Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Van a kipufogón elöl egy hővédő lemez, azon a részen, ahol már csak kettő cső fut párhuzamosan, és elkanyarodik a motor alatt. Na, nekem ez a hővédő engedte el magát kicsit, és iszonyatosan zörög.

Szerintetek lehet vele valamit kezdeni?

Már egész boldog voltam, hogy sikerült kicserélni a hidrotőkéket, majd most halkabb lesz az autó, erre bzejjnnngggg.... nekiállt zörögni ez a biliacél. :excl:

Link to comment
Megosztás:

Van a kipufogón elöl egy hővédő lemez, azon a részen, ahol már csak kettő cső fut párhuzamosan, és elkanyarodik a motor alatt. Na, nekem ez a hővédő engedte el magát kicsit, és iszonyatosan zörög.

Szerintetek lehet vele valamit kezdeni?

Már egész boldog voltam, hogy sikerült kicserélni a hidrotőkéket, majd most halkabb lesz az autó, erre bzejjnnngggg.... nekiállt zörögni ez a biliacél. :excl:

Karosszérialakatoshoz vele és meghegeszti :( Nekem is zörgött pár hónapja és 1 perc meló volt és azóta is jó.

Link to comment
Megosztás:

Van a kipufogón elöl egy hővédő lemez, azon a részen, ahol már csak kettő cső fut párhuzamosan, és elkanyarodik a motor alatt. Na, nekem ez a hővédő engedte el magát kicsit, és iszonyatosan zörög.

Szerintetek lehet vele valamit kezdeni?

Már egész boldog voltam, hogy sikerült kicserélni a hidrotőkéket, majd most halkabb lesz az autó, erre bzejjnnngggg.... nekiállt zörögni ez a biliacél. :excl:

Nekem a rögzítő csavarnál adta meg magát a lemez. Raktam alá egy méretes alátétet.

Link to comment
Megosztás:

Karosszérialakatoshoz vele és meghegeszti :excl: Nekem is zörgött pár hónapja és 1 perc meló volt és azóta is jó.

Megtörtént! :( Mondjuk lopakodó nem lett belőle, köszönhetően az üres bödön utolsó dobnak és a kedves kis repedésnek a 2-es 3-as hengerek között.

No de nem szabad egyszerre túl sok apróságot megcsinálni, mert akkor mi marad későbbre? :lol:

(Nna, itt megint szakad a hó, most kicsit irigykedem az Omegásokra. )

Link to comment
Megosztás:

Megtörtént! :( Mondjuk lopakodó nem lett belőle, köszönhetően az üres bödön utolsó dobnak és a kedves kis repedésnek a 2-es 3-as hengerek között.

No de nem szabad egyszerre túl sok apróságot megcsinálni, mert akkor mi marad későbbre? :lol:

(Nna, itt megint szakad a hó, most kicsit irigykedem az Omegásokra. )

:excl: Nekem egész halk főleg, hogy a katalizátor és a hátsó dob között idén lett kicserélve újra és nem a legolcsóbbra hanem pontos minőségi másolatra. (csak mert a legolcsóbb másolatoknak még csak a formájuk sem olyan mint az eredetinek, mármint a középdobnak).

Hát na, én tavaly voltam kint a vectrával is a hóban sőt barátnőmet is megtanítottam vele farolni :lol: Én csak akkor csúszkálok ha nagyon sok a hó és ha valóban csúszik, jégen nem mert az kiszámíthatatlan....

Link to comment
Megosztás:

:( Nekem egész halk főleg, hogy a katalizátor és a hátsó dob között idén lett kicserélve újra és nem a legolcsóbbra hanem pontos minőségi másolatra. (csak mert a legolcsóbb másolatoknak még csak a formájuk sem olyan mint az eredetinek, mármint a középdobnak).

Hát na, én tavaly voltam kint a vectrával is a hóban sőt barátnőmet is megtanítottam vele farolni :lol: Én csak akkor csúszkálok ha nagyon sok a hó és ha valóban csúszik, jégen nem mert az kiszámíthatatlan....

Eh, tavaly általában akkor volt nagy hó, amikor családostul utaztunk az ország túlfelére. :excl: Olyankor meg nincs duhajkodás.

Mondjuk anyós verdáját megkergettem egy üres parkolóban. Különösen király volt, mert csak elöl volt rajta téli gumi. Mondjuk a szórakozáson felül emlékeztetett is rá, hogy milyen az, amikor elindul a segge.

Link to comment
Megosztás:

Eladó a régi ülésgarnitúrám. 5000Ft! Az anyósülés támlája fix, és a hátsó ülésen a nagyobbik ülőfelületen ki van égetve a kartámasz alatt. Hátul középen 3pontos övvel.

Szégyelheted magad,hogy ilyen messze laksz! :lol: Érdekelt volna,mert nekem a vezető ülés fix majdnem és ennyiért pont jó lett volna :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szégyelheted magad,hogy ilyen messze laksz! :lol: Érdekelt volna,mert nekem a vezető ülés fix majdnem és ennyiért pont jó lett volna :lol:

Hát igen, 150Km. Neked kell tudni megéri-e. Én csak az első 2-t cseréltem és 25-be volt utiköltséggel együtt. Annyi még hogy van a sofőrülésen egy kb 3cm-es varrás a támla bal felén, de nem feltűnő.

Link to comment
Megosztás:

Hát igen, 150Km. Neked kell tudni megéri-e. Én csak az első 2-t cseréltem és 25-be volt utiköltséggel együtt. Annyi még hogy van a sofőrülésen egy kb 3cm-es varrás a támla bal felén, de nem feltűnő.

Ne Fehérvártól nézd!A lényeg hogy sajnos sok az oda -vissza 400-440 km!Biztosan el fogják vinni ennyiért gyorsan!

Link to comment
Megosztás:

no emberek, lenne egy kérdésem, ugyanis a bárdi autónál dolgozom e télen, így jelentős kedvezményemmel bevásárolnék a kocsihoz :lol:

hátsó lengéscsillapító, gázosból ez megfelelő? LIP márkájú/ felül csap alul szem: 11.600

továbbá hátulra milyen szilentek kellhetnek?

Link to comment
Megosztás:

no emberek, lenne egy kérdésem, ugyanis a bárdi autónál dolgozom e télen, így jelentős kedvezményemmel bevásárolnék a kocsihoz :lol:

hátsó lengéscsillapító, gázosból ez megfelelő? LIP márkájú/ felül csap alul szem: 11.600

továbbá hátulra milyen szilentek kellhetnek?

Ezt komolyan kérdezed?? :lol: Szerintem a Bárdi rendszerében benne van az összes,hogy milyenek vannak hátul,típus,ár bejegyzéssel!

ITT van egy kép róla hogy hol mi van!

Link to comment
Megosztás:

Ezt komolyan kérdezed?? :lol: Szerintem a Bárdi rendszerében benne van az összes,hogy milyenek vannak hátul,típus,ár bejegyzéssel!

ITT van egy kép róla hogy hol mi van!

ő, akkor ha jól értem, kelleni fog nekem:

- 2db hátsó futómű szilent

- 2db hátsó lengőkar szilent

- 2db hátsó stabilizárot rúd belső szilent

legalábbis elm. bárdinál ennyi féle lehetőség van. :lol:

az ábrás képen, ahol részletezi mi hol van egy csomó minden van, azon én ki nem igazodok a bárdinál :S

Link to comment
Megosztás:

ő, akkor ha jól értem, kelleni fog nekem:

- 2db hátsó futómű szilent

- 2db hátsó lengőkar szilent

- 2db hátsó stabilizárot rúd belső szilent

legalábbis elm. bárdinál ennyi féle lehetőség van. :lol:

az ábrás képen, ahol részletezi mi hol van egy csomó minden van, azon én ki nem igazodok a bárdinál :S

Nem tudom idézetet hogyan lehet beszúrni,így bemásolok egy hozzászólást:

"A hídtest-karosszéria között 4 db, a hosszlengőkar menetirány felőli végén oldalanként 1-1, a keresztlengőkarok belső végén oldalanként 2-2, a keresztlengőkarok külső részén a hosszlengőkar felől oldalanként 2-2 (ezek igazából műanyag perselyes gömbcsuklók, ezért kis nedvesség hatására is berohadnak könnyen, én most cseréltem nemrég, mindegyiket megkentem egy kis MoS2 zsírral -féltengely csuklóhoz való-, hátha így tovább bírják), ezeken kívül már csak a stabilizátornál van oldalanként 1-1 gumiszilentes kutyacsont, valamint oldalanként egy-egy szilent."

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom idézetet hogyan lehet beszúrni,így bemásolok egy hozzászólást:

"A hídtest-karosszéria között 4 db, a hosszlengőkar menetirány felőli végén oldalanként 1-1, a keresztlengőkarok belső végén oldalanként 2-2, a keresztlengőkarok külső részén a hosszlengőkar felől oldalanként 2-2 (ezek igazából műanyag perselyes gömbcsuklók, ezért kis nedvesség hatására is berohadnak könnyen, én most cseréltem nemrég, mindegyiket megkentem egy kis MoS2 zsírral -féltengely csuklóhoz való-, hátha így tovább bírják), ezeken kívül már csak a stabilizátornál van oldalanként 1-1 gumiszilentes kutyacsont, valamint oldalanként egy-egy szilent."

hm, bárdinál webshopnál nem találtam ennyi féle szilentet :/

Link to comment
Megosztás:

hm, bárdinál webshopnál nem találtam ennyi féle szilentet :/

Izé, sajna már tapasztaltam, hogy a Bárdi rendszerében nincs benne minden. Például X20XEV esetében a két olajteknő tömítés közül csak az egyiket ismerik, legalábbis kb. 2 éve még ez volt a helyzet. Megvettem náluk az egyiket, Elring-et, majd átmentem a Lánghoz és megvettem a másikat, szintén Elring-et. A poén az, hogy a Lángnál az előbbi tömítés 2000Ft-tal többe került volna.

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.