Otesz Elküldve Január23, 2006 Elküldve Január23, 2006 Sziasztok! Segítsetek! Van egy '97-es 2.0 DTL-es Vectrám. Lassan annyi vizet fog már fogyasztani, mint gázolajat. 3-4dl/100km. Az olaj nem habos, a víz nem piszkos és víz sincs alatta, ha áll. Hol folyik el a víz?
Andris22 Elküldve Január23, 2006 Elküldve Január23, 2006 Sziasztok! Segítsetek! Van egy '97-es 2.0 DTL-es Vectrám. Lassan annyi vizet fog már fogyasztani, mint gázolajat. 3-4dl/100km. Az olaj nem habos, a víz nem piszkos és víz sincs alatta, ha áll. Hol folyik el a víz? nem bugyod a tartály járó motornál? nekem amikor átégett a HF tömités, akkor bugyogott. meg akkora gőzt csináltam a villamosmegállóban az emberekre, hogy nem lehetett látni :)
mackosajt Elküldve Január23, 2006 Elküldve Január23, 2006 Sziasztok! Segítsetek! Van egy '97-es 2.0 DTL-es Vectrám. Lassan annyi vizet fog már fogyasztani, mint gázolajat. 3-4dl/100km. Az olaj nem habos, a víz nem piszkos és víz sincs alatta, ha áll. Hol folyik el a víz? Esetleg átégett a HF tömítés annyira, hogy a víztérből elszökjön a víz? Szépen lassan.
tomi023 Elküldve Január23, 2006 Elküldve Január23, 2006 Nekem az F caravan a kiegyenlítő tartályon keresztül eszi meg a vizet. Nagyon érzékeny a kupak megfelelő rászorítására. Szakember cimbora szerint venni kellene új kupakot:) mert amikor nyomás alatt van, kinyomja a forró vizet szépen lassan és gyorsan elpárolog, mikor felocsudik a felhasználó már csak hült helye :) kupak:) szerintem
tgabika76 Elküldve Január24, 2006 Elküldve Január24, 2006 Nekem az F caravan a kiegyenlítő tartályon keresztül eszi meg a vizet. Nagyon érzékeny a kupak megfelelő rászorítására. Szakember cimbora szerint venni kellene új kupakot:) mert amikor nyomás alatt van, kinyomja a forró vizet szépen lassan és gyorsan elpárolog, mikor felocsudik a felhasználó már csak hült helye :) Ugyanígy jártam a Calibrával. Csak én meg nagyon rászorítottam a kupakot, mire elrepedt a hűtő, mert máshol nem tudott a nyomás elmenni...
kori Elküldve Január29, 2006 Elküldve Január29, 2006 Nekem is hasonló tüntek voltak. víz eltünt, de olaj igazán nam habosodott, de a vízcsövek kemények voltak, és durrantak el sorban. kicseréltem a kiegytartály kupakját, de nem lett jobb.A vége HT tömítés csere lett. És láss csodát: megjavult.
Stock16v Elküldve Január31, 2006 Elküldve Január31, 2006 Sziasztok! Egy barátom kért meg hogy kérdezzek már utánna hogy 2000évjáratú 1.8 16v-s Veciben ki a gyári beszállító gyűrűket tekintve? Mahle? Sajnos kajálja az olajat(230ekm) és gyűrűzni fogják neki a gépet ezért kérdezem,kérdezi.
warwolf Elküldve Január31, 2006 Elküldve Január31, 2006 Sziasztok! Egy barátom kért meg hogy kérdezzek már utánna hogy 2000évjáratú 1.8 16v-s Veciben ki a gyári beszállító gyűrűket tekintve? Mahle? Sajnos kajálja az olajat(230ekm) és gyűrűzni fogják neki a gépet ezért kérdezem,kérdezi. Kompressziót mértek neki?Mert lehet, hogy "csak" a szelepszárszimeringek a ludasak!
