindenestre érdekelne,hogy mennyire sima az a liba?????(mármint,hogy lehet kivillogtatni az x16xel ből a problémát?? :D
warwolf Elküldve Június1, 2008 Elküldve Június1, 2008 Én meg találok a neten rendes jóravaló és segítőkész Magyarokat akik csak azért mert egyforma autójuk van összetartanak és ez Nagyon ritka dolog!!!! :D Mindenestre érdekelne,hogy mennyire sima az a liba?????(mármint,hogy lehet kivillogtatni az x16xel ből a problémát?? :D Ha a vezető oldalon ülsz, akkor elvileg melletted, a kézifékkar alatti burkolat alatt van a diag.csatid. 16 lábkiosztású esetén, az anyós oldali soron lévőben, felülről az 5-6 lábat kell öszezárni egy drótdarabbal v. pedig gémkapoccsal, majd ráadni a gyújtást.Figyelni kell a motorkontroll lámpát.4 számjegyből álló hibakódot fog dobni, ha 10t villan, akkor az a 0-t jelenti. Aztán feltenni itt a kérdést, hogy pl. a 1405 hibakód minek a jele. (AGR) Tárolt hibakód, 20 indítás után törlődik. Ennyi a titok! :P
csimp Elküldve Június1, 2008 Elküldve Június1, 2008 wow Nem tűnik bonyolultnak de nálam az anyós ülésen vezetem a verdát jobb kormányos de azért megnézem azt a kézifékkart.csak kiváncsiságbol Amit írtál hogy 20 indítás után törlődik a hibakód ha megszünik a hiba akkor??? tehát,hogy megjavítottam az agr t akkor 20 indítás után minden ok kéne hogy legyen, Ezek a verdák bonyolultak!! Sajnos a jó öreg trabi kifutó széria már!! pedig milyen jó volt!! :D Mindenestre köszi szépen!!!
warwolf Elküldve Június1, 2008 Elküldve Június1, 2008 wow Nem tűnik bonyolultnak de nálam az anyós ülésen vezetem a verdát jobb kormányos de azért megnézem azt a kézifékkart.csak kiváncsiságbol Amit írtál hogy 20 indítás után törlődik a hibakód ha megszünik a hiba akkor??? tehát,hogy megjavítottam az agr t akkor 20 indítás után minden ok kéne hogy legyen, Ezek a verdák bonyolultak!! Sajnos a jó öreg trabi kifutó széria már!! pedig milyen jó volt!! :D Mindenestre köszi szépen!!! Arról nem én tehetek, hogy rosszul rakták össze az autódat! :D Ebként igen.Az AGR hiba is törlődik 20 indítás után, ha már a iba nem áll fent, és nincs kontrollámpa. :P
kocka Elküldve Június1, 2008 Elküldve Június1, 2008 Hello Mindenki! Egy kis segítség kellene hűtővel kapcsolatosan. 1996-os X20XEV motor nyári melegben milyen gyakran kapcsolgat be a hűtőventillátorotok? Normális állapot-e, hogy majdnem folyamatosan megy vásorban. Egyszer már egy kis víz kijött a kiegyenlítőböl, lehet, hogy a termosztátom nem nyit ki időben? műszer szerint mikor eléri a 90°-ot akkor kapcsol be a venti, kicsit a vonal fölé megy utána alá kb 1-1 mm-ert, és így játszadozik. Attól félek, hogy egyszer valami nagyobb gáz lesz, elforralja a vizet, mesül a motor...
warwolf Elküldve Június1, 2008 Elküldve Június1, 2008 Hello Mindenki! Egy kis segítség kellene hűtővel kapcsolatosan. 1996-os X20XEV motor nyári melegben milyen gyakran kapcsolgat be a hűtőventillátorotok? Normális állapot-e, hogy majdnem folyamatosan megy vásorban. Egyszer már egy kis víz kijött a kiegyenlítőböl, lehet, hogy a termosztátom nem nyit ki időben? műszer szerint mikor eléri a 90°-ot akkor kapcsol be a venti, kicsit a vonal fölé megy utána alá kb 1-1 mm-ert, és így játszadozik. Attól félek, hogy egyszer valami nagyobb gáz lesz, elforralja a vizet, mesül a motor... Nekem nem volt normális motorhőfokom, cserébe leköpte a hűtőről a vízcsövet mert valszeg felakadt a termosztát. Utána cseréltem termot+műszerhőgombát, azóta 85-90 fok között mozog a mutatóm stabilan.90fok fölött picivel indul a venti.Aztán mikor kb. 2 mutatónyival alá megy, utána leáll.Szal még v.mi nem kerek, de diag szakaszon.A motorszakasz normálban működik.
