Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Beszereztem egy osztrák CDX B Vekit donornak. Isuzu motoros az is. Közel a 300 ezer km-hez, fényévekkel jobban megy mint az enyém. 2500 tól hallani rendesen a turbó süvítését. Olyan könnyedén pörög el 4500-ig, hogy nem akarom elhinni. Megy mint a veszedelem:)

Szerintetek miért lehet az, hogy az enyém 3500-ig sem szívesen pörög el, de afölött pedig egyenesen szenved?

Ma volt időm jobban szemügyre venni, de hihetetlen, hogy mennyi minden extra vagy néha csak egy apróság van, amit a fapadosból kihagytak. Mindkét napellenzőben lámpa és tükör. Térképolvasó lámpa vezetőnek, utasnak. Hátul a kapaszodóknál szintén egy-egy lámpa a hátul ülő utasoknak, elektromos tükör, 3 pontos bizti öv hátul, hátsó fejtámlák, zsebek az első ülések hátulján, lámpák az ajtókban, amik világítanak ha nyitva van valamelyik ajtó, plüss kárpit, generátor védő burkolat, csomagtér ajtó kárpit, pótféklámpa, a klímáról nem is beszélve ami tökéletesen működik benne. A középső kijelzőn viszont egy ép darab pixel sincs :D

Link to comment
Megosztás:

Beszereztem egy osztrák CDX B Vekit donornak. Isuzu motoros az is. Közel a 300 ezer km-hez, fényévekkel jobban megy mint az enyém. 2500 tól hallani rendesen a turbó süvítését. Olyan könnyedén pörög el 4500-ig, hogy nem akarom elhinni. Megy mint a veszedelem:)

Szerintetek miért lehet az, hogy az enyém 3500-ig sem szívesen pörög el, de afölött pedig egyenesen szenved?

Ma volt időm jobban szemügyre venni, de hihetetlen, hogy mennyi minden extra vagy néha csak egy apróság van, amit a fapadosból kihagytak. Mindkét napellenzőben lámpa és tükör. Térképolvasó lámpa vezetőnek, utasnak. Hátul a kapaszodóknál szintén egy-egy lámpa a hátul ülő utasoknak, elektromos tükör, 3 pontos bizti öv hátul, hátsó fejtámlák, zsebek az első ülések hátulján, lámpák az ajtókban, amik világítanak ha nyitva van valamelyik ajtó, plüss kárpit, generátor védő burkolat, csomagtér ajtó kárpit, pótféklámpa, a klímáról nem is beszélve ami tökéletesen működik benne. A középső kijelzőn viszont egy ép darab pixel sincs :D

Ha szedán akkor nincs véletlen egy ép hátsó kis háromszög ablak alatti króm díszcsík? :icon4: Nekem az egyik tákolmány krómragasztócsík mióta megvettem és sehol sem találok:(

Generátor burkolat nem tudom milyen de a többi felsorolt sőt annál több is szerencsére megvan az enyémben is :icon4: És csak a hátsó 3 pontos övvel szerelt üléstámla amit én raktam be ezek közül a többi gyári. A vezető oldali tükör lámpával nagyon menő és modern dolog de így a forgalmi és társai a kesztyűtartóban vannak...

Link to comment
Megosztás:

Beszereztem egy osztrák CDX B Vekit donornak.

Ma volt időm jobban szemügyre venni, de hihetetlen, hogy mennyi minden extra vagy néha csak egy apróság van, amit a fapadosból kihagytak.

Fentebb a válasz.A CDX volt anno a legmagasabb felszereltség.Nekem is minden vacak benne van a gépben, és működik is.

Link to comment
Megosztás:

Ha szedán akkor nincs véletlen egy ép hátsó kis háromszög ablak alatti króm díszcsík? :D Nekem az egyik tákolmány krómragasztócsík mióta megvettem és sehol sem találok:(

Generátor burkolat nem tudom milyen de a többi felsorolt sőt annál több is szerencsére megvan az enyémben is :icon4: És csak a hátsó 3 pontos övvel szerelt üléstámla amit én raktam be ezek közül a többi gyári. A vezető oldali tükör lámpával nagyon menő és modern dolog de így a forgalmi és társai a kesztyűtartóban vannak...

Én nem az autóban tartom a forgalmit, hanem magamnál, ez az egyik legbutább dolog, amit el tudok képzelni :icon4:

Most így nemtudom megmondani, hogy megvan-e megnézem holnap.

Az első dobnál lévő burkolatra gondolom, hogy ne kapja a generátor a vizet a jobb első keréktől.

Link to comment
Megosztás:

Az elegance meg egy nagy katyvasz :icon4: elvileg 2001től az volt a legjobb ha jól tudom, kipörgésgátló meg ülésfűtés hiányzik asszem fulloshoz, meg tempomat de azt már raktam bele. Ja és kihagyták belőle a csomitartó lehúzófülét, elegáns emberek ugy látszik nem használnak olyat. A többi amit felsoroltál megvan+ bőr "sport" kormány :D Egyébként németeknél néztem ezeket a szines kijelzőket, kár h itthon nem nagyon vannak ilyen modellek.

Link to comment
Megosztás:

Én nem az autóban tartom a forgalmit, hanem magamnál, ez az egyik legbutább dolog, amit el tudok képzelni :D

Most így nemtudom megmondani, hogy megvan-e megnézem holnap.

Az első dobnál lévő burkolatra gondolom, hogy ne kapja a generátor a vizet a jobb első keréktől.

Aham, az nekem is megvan!

Magamnál hol tartsam? Itt a gond, nem szeretem sem a hasitasit sem az oldaltasit sem más hasonlót :icon4: Amúgy meg ha ellopják az a legkevesebb már, hamaisítani szintén :icon4:

Ja és köszi! Hátha megvan az a része aztá megegyeznénk, hogy mindenkinek jó legyen ;)

Link to comment
Megosztás:

Beszereztem egy osztrák CDX B Vekit donornak. Isuzu motoros az is. Közel a 300 ezer km-hez, fényévekkel jobban megy mint az enyém. 2500 tól hallani rendesen a turbó süvítését. Olyan könnyedén pörög el 4500-ig, hogy nem akarom elhinni. Megy mint a veszedelem:)

Szerintetek miért lehet az, hogy az enyém 3500-ig sem szívesen pörög el, de afölött pedig egyenesen szenved?

Ma volt időm jobban szemügyre venni, de hihetetlen, hogy mennyi minden extra vagy néha csak egy apróság van, amit a fapadosból kihagytak. Mindkét napellenzőben lámpa és tükör. Térképolvasó lámpa vezetőnek, utasnak. Hátul a kapaszodóknál szintén egy-egy lámpa a hátul ülő utasoknak, elektromos tükör, 3 pontos bizti öv hátul, hátsó fejtámlák, zsebek az első ülések hátulján, lámpák az ajtókban, amik világítanak ha nyitva van valamelyik ajtó, plüss kárpit, generátor védő burkolat, csomagtér ajtó kárpit, pótféklámpa, a klímáról nem is beszélve ami tökéletesen működik benne. A középső kijelzőn viszont egy ép darab pixel sincs :icon4:

Akkor lesz alkalom egy csomó kütyü-mütyüt átműteni? Motorral együtt? :D

Amúgy anno az 1.5 Td-s Kadettom akkor nem ment, amikor az adagolón egy állítócsavar - ne kérdezd milyen - el volt tekergetve. Egy picit tekert rajta a szerelőm, akkor nagyon-nagyon megindult, csak nyomta hátul az álcázófüstöt. Utána egy egészen picit visszatekerve lett jó a gép, mert nem füstölt nagyon, ellenben ment rendesen, süvítő turbóval, ahogy kell.

Egyébként itt van szegény, eléggé lelakta az utód tulaj.

Link to comment
Megosztás:

Ja és köszi! Hátha megvan az a része aztá megegyeznénk, hogy mindenkinek jó legyen :icon4:

Megvan, de mivel az én autómon sem volt, úgyhogy már át is szereltem :D

Ebben most neked nem tudok segíteni.

Egyébként rosszul írtam, nem CDX, csak CD.

Link to comment
Megosztás:

Akkor lesz alkalom egy csomó kütyü-mütyüt átműteni? Motorral együtt? :D

Amúgy anno az 1.5 Td-s Kadettom akkor nem ment, amikor az adagolón egy állítócsavar - ne kérdezd milyen - el volt tekergetve. Egy picit tekert rajta a szerelőm, akkor nagyon-nagyon megindult, csak nyomta hátul az álcázófüstöt. Utána egy egészen picit visszatekerve lett jó a gép, mert nem füstölt nagyon, ellenben ment rendesen, süvítő turbóval, ahogy kell.

Egyébként itt van szegény, eléggé lelakta az utód tulaj.

A motor az marad az eredeti. A klímájára fáj a fogam nagyon, de az sajnos nem lesz egyszerű művelet. Ha egyáltalán meg lehet oldani.

Link to comment
Megosztás:

Kék. Lehet, hogy az amit néztél. Viszont ennek tökéletesen működik a klímája, te pedig azt írtad, hogy annak nem működik.

Amit én néztem az CDX-ként volt hirdetve 234 ezer kilóméterrel Kisbéren!Teljesen mindegy végül is,örülök hogy sikerült egyet szerezned és remélem sikerrel jársz a klíma átszereléssel is!Szerelj át és tegyél el belőle mindent,amit lehet,mert egy darab csövekért meg rugókért képesek

15-20 ezreket elkérni! :D

Link to comment
Megosztás:

A motor az marad az eredeti. A klímájára fáj a fogam nagyon, de az sajnos nem lesz egyszerű művelet. Ha egyáltalán meg lehet oldani.

Egy az egyben át kell rakni az összes kapcsolódó kütyüt. Tényleg nem lesz egyszerű, de a helye mindennek megvan.

Utastéri burkolatokat is átmented? Sokat tud dobni az összhangon. :D

Link to comment
Megosztás:

Amit én néztem az CDX-ként volt hirdetve 234 ezer kilóméterrel Kisbéren!Teljesen mindegy végül is,örülök hogy sikerült egyet szerezned és remélem sikerrel jársz a klíma átszereléssel is!Szerelj át és tegyél el belőle mindent,amit lehet,mert egy darab csövekért meg rugókért képesek

15-20 ezreket elkérni! :D

Akkor ez az, mert onnan hozattam.

A belseje szép, csak az a baj, hogy van a kárpiton és az üléshuzaton néhány bosszantó kiégetés. Gondolom cigiztek benne,

Link to comment
Megosztás:

Egy az egyben át kell rakni az összes kapcsolódó kütyüt. Tényleg nem lesz egyszerű, de a helye mindennek megvan.

Utastéri burkolatokat is átmented? Sokat tud dobni az összhangon. :D

Ahogy néztem, elöl a hűtőrendszert egy az egyben kell átdobni, hűtővel, kondenzátorral, nyomáskapcsolókkal, állóhelyzeti vízszivattyúval (merthogy a klímás isuzuban ez is van), a ventilátorokkal, plusz ezek elektromos vezérlésével együtt. Annyit sikerült kisilabizálnom, hogy ez az egész hűtésvezérlés kap egy +12V-ot és egy testet az akkuról. Ezen kívül egy 4 érintkezős csatlakozóval megy az utastér felé. Innen kapja a jelet, ha a klímakapcsoló be van kapcsolva.

A klímakompresszor felszerelésével és hajtásával kapcsolatban, tartókonzol, ami közös a szervoszivattyúval. A szervoszivattyú ékszíjtárcsáját (2 pályásra) és a főtengely ékszíjtárcsáját (3 pályásra) cserélni kell. Illetve át kell szerelni a klímaékszíj feszítőjét is.

A harmadik, talán a legnagyobb falat ez egész fűtésdoboz cseréje lenne. Teljesen különböző a kettő, a klímás verziónál például műszerfal lebontás nélkül lehet fűtőradiátort cserélni. A jobb lábtérburkolatot ha leveszed, ott jönnek be a fűtéscsövek, egy burkolat levételével a fűtőradiátor kicsúsztatható. A klíma nélküli verzióban máshogy van.

A tűzfalon kicsit nagyobb helyet kell kivágni, hogy a klímacsövek is bejöhessenek az utastérbe. Valamint a kondenzvíz kifolyását is meg kell oldani, ez belenyúlik a jobb oldali lábtérbe, a burkolaton is van egy kiugrás.

Link to comment
Megosztás:

Akkor ez az, mert onnan hozattam.

A belseje szép, csak az a baj, hogy van a kárpiton és az üléshuzaton néhány bosszantó kiégetés. Gondolom cigiztek benne,

Szuper!Jól nézett ki a képeken!Nekem leginkább a színe és a motor kombináció miatt kellett volna,de az eladó eléggé leírta telefonban!(persze a felszereltsége is szempont volt)Kékes füst,gyenge klíma,rozsdafoltok,dadogó motor!Nem is nagyon értettem!Főleg azt hogy nem engedte megnézni hétfőn,csak csütörtökön lehetett volna!Így most megy a pénz a lakás befejezésére és tavasszal szeretnék keresni valamit! :D Jó átszerelgetést hozzá...

Link to comment
Megosztás:

Szuper!Jól nézett ki a képeken!Nekem leginkább a színe és a motor kombináció miatt kellett volna,de az eladó eléggé leírta telefonban!(persze a felszereltsége is szempont volt)Kékes füst,gyenge klíma,rozsdafoltok,dadogó motor!Nem is nagyon értettem!Főleg azt hogy nem engedte megnézni hétfőn,csak csütörtökön lehetett volna!Így most megy a pénz a lakás befejezésére és tavasszal szeretnék keresni valamit! :icon4: Jó átszerelgetést hozzá...

Egyáltalán nem gyenge a klímája, teljesen jó. A motorja pedig nem dadog, meglepően szép hangja van, még hidegen is. A fordulatot pedig nagyon szépen veszi, hihetetlenül jól megy, az enyémhez képest. Alapjáraton rázza az utasteret picit, de ez legyen a legnagyobb baja :D Rozsdafoltok azok vannak rajta rendesen. Látszik rajta, hogy a végén már nem vigyáztak rá, egy-két helyen meg is van húzva az oldala. Éppen ezért forgalomba helyezni nem érdemes.

Ha beülsz a fapados után, teljesen más feelingje van, sokat jelent a magasabb felszereltség. Pedig a klímán, az elektromos ablakon és az elektromos tükrön kívül csak apróságok vannak. Mégis sokat dobnak az autón.

Link to comment
Megosztás:

Egyáltalán nem gyenge a klímája, teljesen jó. A motorja pedig nem dadog, meglepően szép hangja van, még hidegen is. A fordulatot pedig nagyon szépen veszi, hihetetlenül jól megy, az enyémhez képest. Alapjáraton rázza az utasteret picit, de ez legyen a legnagyobb baja :icon4: Rozsdafoltok azok vannak rajta rendesen. Látszik rajta, hogy a végén már nem vigyáztak rá, egy-két helyen meg is van húzva az oldala. Éppen ezért forgalomba helyezni nem érdemes.

Ha beülsz a fapados után, teljesen más feelingje van, sokat jelent a magasabb felszereltség. Pedig a klímán, az elektromos ablakon és az elektromos tükrön kívül csak apróságok vannak. Mégis sokat dobnak az autón.

Lehet nem tetszett neki az összeg,amit mondtam rá :D Úgy néz ki nekem a hátsó üléssor volt csak extrásítva!Fejtámlák,3 pontos övek,pótféklámpa és itt kimerült a keret,mert más nincs! :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Lehet nem tetszett neki az összeg,amit mondtam rá :D Úgy néz ki nekem a hátsó üléssor volt csak extrásítva!Fejtámlák,3 pontos övek,pótféklámpa és itt kimerült a keret,mert más nincs! :icon4:

Ezeket kicserélted? A pótféklámpát én nem tervezem átrakni, mert szerintem hülyén nézki, ahogy a gyári meg van csinálva.

Link to comment
Megosztás:

Ezeket kicserélted? A pótféklámpát én nem tervezem átrakni, mert szerintem hülyén nézki, ahogy a gyári meg van csinálva.

Nem,ezek benne voltak,amikor vettem!Pontosabban a fejtámlát már utólag tehették bele,amihez akarták adni a plüss ajtókárpitokat is,de nem kellett!(+15e Ft) Vagy cserélték az egész belsejét,mert a szövet mindenhol ugyan az,csak a fejtámlák szürkék!A pótféklámpát én is kivettem,mert

elengedte a ragasztó az illesztésnél és néha már előre világított! :D Vettem bele LED-eset,ez jobban is tetszik!

Link to comment
Megosztás:

Megmértem, 7,5 °C-os levegőt nyomat be a klímája, szóval teljesen jó állapotban van.

Akiknek van klímája, nálatok is hallani néha olyan hangokat klímázás közben, mint a fagyasztós hűtőszekrényeknél? Klíma bekapcsolásnál, illetve kikapcsolás után főleg.

Link to comment
Megosztás:

Megmértem, 7,5 °C-os levegőt nyomat be a klímája, szóval teljesen jó állapotban van.

Akiknek van klímája, nálatok is hallani néha olyan hangokat klímázás közben, mint a fagyasztós hűtőszekrényeknél? Klíma bekapcsolásnál, illetve kikapcsolás után főleg.

Tudom mire gondolsz, de én nem hallottam egyszer sem az autóban.

Link to comment
Megosztás:

Megmértem, 7,5 °C-os levegőt nyomat be a klímája, szóval teljesen jó állapotban van.

Akiknek van klímája, nálatok is hallani néha olyan hangokat klímázás közben, mint a fagyasztós hűtőszekrényeknél? Klíma bekapcsolásnál, illetve kikapcsolás után főleg.

Unokaöcsém erre mondta azt, hogy elöl szuszog a mackó, mert a hidegben azt hiszi tél van, és alszik. :D

Magyarán igen, szöszmörgő hangok vannak, nekem klímásnál azt mondták, hogy normális. Mondjuk amikor már nagyon szuszogott, akkor már tudtam, hogy fogytán a gáz.

Link to comment
Megosztás:

Megmértem, 7,5 °C-os levegőt nyomat be a klímája, szóval teljesen jó állapotban van.

Akiknek van klímája, nálatok is hallani néha olyan hangokat klímázás közben, mint a fagyasztós hűtőszekrényeknél? Klíma bekapcsolásnál, illetve kikapcsolás után főleg.

Az enyém 2003-ban jött be Svájcból 2009-ig folyamatosan márkaszervízbe hordták ez most a műszakinál derült ki, véletlenül pont opel szervízbe volt 10E kedvezményem és mikor bevették az autót kicsit kérdezősködtem. Rendes volt a munkafelvevő minden számomra fontosabbat elmondott: km, vezérlés, fékek stb... a klímához viszont "nem nyúltak" szerintük

2009-ben a Tulaj "(ib" bank beparkoltatta telephelyére nem fizetés miatt aztán én 2010 novemberében megvettem

a Klíma tökéletesen működik. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.