Stock16v Elküldve Január31, 2006 Elküldve Január31, 2006 Kompressziót mértek neki?Mert lehet, hogy "csak" a szelepszárszimeringek a ludasak! Látod ezt nem tudom. :) Megkérdezem tőle. Köszi.
tomi023 Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 Lehet hogy termosztatot kell cserélnem. Hogyan kell csinálni? Az a fajta van benne amin 1 csúszósaru van. mint az F astra C14NZ esetében a hőmérő. Vagy itt is ez csak a hőmérő? és akkor hol a termosztat ami elzárja a keringést? mert ugye a fém ház ahol ez a szonda is van a Termosztat ház. Kifolyik a víz?
uhuhu Elküldve Február12, 2006 Elküldve Február12, 2006 igen, kompletten házzal együtt kell cserélned. a házban van a termosztát. valami hasonlóan néz ki:
tomi023 Elküldve Február12, 2006 Elküldve Február12, 2006 igen, kompletten házzal együtt kell cserélned. a házban van a termosztát. valami hasonlóan néz ki: Kérek szépen tőbb képet, minden oldalről legyszi:)
tomi023 Elküldve Február14, 2006 Elküldve Február14, 2006 Most meg a motortartó bakom szakadt el :rolleyes: Megrendeltem az újat. 21 000.- de lesz.
tomi023 Elküldve Február18, 2006 Elküldve Február18, 2006 Kész a bak! nem volt egyszerű. de jó van saját topicom :rolleyes:
warwolf Elküldve Február18, 2006 Elküldve Február18, 2006 Kész a bak! nem volt egyszerű. de jó van saját topicom :rolleyes: hallottqam hírét, hogy nemsemmi játék volt vele, mire kicserélődött!Amolyan kooprodukciós dolog volt, by Deák Árpi! :blink: De mostmár legalább jó lesz!Meg a motor hangja is ugye! ;)
kisEmber Elküldve Február22, 2006 Elküldve Február22, 2006 Sziasztok, Most szeretnék venni egy Vectra dízelt és lenne néhány kérdésem. Az autó hátuljára az van írva, hogy DI 16v, ezek szerint ez nem a turbós változat? Motorkódot nem tudok. A tulaj szerint van olajfogyasztás, de nem jelentős. Mennyi az ami még nem jelentős szerintetek, ill. lehet-e ellene tenni valamit? Pl. sűrübb olaj, vagy valami adalék? Esetleg egy szakszervízben való átnézés segíthet a dolgon? Mire kell figyelni a vásárlásnál azokon kívül amit minden használt autó vásárlásnál meg kell nézni. Köszönöm előre is kisEmber
tomi023 Elküldve Február23, 2006 Elküldve Február23, 2006 Gratulálok a választáshoz bár én a DTI 16V-t javasolnám. a DI ben i s van turbó csak kisebb a turbó nyomás mint a dti-ban az utóbbinál max kb 0,8bar ... szerintem... Az olajfogyasztás lehet tömítetlenség mint pl a turbó olajzócsövénél ilyenkor a blokk hátsó része alatt 1-2csepp/óra a jel. nekem 135HUF volt a turbó tömítés és megszünt. persze lehet nagyobb baj is de azt hallod, érzed a próbán. Ne legyen 1500-2600-ig mély morgó hangja mert az valszeg motortartó bak. Kuplung pedál két végállása között hallasz-e hangkülönbséget? ez nem olyan nagy hiba, sokat el lehet vele menni de majd egyszer 100 000HUF nekem F 18 váltóm van ha jól emlékszem és ott a nyelestengely csapágy ad hangot ha fel van engedve. Ezen kívűl még 4db csapágy dolgozik ott ha javítom mindet kicserélem. Én most voltam Szlovákiában az autóval és kb 5-6l a fogyim :rolleyes: X20DTH-tól nem rossz pláne hogy No-ból való:blink: Az olajevést szerintem ne adalékold ha valami elromlott, pl tömítés vagy akármi azt inkább csere amíg nem látod mi a baja addig hajtsad majd kibukik a hiba ;) MOst ezek jutnak eszembe...aztán ha van valami dobd föl... kicsit hangos kicsit füstöl mert diesel Ja és nem tudom de a DTI-hez volt kályha :D az enyémbe is van ami most csak járő motornál fűt de ebből lesz a nyáron az állófűtés ;) Sziasztok, Most szeretnék venni egy Vectra dízelt és lenne néhány kérdésem. Az autó hátuljára az van írva, hogy DI 16v, ezek szerint ez nem a turbós változat? Motorkódot nem tudok. A tulaj szerint van olajfogyasztás, de nem jelentős. Mennyi az ami még nem jelentős szerintetek, ill. lehet-e ellene tenni valamit? Pl. sűrübb olaj, vagy valami adalék? Esetleg egy szakszervízben való átnézés segíthet a dolgon? Mire kell figyelni a vásárlásnál azokon kívül amit minden használt autó vásárlásnál meg kell nézni. Köszönöm előre is kisEmber
kisEmber Elküldve Február23, 2006 Elküldve Február23, 2006 Köszi tomi023, Én azt hittem, hogy az Opeloknál lévő olajfogyasztást a korai motorkopás idézi elő, mert ha egy 500 Ft-os tömítés akkor az egy nem nagy költség, viszont ha pl. gyűrüzni kell a motort, az már egy komolyabb tétel. Ha átnézetem szakszervízben ez mennyire ad átfogó képet az autóról, szerinted? kisEmber
tomi023 Elküldve Február23, 2006 Elküldve Február23, 2006 Köszi tomi023, Én azt hittem, hogy az Opeloknál lévő olajfogyasztást a korai motorkopás idézi elő, mert ha egy 500 Ft-os tömítés akkor az egy nem nagy költség, viszont ha pl. gyűrüzni kell a motort, az már egy komolyabb tétel. Ha átnézetem szakszervízben ez mennyire ad átfogó képet az autóról, szerinted? kisEmber A szervízes átnézés jó mert pl a fékek lengéscsilik futómű állapotát jól látják esetenként a rozsdát is. Az Opel motorok szerintem sokat bírnak, nekem 110e km et mutat az óra de szerintem van benne min 180ekm. A Caravan Fastramban 240e km az óra állása de min300ekm van benne. És Céges autó. c14ne :Motorkopás persze lehet de akkor már annak más jelei is vannak szerintem... dobjál képeket :rolleyes:
uhuhu Elküldve Február23, 2006 Elküldve Február23, 2006 bírnak, nekem 110e km et mutat az óra de szerintem van benne min 180ekm. vagy akár egy kicsit több :rolleyes: :blink: KATTTTTTTTT
kisEmber Elküldve Február24, 2006 Elküldve Február24, 2006 Akkor egy kicsit megnyugodtam, hogy az elvárható gondosság mellett nem kell extra költségektől rettegnem. Az autót majd csak hétfőn v. kedden hozom el, akkor már többet fogok tudni. Ha gondoljátok majd beszámolok a történésekről. kisEmber
tomi023 Elküldve Április29, 2006 Elküldve Április29, 2006 Tudja valaki az előtöltést hogyan kell beállítani? X20DTH-nál?
tomi023 Elküldve Május2, 2006 Elküldve Május2, 2006 Mivel nem válaszol nekem egy szaktekintély sem, addig vertem a helyi opeles erőt míg állított rajta és remélem holnap reggel beindul :) Az indítási előtöltésem 3mg/löket-ről vissza lett véve 2mg/löketre. Bízunk.
szvpal Elküldve Május7, 2006 Elküldve Május7, 2006 Látod ezt nem tudom. :) Megkérdezem tőle. Köszi. Helló! A kompressziómérés nem egyértelmű, mert nekem x16xel van, a kompresszió ok, mégis eszi az olajat 0,5L/1000Km , állítólag ilyenkor a gyűrűzés a megoldás, valszeg az olajlehúzó gyűrűk vannak beégve a dzsuvától, aminek több oka is lehet. Pali
Recommended Posts