prázsőr Elküldve Szeptember3, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2011 Üdv mindenkinek! Lenne egy kérésem! Létezik B Vectra visszapillantó (motoros,melegítős) szerelési rajz? Ugyan is érintkezésbe került a bal oldali egy Totoyával,és el tört a felfogatás.Az új már meg van,csak át kellene szerelni. Nem akarok kontár módra neki esni,ezért kellene a rajz. Más: ha valakinek szélvédőt kell cserélni,tudok ajánlani,nekem cakun-pakk 18000-ért ki cserélték.Nem tudom,hogy tud-e valaki olcsóbban,de szerintem ez jó ár.A srácok Tápiószecsőn táboroznak, nem tudom milyen messzire vállalnak munkát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 Üdv mindenkinek! Lenne egy kérésem! Létezik B Vectra visszapillantó (motoros,melegítős) szerelési rajz? Ugyan is érintkezésbe került a bal oldali egy Totoyával,és el tört a felfogatás.Az új már meg van,csak át kellene szerelni. Nem akarok kontár módra neki esni,ezért kellene a rajz. Más: ha valakinek szélvédőt kell cserélni,tudok ajánlani,nekem cakun-pakk 18000-ért ki cserélték.Nem tudom,hogy tud-e valaki olcsóbban,de szerintem ez jó ár.A srácok Tápiószecsőn táboroznak, nem tudom milyen messzire vállalnak munkát. Rajzot nem tudok adni, de egy kis leírás: kipattintod a belső háromszög takarót - a tetejét kell megrántani - leveszd a műanyag fogantyú részt: egy csavar a csipogó hangszórórács alatt, egy a tükörkapcsoló vagy takaró alatt, egy a fogantyú kipattintható része alatt alul, és egy ami fogantyú csücskét fogja legelöl. Lehúzod az elektromos csatlakozót, van három hatlapfejű csavar belül az fogja a komplett tükröt. Ha ezeket kiveszed akkor lejön a komplett tükör. A három csavarból kettőhöz hozzáférsz a fogantyú levétele nélkül is, viszont a harmadik miatt le kell venni a fenti leírás szerint az egész fogantyút. Ha megakadsz, szólj Link to comment Megosztás: More sharing options...
Roland78 Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 sziasztok, tudja valaki esetleg, hogy a b2-es Vectrákat milyen felszereltségi szintekkel adták ki, ill. hogy milyen extrák tartoztak egyes szintekhez? köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
prázsőr Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Rajzot nem tudok adni, de egy kis leírás: kipattintod a belső háromszög takarót - a tetejét kell megrántani - leveszd a műanyag fogantyú részt: egy csavar a csipogó hangszórórács alatt, egy a tükörkapcsoló vagy takaró alatt, egy a fogantyú kipattintható része alatt alul, és egy ami fogantyú csücskét fogja legelöl. Lehúzod az elektromos csatlakozót, van három hatlapfejű csavar belül az fogja a komplett tükröt. Ha ezeket kiveszed akkor lejön a komplett tükör. A három csavarból kettőhöz hozzáférsz a fogantyú levétele nélkül is, viszont a harmadik miatt le kell venni a fenti leírás szerint az egész fogantyút. Ha megakadsz, szólj Köszi! Viszont én nem erre gondoltam.Magát a tükröt hogyan kell szét szedni?A tükör fölött látok egy inbusz vagy torx csavart.A burkolatot,ami fényezett ,hogyan szedjem le.Ezekre gondoltam.Ugyan is pont az tört el,amit a te leírtak alapján az ajtóhoz van csavarozva. Remélem érthetően írtam le,hogy mit szeretnék! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Köszi! Viszont én nem erre gondoltam.Magát a tükröt hogyan kell szét szedni?A tükör fölött látok egy inbusz vagy torx csavart.A burkolatot,ami fényezett ,hogyan szedjem le.Ezekre gondoltam.Ugyan is pont az tört el,amit a te leírtak alapján az ajtóhoz van csavarozva. Remélem érthetően írtam le,hogy mit szeretnék! A burkolatok mindkettő pattintós kivitel, óvatosan mert szeretnek a fülek letörni, az első burkolaton alul az imbuszcsavar a beállításhoz van, ezzel kell a motorház vonalához állítani. Képeken piros nyilakkal jelöltem a füleket vagyis a helyüket mert egy kivételével töröttek képek Mindenképpen vedd le az egész tükröt, úgy jobban látod, hogyan jön le a burkolat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Ha tovább is szét akarod szedni, akkor előbb a tükörlapot kell kipattintani a gömbcsuklóknál, alatta vannak csavarok amik a motort fogják. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 sziasztok, tudja valaki esetleg, hogy a b2-es Vectrákat milyen felszereltségi szintekkel adták ki, ill. hogy milyen extrák tartoztak egyes szintekhez? köszönöm Hujjuj... ebbe már többször belefogtunk, és főleg abba törött bele a bicskánk, hogy az egyes felszereltségi szintek mit tartalmaznak. Bővebben az opel-infos.de oldalon tudsz nézelődni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Hujjuj... ebbe már többször belefogtunk, és főleg abba törött bele a bicskánk, hogy az egyes felszereltségi szintek mit tartalmaznak. Bővebben az opel-infos.de oldalon tudsz nézelődni. Isten vagy kb egy hete keresem ezt az oldalt nem volt humorom végig olvasni mindent hogy megleljem kösziiii :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Isten vagy kb egy hete keresem ezt az oldalt nem volt humorom végig olvasni mindent hogy megleljem kösziiii :lol: :lol: Igazán nincs mit. Kellemes böngészést! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Roland78 Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 köszi, sok infó van valóban, de sajna amit keresek, nem találtam. Hujjuj... ebbe már többször belefogtunk, és főleg abba törött bele a bicskánk, hogy az egyes felszereltségi szintek mit tartalmaznak. Bővebben az opel-infos.de oldalon tudsz nézelődni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
prázsőr Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 A burkolatok mindkettő pattintós kivitel, óvatosan mert szeretnek a fülek letörni, az első burkolaton alul az imbuszcsavar a beállításhoz van, ezzel kell a motorház vonalához állítani. Képeken piros nyilakkal jelöltem a füleket vagyis a helyüket mert egy kivételével töröttek képek Mindenképpen vedd le az egész tükröt, úgy jobban látod, hogyan jön le a burkolat. Köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 köszi, sok infó van valóban, de sajna amit keresek, nem találtam. Mert mit keresel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Roland78 Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Mert mit keresel? Azt, hogy egyes felszerelési szintek milyen extrákat tartalmaznak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Azt, hogy egyes felszerelési szintek milyen extrákat tartalmaznak. Egyébként miért fontos ez? Még 2 egyforma CDX sincsen.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Egyébként miért fontos ez? Még 2 egyforma CDX sincsen.. Na igen erről lehetne beszélni sokat Link to comment Megosztás: More sharing options...
Roland78 Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Egyébként miért fontos ez? Még 2 egyforma CDX sincsen.. mert szeretném lecserélni a kocsimat egy szép b2-esre. lehetőleg a legjobban felszerelt változatra. nézegetem, de mind olyan fapados, hiába van ott, hogy cdx, meg elegance. és ezrét nem értem, akarmilyen felszereltséget írnak, ugyanúgy semmi extra nincs benne. kicsit furcsának találom, hogy egy elegance 2.2-ben nincs hátul elektromos ablak. meg érdekelne, hogy melyikhez tartozott hozzá az ülésfűtés. és az is, hogy a rádió körül milyen gombok vannk, nekem olyan kell, amiben nincs vakgomb. azt már kinyomoztam, hogy a sarkokban ülésfűtés van, valami riasztószerűség, valami eco amit nem tudok mi, a rádió mellett talán kipörgésgátló... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 mert szeretném lecserélni a kocsimat egy szép b2-esre. lehetőleg a legjobban felszerelt változatra. nézegetem, de mind olyan fapados, hiába van ott, hogy cdx, meg elegance. és ezrét nem értem, akarmilyen felszereltséget írnak, ugyanúgy semmi extra nincs benne. kicsit furcsának találom, hogy egy elegance 2.2-ben nincs hátul elektromos ablak. meg érdekelne, hogy melyikhez tartozott hozzá az ülésfűtés. és az is, hogy a rádió körül milyen gombok vannk, nekem olyan kell, amiben nincs vakgomb. azt már kinyomoztam, hogy a sarkokban ülésfűtés van, valami riasztószerűség, valami eco amit nem tudok mi, a rádió mellett talán kipörgésgátló... Épp ezért írtam még tán az első válaszomban, hogy ennek már nekiálltunk többször kivesézni, de olyan szinten térnek el egymástól a tényleges felszereltségi szintek, hogy azt nyomonkövetni nem lehet. Valószínűleg a sok egyedileg rendelt extra tehet róla. Egyébként ha nagyon jól felszerelt Vectrát akarsz magadnak, akkor a németektől hozol be, csak mire ideérsz vele 6-800 000Ft-tal az itthoni átlagár felett leszel. Annyiért meg már C-Vectrát lehet venni, ami vagy jót jelent, vagy nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Roland78 Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Épp ezért írtam még tán az első válaszomban, hogy ennek már nekiálltunk többször kivesézni, de olyan szinten térnek el egymástól a tényleges felszereltségi szintek, hogy azt nyomonkövetni nem lehet. Valószínűleg a sok egyedileg rendelt extra tehet róla. Egyébként ha nagyon jól felszerelt Vectrát akarsz magadnak, akkor a németektől hozol be, csak mire ideérsz vele 6-800 000Ft-tal az itthoni átlagár felett leszel. Annyiért meg már C-Vectrát lehet venni, ami vagy jót jelent, vagy nem. igen nézegettem ott is, de horror rendszámozva. a másik, hogy 1 milla allatt kell. mindegy, most rendeltem egy 99-es vectra katalógust a németektől, hátha attól okosabb leszek, azért köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 igen nézegettem ott is, de horror rendszámozva. a másik, hogy 1 milla allatt kell. mindegy, most rendeltem egy 99-es vectra katalógust a németektől, hátha attól okosabb leszek, azért köszi. Úgy tudom a felszereltség a betűjelzéstől - GL, CD, CDX - attól is függött, hogy az autót hol helyezték üzembe - Magyar, Német, Svájc... Meg a tulaj mi rakott bele, vagy mit szedett ki mert jó pénzért el tudja adni az extrákat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Roland78 Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Úgy tudom a felszereltség a betűjelzéstől - GL, CD, CDX - attól is függött, hogy az autót hol helyezték üzembe - Magyar, Német, Svájc... Meg a tulaj mi rakott bele, vagy mit szedett ki mert jó pénzért el tudja adni az extrákat. elméletileg a GL, CDX stb a B1nek a szintjei, a B2-nek már comfort, elegance, sport, ha jól tudom. de ez sem biztos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 elméletileg a GL, CDX stb a B1nek a szintjei, a B2-nek már comfort, elegance, sport, ha jól tudom. de ez sem biztos. Hehe. Ez így ebben a formában nem stimmel. Az enyém '99-es B2 és CD felszereltésgű, de láttam már fullos 2001-es 2.2 DTI-t, ami CDX volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Roland78 Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Hehe. Ez így ebben a formában nem stimmel. Az enyém '99-es B2 és CD felszereltésgű, de láttam már fullos 2001-es 2.2 DTI-t, ami CDX volt. de durva, dehát amit Te javasoltál opelinfosde-n a b2-esre írják a comfort stb-t. na jó feladom. megnézek inkább néhányat élőben. hátha okosabb leszek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DieselFan Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Valaki nem tud véletlenül Debrecen vagy vonzáskörzetében olyan fóliázó műhelyt vagy szakembert aki szépen és viszonylag olcsón is dolgozik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Saturation Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Sziasztok, Vlki nyúzta már meg a B2-es vectra kézifékét? Szeretném a rongyossá kopott bőrözést megcsináltatni, ha már vagy másfél éve skót voltam és csak a kormányt meg a váltót csináltam meg. Hogyan lehet a legegyszerűbben lerámolni a kézifékről? Hasonló módon, mint a váltót volt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 mert szeretném lecserélni a kocsimat egy szép b2-esre. lehetőleg a legjobban felszerelt változatra. nézegetem, de mind olyan fapados, hiába van ott, hogy cdx, meg elegance. és ezrét nem értem, akarmilyen felszereltséget írnak, ugyanúgy semmi extra nincs benne. kicsit furcsának találom, hogy egy elegance 2.2-ben nincs hátul elektromos ablak. meg érdekelne, hogy melyikhez tartozott hozzá az ülésfűtés. és az is, hogy a rádió körül milyen gombok vannk, nekem olyan kell, amiben nincs vakgomb. azt már kinyomoztam, hogy a sarkokban ülésfűtés van, valami riasztószerűség, valami eco amit nem tudok mi, a rádió mellett talán kipörgésgátló... Nézegesd a használtautó.hu-t, válaszd a bővített keresőt, pipáld be a neked szükséges extrákat. De elárulom neked, hogy ilyen igényekkel használtautót venni nem lehet vagy nagyon nehéz, illetve nagy szerencse kell hozzá. Nemcsak B Vectrát, hanem semilyet. A lényeg, hogy jól nézzen ki, ne legyen lelakva, és széthajtva. Az ülésfűtésről meg annyit, hogyha leszt is valamelyikben, az jó eséllyen nem működik már, mert 10 éves autóról beszélünk, közel 200 ezer km-hez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts