zozor Elküldve Február18, 2012 Megoszt Elküldve Február18, 2012 Hali! Azt nem tudom, hogy a dízelnél hogy van, x18xe nél a vezetőgörgő rögzítő csavarjával kell a feszítőt lazítani, a görgőt én még mióta megvan az autó nem cseréltem, csak benne a csapágyat (6203 2RS csapágy van benne), igaz ehhez a szegecseket a görgőben le kell fúrni, aztán újra szegecselni, vagy ahogy nálam van megoldva csavarozni és kész is- pár száz forint! Szerintem akkor neked hasonló van: http://www.kovacsauto.hu/tecdoc_foto.php?illusztracio_id=14404871 Sajna egyelőre várakozás van, mert ha nem lehet cserélni, akkor +12e-be fog kerülni. Mert azt meg nem akarom, hogy csere után egyszercsak megadja magát a görgő, annyit nem ér meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Február29, 2012 Megoszt Elküldve Február29, 2012 Tudna valaki fényképet küldeni a szélvédő alatti műanyagról, hogy hogyan kell pontosan illeszkednie? Az ablaktörlőnél lévő műanyagra gondolok. 1-2 helyen van egy kis apró hézag, nálatok is előfordul? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacafaca30 Elküldve Március7, 2012 Megoszt Elküldve Március7, 2012 Sziasztok. Egy olyan kérésem-kérdésem lenne,hogy kézí könyvet (magyart)keresek egy Ople Vectra b Caraván típusú autohóz eddig sajna csak lengyelt találtam. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacafaca30 Elküldve Március8, 2012 Megoszt Elküldve Március8, 2012 Köszönöm kocka,megkaptam az emailedet,pont erre volt szükségem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Március13, 2012 Megoszt Elküldve Március13, 2012 Nna 2 évre megint közlekedhet a vas: http://kephost.hu/thumb-8C44_4F5F88EC.jpg Ööm-bodoottá!!!!!! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Március22, 2012 Megoszt Elküldve Március22, 2012 Srácok! Az üzembentartó váltásról tudtok valamit? Főleg az nem egyértelmű nekem, hogy csak és kizárólag a tulajdonos intézheti, vagy meghatalmazással intézhetem én is, mint leendő új üzembentartó? Csak mert a csodás formanyomtatványon az áll, hogy csak a tulaj, ellenben például a Vectrám eladásakor is írtunk meghatalmazást a kereskedő sráccal, csak nem tudom, hogy ez üzembentartó váltásnál is lehetséges-e úgy, hogy harmadik felet nem vonunk be. Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaszilíj Elküldve Március22, 2012 Megoszt Elküldve Március22, 2012 Én ugy tudom hogy üzembentartót a tulajnak kell kijelenteni,hogy megszünt az üzembentartói viszony bejegyzéshez már nem kell a tulaj.De elméletben legalábbis nálunk elfogadják a meghatalmazást a kijelentéshez is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ricsi89 Elküldve Március26, 2012 Megoszt Elküldve Március26, 2012 Sziasztok! Véleményt kérnék 1.7TD vectráról. Autóvásárlás előtt vagyunk és ezeket néztem, mivel hagyományos "egyszerű" turbódízel, nem agyonelektronikázott. Az érdekelne, hogy mennyire megbízható, és mik a fontosabb dolgok, amikre figyelni kell egy esetleges vételnél? Általában rövidebb utakra használnánk, de ha megyünk is valahová, akkor kell a tágas beltér 4 személynek, ezért is jutottam el a vectrához. Benzines rövid távokon a hideg motor és az automata szivató miatt szerintem sokat fogyasztana a 2.0-ás dízelekről meg többször is olvastam, hogy az adagoló szereti megadni magát és egy vagyon a cseréje. Ezért is kellene egy olcsó fenntartású autó és ezért néztem az isuzu motoros változatot, no meg több embertől is hallottam, hogy ezek a motorok eléggé strapabíróak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március26, 2012 Megoszt Elküldve Március26, 2012 Sziasztok! Véleményt kérnék 1.7TD vectráról. Autóvásárlás előtt vagyunk és ezeket néztem, mivel hagyományos "egyszerű" turbódízel, nem agyonelektronikázott. Az érdekelne, hogy mennyire megbízható, és mik a fontosabb dolgok, amikre figyelni kell egy esetleges vételnél? Általában rövidebb utakra használnánk, de ha megyünk is valahová, akkor kell a tágas beltér 4 személynek, ezért is jutottam el a vectrához. Benzines rövid távokon a hideg motor és az automata szivató miatt szerintem sokat fogyasztana a 2.0-ás dízelekről meg többször is olvastam, hogy az adagoló szereti megadni magát és egy vagyon a cseréje. Ezért is kellene egy olcsó fenntartású autó és ezért néztem az isuzu motoros változatot, no meg több embertől is hallottam, hogy ezek a motorok eléggé strapabíróak. Nekem A vectra-m van de ilyen motorral szerelt. Elég megbízható kis motor ez az isuzu, egyedül arra kell figyelned, mondjuk ez minden dízelre igaz általában, hogy míg be nem melegszik legalább ~60 fokig, ne igen forogjon bele a 4000-es fordulatba, 2500ig bőven elég addig, különben a hengerfej bánja! Generátor, olyan ami gyengébb pontja, de lehet javítani 5-15ezerből megúszod. Nekem 400ezer fölötti km van bent, de olajat semmit nem eszik, én valvoline 10w40et használok két olajcsere közt semmi utántöltés nem kell:) Gyári beállításokkal ~2000-től indul meg. Míg be nem melegszik kicsit hangosabb, mivel ez nem hidrotőkés. Más különösebbet nem tudok mondani róla, mert sokszor nem kellett hozzányúlni szerencsére:) Fogyasztása nekem 4,5-5,5 között mozog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Március26, 2012 Megoszt Elküldve Március26, 2012 Tudna valaki fényképet küldeni a szélvédő alatti műanyagról, hogy hogyan kell pontosan illeszkednie? Az ablaktörlőnél lévő műanyagra gondolok. 1-2 helyen van egy kis apró hézag, nálatok is előfordul? Nálam is van hézag egy helyen, kb 10-15cm hosszan. Sajna nem tudom hogy kéne megoldani a visszaillesztését. Elvileg nem gond ha ott lefolyik a víz, de jobb lenne a helyén tudni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Március26, 2012 Megoszt Elküldve Március26, 2012 Sziasztok! Véleményt kérnék 1.7TD vectráról. Autóvásárlás előtt vagyunk és ezeket néztem, mivel hagyományos "egyszerű" turbódízel, nem agyonelektronikázott. Az érdekelne, hogy mennyire megbízható, és mik a fontosabb dolgok, amikre figyelni kell egy esetleges vételnél? Általában rövidebb utakra használnánk, de ha megyünk is valahová, akkor kell a tágas beltér 4 személynek, ezért is jutottam el a vectrához. Benzines rövid távokon a hideg motor és az automata szivató miatt szerintem sokat fogyasztana a 2.0-ás dízelekről meg többször is olvastam, hogy az adagoló szereti megadni magát és egy vagyon a cseréje. Ezért is kellene egy olcsó fenntartású autó és ezért néztem az isuzu motoros változatot, no meg több embertől is hallottam, hogy ezek a motorok eléggé strapabíróak. Tökéletes választás. A probléma az, hogy nagyon ritka. Összesen 20 db-ot látok a használtautón, ebből 5 db klímás. A motoron lényegében bármit könnyen meg lehet javítani, és nem is drága hozzá semmi. Szóval csak nyugodtan, a motorral nem lesz baj. A kocsin meg úgy általában azt kell megnézni, amit egy használt autón... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Big Boss Elküldve Március26, 2012 Megoszt Elküldve Március26, 2012 Nagyon érdekes, hogy az 5-ből csak 1 96-97es dízel kocsiban van 200e km-nél több :omg: (ott se sokkal). Nézz körbe, ezekkel kapcsolatban van fórumon legkevesebb hiba kb (motorikusan persze). Olvasgass, nézelődj, és vidd el megnézetni mielőtt megvennéd, ne a km-ből és abból indulj ki mit mondanak róla. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Március27, 2012 Megoszt Elküldve Március27, 2012 És ha már Vectra B1: sárvédő ívek rozsdásodása a küszöbbel,ajtók aljával együtt amit nézz meg,mert nem olcsó a javíttatásuk! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ricsi89 Elküldve Március27, 2012 Megoszt Elküldve Március27, 2012 Sziasztok! Köszönöm a válaszokat. Több autót is néztem a neten, de ez tűnt a legszimpatikusabbnak leírás és képek alapján is. Itt legalább meg van adva egy km adat(ha hihetünk neki) és az eladó magánszemély, nem pedig kereskedés. No meg nem mellékes, hogy nincs messze, mert azért az ország másik végére elmenni megnézni egy autót az nem lenne a legjobb dolog. Főleg ha utána meg sem veszi az ember. http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectra_b/opel_vectra_b_1.7_td_cdx_isuzu_abs_klima_tempomat-5564047 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Március28, 2012 Megoszt Elküldve Március28, 2012 Sziasztok! Köszönöm a válaszokat. Több autót is néztem a neten, de ez tűnt a legszimpatikusabbnak leírás és képek alapján is. Itt legalább meg van adva egy km adat(ha hihetünk neki) és az eladó magánszemély, nem pedig kereskedés. No meg nem mellékes, hogy nincs messze, mert azért az ország másik végére elmenni megnézni egy autót az nem lenne a legjobb dolog. Főleg ha utána meg sem veszi az ember. http://www.hasznalta...empomat-5564047 Kicsit össze vannak gányolva a motortérben a vezetékek, a klíma biztosítékdobozának sem ott kéne lennie. A klíma nem működik, az annyit jelent, hogy több 10 ezer Ft-os felújítás szükséges, mert már annyira sem tartja meg a gázt, hogy a tulaj feltöltesse és odaírja, hogy "jéghideg, tökéletesen működő, frissen feltöltött klímával". Meg kell nézni, így sokmindent nem lehet mondani. Motor hangja, és a kartergáz sokat elárul a motorról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Március28, 2012 Megoszt Elküldve Március28, 2012 Na lenne 2 kérdés egy tesztlapról, nem tudom, hogy jót választanék-e... :icon1: Íme: A jármű mászóképességét befolyásoló alábbi tényezők közül melyik a legfontosabb? -A tapadási súrlódási együttható -B gördülési ellenállás -C vonóerő Itt az A-ra tippelnék, vagy a C-re. Második, de ebben csak kicsi vacillálás: A multiplex rendszer lényege, hogy: -A nincsenek számítógépek a járműben -B minden számítógép fizikai összeköttetésben van a többi számítógéppel -C minden számítógép a CAN-BUS-hoz csatlakozik. Na itt a C-t választanám. Szerintetek? :icon10: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Március28, 2012 Megoszt Elküldve Március28, 2012 Sziasztok! Köszönöm a válaszokat. Több autót is néztem a neten, de ez tűnt a legszimpatikusabbnak leírás és képek alapján is. Itt legalább meg van adva egy km adat(ha hihetünk neki) és az eladó magánszemély, nem pedig kereskedés. No meg nem mellékes, hogy nincs messze, mert azért az ország másik végére elmenni megnézni egy autót az nem lenne a legjobb dolog. Főleg ha utána meg sem veszi az ember. http://www.hasznalta...empomat-5564047 Jól felszereltnek tűnik!E.ablak,vonóhorog,ködlámpa stb és kinézetre sem ronda!A műszakit természetesen megcsináltatnám a gazdájával,ha mégis probléma van vele,ne nálad derüljön ki!A próba előtt egy jó állapotú Astra F vagy Vectra B 1.7 Isuzu TD motor kipróbálása előny lenne hogy tudjad mihez hasonlítani!Mennyire kell húznia,milyen hangja legyen stb!Ha nem megoldható,akkor a lényeg hogy korán reggel menj megnézni és hideg legyen a motor!Működjön az összes visszajelző,mert előszeretettel veszik ki az izzót az ABS vagy a légzsáknál! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ricsi89 Elküldve Március28, 2012 Megoszt Elküldve Március28, 2012 Kicsit össze vannak gányolva a motortérben a vezetékek, a klíma biztosítékdobozának sem ott kéne lennie. A klíma nem működik, az annyit jelent, hogy több 10 ezer Ft-os felújítás szükséges, mert már annyira sem tartja meg a gázt, hogy a tulaj feltöltesse és odaírja, hogy "jéghideg, tökéletesen működő, frissen feltöltött klímával". Meg kell nézni, így sokmindent nem lehet mondani. Motor hangja, és a kartergáz sokat elárul a motorról. Ebből kifolyólag lehet nem is a gázelengedéssel van a gond, hanem elektromos probléma van. Lehet meg lett kókányolva és valami nem stimm a vezérlésével. A klíma működése nem az elsődleges szempont, inkább legyen egyben az autó és menjen rendesen, minthogy egy szar autó legyen működő klímával. :) Az elmúlt jó pár évben is megvoltunk a klíma nélkül. Ha van az jó, ha nincs, akkor sem sírok. :) Ha meg esetleg mégis ez lesz a kiválasztott és esetleg kiderül, hogy elektromos gond van, azt úgyis megoldom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Március28, 2012 Megoszt Elküldve Március28, 2012 Ebből kifolyólag lehet nem is a gázelengedéssel van a gond, hanem elektromos probléma van. Lehet meg lett kókányolva és valami nem stimm a vezérlésével. A klíma működése nem az elsődleges szempont, inkább legyen egyben az autó és menjen rendesen, minthogy egy szar autó legyen működő klímával. :) Az elmúlt jó pár évben is megvoltunk a klíma nélkül. Ha van az jó, ha nincs, akkor sem sírok. :) Ha meg esetleg mégis ez lesz a kiválasztott és esetleg kiderül, hogy elektromos gond van, azt úgyis megoldom. Ha elektromos problémája lenne, akkor már megjavítatta volna a tulaja, mert az nem tétel. Ennek ellenére egyetértek veled, ne ez legyen az elsődleges szempont. Az 20-30 ezer Ft-ból javítható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Timer Elküldve Március29, 2012 Megoszt Elküldve Március29, 2012 Sziasztok! Családom tervezi egy Astra G Classic II vásárlását, ezzel kapcsolatban szeretnék tőletek tanácsokat kérni. A legfontosabb: ismeri-e valaki ezt a konkrét példányt? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii_optima-5597772 Szintén érdekelne, hogy az 1.4-es Twinport konstrukciónak van-e különösebb nyűgje, problémája, amire érdemes figyelni? Köszönöm a segítségeteket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Március29, 2012 Megoszt Elküldve Március29, 2012 Sziasztok! Családom tervezi egy Astra G Classic II vásárlását, ezzel kapcsolatban szeretnék tőletek tanácsokat kérni. A legfontosabb: ismeri-e valaki ezt a konkrét példányt? http://www.hasznalta..._optima-5597772 Szintén érdekelne, hogy az 1.4-es Twinport konstrukciónak van-e különösebb nyűgje, problémája, amire érdemes figyelni? Köszönöm a segítségeteket! Astra G-seknél érdeklődj Timer!Van külön topic az Astra G-t vásárolni akaró embereknek!Én csak a 2001-es Astránkról tudok nyilatkozni! Igénytelen kis autók ezek a futóműtől a motorig,ha hasonló a 2009-es modell is,akkor egy ideig nem lesz vele nagyobb gondod! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Timer Elküldve Március31, 2012 Megoszt Elküldve Március31, 2012 Köszi, náluk is megkérdeztem! ;) Egy első szériás G Astra-t a feleségem is használt cégautóként közel 1 évig, azzal sem volt semmi probléma, azon felül, hogy nyalogatta az olajat, de hát X16XE, szóval nem meglepő. A pozitív tapasztalatok miatt javasoltam anyósnak is a G Asztmát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ricsi89 Elküldve Március31, 2012 Megoszt Elküldve Március31, 2012 A kinézett autón észrevettem még egy érdekességet. Hogyan lehet egy 96-os autónak J-vel kezdődő rendszáma? Mi miatt kaphat egy autó új rendszámot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve Március31, 2012 Megoszt Elküldve Március31, 2012 A kinézett autón észrevettem még egy érdekességet. Hogyan lehet egy 96-os autónak J-vel kezdődő rendszáma? Mi miatt kaphat egy autó új rendszámot? enyém 96-os IO.... rendszámú 2003 májusában hozták be az országba ezért például, vagy új uniós frsz esetén ha valakit át tudtak verni az okmányirodában műszaki után hogy kötelező az új unyijós frsz :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Március31, 2012 Megoszt Elküldve Március31, 2012 az én rendszámom pl már olyan állapotban van, hogy majdnem jobban rontja az autó összképét, mint a rozsdafoltok. ha lesz fölös pénzem rá, lehet lecserélem. bár nem tudom hogy a régi frsz-ot kapnám-e meg újra, vagy a rendszerben a soron következőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts