krisztian880212 Elküldve Július1, 2015 Megoszt Elküldve Július1, 2015 (edited) Nem használod túl sokat rövid távokon? Ha sokat használod hidegen, akkor a motorban képződő pára lecsapódik és belekerül a motorba, gyakran fura habot képezve a motorolajjal. Ha hosszabb távon (>30km) ez eltűnik és az olajszint is visszaáll normálisra, akkor ez nem probléma. Szia! De lehetséges, hogy ez lehet a baj van olyan nap amikor csak melózni megyek vele 36 km oda-vissza. Az olaj maga tiszta de pl tegnap néztem meg és egyáltalán nem volt feljebb. Köszi a segítséget így már tudom mitől lehet néha. Módosítva Július1, 2015 : krisztian880212 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zulu Elküldve Július1, 2015 Megoszt Elküldve Július1, 2015 Sziasztok! Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek az mit jelenthet ha a nívópálcán egy kicsit feljebb jön az olaj 98-as vectra b dti-nél? Amúgy semmi tüneti jele használatnál és az olajszint is optimális. Előre is köszi a válaszokat. nem vizesedik az olaj? nem habos az olajbeöntő? nincs gázolaj szaga az olajnak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisztian880212 Elküldve Július3, 2015 Megoszt Elküldve Július3, 2015 nem vizesedik az olaj? nem habos az olajbeöntő? nincs gázolaj szaga az olajnak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisztian880212 Elküldve Július3, 2015 Megoszt Elküldve Július3, 2015 nem vizesedik az olaj? nem habos az olajbeöntő? nincs gázolaj szaga az olajnak?[/quote Szia. Nem egyáltalán nem vizesedik, nem is habos, és nincs is gázolaj szaga. Minden normális vele és nem is mindíg fordul elő. Nem lehet, hogy valami tömítés lehet a ludas? Link to comment Megosztás: More sharing options...
axelG Elküldve Július4, 2015 Megoszt Elküldve Július4, 2015 Sziasztok! Még csak ma regisztráltam , de nagyon remélem hogy tudtok segíteni vagy legalább tippet adni. Van egy 2001-es Opel Vectra B 2.0 DIT Y20DTH motorkódú szépségem és az lenne a problémám, hogy tapasztalataim szerint nagy melegben persze lehet hogy a melegnek köze nincs hozzá azt csinálja a fordulatszám mutatóm hogy leesik nullára és ott marad vagy ugrál nulla és 1500-ös fordulatszám között. E közben az autó tartja a sebességet ha gyorsítanék akkor már nem gyorsul akárhogy nyomom a gázt és amikor megállok vele akkor lüktetve jár a motor és pár másodperc múlva lefullad. Pihentetés után pöcc-röff indul és mintha mi se történt volna megyek tovább és teljesen lutri hogy 5 km után vagy 100 km után csinálja. Mi lehet a baj??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Attix70 Elküldve Július19, 2015 Megoszt Elküldve Július19, 2015 Sziasztok! Még csak ma regisztráltam , de nagyon remélem hogy tudtok segíteni vagy legalább tippet adni. Van egy 2001-es Opel Vectra B 2.0 DIT Y20DTH motorkódú szépségem és az lenne a problémám, hogy tapasztalataim szerint nagy melegben persze lehet hogy a melegnek köze nincs hozzá azt csinálja a fordulatszám mutatóm hogy leesik nullára és ott marad vagy ugrál nulla és 1500-ös fordulatszám között. E közben az autó tartja a sebességet ha gyorsítanék akkor már nem gyorsul akárhogy nyomom a gázt és amikor megállok vele akkor lüktetve jár a motor és pár másodperc múlva lefullad. Pihentetés után pöcc-röff indul és mintha mi se történt volna megyek tovább és teljesen lutri hogy 5 km után vagy 100 km után csinálja. Mi lehet a baj??? Szia ! Nálam akkor volt ilyen amikor rosszalkodott a holtpontjeladó. A blokk elejében van és a vezetéke a szívócsonk jobb oldalán (szembe állva a motorral) van csatlakoztatva a bábelköteghez csatlakozón keresztül. El volt a kábele porladva, Innen kap a fordulatszámmérő is jelet. https://alkatreszek.hu/fordulatszam_jelado_opel_automega_1/seno395_i Üdv, Atti 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
