Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest Anonymous

Recommended Posts

köszi Warwolf.

Megnéztem ezt az Agr szelepet,hogy mire jó.mostmár "okos" vagyok. :D

megprobálom kiméretni a lambdát.

Amúgy nagyon jó a verda szerintem.Nagyon lehuzták a totalcar.hu n.

Akkor is méressem ha nem jelez a motor check lámpa??már nem jelez.

;) B) ;) B)

Link to comment
Megosztás:

köszi Warwolf.

Megnéztem ezt az Agr szelepet,hogy mire jó.mostmár "okos" vagyok. :D

megprobálom kiméretni a lambdát.

Amúgy nagyon jó a verda szerintem.Nagyon lehuzták a totalcar.hu n.

Akkor is méressem ha nem jelez a motor check lámpa??már nem jelez.

;) B) ;) B)

Sztem célszerű.A tiéd egyvezetékes lambda, azzal nem lehet gáz.Nekem 4 vezetékes, előfűtött volt a vekiben X20XEV-hez.De döglődött és ezért a Veki zabáált is.

Link to comment
Megosztás:

ez is négy vezetékes,legalábbis a csatiig,négy különböző szin onnan meg(4 es csati)négy fekete meg szürke meg fekete/fehér.... megy a lamdáig.

mindegy megnézetem majd.

ha picit ingadozik az alapjárat akkor gondolom gyertyák vagy trafóhid lehet..?

de megy az a lényeg.Végül is az lenne a jó ha csak mosni kéne meg Tuningolni. B)

Link to comment
Megosztás:

ez is négy vezetékes,legalábbis a csatiig,négy különböző szin onnan meg(4 es csati)négy fekete meg szürke meg fekete/fehér.... megy a lamdáig.

mindegy megnézetem majd.

ha picit ingadozik az alapjárat akkor gondolom gyertyák vagy trafóhid lehet..?

de megy az a lényeg.Végül is az lenne a jó ha csak mosni kéne meg Tuningolni. B)

sz ingadozó alapjáratot inkább a léptető csináljaDe ha nem vészes, nem kel vele foglalkozni.Érdekes, hogy 4 vezetékes az X16XEL-ednél a lambda...

Link to comment
Megosztás:

Vízhűtő bakcsere:

most lett kész ma reggelre B)

- lökös le

- kereszttartó le

- bölcső leereszt

- felső bak kiszed

- hűtő megemel jobb alsó bak cserél, visszaereszt

- hűtő megemel, bal alsó lábat letöri, megcsavaroz, megragaszta bak csere visszaereszt.

A felső szilenteket betesz, de ezek nagyon gatya semmit sem tartó szilentek. Tegnap este kitömtem gumival meg FBSel és most igen csak jobban tart.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mitől lehet az, hogy kb. egy hete rángat az autóm. X16XEL ('98), 3 éve van nálam, ez alatt mentem vele 120 000-t, most van benne (az óra szerint) 215 000. A 3 év alatt semmi bajom nem volt vele. Egy hete gázadáskor - bármilyen sebességnél - elkezd rángatni, mintha kihagyna a gyújtás. Állandó fordulaton teljesen rendben megy, azonban mikor odalépek neki megtorpan, néhányat rángat, aztán megindul. Ha álló helyzetben üresben lépek a gázra akkor is megtorpanást érzek, nem pörög fel azonnal. Gyertyákat már kicseréltem, nem változott semmi. Üzemanyagszűrőt is cseréltem, semmi változás, már több kúton tankoltam, tehát a benzin sem okozója. Hibakód nincs, a sárga lámpácska még fel se villant. Van esetleg valakinek valami ötlete, hasonló tapasztalat?

KÖszi!

Üdv: Bazsó

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ez még lehet sok dolog... sok km van már benne, ezért esélyes is sok dolog.

Kezdődő lambda behalás, AGR szelep, koszos folytószelepház és alapjárati motor, gyújtókábelek (mennyit mértek rajta?)...

Esetleg érdemes még kimérni a vízhő (termosztátnál, kétvezetékes) és a levegőhő (szívócsőben, kétvezetékes) jeladó ellenállását.

Link to comment
Megosztás:

talán azért 4 vezetékes mert jobb kormányos változat??

lehet ide nem is gyártottak mást.

Otthon volt hondám 1.4 IS 1996 békalámpás.itt csak 1.4 i van semmi más.meg persze a nagyobb motorok.

Az alapjárat nagyon kicsit ingadozik.Nem érdekes.

B)

Link to comment
Megosztás:

Nos, sikerült megméregetnem mindent.

Elég érdekes értékeket tapasztaltam:

Gyertyakábelek:

1. számú: 7,22

2. számú: 7,18

3. számú: nem tudtam eelenállást mérni! B)

4. számú: 4,32

vízhőfok jeladó: 0,65

levegő hőfokjeladó: 2,23

Érdekes... A 3. számú gyertyakábel egyszerűen mintha szakadt lenne. Ez lehetséges?(bár tűzoltó vagyok nem autószerelő) Hogy megy akkor? B) Pedig megy az a henger is (ha lehúzom a pipát akkor nem).

Jól sejtem, hogy talán ott lehet a probléma?

Az értékek? Ja, kb 20 C volt.

Link to comment
Megosztás:

A víz olyan 50-60 fok körüli lehetett, nem sokkal leállás után mértem. Reggel majd mégegyszer rámérek.

A többi gyertyakábel érték ok? Az 4. számú kevesebb mint a többi.

Egy kérdés: Ha nem méhető ellenállás, akkor az szakadt, ugyebár, hogy-hogy mégis műkszik egyáltalán? Vagy akkora a szikra teljesítménye, hogy az áthúz? B)

Link to comment
Megosztás:

A víz olyan 50-60 fok körüli lehetett, nem sokkal leállás után mértem. Reggel majd mégegyszer rámérek.

A többi gyertyakábel érték ok? Az 4. számú kevesebb mint a többi.

Egy kérdés: Ha nem méhető ellenállás, akkor az szakadt, ugyebár, hogy-hogy mégis műkszik egyáltalán? Vagy akkora a szikra teljesítménye, hogy az áthúz? B)

Igen, áthúz.

A többi nem olyan rossz (inkább a 7 sok, mint a 4 kevés B) ).

Link to comment
Megosztás:

c16nz f astrában is ilyen értékeket kellene kapnom a kábeleknél? csak azért kérdem, mert nekem olyan, mintha lomhább lenne a szekér. igaz, hogy gázzal járok, de kb másfél éve cseréltem ki az elosztófedelet, a rotort, a kábeleket, és akkoriban mintha fürgébb lett volna a gépsas. .. ja, óra szerint 300E van benne, viszont annak idején kereskedőtől vettem, úgyhogy benne van a pakliban, hogy visszatekert rajta valamennyit.

Link to comment
Megosztás:

Az 1,9Kohm érték 34fokhoz tartozik, úgyhogy gyanítom hogy nem jó. 20fokon 3,5Kohm-ot kéne mérni rajta pl...

A levegő hőjeladó is csak akkor lehet kb jó, ha tegnap még meleg volt kicsit a motortér, mikor mérted. Mert az az

érték meg a 30fokhoz tartozik.

Gyertyakábelből nem jók az olcsó utángyártottak, erre figyelj.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.