csimp Elküldve Június1, 2008 Elküldve Június1, 2008 hi na megnéztem. a bal oldalon ahol nektek a kormány van és rend ott két érintkezés van az anyós nálam soför oldalon meg hat lábacskának van hely.Legalább ezt is tudom. kinlódtam 2 órát,hogy megbuheráljam a lámpám mert törve volt a verda és csak 1 felül 1 alul tartja a bal első lámpát és a grillt meg ezen az oldalon semmi.Két óra kinlódás + két komponensű ragasztó meg kókányolás és mostmár ######a! :D faternak astrája van és ott városban felmegy a víz 100 ig és ott kapcsol be a venti mire már az én agyvizem is felforr. :D
warwolf Elküldve Június1, 2008 Elküldve Június1, 2008 hi na megnéztem. a bal oldalon ahol nektek a kormány van és rend ott két érintkezés van az anyós nálam soför oldalon meg hat lábacskának van hely.Legalább ezt is tudom. kinlódtam 2 órát,hogy megbuheráljam a lámpám mert törve volt a verda és csak 1 felül 1 alul tartja a bal első lámpát és a grillt meg ezen az oldalon semmi.Két óra kinlódás + két komponensű ragasztó meg kókányolás és mostmár ######a! Csak kreatívan! :D
J0hnny Elküldve Június1, 2008 Elküldve Június1, 2008 faternak astrája van és ott városban felmegy a víz 100 ig és ott kapcsol be a venti mire már az én agyvizem is felforr. :D Mert az jól müködik...hiába...az F astra volt az ucsó jó opel! :D
csimp Elküldve Június1, 2008 Elküldve Június1, 2008 még rüsselheimben csinálták!!! ott dolgoztam mellette 3 km re fél évig és sose mentem el megnézni az opelt De voltam a tervezőrészlegben és láttam már az új astrát 2000 ben :D
tomi023 Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 még rüsselheimben csinálták!!! ott dolgoztam mellette 3 km re fél évig és sose mentem el megnézni az opelt De voltam a tervezőrészlegben és láttam már az új astrát 2000 ben :D pedig 1-2 dologba belepiszkálhattál volna, :D :D :P pl X20DTH papírján beixelhetted volna az autómata váltót ;) B) B)
csimp Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 neked bejön az automata váltó?? az a helyzet,hogy nekem annyira nem jön be az opel kéziváltója. nem rossz vagy ilyesmi de közel vannak a fokozatok,meg néha nem akarja a kettest bevenni ill. beveszi csak mivel közel ülök mert kicsi vagyok ezért nagyon hátra kell húznom és nehezen találok bele.vagy mittudomain. na mindegy! a fogyasztásom alakul végre,egyre jobbnak tünik.de ez másik téma. :D :D :P ;) a youtubon láthattok sok jó Vectrát!!meg a tuningfever.fr en ha bárkit érdekel a kool verda téma
warwolf Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 :D :P ;) B) a youtubon láthattok sok jó Vectrát!!meg a tuningfever.fr en ha bárkit érdekel a kool verda téma Hátt, egy i30 nekem is bejönne...... :D
csimp Elküldve Június14, 2008 Elküldve Június14, 2008 hi!! Bár nem ide tartozik hanem a fogyihoz de most tankoltam megint és 7,5 re jött ki a fogyasztás.Ebben volt város falu,hosszabb út meg rövidebb.Lassabb és gyorsabb,hidegebb és melegebb. :D Ez már elméletileg jobbnak tűnik ugye??Mármint a multkori 9,11 es fogyihoz képest! :P Még tudnék lefaragni a fogyin ha gyalog járnék de az nem olyen kool mint Veciben feszíteni ugyebár :D x16xel a verda még mindíg!Szerintem jót tett neki,hogy nem ég már a kis motor check light.
tomi023 Elküldve Június14, 2008 Elküldve Június14, 2008 most tankoltam megint és 7,5 re jött ki a fogyasztás Még tudnék lefaragni a fogyin ha gyalog járnék de az nem olyen kool mint Veciben feszíteni ugyebár :D x16xel a verda még mindíg!Szerintem jót tett neki,hogy nem ég már a kis motor check light. ez már egy elfogadható adat :D de szerintem fog ez még lentebb menni ha autópályázol.
csimp Elküldve Június14, 2008 Elküldve Június14, 2008 ja ha lenne itt nagyon autópálya!!! Nem sok van.most építgetik a nagyját. Nemcsak ahhoz Buták(van csúnyább szó is rá) hogy a liszabon törvényre igent mondjanak hanem minden máshoz is!! Nem politizálok!! na mindegy! Én örülök a 7,5 nek. :D
Recommended Posts