axelG Elküldve Július20, 2015 Megoszt Elküldve Július20, 2015 Szia ! Nálam akkor volt ilyen amikor rosszalkodott a holtpontjeladó. A blokk elejében van és a vezetéke a szívócsonk jobb oldalán (szembe állva a motorral) van csatlakoztatva a bábelköteghez csatlakozón keresztül. El volt a kábele porladva, Innen kap a fordulatszámmérő is jelet. https://alkatreszek.hu/fordulatszam_jelado_opel_automega_1/seno395_i Üdv, Atti Szia! Köszi a választ, de közben megoldódott és igen ez volt a probléma amit írtál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidvida Elküldve Július20, 2015 Megoszt Elküldve Július20, 2015 Sziasztok. Új vagyok még itt. Most szeretnék venni egy b vectrat. Az 1.7td isuzu motorral szereltre gondoltam, azokról szinte csak jot hallottam. Olyan kérdésem lenne hogy raktak e ezekbe más gyártmányú(opel) 1.7td-t, vagy csak ezt a bizonyos japán motort, és ha volt másik akkor külsőre meg lehet-e valahogy külömböztetni a kettőt ránézésre vagy ilyesmi? Szivesen vennémhaesetleg leirnátok ezzel a tipussal valo tapasztalataitokat, és hogy mire figyeljek, mit nézzek meg mindenképp mielöttmegvenném! Előre is köszönöm a választ! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Július20, 2015 Megoszt Elküldve Július20, 2015 Csak egyféle 1,7 TD motorral szerelték a B Vectrákat, hát sok szerencsét a kereséshez, mert nem sok eladó van belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidvida Elküldve Július20, 2015 Megoszt Elküldve Július20, 2015 (edited) Csak egyféle 1,7 TD motorral szerelték a B Vectrákat, hát sok szerencsét a kereséshez, mert nem sok eladó van belőle. Köszi a választ! Most akad belőle bőven, pár darab külföldi, jópár magyar papiros :) hálisten lehet válogatni :) Esetleg ha valaki leirná a tapasztalatait, mire figyeljek vásárláskor, megköszönném. Módosítva Július20, 2015 : davidvida Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Július20, 2015 Megoszt Elküldve Július20, 2015 20 éves autóról van szó, szóval ne várj csodát. Mindegyiknek lesz valami gondja, szóval ezek közül azt kell megtalálnod, amelyiknek a legkevesebb, vagy legegyszerűbben orvosolható a baja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
th3pilotF Elküldve Július21, 2015 Megoszt Elküldve Július21, 2015 Sziasztok, A minap jottem fel Pestre, es a szokasosnal nagyobb viz uzemi homersekletet jelzett a mutatom. Mivel a Vectra elott egy F Astram volt, igy nem estem panikba a kozel 100 fokos vizhomerseklet mellett. Kb 33-34 celsius volt a kulso homerseklet, a motorba juto (intake) levego hofok 40 celsius (ECU loggerrel neztem) klima hasznalat es 130 km/h mellett. Szerintetek a majdnem 100 fokos homerseklet normalis ennel a konstrukcional is? Hibajelzest nem kaptam egyszer sem, a vizem nem forrt fel. Koszonom szepen elore is a valaszotokat. Adam Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zulu Elküldve Július21, 2015 Megoszt Elküldve Július21, 2015 Sziasztok, A minap jottem fel Pestre, es a szokasosnal nagyobb viz uzemi homersekletet jelzett a mutatom. Mivel a Vectra elott egy F Astram volt, igy nem estem panikba a kozel 100 fokos vizhomerseklet mellett. Kb 33-34 celsius volt a kulso homerseklet, a motorba juto (intake) levego hofok 40 celsius (ECU loggerrel neztem) klima hasznalat es 130 km/h mellett. Szerintetek a majdnem 100 fokos homerseklet normalis ennel a konstrukcional is? Hibajelzest nem kaptam egyszer sem, a vizem nem forrt fel. Koszonom szepen elore is a valaszotokat. Adam Szevasz Mivel zárt tendszerű a hűtő és hűtő folyadék van benne így nyomás alatt 120 fok körül forr fel. Azért nem teszel kárt ha kivereted a hűtőt. A klímahűtő és a hűtő közt eltőmődhet a bogaraktól, szöszöktől. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Július21, 2015 Megoszt Elküldve Július21, 2015 Szevasz Mivel zárt tendszerű a hűtő és hűtő folyadék van benne így nyomás alatt 120 fok körül forr fel. Azért nem teszel kárt ha kivereted a hűtőt. A klímahűtő és a hűtő közt eltőmődhet a bogaraktól, szöszöktől. Az a baj, hogy az elölről való leveretéssel sokat nem ér el. Azok a bogarak, apró kavicsok elölről beszorultak a klímahűtő lamellái közé, azokat elölről kiveretni nem lehet. Csak még jobban beszorulnak a lamellák közé. hátulról lehetne kiveretni magasnyomású mosóval, csak ugye ehhez le kell venni a klímahűtőt, meg a hűtőt is. Most nem mondom azt, hogy ezt kellene tenni, de ez az igazi megoldás. Sok szart még így sem lehet kiimádkozni a lamellák közé, mert annyira be vannak oda gyúgyulva. Csak egy tapasztalat: Most voltam Horvátországban, és két éve szintén. Mindkét alkalommal 40 fok volt. 2 éve a Zadar környéki hosszú emelkedőn felfelé mentem kb 110-el, felforrt szinte a víz, elérte a 120 fokot is, az emelkedő közepén ki kellett kapcsolnom a klímát, és visszavenni a gázból. Most, hogy ugyanarra a szakaszra értem, tartottam tőle, hogy ugyanez lesz, néztem folyamatosan a hőfokmérőt, közben ment a klíma. Mentem vagy 120-al, az emelkedő közepéig 95 fokig kúszott fel a mutató. Közben kezdett elfogyni az erő, úgyhogy kinyomtam a klímát, de padlógázon mentem tovább. Az emelkedő tetején ránéztem a hőfok mutatóra, és 95 foknál nem ment feljebb. A különbség a két eset közt a komplett hűtőrendszer volt, tavasszal egy vadbaleset miatt gyári új hűtő került a kocsiba, és egy bontott klímahűtő, ami beszerelés előtt hátulról alaposan ki lett mosatva magasnyomású mosóval, brigécollal. Szóval ennyit jelent, hogyha a hűtőrendszer tiszta, és nem szennyezett. Ha nem volt a kocsin még sohasem cserélve a hűtő, akkor egy adandó alkalommal, amikor mondjuk újra kell tölteni a klímát, érdemes leszedni a klímahűtőt, és a vízhűtőt is, és kívül-belül alaposan kitisztítani őket. A klímahűtőt értelem szerűen csak kívülről, ügyelve, hogy ne jusson bele víz! Ha valakinek ebben a kánikulában autópálya tempó és/vagy klíma használat közben hűtési gondjai vannak, de máskor amúgy nem melegszik a kocsi rendellenesen, akkor érdemes legondolkodni a leírtakon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rolland Elküldve Július23, 2015 Megoszt Elküldve Július23, 2015 Egy masik tippet amit adnek a hutesel kapcsolatosan, a termosztat allapotat is jo le csekolni . Itt a nyitatasal kapcsolatosan ertem, mert 95 fokon a hatso kicsi "tanyer " resze a kicsi jaratot zarja le a hengerfejbe es kenyszeriti a hutofolyadek atfolyasat a huton keresztul . Volt ra mar esetem ,hogy nem nyitot eleget es a vegeredmeny ugyan az melegszik a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Július23, 2015 Megoszt Elküldve Július23, 2015 Egy masik tippet amit adnek a hutesel kapcsolatosan, a termosztat allapotat is jo le csekolni . Itt a nyitatasal kapcsolatosan ertem, mert 95 fokon a hatso kicsi "tanyer " resze a kicsi jaratot zarja le a hengerfejbe es kenyszeriti a hutofolyadek atfolyasat a huton keresztul . Volt ra mar esetem ,hogy nem nyitot eleget es a vegeredmeny ugyan az melegszik a motor. Ez még rosszabb, mert ebben az esetben csak a motorban lévő víz meleg, a hűtőben lévő víz hideg, és a hűtőventilátorok nem fognak kapcsolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rolland Elküldve Július24, 2015 Megoszt Elküldve Július24, 2015 Ez még rosszabb, mert ebben az esetben csak a motorban lévő víz meleg, a hűtőben lévő víz hideg, és a hűtőventilátorok nem fognak kapcsolni. Vagy nem irtam le ertelmesen a dolgokat vagy te nem erteted meg. Ha megnezzel egy Y20DTH motornak a hengerfejet akkor a termosztatnal lathatod ,hogy van egy kicsi jarat amit nyitva tart pont azert ,hogy a viz gyorsabban melegedjen . Elerve a 95 fokot a hutofolyadek, a termosztat nyit es a forro viz a hutobe jut . Persze a kicsi jaratot lezarva hogy mar ne a hengerfejbe forgasa a vizet hanem a huton keresztul. PS. "mert ebben az esetben csak a motorban lévő víz meleg, a hűtőben lévő víz hideg, és a hűtőventilátorok nem fognak kapcsolni. " -ezt az Ecu vezerli es ket lepcso van az infokat a hoerzekelorol vesszi ami szinten a termosztat elot van a hengerfejbe es nem a hűtőn. A masodik eset mikor szinten nem nyit eleget a termosztat, es mivel kevesebb az atfolyas a termosztaton keresztul , magasabb fordulaton a motor melegszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Foghorn Elküldve Július24, 2015 Megoszt Elküldve Július24, 2015 Ez a dolog engem is foglalkoztat. A tél folyamán nem ment följebb a hőmérséklet 82 foknál és fogyott a víz. Termosztát cserélve (Febi/Bilstein) rendszer átmosva, szivárgás megszüntetve. A mostani kánikulában a vizem felmegy Pesten 100 alá... Persze klímázok is. Kijöttem M0-ra, 1percre fűtés ráteker, majd beállt 90-re. Persze venti ezerrel ment. Adalék: ősszel vettem, előtte törve volt, hűtőket cserélték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Attix70 Elküldve Július24, 2015 Megoszt Elküldve Július24, 2015 Szerimtem nem kell félni ezektől a melegedésektől. A termosztát 92-nél kezd nyitni és 107-nél nyit ki teljesen! Sikerült szereznem 87-102-est (valami Daewo) betétet. Így kicsit lejjebb van a hőmérsékletem. Még érdekes, hogy a hűtőn alig van szabad felület amin a közvetlen menetszél át tud haladni: http://www.jofogas.hu/fejer/Opel_vectra_B_2_0_DTI_huto_27609344.htm Nem reklámnak szántam a linket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Július24, 2015 Megoszt Elküldve Július24, 2015 Szerimtem nem kell félni ezektől a melegedésektől. A termosztát 92-nél kezd nyitni és 107-nél nyit ki teljesen! Sikerült szereznem 87-102-est (valami Daewo) betétet. Így kicsit lejjebb van a hőmérsékletem. Még érdekes, hogy a hűtőn alig van szabad felület amin a közvetlen menetszél át tud haladni: http://www.jofogas.hu/fejer/Opel_vectra_B_2_0_DTI_huto_27609344.htm Nem reklámnak szántam a linket. Az Isuzu motoros példányokban még egy ventilátor van, ami a képen lévő szabad területet is eltakarja :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Attix70 Elküldve Július25, 2015 Megoszt Elküldve Július25, 2015 Az Isuzu motoros példányokban még egy ventilátor van, ami a képen lévő szabad területet is eltakarja :) És akkor csodálkozunk, hogy melegednek ? Amúgy a hőfok kijelzés a műszerfalon nem pontos (lehet csak nálam). A hengerfejen 2db jeladó van. Az egyik a műszerfal hőfok jeladója ( ez csak kb. lehet pontos), a másik pedig az ECU-nak ad infót. A kettő nincs szinkronba. A hűtőn található ventilátor gomba se éppen alacsony hőmérsékleten kapcsol be (98-103-108). A termosztát cserén kívűl a bekapcsolási hőmérsékleteket is módosítottam (mikrokontrollerrel 95-100-105). Nálam még a ventilátor lassú fokozatához (előtét ellenállás) tartozó ellenállások közül a 3 db-ból 2 hibás volt, ezékt amikor lassabb fokozaton működtek volna akkor nem mentek. Fokozatok: két venti sorbakapcsolva (kb. 25%-on) üzemelnek. két venti az előtéteken keresztűl (kb. 50%-on) üzemelnek, ha nem jó az előtét akkor nem megy a hozzátartozó venti mindkét venti 100%-on megy A harmadik előtét a klíma nyomáskapcsoló gombája által vezérelt 2. fokozat talán 40% lehet (a klímagomba is 3 fokozatban kapcsol, ebből 2 megegyezik a hőfokkapcsolóval). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Július25, 2015 Megoszt Elküldve Július25, 2015 És akkor csodálkozunk, hogy melegednek ? Amúgy a hőfok kijelzés a műszerfalon nem pontos (lehet csak nálam). A hengerfejen 2db jeladó van. Az egyik a műszerfal hőfok jeladója ( ez csak kb. lehet pontos), a másik pedig az ECU-nak ad infót. A kettő nincs szinkronba. A hűtőn található ventilátor gomba se éppen alacsony hőmérsékleten kapcsol be (98-103-108). A termosztát cserén kívűl a bekapcsolási hőmérsékleteket is módosítottam (mikrokontrollerrel 95-100-105). Nálam még a ventilátor lassú fokozatához (előtét ellenállás) tartozó ellenállások közül a 3 db-ból 2 hibás volt, ezékt amikor lassabb fokozaton működtek volna akkor nem mentek. Fokozatok: két venti sorbakapcsolva (kb. 25%-on) üzemelnek. két venti az előtéteken keresztűl (kb. 50%-on) üzemelnek, ha nem jó az előtét akkor nem megy a hozzátartozó venti mindkét venti 100%-on megy A harmadik előtét a klíma nyomáskapcsoló gombája által vezérelt 2. fokozat talán 40% lehet (a klímagomba is 3 fokozatban kapcsol, ebből 2 megegyezik a hőfokkapcsolóval). Nekem 1,7 TD van, klímás, új hűtő van benne, a hűtésvezérlés, előtét ellenállások jók, így nem melegszik. Mellékelek egy képet, nézd meg, hogy le van burkolva elölről a klímahűtő. A mentszél csak a ventilátoroknál, kis felületen éri a hűtőt. Ez kb 30 fok külső hőmérsékletig kedvező, felette már nem: http://img.index.hu/imgfrm/2/9/4/9/IMG_0012842949.jpg Valamelyik topikba pár napja írtam le a tapasztalatomat arról, hogy viselkedett. Amit leírtál, gondolom benzinesekre vonatkozik, vagy 2.0 dieselre, csak mert nekem kicsit máshogy működik. A motorban 95 fokos termosztát van. Alapesetben 82-83 fokon dolgozik, műszeregység szerint. A termosztát nyitása a műszeregység szerint 81 fok körül történik. Lehetséges, hogy ennyit csal a műszeregység a valósághoz képest, és valójában ez a 85 fok, de ennyit mutat, épphogy elhagyja a 80-as vonalát. A hűtőn lévő gomba - amely 4 vezetékes - nálam az első fokozatot műszeregység szerint 91-92 fok körül kapcsolja. Már nem melékszem, mi van ráírva, de talán 95-100-105-ra emlékszem. (itt is megfigyelhető a műszeregység 4-5 fokos alámérése). Ventilátor fokozatok: 1: hátsó és jobb oldali első ventilátor egymással sorba kapcsolva megy. 2: mindhárom ventilátor előtét ellenállásán keresztül megy. 3: mindhárom ventilátor 12 V-ról megy, ez elég durva légáramlatot produkál!. A klíma alapból kapcsolja az 1-es fokozatot. A klíma nyomáskapcsolója pedig a 2-3 fokozatokat tudja kapcsolni szükség szerint. A 2 fokozat bekapcsolásáig (100 fok), mióta megvan az új hűtő, azóta még nem melegedett. Dugóban általában felkúszik az 1-es fokozatig, ott kapcsol, és lehúzza. Viszont ha dugóban megy a klíma, akkor ugye alapból megy az 1-es fokozat, ez nem engedi felkúszni 90-ig se. Autópályatempó mellett, emelkedőn felfelé, amikor etetni kell vele rendesen az üzemanyagot, viszont nincs elegendő menetszél, akkor megy fel inkább a 2 es fokozat kapcsolásának közelébe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Attix70 Elküldve Július25, 2015 Megoszt Elküldve Július25, 2015 Nekem 1,7 TD van, klímás, új hűtő van benne, a hűtésvezérlés, előtét ellenállások jók, így nem melegszik. Mellékelek egy képet, nézd meg, hogy le van burkolva elölről a klímahűtő. A mentszél csak a ventilátoroknál, kis felületen éri a hűtőt. Ez kb 30 fok külső hőmérsékletig kedvező, felette már nem: http://img.index.hu/imgfrm/2/9/4/9/IMG_0012842949.jpg Valamelyik topikba pár napja írtam le a tapasztalatomat arról, hogy viselkedett. Amit leírtál, gondolom benzinesekre vonatkozik, vagy 2.0 dieselre, csak mert nekem kicsit máshogy működik. A motorban 95 fokos termosztát van. Alapesetben 82-83 fokon dolgozik, műszeregység szerint. A termosztát nyitása a műszeregység szerint 81 fok körül történik. Lehetséges, hogy ennyit csal a műszeregység a valósághoz képest, és valójában ez a 85 fok, de ennyit mutat, épphogy elhagyja a 80-as vonalát. A hűtőn lévő gomba - amely 4 vezetékes - nálam az első fokozatot műszeregység szerint 91-92 fok körül kapcsolja. Már nem melékszem, mi van ráírva, de talán 95-100-105-ra emlékszem. (itt is megfigyelhető a műszeregység 4-5 fokos alámérése). Ventilátor fokozatok: 1: hátsó és jobb oldali első ventilátor egymással sorba kapcsolva megy. 2: mindhárom ventilátor előtét ellenállásán keresztül megy. 3: mindhárom ventilátor 12 V-ról megy, ez elég durva légáramlatot produkál!. A klíma alapból kapcsolja az 1-es fokozatot. A klíma nyomáskapcsolója pedig a 2-3 fokozatokat tudja kapcsolni szükség szerint. A 2 fokozat bekapcsolásáig (100 fok), mióta megvan az új hűtő, azóta még nem melegedett. Dugóban általában felkúszik az 1-es fokozatig, ott kapcsol, és lehúzza. Viszont ha dugóban megy a klíma, akkor ugye alapból megy az 1-es fokozat, ez nem engedi felkúszni 90-ig se. Autópályatempó mellett, emelkedőn felfelé, amikor etetni kell vele rendesen az üzemanyagot, viszont nincs elegendő menetszél, akkor megy fel inkább a 2 es fokozat kapcsolásának közelébe. Igen 20dth motorosról van szó. A 4 vezetékes gomba megegyezik mindkettőnél. Ma keményebben megterheltem és 101 foknál megállt a hőfok (Mecsek fel 120km/h klímával 31 fokban), tehát a 3. fokozat nem kapcsolt be. Üdv, Link to comment Megosztás: More sharing options...
Attix70 Elküldve Július25, 2015 Megoszt Elküldve Július25, 2015 Köszi a képet, legalább tudom hogyan lehet kiszedni a hűtőt. Nálam a hűtő jóval keskenyebb mert mellette van az intercooler, pedig nagyobb motor. Üdv, Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Július25, 2015 Megoszt Elküldve Július25, 2015 Köszi a képet, legalább tudom hogyan lehet kiszedni a hűtőt. Nálam a hűtő jóval keskenyebb mert mellette van az intercooler, pedig nagyobb motor. Üdv, Az, amit a képen látsz, a komplett hűtőrendszer klímahűtővel együtt, beszerelve az autóba. A hűtő ugyanolyan nálam is, mint nálad, sőt az intercooler is ott van mellette. Csak a klímahűtő eltakarja az egészet, azért nem látod. Nálad annyi a különbség, hogy a klímahűtő kisebb, nem takarja el az intercoolert. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts