Foghorn Elküldve Január28, 2017 Megoszt Elküldve Január28, 2017 On 2017. 01. 25. at 19:56, Adam1 írta: Hát nézd meg honnan jöhetett Kőszííí... Link to comment Megosztás: More sharing options...
csillag6600 Elküldve Február2, 2017 Megoszt Elküldve Február2, 2017 (edited) Sziasztok Drága Vectrámból az olajteknő elején lévő (fogalmam sincs milyen célt szolgáló) érzékelőből szivárog az olaj. Autósboltban alvázszám alapján rákerestek, nincs is olyan az adatbázisban lévő rajzon... Nem tudom hogyan lehet kivenni, ezért most olajteknő leszerelés következik. Ez kicsinyített kép, ezt tudtam ide beszúrni. Itt a rendes kép: http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=282IMG_20170202_092448.jpg Módosítva Február2, 2017 : csillag6600 képfeltöltés Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február2, 2017 Megoszt Elküldve Február2, 2017 8 órája, csillag6600 írta: ...fogalmam sincs milyen célt szolgáló érzékelő... Fedélzeti computeres az autód? Szerintem az az olajszint érzékelő.... az autósboltnak rossz az adatbázisa! Gyárilag tömítőpasztával van berakva, a paszta cikkszáma 90542117, ~5000Ft körül van egy 50ml-es kis tubusban. Leírhatom az új olajszint érzékelő cikkszámát is, de az árát nem akarod tudni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
csillag6600 Elküldve Február5, 2017 Megoszt Elküldve Február5, 2017 On 2017. 02. 02. at 18:40, tgabika76 írta: Fedélzeti computeres az autód? Szerintem az az olajszint érzékelő.... az autósboltnak rossz az adatbázisa! Gyárilag tömítőpasztával van berakva, a paszta cikkszáma 90542117, ~5000Ft körül van egy 50ml-es kis tubusban. Leírhatom az új olajszint érzékelő cikkszámát is, de az árát nem akarod tudni... Szia, köszönöm a választ. Megnézettem autósboltban, dinamikus olajszint érzékelő, 34ezerért odaadják - másnak, mert nekem az drága :D Elvileg egy gumigyűrű cserével, és/vagy pasztázással orvosolható a probléma. Bár valószínű hogy az érzékelő hibás, mert a fedélzeti számítógép párszáz kilométerenként figyelmeztet hogy ellenőrizzem az olajszintet Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xman Elküldve Február26, 2017 Megoszt Elküldve Február26, 2017 (edited) Sziasztok segítséget szeretnék kérni a hiba jelenség alacsony fordulaton lepadlózom a gàzpedàlt akkor be dadog a motor és lassan felpörög és ha elér egy bizonyos fordulatot akkor pörög normálisan szerintetek mi lehet a gond? X18XE1 vezérlés csere volt kuplung és olaj stb szűrők és gyertya Módosítva Március1, 2017 : Xman Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergogriff Elküldve Március3, 2017 Megoszt Elküldve Március3, 2017 Sziasztok! Remélem jó helyre fordulok a problémámmal. Néhány napja megvetem életem első Opelét, pontosabban egy B Vectrát. Úgy gondoltam nem árthat ellenőrízni a váltó kenőolaj mennyiségét, de nem találom az ellenörzőnyílást rajta, segítnétek hol lehet? A motor Z18XE 125LE de a váltón nem tudom hol lehet a típus szám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Március3, 2017 Megoszt Elküldve Március3, 2017 57 minutes ago, gergogriff said: Sziasztok! Remélem jó helyre fordulok a problémámmal. Néhány napja megvetem életem első Opelét, pontosabban egy B Vectrát. Úgy gondoltam nem árthat ellenőrízni a váltó kenőolaj mennyiségét, de nem találom az ellenörzőnyílást rajta, segítnétek hol lehet? A motor Z18XE 125LE de a váltón nem tudom hol lehet a típus szám. Jobb oldali féltengely kihajtásnál van a nívócsavar. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergogriff Elküldve Március3, 2017 Megoszt Elküldve Március3, 2017 Jól eldugták... Köszönöm Szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Március3, 2017 Megoszt Elküldve Március3, 2017 Igen, eléggé el. Aknáról, csáposról lehet elérni, vagy ha fel van emelve az autó eleje, és alábújsz Én jobb híjján utóbbi módon oldottam meg a váltóolaj cseréjét. Ha a gyári olaj van benne, és a szint is megfelelő, akkor semmiképpen nem érdemes cserélni, mert jobb nem lesz tőle a váltó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Március15, 2017 Megoszt Elküldve Március15, 2017 Üdv, dízel Vectra B kérdésem lenne, tud valaki valamit, hogy létezik a 2000-es motor elektromos adagolójára valamilyen alternatíva? Pl mint a G astrák GM motoros F astra turbós adagolója+konzol. Kösz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Március15, 2017 Megoszt Elküldve Március15, 2017 Lehet mechanikusra átalakítani, de az komolyabb átalakítást igényelő művelet. Keresd fel a gödöllői adagoló szervizt, ők csináltak ilyet. Ha szervizzel csináltatod, nem biztos, hogy megéri az átalakítás. Ha magadnak csinálod, akkor esetleg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
th3pilotF Elküldve Március23, 2017 Megoszt Elküldve Március23, 2017 Sziasztok! Belefutottam egy elég kellemetlen hibába. Üzemanyag szűrőt cseréltem, és nem töltöttem fel az új filtert gázolajjal indítás előtt. 10mp-ig járt a motor, majd leállt. Azóta indítóztam 30szor legalább, de nem kapja el sajnos. A kérdésem az lenne, hogy be lehet e tolni az autót? 2.0 DTi Vectra B2 16V 2000-es évjáratú X20DTh Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bugge Elküldve Március23, 2017 Megoszt Elküldve Március23, 2017 2 minutes ago, th3pilotF said: Sziasztok! Belefutottam egy elég kellemetlen hibába. Üzemanyag szűrőt cseréltem, és nem töltöttem fel az új filtert gázolajjal indítás előtt. 10mp-ig járt a motor, majd leállt. Azóta indítóztam 30szor legalább, de nem kapja el sajnos. A kérdésem az lenne, hogy be lehet e tolni az autót? 2.0 DTi Vectra B2 16V 2000-es évjáratú X20DTh Köszönöm Szia! Betolni be lehet, 1 nem hiszem, hogy kárt tenne a katalizátorban. Lehet, hogy sületlenséget írok, de miért nem szeded szét újra és töltöd fel a szűrőt gázolajjal? Link to comment Megosztás: More sharing options...
th3pilotF Elküldve Március23, 2017 Megoszt Elküldve Március23, 2017 (edited) 51 perce, Bugge írta: Szia! Betolni be lehet, 1 nem hiszem, hogy kárt tenne a katalizátorban. Lehet, hogy sületlenséget írok, de miért nem szeded szét újra és töltöd fel a szűrőt gázolajjal? A szűrő már tele van gázolajjal, szerintem az adagolóban van már levegő, mivel csere után egy 10mp-et ment a motor. Módosítva Március23, 2017 : th3pilotF Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március23, 2017 Megoszt Elküldve Március23, 2017 8 órája, th3pilotF írta: A szűrő már tele van gázolajjal, szerintem az adagolóban van már levegő, mivel csere után egy 10mp-et ment a motor. Miért jobb a betolás az indítózásnál ha fel akarod termelni a gázolajat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
th3pilotF Elküldve Március23, 2017 Megoszt Elküldve Március23, 2017 2 órája, zotya975 írta: Miért jobb a betolás az indítózásnál ha fel akarod termelni a gázolajat? Nem jobb. De 30 indítózás után kezdett meghalni az akksi. Behúztuk egy cimbivel. Minden ok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Március24, 2017 Megoszt Elküldve Március24, 2017 On 2017.03.23. at 9:01 PM, th3pilotF said: Nem jobb. De 30 indítózás után kezdett meghalni az akksi. Behúztuk egy cimbivel. Minden ok. Szerencséd van, mert a betolással ebben az esetben ki lehet nyírni az adagolót. Kenés nélkül marad ilyenkor. Miért nem indul el a motor? A nagynyomású csövekben levegő marad, ami összenyomható, ezért nem épül fel a nyitó nyomás. A megoldás: légtelenítés után le kell lazítani a porlasztókra menő gázolaj csövet, úgy indítózni pár másodpercig. Utánna szorítani a hollandikat, és jó lesz a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
