Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Ezek szeribnt a Calibra kb 6-7 évvel korábbi tervezésű autó, mint a Vectra B.

Én meg 6-8-at írtam. Mi a probléma?

Tanult barátom, olvass már vissza mit írtál fentebb.A Vectra A-hoz hasonlítottad.Erre írtam, hogy a 2 autó alváza. és vele együtt sok alkatrésze, ill. a típusbetegségei (karosszéria gyenge pontjai) is megegyeznek.

<_< :angry: :P

Link to comment
Megosztás:

Tanult barátom, olvass már vissza mit írtál fentebb.A Vectra A-hoz hasonlítottad.Erre írtam, hogy a 2 autó alváza. és vele együtt sok alkatrésze, ill. a típusbetegségei (karosszéria gyenge pontjai) is megegyeznek.

<_< :angry: :P

Ne haragudj barátom, de ki beszélt itt Vectra "A"-ról?

Tegnap abból indult el az egész hozzászólásfolyam, hogy a B Vectrák rohadásáról beszéltünk.

És egyébként úgy zárójelben milyen fórum is ez? Vectra B? Köszi.

Link to comment
Megosztás:

Ne haragudj barátom, de ki beszélt itt Vectra "A"-ról?

Tegnap abból indult el az egész hozzászólásfolyam, hogy a B Vectrák rohadásáról beszéltünk.

És egyébként úgy zárójelben milyen fórum is ez? Vectra B? Köszi.

Nem kurvára mindegy? <_<

A B veci is rohad...ennyi! :angry:

Link to comment
Megosztás:

Errefele (budapest) legtöbb helyen 25-35.000Ft között van a fényezés.

http://www.bz-dt.com/ ez a cég 90.000Ft-ot adott a komplett munkára anyagárral együtt. Nem túl olcsó? Vagy ez reális? Ennyit nekem megér végülis :angry:

Ma pl. budapesten benéztem egy lakatoshoz aki épp útba esett, ő 240.000Ft-os árat adott. Kicsit irreális amúgy a kocsi árának 1/3-át elkérni 4 elem fényezése és lakatolására...

Nagy vonalakban számolva ez jó ár!Két küszöb,két sárvédő ív kb 40,a 4 elem festése 50,de warwolf-nak igaza van hogy jó lenne

ha látnád valami munkáját,nem ám 4 pötty hegesztés,sziloplasz,takaró festés,aztán mehetsz az utadra <_<

Ma azt hittem nem lesz idén karosszéria javítgatás az autón mert kaptam egy levelet a rendőrségtől és azt hittem a gyorshajtás

mert a múltkor úgy tűnt bemértek,de szerencsére a garázsfeltörésről!2 hónap alatt alatt lezárták és a 130e Ft kár,KIS értékű rablás!

Tudom,ez nem tartozik ide,de egyre jobban azt érzem,el kell tűnnöm ebből az országból,mert ez egy vicc!

Link to comment
Megosztás:

Erről ment a téma.

Aztán még én vagyok leoltva, kabátlopási ügybe keverve, hogy hülyeséget beszélek, miközben szóba sem hoztam az "A" vectrát.

Ebből sem lesz közös sörözés... :P

Nem tudom tegnap csak mi felénk vagy máshol is,de béka rajzás volt! <_< Hazafelé olyan 50-100 darabon mentem át és 3-4 darabot

az ablaktörlővel ütöttem tovább az útjára!Nem vagyok finnyás,de mint ha az útra száradt sáron mentem volna úgy pattogott rajtuk az autó!

Gondolkoztam hogy vacsorára esetleg béka comb,de az asszony nem vállalta... :angry:

Link to comment
Megosztás:

Ebből sem lesz közös sörözés... :P

Nem tudom tegnap csak mi felénk vagy máshol is,de béka rajzás volt! :angry: Hazafelé olyan 50-100 darabon mentem át és 3-4 darabot

az ablaktörlővel ütöttem tovább az útjára!Nem vagyok finnyás,de mint ha az útra száradt sáron mentem volna úgy pattogott rajtuk az autó!

Gondolkoztam hogy vacsorára esetleg béka comb,de az asszony nem vállalta... :P

pedig az finom <_<

Link to comment
Megosztás:

Ne haragudj barátom, de ki beszélt itt Vectra "A"-ról?

Tegnap abból indult el az egész hozzászólásfolyam, hogy a B Vectrák rohadásáról beszéltünk.

És egyébként úgy zárójelben milyen fórum is ez? Vectra B? Köszi.

Emlékeim szerint szó volt a Calibráról, ami Vectra A alvázon van.Ergo egyforma rohadási problémáik vannak.

A B veki is rohad, de közel sem olyan aktívan mint az előbb említett verdák.Persze nagy mértékben függ attól, ki hogy foglalkozott az autóval.A német autópályán edződött Vectrák valszeg lényegesen hamarabb kezdik ezt.Amit porrá törve hoztak be és itthon állították talpra, ugyanígy vannak.Nekem most kezdte el a kritikus helyen, a hátsó sárvédő ív és a küszöb találkozásánál.

Amúgy pedig botor dolog össze hasonlítani a két teljesen eltérő konstrukciót.

Szerencse ugyanakkor, hogy a tiéd garázsban áll, és mivel egyhetes tádé, így nem hogy nem rohad, de még el sem romlik. <_<

Link to comment
Megosztás:

Hasonlókat érzek én is. :P :angry:

Nagy vonalakban számolva ez jó ár!Két küszöb,két sárvédő ív kb 40,a 4 elem festése 50,de warwolf-nak igaza van hogy jó lenne

ha látnád valami munkáját,nem ám 4 pötty hegesztés,sziloplasz,takaró festés,aztán mehetsz az utadra <_<

Ma azt hittem nem lesz idén karosszéria javítgatás az autón mert kaptam egy levelet a rendőrségtől és azt hittem a gyorshajtás

mert a múltkor úgy tűnt bemértek,de szerencsére a garázsfeltörésről!2 hónap alatt alatt lezárták és a 130e Ft kár,KIS értékű rablás!

Tudom,ez nem tartozik ide,de egyre jobban azt érzem,el kell tűnnöm ebből az országból,mert ez egy vicc!

Link to comment
Megosztás:

Én is átmentem kedden páron!

Ebből sem lesz közös sörözés... :P

Nem tudom tegnap csak mi felénk vagy máshol is,de béka rajzás volt! <_< Hazafelé olyan 50-100 darabon mentem át és 3-4 darabot

az ablaktörlővel ütöttem tovább az útjára!Nem vagyok finnyás,de mint ha az útra száradt sáron mentem volna úgy pattogott rajtuk az autó!

Gondolkoztam hogy vacsorára esetleg béka comb,de az asszony nem vállalta... :angry:

Link to comment
Megosztás:

Jaj gyerekek hagyjátok már ezt a Calibra témát. Pusztán érdekességképp linkeltem be, mert tegnap bontottuk szét, és csak azért mutattam meg, hogy a mi kis sárvédő,küszöb találkozási öt centis rohadásunkon kívül valakinek van ám nagyobb baja is az opelével. Mert ez azért nem kis meló. És nem mellékesen nem kis pénz. Az hogy ez meg egy Vectra B fórum azt tudom, de az dobja rám az első követ, aki itt csak pusztán a B Vekiről írt eddig. A Johnny modi pár hozzászólással fentebb írt az Audiról. Zárjuk ki? :P :angry: <_< Tudom azt is, hogy A Vectra alváza van. Kerestem is hozzá Vectra nyúlványt hátra, de irreálisan drága. Tegnap amúgy pont azt beszélgettük mikor bontottuk, hogy valószinű a Calibrának is már mártott karosszériája van, mert vékonyan mindenhol van rajta valamiféle alapozó réteg. Csak hát ez még nem elektrolízises. Na pont. Többet nem beszélek csak Vectráról :P :P

Link to comment
Megosztás:

Tudom azt is, hogy A Vectra alváza van. Kerestem is hozzá Vectra nyúlványt hátra, de irreálisan drága.

Keresni kell hozzá olyan donort, amit olaszból hoztak be.Azokon lényegesen egyben van a bódé.Esetleg újáépíteni, ami nem kis meló, kérdés mennyire van türelmetek ilyennel molyolni.

Amúgy ez egy csevegő téma, tehát bármi bele fér.

Link to comment
Megosztás:

Építkezünk ráérünk! <_<

Keresni kell hozzá olyan donort, amit olaszból hoztak be.Azokon lényegesen egyben van a bódé.Esetleg újáépíteni, ami nem kis meló, kérdés mennyire van türelmetek ilyennel molyolni.

Amúgy ez egy csevegő téma, tehát bármi bele fér.

Link to comment
Megosztás:

Emlékeim szerint szó volt a Calibráról, ami Vectra A alvázon van.Ergo egyforma rohadási problémáik vannak.

A B veki is rohad, de közel sem olyan aktívan mint az előbb említett verdák.Persze nagy mértékben függ attól, ki hogy foglalkozott az autóval.A német autópályán edződött Vectrák valszeg lényegesen hamarabb kezdik ezt.Amit porrá törve hoztak be és itthon állították talpra, ugyanígy vannak.Nekem most kezdte el a kritikus helyen, a hátsó sárvédő ív és a küszöb találkozásánál.

Amúgy pedig botor dolog össze hasonlítani a két teljesen eltérő konstrukciót.

Szerencse ugyanakkor, hogy a tiéd garázsban áll, és mivel egyhetes tádé, így nem hogy nem rohad, de még el sem romlik. :angry:

Úgy látszik elkerülte a figyelmedet, de írtam, hogy rohad annak ellenére, hogy garázsban tartom <_<

A garázsban tartás az semmit sem ér rohadás szempontjából, max szebb marad a fényezés. Télen kapja a sós lanyakot, az megeszi a sárvédő ívet. Még azt is hozzátettem, hogy az én autóm viszonylag sok állás ellenére szemmel láthatóan sokat romlott a sárvádő ív és a küszöb találkozásának állapota a mostani tél alatt. Pedig minden havas periódus után le lett mosatva.

Link to comment
Megosztás:

Még azt is hozzátettem, hogy az én autóm viszonylag sok állás ellenére szemmel láthatóan sokat romlott a sárvádő ív és a küszöb találkozásának állapota a mostani tél alatt. Pedig minden havas periódus után le lett mosatva.

Csillaggarázs, és szintén.Nem kell elfelejteni ama tényt, hogy ezeknek a verdáknak nem ez az első sós/latyakos telük.

Ez van.Nem mai lányok.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is rágják a bogarak főleg a bal hátsó ívet, a jobb oldaliba még csak belekóstoltak de mindkét oldalon elég lesz 1-1 ívcsere, máshol nem rozsdás szerencsére és csillaggarázs és évi 25e km, télen-nyáron használatban van.

Ajtók alja nem rohadnak? Piszok mázlista. Vagy már előtted javították.

Nekem mind a négy megindult most télen, tavasszal kapják is a javítást, míg nem késő. Ami komolyabb gond, az a bal oldalsó indexnél a rohadás. A díszléc alól rendesen hólyagzik, azzal nem tudom mit fogunk tudni csinálni.

Link to comment
Megosztás:

Ajtók alja nem rohadnak? Piszok mázlista. Vagy már előtted javították.

Nekem mind a négy megindult most télen, tavasszal kapják is a javítást, míg nem késő. Ami komolyabb gond, az a bal oldalsó indexnél a rohadás. A díszléc alól rendesen hólyagzik, azzal nem tudom mit fogunk tudni csinálni.

Nekem a jobb első ajtó alján van egy kis rozsdafolt. Nyáron lejavítottam, de most már szarabbul néz ki, mint mielőtt lejavítottam volna.

A bal hátsó ajtóknak meg a sarka rozsdásodik, pont ott, ahol a küszöb és a sárvédő ív találkozik. Ezeket is lejavítottam nyáron, de most már szarabbul néznek ki, mint javítás előtt.

Link to comment
Megosztás:

Nekem abszolút nem rohad az ajtó alja. Meg az indexnél sem meg a díszlécnél sem.

Ajtók alja nem rohadnak? Piszok mázlista. Vagy már előtted javították.

Nekem mind a négy megindult most télen, tavasszal kapják is a javítást, míg nem késő. Ami komolyabb gond, az a bal oldalsó indexnél a rohadás. A díszléc alól rendesen hólyagzik, azzal nem tudom mit fogunk tudni csinálni.

Link to comment
Megosztás:

Ajtók alja: első kettőnél a sarkoknál van 1-2 apró pukli, na majd ha ívek cseréje lesz azokat is megcsináltatom, most még csak apró meló van velük de sem a díszléc sem az index nem rohad, az autó alja pedig makulátlan, műszakin is csak nézték, hogy sehol még csak egy rozsdafolt sem, a küszöbnél sincs.

Link to comment
Megosztás:

Nálam alul a 2 hossztartó(? asszem így hívják, kétoldalt van 1-1) kezdik megadni magukat, és a vezetőoldali ajtó sarkánál jelent meg a rozsda nyoma, íveknél semmi. Azon kívül csak a motorháztetőn a kavicsok által lehordott festék helyén van rozsda(pötty), máshol nem láttam <_< A régi veki a-mban azér rosszabb volt a helyzet, meg erre majd költök is :angry:

Link to comment
Megosztás:

Nálam alul a 2 hossztartó(? asszem így hívják, kétoldalt van 1-1) kezdik megadni magukat, és a vezetőoldali ajtó sarkánál jelent meg a rozsda nyoma, íveknél semmi. Azon kívül csak a motorháztetőn a kavicsok által lehordott festék helyén van rozsda(pötty), máshol nem láttam <_< A régi veki a-mban azér rosszabb volt a helyzet, meg erre majd költök is :P

Ó, hát a Kadettommal én is örömmel hasonlítom össze ezt a Vecit. :P még így is jó érzés.

Nekem az ajtók aljai belülről rohad, ahol a külső lemez vissza van hajtva az ajtó vázára. :angry:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.