JosSs97 Elküldve Április1, 2017 Megoszt Elküldve Április1, 2017 Sziasztok! Abban kérem a segitségeteket hogy a B Vectrámat szeretném egy kicsit izmosítani! Mi ajánlotok milyen átalakításokat? Motor kód: X18XE (1.8 16V) Előre is köszi a válaszotokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Április4, 2017 Megoszt Elküldve Április4, 2017 Szívó benzines motort nem érdemes tuningolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyerődti Elküldve Május12, 2017 Megoszt Elküldve Május12, 2017 Sziasztok! Nem tudom hova tenni a következőt. Bemelegszik a motor, nincs vele semmi gond. De néha alapjáraton sokkal hangosabb lesz. Leállok, elintézem a dolgom és megyek tovább akkor már nincs kemény dízel hangja ha megállok a lámpánál. Egr tud ilyen hibát okozni, hogy nem zár le normálisan és hangosabbnak hallatszik e miatt a motor? De gondolom akkor meg hibakódot kellene dobnia... Nincs ötletem. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május12, 2017 Megoszt Elküldve Május12, 2017 8 órája, nyerődti írta: Sziasztok! Nem tudom hova tenni a következőt. Bemelegszik a motor, nincs vele semmi gond. De néha alapjáraton sokkal hangosabb lesz. Leállok, elintézem a dolgom és megyek tovább akkor már nincs kemény dízel hangja ha megállok a lámpánál. Egr tud ilyen hibát okozni, hogy nem zár le normálisan és hangosabbnak hallatszik e miatt a motor? De gondolom akkor meg hibakódot kellene dobnia... Nincs ötletem. Köszi Egr nem hiszem, ( az csak a kipufogógáz egy részét vezeti vissza) nem a tőkék kelepelnek? A szelepfedél alatt mintha harkályok laknának? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyerődti Elküldve Május15, 2017 Megoszt Elküldve Május15, 2017 On 2017. 05. 12. at 17:44, zotya975 írta: Egr nem hiszem, ( az csak a kipufogógáz egy részét vezeti vissza) nem a tőkék kelepelnek? A szelepfedél alatt mintha harkályok laknának? Pont az a furcsa, hogy nem kopogós hang hanem mély morajló hang. Szinte olyan, mintha a kipufogó lenne lyukas kb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május15, 2017 Megoszt Elküldve Május15, 2017 2 perce, nyerődti írta: Pont az a furcsa, hogy nem kopogós hang hanem mély morajló hang. Szinte olyan, mintha a kipufogó lenne lyukas kb. Akár lehet az is, de az nem szokott elhallgatni , mindíg zajong. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vjoska Elküldve Július20, 2017 Megoszt Elküldve Július20, 2017 Üdv mindenki! Ujdonsult vectra tulajdonos lennek. Adott egy 98 as vectra 2,0 disel x20dtl motorral! Problemak: - a motor alapjarata 3 ezer fole nem megy. Reggelente elso inditas nagyon hosszas. Menet kozbe pl piros lampanal egyszer csak fel villan a motor hiba, akkor csiga tempoba gyorsul, ahogy elalszik eletre kel. - huto ventilator nem indul es a motor varosba ha el eri a 92 fokot meg all. Persze az adagolot is locsolni kel kiss vizzel hogy ujra induljon! Kernek egy par tippet hogy hol keressem a hibat. Magam szeretnem csinalgatni. (nem nagyon bizok az autoszerelokbe) ja es nem olaj magnas az apam! Valaszokat nagyon szepen koszonom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve Augusztus7, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2017 Ez elég összetett hibának tűnik. Én javaslom azért, egy diagnosztikára adj ki pénzt. On 2017. 07. 20. at 7:30, Vjoska írta: Problemak: - a motor alapjarata 3 ezer fole nem megy. Reggelente elso inditas nagyon hosszas. Menet kozbe pl piros lampanal egyszer csak fel villan a motor hiba, akkor csiga tempoba gyorsul, ahogy elalszik eletre kel. Ötletelni nehéz. Levegős lehet pl résolajcsövek.. rosszabb esetben adagoló elektronika haldoklik. Az EGR is tisztítsd ki vagy jobb lenne kiiktatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts